Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pikkupoikaa puolustanut 11-vuotias tyttö pahoinpideltiin Kaarinassa – Antti-isä: 13-vuotias poika löi tytärtä naamaan ja potki eri puolille kehoa

Kommentit (150)

Vierailija
61/150 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pojat on tuollaisia, ja tämän ketjun kommentit vain vahvistaa asian.

Sääli tytön puolesta kun joutui tuollaisen kohteeksi, mutta hän voi olla ylpeä itsestään kun puolusti pienempiään.

Jos minun tytölleni joku tekisi noin, niin voi olla varma, ettei selviäisi siitä helpolla.

Aiheuttaisin traumat sille jullille joka mun tyttöön koskis, ja mä oon hyvä siinä traumojen aiheuttamisessa kun tarpeeksi suutun.

En tunne mitään sääliä tollasia ihmisiä kohtaan.

Ja taas tleistät että kaikki pojat ovat tuollaisia, ei ole. Minäkään en yleistä että kaikki naiset on mtongelmaisia. Hillitse vihasi ja puhu yleistämättä.

Vierailija
62/150 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojat ovat tuollaisia, kirjoitti joku. Olen jo 56 vuotias ja en ole ikinä nähnyt yhdenkään pojan noin käyttäytyvän. Toki lapset ja pojat voivat olla hyvinkin raisuja toisiaan kohtaan. Mutta tämähän on jo silmitöntä väkivaltaa vailla järjen häivää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/150 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sääli tytön puolesta kun joutui tuollaisen kohteeksi, mutta hän voi olla ylpeä itsestään kun puolusti pienempiään.

Jos minun tytölleni joku tekisi noin, niin voi olla varma, ettei selviäisi siitä helpolla.

Aiheuttaisin traumat sille jullille joka mun tyttöön koskis, ja mä oon hyvä siinä traumojen aiheuttamisessa kun tarpeeksi suutun.

Ja taas tleistät että kaikki pojat ovat tuollaisia, ei ole. Minäkään en yleistä että kaikki naiset on mtongelmaisia. Hillitse vihasi ja puhu yleistämättä.

Juu kyllä se niin on. Ketju ja palsta vahvistaa kaiken.

Tai, siis ihan kaikenlaista.

Vierailija
64/150 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku teinijonneko täällä uhoaa? Lapsellista settiä.

Vierailija
65/150 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vitsit kun olisin sattunut paikalle, 13 vee kloppi olisi saanut kyytiä

Mitäpä jos kyseessä olisikin ollu 205 senttinen kehonrakentaja joka on harrastanut kamppailulajeja koko ikänsä? Et olisi tehnyt yhtään mitään, turha siinä elvistellä ja leikkiä mitään kovaa poikaa.

Lastenhakkaaja, muttakun iso raavas mies on vastassa, niin ollaan niin kilttiä poikaa.

M26

Trolli tai et niin päässäsi on paljon vikaa, tuskin kovin pitkälle pötkit elämässäsi.

Vierailija
66/150 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei naisia hakkaava ole mikään mies vaan narri tai pelle.

T. Nainen jonka isä käytti fyysistä väkivaltaa tyttäriään kohtaan

Ei enää ole olemassa käsitettä, että naisia ei saisi lyödä, koska tasa-arvo. On vain henkilöitä.

Vierailija
67/150 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu kyllä se niin on. Ketju ja palsta vahvistaa kaiken.

Tai, siis ihan kaikenlaista.

Osaat varmasti perustella muuten kuin mutulla, jos taas et, niin tuolla ei ole merkitystä muille kuin sinulle.

Vierailija
68/150 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana tyttö! Niin urhea, että meinasin itkeä tuota lukiessani. Upeaa kasvatusta hänen isältään. Nyt vielä tyttö jollekin itsepuolustuskurssille, niin vastaavissa tilanteissa pärjää pari vuotta vanhemmalle kiusaajallekin.

Vastuuton tapa kasvattaa. Aikuinen ihminenkin joutuu miettimään todella tarkkaan, onko järkevää sotkeutua tilanteeseen, kun kyseessä on vastaava tilanne aikuisilla vai pyytääkö tilanteeseen muuta apua. Väliintulevalle voi käydä todella huonosti. Sama pätee lasten kanssa. Ei voi tietää, mitä riehuva osapuoli on valmis tekemään ja onko hänellä esim teräaseita.

Vierailija
69/150 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairainta on se että täällä aikuiset miehet trollaamalla puolutaa tuota 13-vuotiasta homopoikaansa, jonka peppua salaisesta himoitsevat. Pthui!

En nähnyt yhtäkään poikaa puolustavaa kommenttia. Itse kyseenalaistin väkivallan käytön poikaa kohtaan. En kuitenkaan puolusta hänen tekoaan. Pidän kuitenkin vielä pahempana sitä, että aikuinen fantasioi pojan pahoinpitelystä.

Vierailija
70/150 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä jos kyseessä olisikin ollu 205 senttinen kehonrakentaja joka on harrastanut kamppailulajeja koko ikänsä? Et olisi tehnyt yhtään mitään, turha siinä elvistellä ja leikkiä mitään kovaa poikaa.

Lastenhakkaaja, muttakun iso raavas mies on vastassa, niin ollaan niin kilttiä poikaa.

M26

Kannustaako pitäisi, jos näkee 13v pojan hakkaavan 11v tyttöä?

Miksi tästä tehtiin sukupuoli asia? Moni 13 vuotias poika on pienempi kokoinen kuin 11 vuotias tyttö. Mun mielestä turhaa draamaa nyt haetaan tällä sukupuoli sidonnaisuudella.

Vierailija
71/150 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet näyttää taas luonteensa, ja te oikeasti inisette kun miehiä vihataan? Täysin ansaittua. Tämän väkivallanteon jälkeen miehet voisivat edes näyttää miten tuomitsevat teon, mutta ei. He PUOLUSTAVAT LAPSEEN KOHDISTUVAA VÄKIVALTAA.

Siis miten voitte puolustaa näiden hirviöiden valtaa ja olemusta kaikessa? Siinä on taas PERHEEN PÄÄ pistänyt vähän menemään?? Miehiä puolustetaan AINA!!!! Kaikki syyttää pikkutyttöä siitä että sekopäinen hirviö hyökkää LAPSEN KIMPPUUN!

No itse asiassa äidit lyö useammin omia lapsiaan kuin isät... Ja "kaikki" täällä juu todellakin puolustaa poikaa ja väkivaltaisia miehiä! Jotain rajaa näihin juttuihin ja yleistyksiin, vaikka todella vastenmielinen tapaus täå onkin.

Vierailija
72/150 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pojat ovat tuollaisia, kirjoitti joku. Olen jo 56 vuotias ja en ole ikinä nähnyt yhdenkään pojan noin käyttäytyvän. Toki lapset ja pojat voivat olla hyvinkin raisuja toisiaan kohtaan. Mutta tämähän on jo silmitöntä väkivaltaa vailla järjen häivää.

Facessa näin tapauksen, missä nuori nainen oli lyönyt pojalta toisesta silmästä näön pois. Nainen oli huutanut jotain ikävää pojan perään ja poika käskenyt olla hiljaa. Sit tuli turpaan. Moni pojista ja tytöistä on ihan normaaleja ihmisiä, tuo taas ei ole mitenkään normaalia. Turha kuitenkaan yleistää kaikkia tietynlaisiksi.

Vierailija
73/150 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille pojille opetettiin ainakin jo 70-luvulla ettei tyttöjä saa lyödä, haukkua eikä heittää kivillä!

Mikä nykynuorisoa vaivaa?

Vierailija
74/150 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet sika sairas. Olet aikuinen ja vastassa lapsi. Tolla periaatteella sullekin kesyttää löytyy. Isompi aikuinen tai porukka. Tuollainen koston kierre on sairasta.

Että ihan traumoja haluat aiheuttaa, sulla ei lue kaikki kohdillaan.

Mietitkö että poika on voinut olla jo traumoissaan ja siitä kaikki on alunperin alkanut.

Kyllä taas saa hävetä aikuisia, osa on aivan lasten tasolla. Kasva, kiitos!

Hävettää, ja vitut*aa tällaiset tam_piot.

Vierailija
75/150 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suakaan kohtaan ei seuraava tunne mitään sääliä. Koston kierre on valmis.

Et taida olla mikään järjen jättiläinen.

Vierailija
76/150 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M26

Ei noista kehonrakentajista ole haittaa, kun ei eivät voi edes ostoskasseja kantaa ettei lihakset rasitu. Kuolevat sitten nelikymppisinä sydänkohtaukseen tai aivoinfarktiin.

Katsoin sitä bull mentulaa kerran telkkarista. Jätkä puuskutti istuessaan, ei vaikuta hyväkuntoiselta. Mömmöillä hommatut lihakset tosiaan vaatii veronsa ja usein se on lyhyt ikä.

Vierailija
77/150 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairainta on se että täällä aikuiset miehet trollaamalla puolutaa tuota 13-vuotiasta homopoikaansa, jonka peppua salaisesta himoitsevat. Pthui!

En nähnyt yhtäkään poikaa puolustavaa kommenttia. Itse kyseenalaistin väkivallan käytön poikaa kohtaan. En kuitenkaan puolusta hänen tekoaan. Pidän kuitenkin vielä pahempana sitä, että aikuinen fantasioi pojan pahoinpitelystä.

Sairastahan tuo väkivallan nostaminen on. Ne vielä tyhmänä kuvittelee, että ne itse jäisi rauhaan. Ei tule pieneen mieleen että heille kostetaan 13v pojan pahoinpitely.

Kosto jatkuu tasan niin kauan kuin ketjussa tulee yksi riittävän kehittynyt yksilö joka ei kosta.

Näistä kostoa vaativista "aikuisista" valitettavasti vain ei ole siihen - ovat itse niin kehittymättömiä ja lapsen tasolla. Samanlaisia kuin tämä 13v pahoinpitelijäpoika.

Vierailija
78/150 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tyttö voi hyvin, hän toimi hienosti. Harva on noin rohkea, varsinkaan aikuiset.

Vierailija
79/150 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hakeudu hoitoon. Tarvitset selkeästi apua itsellesi.

Vierailija
80/150 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei poliisit saa isälle asiasta ilmoittaa.

Poliisit tekee ls-ilmoituksen, käräjille ei mennä koska pahoinpitelijä ei ole 15 vuotta.

Myös isä voi tehdä lisäksi myös ls-ilmoituksen jos asia vaivaa.

Tukitoimet tulee varmasti pojalle tai käynnit nuorten psykiatrisella osastolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi