Pikkupoikaa puolustanut 11-vuotias tyttö pahoinpideltiin Kaarinassa – Antti-isä: 13-vuotias poika löi tytärtä naamaan ja potki eri puolille kehoa
Kommentit (150)
Ikääntynyt roteva mies faktaa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pojat on tuollaisia, ja tämän ketjun kommentit vain vahvistaa asian.
Sääli tytön puolesta kun joutui tuollaisen kohteeksi, mutta hän voi olla ylpeä itsestään kun puolusti pienempiään.Jos minun tytölleni joku tekisi noin, niin voi olla varma, ettei selviäisi siitä helpolla.
Aiheuttaisin traumat sille jullille joka mun tyttöön koskis, ja mä oon hyvä siinä traumojen aiheuttamisessa kun tarpeeksi suutun.
En tunne mitään sääliä tollasia ihmisiä kohtaan.”Pojat on tuollaisia”. Mitä h*lvettiä just luin? Ei minun tuntemat pojat ainakaan ole ”tuollaisia”. Törkeä ja vihamielinen yleistys, ja silti jotkut mammat peukuttaa... Mitä jos tällaisen negatiivisen uutisen yhteydessä todettaisiin vain että ”tytöt on tuollaisia”? Peukuttaisitteko silti? Nimittäin tytötkin kiusaavat, ja joskus hyvin ilkeästi, mutta ei se anna oikeutta väittää että kategorisesti kaikki tytöt ovat tunnevammaisia kiusaajia.
Kaivakaa sivistyneet tapanne esiin naftaliinista.Nainen
Tilastollisesti nuoret miehet syyllistyvät väkivaltarikoksiin muita useammin.
Tämä on se fakta ja tuo poika on pahasti liukumassa ongelmiin, jos häntä ei saada ohjattua kuntoon.
Kyllä lapsille pitäisi tuossa vaiheessa jo olla ymmärryksessä se että suodaan muille koskemattomuus.
Asiaa ei pidä sopia tai painaa villasella vaan setviä perinpohjin ja suorittaa lastensuojelut ja terapiat.
Tuollainen muiden hakkaaja voi tulevaisuudessa syyllistyä tappoihin tai murhiin.
Hänelle pitää tehdä selväksi miten yhteiskunnassa eletään ja käyttäydytään.
Yhteiskunnassa nuoret miehet ovat se vakavin uhka. Kun mies on saanut perheen ja kasvattanut pienen mahan voi jo huokaista ja onnitella että sinä mies onnistuit, mutta pysyttele valppaana ja ota rauhallisesti.
Miehillä on tapana olla agressiivisia ja ottaa vakavia riskejä intohimoissaan. Tämä kyky vähenee miehen ikääntyessä.
Nuoriin miehiin ei voi luottaa. Sellaisen vinkin antaisin ihan kaikille. Nuorella miehellä tarkoitan alle 35-vuotiaita. Toki kolmekymppisissäkin voi olla ihan fiksua väkeä, mutta yleensä se nyrkki haluaa heilua aina naaman edessä, kun alan latelemaan faktoja tiskiin.
Kannattaako ladella niitä faktoja, jos vois olla latematta ja selvitä ilman ongelmia. Ei aina tarvitse saada viimeistä sanaa.
Vierailija kirjoitti:
Näinhän sitä AV:lläkin vanhemmat kasvattavat lapsiaan: lyömään ja kiusaamaan toisia, sillä vahvin voittaa. Tällaista se sitten on ja AV-vanhemmat hurraavat jälleen kerran!
Mitäköhän palstaa luet?
Surullista! Toivottavasti saavat apua, sekä hakattu että hakkaaja!
Vierailija kirjoitti:
Ikääntynyt roteva mies faktaa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pojat on tuollaisia, ja tämän ketjun kommentit vain vahvistaa asian.
Sääli tytön puolesta kun joutui tuollaisen kohteeksi, mutta hän voi olla ylpeä itsestään kun puolusti pienempiään.Jos minun tytölleni joku tekisi noin, niin voi olla varma, ettei selviäisi siitä helpolla.
Aiheuttaisin traumat sille jullille joka mun tyttöön koskis, ja mä oon hyvä siinä traumojen aiheuttamisessa kun tarpeeksi suutun.
En tunne mitään sääliä tollasia ihmisiä kohtaan.”Pojat on tuollaisia”. Mitä h*lvettiä just luin? Ei minun tuntemat pojat ainakaan ole ”tuollaisia”. Törkeä ja vihamielinen yleistys, ja silti jotkut mammat peukuttaa... Mitä jos tällaisen negatiivisen uutisen yhteydessä todettaisiin vain että ”tytöt on tuollaisia”? Peukuttaisitteko silti? Nimittäin tytötkin kiusaavat, ja joskus hyvin ilkeästi, mutta ei se anna oikeutta väittää että kategorisesti kaikki tytöt ovat tunnevammaisia kiusaajia.
Kaivakaa sivistyneet tapanne esiin naftaliinista.Nainen
Tilastollisesti nuoret miehet syyllistyvät väkivaltarikoksiin muita useammin.
Tämä on se fakta ja tuo poika on pahasti liukumassa ongelmiin, jos häntä ei saada ohjattua kuntoon.
Kyllä lapsille pitäisi tuossa vaiheessa jo olla ymmärryksessä se että suodaan muille koskemattomuus.
Asiaa ei pidä sopia tai painaa villasella vaan setviä perinpohjin ja suorittaa lastensuojelut ja terapiat.
Tuollainen muiden hakkaaja voi tulevaisuudessa syyllistyä tappoihin tai murhiin.
Hänelle pitää tehdä selväksi miten yhteiskunnassa eletään ja käyttäydytään.
Yhteiskunnassa nuoret miehet ovat se vakavin uhka. Kun mies on saanut perheen ja kasvattanut pienen mahan voi jo huokaista ja onnitella että sinä mies onnistuit, mutta pysyttele valppaana ja ota rauhallisesti.
Miehillä on tapana olla agressiivisia ja ottaa vakavia riskejä intohimoissaan. Tämä kyky vähenee miehen ikääntyessä.
Nuoriin miehiin ei voi luottaa. Sellaisen vinkin antaisin ihan kaikille. Nuorella miehellä tarkoitan alle 35-vuotiaita. Toki kolmekymppisissäkin voi olla ihan fiksua väkeä, mutta yleensä se nyrkki haluaa heilua aina naaman edessä, kun alan latelemaan faktoja tiskiin.
Kannattaako ladella niitä faktoja, jos vois olla latematta ja selvitä ilman ongelmia. Ei aina tarvitse saada viimeistä sanaa.
Niin että vähän sama kuin olisi jättänyt sen 9-vuotiaan sen 13-vuotiaan kiusattavaksi?
Minusta tyttö teki oikein että puuttui tilanteeseen, mutta 13-vuotiaalta loppui sanat kesken ja halusi kuitenkin tehdä viimeiset tekonsa.
jees kirjoitti:
Kyllä ne isotkin puut kaatuu tilanteen vaatiessa.
Ja joka hevoselle löytyy se kengittäjä.
Yläasteen olin tarkkiksella, mutta asuin Kaarinassa ihan omistusasunnossa ja omakotitalossa 🤔.
Tarvitaanko sovittelussa tulkin apua?
Kuinka saisimme tänne lisää somaleita?
Vieläkö Kaarinassa on ongelmia? Harkitsemme sinne muuttamista, mutta tämä ketju tuli googlettaessa vastaan
Juuri näin.
Pahin vankilassa murhaajakaan ei välttämättä ole menetetty tapaus. Muutos on mahdollinen, vaikkei helppo. Joku tulee uskoon, joku muuten vain saa elämäänsä rakkautta ja toivoa sen verran, että pystyy muuttamaan suuntaa.
Se on joka tapauksessa selvää, että tämä 13v joka hakkasi ei voi hyvin. Hän tarvitsee apua, ja vaikka huostaanotto, jos kotiolot ei tue kunnon ihmiseksi kasvamista.