Pikkupoikaa puolustanut 11-vuotias tyttö pahoinpideltiin Kaarinassa – Antti-isä: 13-vuotias poika löi tytärtä naamaan ja potki eri puolille kehoa
Kommentit (150)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uutisesta puuttuu taas oleellinen :)
Ja se oleellinen tieto on...?
Se että persun "vehkeiden" mitta on kääntäen verrannollinen persun uhoon netissä.
Vierailija kirjoitti:
Pojat on tuollaisia, ja tämän ketjun kommentit vain vahvistaa asian.
Sääli tytön puolesta kun joutui tuollaisen kohteeksi, mutta hän voi olla ylpeä itsestään kun puolusti pienempiään.Jos minun tytölleni joku tekisi noin, niin voi olla varma, ettei selviäisi siitä helpolla.
Aiheuttaisin traumat sille jullille joka mun tyttöön koskis, ja mä oon hyvä siinä traumojen aiheuttamisessa kun tarpeeksi suutun.
En tunne mitään sääliä tollasia ihmisiä kohtaan.
Tuommoisestahan niitä julleja kasvaa. Eivät ne hyvän vuorovaikutuksen ympäristössä kasva. Ja isä sanoi, että opettajaa lapsenne kunnioittamaan toisia. Saman voisi sanoa aikuisille. Tuossa oli kaksi vuotta vanhempi, joka hyökkäsi kimppuun. Täällä on ilmeisesti parikymmentä vuotta vanhemmat hyökkäämässä kimppuun.
Tämä ei ole pojan puolustusta tai hakkaaminen hyväksyntää. Tämä on yritys saada ihmiset näkemään , että tekevät samaa itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että persun "vehkeiden" mitta on kääntäen verrannollinen persun uhoon netissä.
Olisiko tuo sitä järjestelmällistä aivopesua? Onko olemassa käsky liittää tietty asia jokaiseen negatiiviseen uutiseen? A
Ei naisia hakkaava ole mikään mies vaan narri tai pelle.
T. Nainen jonka isä käytti fyysistä väkivaltaa tyttäriään kohtaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sääli tytön puolesta kun joutui tuollaisen kohteeksi, mutta hän voi olla ylpeä itsestään kun puolusti pienempiään.Jos minun tytölleni joku tekisi noin, niin voi olla varma, ettei selviäisi siitä helpolla.
Aiheuttaisin traumat sille jullille joka mun tyttöön koskis, ja mä oon hyvä siinä traumojen aiheuttamisessa kun tarpeeksi suutun.
En tunne mitään sääliä tollasia ihmisiä kohtaan.Tuommoisestahan niitä julleja kasvaa. Eivät ne hyvän vuorovaikutuksen ympäristössä kasva. Ja isä sanoi, että opettajaa lapsenne kunnioittamaan toisia. Saman voisi sanoa aikuisille. Tuossa oli kaksi vuotta vanhempi, joka hyökkäsi kimppuun. Täällä on ilmeisesti parikymmentä vuotta vanhemmat hyökkäämässä kimppuun.
Tämä ei ole pojan puolustusta tai hakkaaminen hyväksyntää. Tämä on yritys saada ihmiset näkemään , että tekevät samaa itse.
Mutta kun minua ei kiinnosta.
Ei kiinnosta kohdella hyvin ja kunnioittavasti sellaisia ihmisiä, jotka itse menevät hakkaamaan toisia ilman mitään syytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vitsit kun olisin sattunut paikalle, 13 vee kloppi olisi saanut kyytiä
Mitäpä jos kyseessä olisikin ollu 205 senttinen kehonrakentaja joka on harrastanut kamppailulajeja koko ikänsä? Et olisi tehnyt yhtään mitään, turha siinä elvistellä ja leikkiä mitään kovaa poikaa.
Lastenhakkaaja, muttakun iso raavas mies on vastassa, niin ollaan niin kilttiä poikaa.
M26
Ei noista kehonrakentajista ole haittaa, kun ei eivät voi edes ostoskasseja kantaa ettei lihakset rasitu. Kuolevat sitten nelikymppisinä sydänkohtaukseen tai aivoinfarktiin.
Norjalaisten huulivoiteiden sivuvaikutuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko tuo sitä järjestelmällistä aivopesua? Onko olemassa käsky liittää tietty asia jokaiseen negatiiviseen uutiseen? A
Taisit pikemminkin lipsauttaa persujen somestrategian. Semmoisia ne freudilaiset tissit on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä jos kyseessä olisikin ollu 205 senttinen kehonrakentaja joka on harrastanut kamppailulajeja koko ikänsä? Et olisi tehnyt yhtään mitään, turha siinä elvistellä ja leikkiä mitään kovaa poikaa.
Lastenhakkaaja, muttakun iso raavas mies on vastassa, niin ollaan niin kilttiä poikaa.
M26
Kannustaako pitäisi, jos näkee 13v pojan hakkaavan 11v tyttöä?
Kannustaa tai piestä lapsi p..ks. Tasan kaks vaihtoehtoa. Siinä taas palstalaisten ajatuksenjuoksua parhaimmillaan...
Voi äly! Aikuinen hakkaamassa 13 v ole KOSKAAN oikein. Totta kai tilanteeseen tulee puuttua tehokkaasti, mutta se ei oikeuta toiseen pahoinpitelyyn...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tunne mitään sääliä tollasia ihmisiä kohtaan.Tuommoisestahan niitä julleja kasvaa. Eivät ne hyvän vuorovaikutuksen ympäristössä kasva. Ja isä sanoi, että opettajaa lapsenne kunnioittamaan toisia. Saman voisi sanoa aikuisille. Tuossa oli kaksi vuotta vanhempi, joka hyökkäsi kimppuun. Täällä on ilmeisesti parikymmentä vuotta vanhemmat hyökkäämässä kimppuun.
Tämä ei ole pojan puolustusta tai hakkaaminen hyväksyntää. Tämä on yritys saada ihmiset näkemään , että tekevät samaa itse.Mutta kun minua ei kiinnosta.
Ei kiinnosta kohdella hyvin ja kunnioittavasti sellaisia ihmisiä, jotka itse menevät hakkaamaan toisia ilman mitään syytä.
Sairas olet.
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten on ihan turha itkeä miesvihaa. Miehet ei selvästi sovellu olemaan perheen päättäjiä, koska he hakkaavat pikkulapsia kun vähän suutahtavat. Ja muiden miesten kommentit tähän on vain miestä puoltavia, kukaan ei ole kiinnostunut LAPSEN OIKEUKSISTA TAI ASEMASTA. Tällaisten annatte olla perheen päitä :DDD HAHHAHA.
Tämän takia nauran miesten ongelmille enkä tule puuttumaan niihin koskaan. Hajotkaa itsemurhiinne, kiitos.
Siis tapahtumassahan hakkaaja ollut 13v poika, joka tuskin on minkään perheen pää. Toisekseen ketjussa moni kirjoittaa default nimimerkin takaa, joten miten tulkitse meistä kunkin kirjoittajan sukupuolta?
Vierailija kirjoitti:
SIIS NÄETTEKÖ MITEN PUOLUSTATTE VÄKIVALTAA JOPA TYTTÖLASTA KOHTAAN? NYT ALKAA LOPPUA SE. PUOLUSTATTE _________MIESTÄ________ PIKKULAPSEN RINNALLA? TÄMÄN TAKIA VIHAAN MIEHIÄ YLI KAIKEN. ALKAKAA TEHDÄ JOTAIN!!!!!!
TAAS NAINEN UHRINA ON OLEVINAAN NAISEN VIKA, VAIKKA TÄSSÄ KYSEESSÄ ON LAPSI!!!
NYT LOPPUU NE MIESTEN SUKUNIMEN KANTAMISET, PÄSSIT AKAT.
Säälittävää. Kasva aikuiseksi ja lopeta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
/quote]
Kannustaako pitäisi, jos näkee 13v pojan hakkaavan 11v tyttöä?
Kannustaa tai piestä lapsi p..ks. Tasan kaks vaihtoehtoa. Siinä taas palstalaisten ajatuksenjuoksua parhaimmillaan...
Voi äly! Aikuinen hakkaamassa 13 v ole KOSKAAN oikein. Totta kai tilanteeseen tulee puuttua tehokkaasti, mutta se ei oikeuta toiseen pahoinpitelyyn...
Itse asiassa alkuperäinen kirjoittaja ei puhunut mitään pahoinpitelijän pieksemisestä. Kyydin saaminenkin jättää auki tarkoitetaanko verbaalista vai fyysistä puuttumista tapahtumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M26
Minua ei kehonrakentajat pelota.
M 180cm 90kg 20 vuoden treenaus Jeet Kune Do:ssa ja Krav Magassa: Erikoistunut tappaviin iskuihin, raajojen murskaamiseen, potkuihin ja kuristusotteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten on ihan turha itkeä miesvihaa. Miehet ei selvästi sovellu olemaan perheen päättäjiä, koska he hakkaavat pikkulapsia kun vähän suutahtavat. Ja muiden miesten kommentit tähän on vain miestä puoltavia, kukaan ei ole kiinnostunut LAPSEN OIKEUKSISTA TAI ASEMASTA. Tällaisten annatte olla perheen päitä :DDD HAHHAHA.
Tämän takia nauran miesten ongelmille enkä tule puuttumaan niihin koskaan. Hajotkaa itsemurhiinne, kiitos.
Onneks suurin osa ihmisistä ei ile tällaisia sekopäitä. Suosittelen todella vahvasti ammattiapua sinulle. Et selvästikään voi hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M26
Minua ei kehonrakentajat pelota.
M 180cm 90kg 20 vuoden treenaus Jeet Kune Do:ssa ja Krav Magassa: Erikoistunut tappaviin iskuihin, raajojen murskaamiseen, potkuihin ja kuristusotteisiin.
Noni! Siitä sitten hyökkäämään lapsen kimppuun noilla meriiteillä! Voit olla ylpeä itsestäsi!
Miehet puolustaa lapseen kohdistuvaa väkivaltaa! Ja tietenkin koska kyseessä on tyttö! Naiset ei saa tehdä mitään, puolustaa itseään tai olla äänessä, koska hakkaaminen on aina heidän vika! Eikö sukunimenvaihtonen saa miehiä kunnoittamaan teitä naisia? Eikö roolinne ole miehistä kiva?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M26
Menehän peukunimijä muualle uhoamaan!
13 vuotias joka ei hallitse impulssejaan ja noin agressiivisesti käyttäytyy on mieleltään sairas, miten tällainen ihminen käyttäytyy aikuisena heikompiaan kohtaan. Käytös tyttöä kohtaan oli idiootin käytöstä. Tyttö teki oikein, tosin pitäisi lapselle opettaa, että on ihmisiä joihin ei puhuminen auta. Kannattaa mieluummin soittaa apua paikalle. Väkivalta on tyhmien ihmisten käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on niin helppo sanoa siinä koneen ääressä istuessa. Vaan paikan päällä sinäkin olisit katsellut muualle ja antanut nuorison rähistä keskenään.
Minä menen aina väliin, jos näen mitään tuollaista.
Monesti on pojat alkaneet itkemään kun olen johonkin kiusaamistilanteeseen mennyt ja suuni avannut.
Jotkut ihmiset oikeasti puuttuu asioihin tuolla kulkiessaan, eikä vain uhoa netissä.-sivusta eli eri
Yleensä kommentoidaan, ettei voi puuttua, koska saa itse syytteen. Monta syytettä olet saanut?
Miehet näyttää taas luonteensa, ja te oikeasti inisette kun miehiä vihataan? Täysin ansaittua. Tämän väkivallanteon jälkeen miehet voisivat edes näyttää miten tuomitsevat teon, mutta ei. He PUOLUSTAVAT LAPSEEN KOHDISTUVAA VÄKIVALTAA.
Siis miten voitte puolustaa näiden hirviöiden valtaa ja olemusta kaikessa? Siinä on taas PERHEEN PÄÄ pistänyt vähän menemään?? Miehiä puolustetaan AINA!!!! Kaikki syyttää pikkutyttöä siitä että sekopäinen hirviö hyökkää LAPSEN KIMPPUUN!