Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten naisen asema voi olla näin huono, raiskattu nainen synnyttää kuolleen lapsen, ja joutuu vankilaan, El Salvadorissa!

Kommentit (207)

Vierailija
141/207 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Faith kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse on lapsen vaikka syntymättömän murhasta. Se ei muuta tosiasiaa että abortti on henkirikos. Tosin syntymättömiä lapsia kuolee luonnontoimestakin kun elimistö syystä tai toisesta keskeyttää raskauden. Tapauksessa olisi pitänyt tutkia onko kuolleessa lapsessa merkkejä henkirikoksesta. Kuollut lapsi on ihminen vaikka olisikin saanut alkunsa seksuaalirikoksen seurauksena.

Evelynhän ei ollut tiennyt edes olevansa raskaana. Miten hän olisi voinut tehdä abortin?

tiesi kyllä. Sanoi että oli vähän verta tullut, tms. eli että oli kuukautiset muka (mikä tieteellisesti ei ole mahdollista). kyllä tässä vahva liioittelun maku oli. Mutta kuka tietää...

Vaikka olisi tiennytkin, niin eipä siitä kukaan normaalilla empatialla varustettu voi häntä syyttää, että sanoisi ettei tiennyt. Ensin rais-kataan ja sitten ollaan jo antamassa murha-tuomiota. Sairasta. Ja kuukautiset voi kyllä tulla raskaanakin ollessa.

no ihan samalla tavalla sinäkin saat suoessa mur hatuomion  jos tap at elävänä syntyneen vauvan. Mikä siinä niin outoa on? Tottakai elävänä syntyneen tai synnytyksessä kuolleen vauvan kuolema pitää tutkia, ihan niin kuin suomessakin tutkitaan.

Ei siinä ole yhtään mitään tekemistä sen kanssa millä tavalla lapsi on saanut alkunsa. Piste. On joillekin vaikeaa....ps. Oletko IHAN varma että ITSE olet ns. "rakkauden hedelmä"? Voi nimittäin olla että iso osa täälläkin kirjoittelevista on saanut alkunsa vastointahtoisesti...

Joo, mutta Suomessa aika harva haluaa tappaa elävänä syntyneen vauvansa, kun voi tehdä ajoissa abortin jos on raiskattu.

Vierailija
142/207 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis aivan sairasta menoa vuonna 2019. Naisparalta ei kysytä yhtään mitään, vaikka kyseessä on hänen kehonsa. Ensin joku rais-kaa ja sitten ei saisi edes aborttia tehdä. Oksettavaa.

kyseessä ei ole abo rtti kun synnyttää jo....

huh huh, mitä tyyppejä täällä kirjoittelee...

Kuka väitti että on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/207 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.vauva.fi/keskustelu/3535815/onko-vuokranantajat-todella-sek…

Miksi vuokranantaja ei saa vapaasti valita naisvuokralaista, mutta miehet saavat sukunimen aina jatkumaan vaikka he itse syrjivät vallallaan naisia? :D

No minulla on useita kokemuksa että niin vuoranantaja on toiminut. Kaksi on jopa sanonut tämän ihan suoraan. He siis toimivat vastoin lakia? En ole tätä aiemmin miettinytkään.

Vuokranantaja on täysin vapaa valitsemaan vuokralaisensa ihan omilla perusteillaan. Sukunimihullun kommentit eivät perustu mihinkään, niistä on fakta kaukana. Älä siis suotta siihen takerru.

/3

Sukunimihullu, olet siis väärässä. Jotenkin sitten kalskahtaa nämä sukupuolikiintiöt pörssiyhtiöiden hallituksissa. Miksi toisaalla sallitaan sukupuolen perusteella tehtävä valinta ja sitten toisaalla vaaditaan kiintiöitä? Osaatko vastata?

En osaa vastata muuta kuin sen, että saat valita omistusasuntoosi asumaan ihan kenet haluat, millä tahansa kriteerillä. Jos vuokrayhtiö taas selvästi valitsee toisen sukupuolen useammin kuin toisen, asiasta on syytä tehdä rikosilmoitus.

/3

Vierailija
144/207 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli jos nainen rai skaa miehen ja tulee raskaaksi, teidänkö mukaan on aivan OK että isä tap  paaa vauvan? Tai pot kii naisen mahaa? Uskomatonta ajattelua.

TAI jos nainen HUIJAA miestä (kuten iso osa tekee) ja saattaa itse itsesnä raskaaksi miehen vastustaen sitä (mikä on muutes rasi kaus, koska myös toisinpäin on, jos mies ei käytä kon domia vaikka nainen pyytää vrt Snowden tapaus Ruotsissa)) niin mies saa tappaa eläbväänä syntyneen vauvan, " koska ei voinut tehdä aborttia"? 

hahahhahaha.....

Vierailija
145/207 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos minä tulisin raiskauksen takia raskaaksi, niin abortin tekisin ja jos joku olisi syyllinen ns murhaan, niin se on yksin raiskaaja.

no minä en. Kyseessähän on ennenkaikkea MINUN lapseni. Kuka omaa lastaan surmaa? 

Mistä tiedät ettei miehesi ole koskaan rais ka nnut ketään? Eli jokatapauksessa olet saattanut tehdä lapsia rais  kaaja lle. HYYIIII!!!

yök!

Vierailija
146/207 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eli jos nainen rai skaa miehen ja tulee raskaaksi, teidänkö mukaan on aivan OK että isä tap  paaa vauvan? Tai pot kii naisen mahaa? Uskomatonta ajattelua.

TAI jos nainen HUIJAA miestä (kuten iso osa tekee) ja saattaa itse itsesnä raskaaksi miehen vastustaen sitä (mikä on muutes rasi kaus, koska myös toisinpäin on, jos mies ei käytä kon domia vaikka nainen pyytää vrt Snowden tapaus Ruotsissa)) niin mies saa tappaa eläbväänä syntyneen vauvan, " koska ei voinut tehdä aborttia"? 

hahahhahaha.....

Huijaa miehen isäksi? Miten nainen pääsisi huijaamaan miehen isäksi jos mies ostaa omat kondominsa ja käyttää niitä? Sen vaikeampaa se ehkäisy ei miehelle ole. Naisen sisällekään ei ole mikään pakko laueta jos isäksi tuloa pelkää. Kaiken kukkuraksi voi vielä tehdä vasektomian. On se miehillä vaan helppoa!

Vierailija
147/207 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos minä tulisin raiskauksen takia raskaaksi, niin abortin tekisin ja jos joku olisi syyllinen ns murhaan, niin se on yksin raiskaaja.

no minä en. Kyseessähän on ennenkaikkea MINUN lapseni. Kuka omaa lastaan surmaa? 

Mistä tiedät ettei miehesi ole koskaan rais ka nnut ketään? Eli jokatapauksessa olet saattanut tehdä lapsia rais  kaaja lle. HYYIIII!!!

yök!

Kun kaikki nyt ei vaan halua ollenkaan lapsia. Eikä varsinkaan raiskauksen seurauksena. Kaikki eivät halua elämäänsä edes miestä, koita tajuta se. HYYYI!

Vierailija
148/207 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, aivan sairasta. En osaa muuta sanoa tähän edes. :( 

Vierailija
149/207 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi siinä feministeillä työsarkaa, mutta ei. Täällä on turvallisempi kiukutella.

Teillä miehillä on työsarkaa, puhua toisillenne, että naisia ei saa pahoipidellä. Matkusta El Salvadoriin ja kerro se paikallisille miehille. Miksi naisia syyllistetään teidän miesten pahoista teoista?

Vierailija
150/207 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi siinä feministeillä työsarkaa, mutta ei. Täällä on turvallisempi kiukutella.

Teillä miehillä on työsarkaa, puhua toisillenne, että naisia ei saa pahoipidellä. Matkusta El Salvadoriin ja kerro se paikallisille miehille. Miksi naisia syyllistetään teidän miesten pahoista teoista?

Miksi syytät jotain muuta jonkun muun teoista? Yllättäen minä olen ilmeisesti miehenä jotenkin vastuussa muiden teoista. Miehet kantavat jo nyt suurempaa taakkaa yhteiskunnasta täällä suomessa, ja nyt minun pitäisi kantaa mennä tuonne puhumaan. Oletko järjissäsi? Eri

Vierailija
151/207 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi syytät jotain muuta jonkun muun teoista? Yllättäen minä olen ilmeisesti miehenä jotenkin vastuussa muiden teoista. Miehet kantavat jo nyt suurempaa taakkaa yhteiskunnasta täällä suomessa, ja nyt minun pitäisi kantaa mennä tuonne puhumaan. Oletko järjissäsi? Eri

Miehet kantavat suurempaa taakkaa täällä? Täh?

-eri

Vierailija
152/207 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinäkö kannat täällä jotain muita suurempaa taakkaa muka? Vai miksi nyt teet niin, että otat kunnian jonkun muun miehen teoista, kun irtisanotut kuitenkin näiden el Salvadorin miesten teoista? Minä en tosin edes ymmärrä mitä suurempaa taakkaa täällä miehet kantavat, mutta ilmeisesti sinä henkilökohtaisesti niin sitten teet.

Vierailija
153/207 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri

Jo pelkästään armeija tekee miesten taakasta suuremman, puhumattakaan työtunneista.

Vierailija
154/207 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Salvadorissa ja muissa kehitysmaissa naisen asema on järkyttävä. Meillä suomalaisilla naisilla on ainakin toistaiseksi asiat hyvin, mutta meidän pitää olla tarkkana ettei meidänkin oikeuksiamme aleta pikkuhiljaa murentamaan ties millä syyllä.

Vierailija
155/207 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoin että minulla ei ole mitään hurskastelevaa -ismia , kuten feminismi joka kiukuttelee jostain kuvitellusta naisen eurosta, kun samalla toivottaa tervetulleeksi íslamin.

Vierailija
156/207 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinäkö kannat täällä jotain muita suurempaa taakkaa muka? Vai miksi nyt teet niin, että otat kunnian jonkun muun miehen teoista, kun irtisanotut kuitenkin näiden el Salvadorin miesten teoista? Minä en tosin edes ymmärrä mitä suurempaa taakkaa täällä miehet kantavat, mutta ilmeisesti sinä henkilökohtaisesti niin sitten teet.

Olen valmis puolustamaan maatamme. Maksan myös veroja enemmän kuin keskiverto työntekijä, mutta yhteiskunnan palveluina naiset käyttävät näistä leijonan osan. Tämä olisihan ok, ilman tuota vihaa jota miehiä kohtaan lietsotaan.

Vierailija
157/207 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri

Jo pelkästään armeija tekee miesten taakasta suuremman, puhumattakaan työtunneista.

Miten niin? Naisillako on lomaa se aika, minkä miehet ovat armeijassa? Puhumattakaan raskaudesta, kuulautisista ja synnytyksestä...

Vierailija
158/207 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen valmis puolustamaan maatamme. Maksan myös veroja enemmän kuin keskiverto työntekijä, mutta yhteiskunnan palveluina naiset käyttävät näistä leijonan osan. Tämä olisihan ok, ilman tuota vihaa jota miehiä kohtaan lietsotaan.

No eipä kukaan nainenkaan täällä sodan aikaan lorvimaan ole päässyt. Naiset pitivät yhteiskuntaa pystyssä ja toimivat vielä lottinakin.

Vierailija
159/207 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei miehillä ole mitään taakkaa täällä eikä missään. Mitä ihnettä höpötät?

Naiset ja tytöt kantavat tämän maailman tuskat ja taakat

Vierailija
160/207 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on unelma...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi