Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten naisen asema voi olla näin huono, raiskattu nainen synnyttää kuolleen lapsen, ja joutuu vankilaan, El Salvadorissa!

Kommentit (207)

Vierailija
201/207 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmillista ja tuomittavaa, tämä ei tosin oikeuta vihamaan muita miehiä. Onneksi suomessa nainen on lainpuitteissa etuoikeutettu, niin täällä ei tarvitse kärsiä.

Mitenhän oikein sait tästäkin aloituksesta väännettyä jotain miesvihaa? Obsessed much?

Vierailija
202/207 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmillista ja tuomittavaa, tämä ei tosin oikeuta vihamaan muita miehiä. Onneksi suomessa nainen on lainpuitteissa etuoikeutettu, niin täällä ei tarvitse kärsiä.

Mitenhän oikein sait tästäkin aloituksesta väännettyä jotain miesvihaa? Obsessed much?

Tuo oli kerrottu jo ketjussa. Johtunee äärifeministeistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/207 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi siinä feministeillä työsarkaa, mutta ei. Täällä on turvallisempi kiukutella.

Teillä miehillä on työsarkaa, puhua toisillenne, että naisia ei saa pahoipidellä. Matkusta El Salvadoriin ja kerro se paikallisille miehille. Miksi naisia syyllistetään teidän miesten pahoista teoista?

Miksi syytät jotain muuta jonkun muun teoista? Yllättäen minä olen ilmeisesti miehenä jotenkin vastuussa muiden teoista. Miehet kantavat jo nyt suurempaa taakkaa yhteiskunnasta täällä suomessa, ja nyt minun pitäisi kantaa mennä tuonne puhumaan. Oletko järjissäsi? Eri

Miehet kantavat suurempaa taakkaa täällä? Täh?

-eri

Jo pelkästään armeija tekee miesten taakasta suuremman, puhumattakaan työtunneista.

Miten niin? Naisillako on lomaa se aika, minkä miehet ovat armeijassa? Puhumattakaan raskaudesta, kuulautisista ja synnytyksestä...

Eikö se raskaus ole suomessa ihan oma valinta? Pakottaako joku? Naisia ei velvoiteta mihinkään. Oppivelvollisuus on kaikilla sama. Naiset tosin käyttävät huomattavasti enemmän yhteiskunn verovaroja, joita taas miehet puolestaan maksavat enemmän. Naiset ovat työstä enemmän sairaslomalla. Miksi silti tarvitsee lietsoa vihaa miehiä kohtaan, en voi ymmärtää.

Mitäs ne noin 30% miehistä tekee jotka ei käy armeijaa?

Miehet aiheuttavat yhteiskunnalle valtavat tappiot rikoksilla, päihdeongelmilla jne. Sairaaloiden päivystykset on juoppomiesten kansoittamaa sekä poliisin asiakkaina. Käsittämättömät rahat menee miesten kansoittamiin vankiloihin ja terapiakulut miehen särkemien lasten ja puolison johonkin kuntoon saamiseen. Yhteiskunta maksaa miesten puolesta näiden lasten elatuksen verovaroista jne.

Ja tottakai naiset on enemmän sairaslomilla kun kaksoistyö vie veronsa ja mies ei ole pienten lastensa sairastuessa niitä kotona hoitamassa.

Suurin osa tekee töitä. Miesten työviikkokin on pidempi kuin naisten. Eri

Tässä miesten kiitos ilmaisesta kotityöstä ja sukunimivallasta! Ei mies ihan arvosta roolianne vaan valittaa millainen taakka nainen on perheessä. Vieläkö sulunimi kannattaa valita vapaasti? ;) Miksi mies ei käytä vapauttaan naisen eteen? Hehän ovat vapaita! Aika erilaista tämä vapaus eri sukupuolilla.

Olen nainen ja olen valinnut vapauden. Ei miestä, ei lapsia nyt eikä myöskään tulevaisuudessa. Saan tehdä mitä haluan, olla miten haluan ja matkustella milloin haluan. Varallisuuttakin on riittävästi eikä tarvitse elättää lapsia + bonuslasta (=sohvalla makaava vätys). Ystäviä on, samoin harrastuksia ja muuta seuraelämää. Ihanaa, suosittelen muillekin!

On oma vika jos valitsee kumppanikseen vätyksen. Vela m.

Suurin osa suomalaisista miehistä on kotitöihin osallistumattomia, sohvallamakaavia vätyksiä.

Ja sitten ne perustelut, mistä tämä tieto on, vai onko se vain mutua? Sama kun minä sanoisin että naiset on myös.

Omasta ja ystävien kokemuksista. Yhä edelleen herran vuonna 2019 naiset tekevät valtaosan kotitöistä ja lastenhoidosta 90% perheistä. (Renkaidenvaihto kerran vuodessa ja lumenluonti parin päivän välein muutamana kuukautena eivät ole kotitöitä ennenkuin alat niihin vetoamaan.)

Minulla on eri kokemukset, kuten monella muullakin ystävälläni. Tosin meillä mies rakensi talon, niin ymmärrettävästi hän ei sinä aikana osalistunut kotitöihin niin paljoa. Aikaisemmista suhteista minulla on huonoja kokemuksia ja nyt valitsin miehen hivenen eri kriteerein ja osuin ilmeisesti oikeaan. Niin miesten kuin naistenkin tulisi käyttää huomattavasti enemmän harkintaa parinvalinnassa ja miettiä mitkä ovat niitä asioita joita pystyy toisessa hyväksymään, ja mitkä niitä mitä ei voi sietää. Valinan tekee jokainen itse ja tästä on aivan turha syyttää muita.

Vierailija
204/207 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä, että jotkut maat kuten Usa haluavat mennä tähän suuntaan. Puolassa ja Irlannissa sama juttu. Taitaa se uskonto olla yksi syy tähän jos oikein miettii. Sen vuoksi jotenkin vieläkin puistattaa se, että naisia orjuutetaan jonkun uskonnon avulla vielä nykypäivänäkin ja tämä ongelma ei ole vaan niissä muslimaissa pelkästään. Sama juttu tosin sekin, että uskontoa käytetään muutenkin ihmisten tuomitsemiseen.

Vierailija
205/207 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt riittää tämä miesten mollaaminen! Suomessa on oikeasti asiat todella hyvin ja meillä on valtaosa kunnollisia ja tunnollisia miehiä. En todellakaan ihmettele että osa porukasta alkaa saada selvästi tarpeekseen tästä vihasta mitä tässäkin ketjussa on. Ei me naiset olla yhtään sen parempia kun joka paikassa ollaan suunapäänä haukkumassa miehiä. Olisiko jokaisen aika katsoa peiliin ja miettiä, mitä minä voisin tehdä muiden hyväksi sukupuolesta riippumatta? Minä olen saanut miehiltä lukemattomia kertoja apua, oli sitten autossa ongelmia, muuttossa kannettavia raskaita tavaroita tai vaikka jokin tietotekninen ongelma, aina on joku auttanut hyvää hyvyyttään. Jokaisen sopii mennä katselemaan maailmalle miten asiat on siellä ja sitten pohtia, että haukunko minä oikeaa puuta.

Vierailija
206/207 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt riittää tämä miesten mollaaminen! Suomessa on oikeasti asiat todella hyvin ja meillä on valtaosa kunnollisia ja tunnollisia miehiä. En todellakaan ihmettele että osa porukasta alkaa saada selvästi tarpeekseen tästä vihasta mitä tässäkin ketjussa on. Ei me naiset olla yhtään sen parempia kun joka paikassa ollaan suunapäänä haukkumassa miehiä. Olisiko jokaisen aika katsoa peiliin ja miettiä, mitä minä voisin tehdä muiden hyväksi sukupuolesta riippumatta? Minä olen saanut miehiltä lukemattomia kertoja apua, oli sitten autossa ongelmia, muuttossa kannettavia raskaita tavaroita tai vaikka jokin tietotekninen ongelma, aina on joku auttanut hyvää hyvyyttään. Jokaisen sopii mennä katselemaan maailmalle miten asiat on siellä ja sitten pohtia, että haukunko minä oikeaa puuta.

Samaa mieltä, nainen minäkin.

Vierailija
207/207 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä nyt on miesten mollaamista? :D Tasa-arvoasioistahan tässä keskustellaan. Naiset ovat mielestäni saaneet tässä enemmän kuraa niskaan, tällaisia yhteiskunnan lusmilevia kulueriä kun olemme.

Mutta hyvä että olet päässyt hyötymään miehistä avun muodossa. Mutta tiesitkö, että aika monet naiset saavat nuo jutut hoidettua myös ilman miesten "hyvää hyvyyttä?"

Tiivistettynä siis aika omituinen lähtökohta tuo että pidät miehistä koska he auttavat sinua tarvittaessa. Minä pidän miehistä noin pääsääntöisesti ihan itseisarvollisesti, kuten muistakin ihmisistä.

/3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi