Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisten pitäisi miellyttää ulkonäöllään miehiä?

Vierailija
19.08.2019 |

En ymmärrä. Monilla miehillä tuntuu olevan jonkinlainen tarve kertoa että naisella ei näytä hyvältä lävistykset, tatuoinnit, crocsit, löysät housut jne. ja valittavat kuinka suomalaiset naiset eivät käytä korkokenkiä, meikkiä eivätkä edes pukeudu naisellisesti.
Mistä on syntynyt sellainen harhaluulo, että naisten pitäisi muokata ulkonäköään miesten silmää miellyttääkseen?

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä tuo tarve on ihan sukupuolesta riippumaton. Joillakin ihmisillä on kova tarve kommentoida toisten ihmisten ulkonäköä.

Oman  ja kavereiden kokemuksen perusteella suurin osa huomauttelijoista on ollut miespuolisia. Toki joukkoon mahtuu jokunen nainenkin. Eikä sitä tiedä, mitä kuka ajattelee itsekseen. Ajattelen minäkin , mutta minusta on asiatonta sanoa, vaikka toinen olisi tosi epäsiisti tai aina likaisissa vaatteissa.

Vierailija
62/65 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moni nainen sitten tunnustaa pukeutuvansa miehen silmää miellyttääkseen. Jos kysyt, niin ei kukaan!

Kuinka moni äiti hallitsee ja arvostelee tyttär(i)ensä pukeutumista. Kaikki!

Äideillä olisikin malliopettamisen paikka pukeutumalla mahdollisimman miehiä kiinnostamattomasti. Ehkäpä tuollainen opetus lankeaisi hedelmälliseen maaperään?

Minun äitini ei koskaan arvostellut pukeutumistani tai ulkonäköäni muutenkaan koskaan, ei edes niitä kauheimpia teinin meikkikokeiluja. Itseäni naurattaa ja hävettää ne meikit nyt aikuisena, mutta äiti ei koskaan pukahtanutkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on sukupuolista se vähiten näyttävin ja niin on jokaisella eläinlajilla että naaras on pienokokoinen ja mitätön väritykseltään, ihminen ei ole poikkeus siinä. Naisen  ulkonäkö ei sinällään ole oleellinen lisääntymisen kannalta koska mies pystyi aikoinaan lisääntymään minkä naisen kanssa vain halusi, koska naisen anatomia on mitä on. Naisen ei siis tarvitse houkutella mitään eikä miehen tarvitse muista lajeista poiketen omata mitään yleisesti naaraita viehättäviä piirteitä, mutta miehiä viehättäviä piirteitä miehellä pitää olla, koska miehet jakaa oikeudet naisiin. Sillä millä oli eniten miehiä viehättäviä piirteitä oli myös oikeus käyttää toisten miesten omimia naisia. Heimon johtavalla miehellä oli oikeus kaikkiin heimon naisiin. Alemman tason miehillä omaan naiseensa. Mutta miehet valitsi sen kuka heimoa sai johtaa ja tämän piirteet ja ominaisuudet viehätti miehiä.

Pikakelaus tähän päivään niin naiset koristelee itseään liittämällä itseensä miehen piirteitä. Naiset ei ole pääsääntöisesti  pitkäsäärisiä, paksut hiukset ja pitkät ripset omaavia. Naisen olemus ei ole kulmikas tai ns. koossa pysyvä vaan aikalailla valuva ja pehmeä. Nainen on yhä lyhyt, tönkköjalkainen ja isoperseinen, kasvoiltaan valju ja väritön, eli ei mitenkään viehättävä olio. Mutta liittämällä ominaisuuksia jotka tyypillisesti on testosteroiinin tuottamia, siis paksut hiukset ja ripset, selkeät kulmat jne. niin naiset pääsee lähemmäksi miestä ulkonäöllään. Olemuksen piirteiden selkiyttäminen tuo lisää miesulottuvuutta ulkonäköön ja niin ollen miehet kokee tämän viehättävänä koska tunnistavat itsensä naisessa.

Vierailija
64/65 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kenenkään naisen tarvitse minua väkisin mielyttää ulkonäöltään. Mutta ihmeen moni nainen odottaa että minun pitäisi pitää hänen ulkonäöstään ihan riippumatta siitä miltä hän näyttää vain koska hän itse pitää siitä miltä näyttää..

Ympyrä sulkeutuu, ei kenenkään tarvitse, mutta sanot kuitenkin että ihmeen moni odottaa sinun pitävän hänen ulkonäöstään.Tämä olettamus johtuu siitä mies-kuplasta, jonka mukaan ajattelet.Eli että automaattisesti odotat kaikkien naisten pukeutuvan ja meikkaavan vain miesten miellyttäminen mielessään.

Vierailija
65/65 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse, mutta itse haluatte

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi