Taas menee tänään ~120 e kampaajaan.
Paljonkohan noissa hinnoissa on ilmaa? Ymmärrän että työstä tulee kuluja jotka on katettava, mutta 120 e... Eikä ole edes kallein kampaaja.
Näin naisena uskallan väittää, että miehet eivät koskaan suostuisi maksamaan parturikäynnistään moisia summia.
Kommentit (82)
Näin naisena uskallan väittää, että miehet eivät koskaan suostuisi maksamaan parturikäynnistään moisia summia.
Minulla parturikäynti maksaa 75 euroa/kerta. Siihen kuuluu hiusten leikkaus ja värjäys.
Onhan se kallista kun se pitää tehdä 12 kertaa vuodessa eli 900 euroa yhteensä. Olen kuitenkin päättänyt sen kestää koska vain sillä tavalla saan hyvät hiukset.
M39
Elämä on valintoja. Kampaajankin on elettävä. Mä en enää jaksa käydä kampaajalla. Pk-seutu, 40 euroa menee pelkkien latvojen tasoittamiseen. Kasvatin pitkät hiukset. Vähemmän kampaamokäyntejä.
Enpä tunne yhtään rikasta kampaajaa... Toki jotkut julkkiksia hoitavat saattavat tienatakin ihan mukavasti.
Hiusten värjääminen kampaajalla ei ole mikään ihmisen perusoikeus. Sinä päätät ihan itse , mihin rahasi tuhlaat. On aivan turha vinkua, että kampaamoköynti maksaa, kun itse siellä päätät käydä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi lakkasin värjäämästä hiuksiani, ja käyn vain tasoittamassa silloin tällöin. Tuskin hinnoissa varsinaista ilmaa on mutta minulla ei ole niihin varaa.
Minäkin. Lopettamalla värjäämisen sain venytettyä käyntiväliä lähemmäs puolta vuotta.
Nyt olen kuitenkin kurkkuani myöten täynnä tätä maantienharmaata. Näin viime viikolla vanhoja kuvia itsestäni ja tuli niin hirveä ikävä värjättyä tukkaa, että varasin ajan kampaajalle. Jotenkin vaan nyt on entistä korkeampi kynnys maksaa noin paljon kun se ei ole enää niin sanotusti rutiinia.
Ap
Sä et osaa värjätä itse...?
En. Olen nähnyt niin monia lopputuloksia kun ihmiset yrittävät värjätä tuhkanvaaleaa tukkaa kotona. Tulos on jotain keltaisen, harmaan ja vihertävän sekoitusta, yleensä eniten keltaista. En uskalla koittaa; kampaajalla korjailu vasta kalliiksi sitten tuleekin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Hiusten värjääminen kampaajalla ei ole mikään ihmisen perusoikeus. Sinä päätät ihan itse , mihin rahasi tuhlaat. On aivan turha vinkua, että kampaamoköynti maksaa, kun itse siellä päätät käydä.
Ei todellakaan ole, se on nimenomaan sellaista ylellisyyttä, jopa luksusta. Tosiaan nyt pitkän värjäystauon jälkeen vaan väkisinkin ihmettelen että hinnat ovat karanneet noin ylös tosi nopeasti. Millään muulla palvelualalla ei ainakaan oman kokemukseni mukaan hintojen nousu ole tuota luokkaa.
En minä kampaajalle asiasta valita vaan kiitän hyvästä työstä. Enkä koe kyllä tätäkään avautumista niinkään valittamisena, enemmänkin ihmettelen. Mutta tosiaan, pakko ei ole mennä eikä maksaa. :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Väri ja leikkaus 60e.
Missä? Onko joku kaverihinta?
Ap
Käy ammattikoululla opiskelijoiden värjättävänä. Paljon halvempaa .
Yksi syy nousuun on kiinteistöhuijareissa(US jne).
Vierailija kirjoitti:
Ei helkkari. Tämä ei ole tullut mieleenkään. Katsoin hintoja, värjäykset 45 e...
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi lakkasin värjäämästä hiuksiani, ja käyn vain tasoittamassa silloin tällöin. Tuskin hinnoissa varsinaista ilmaa on mutta minulla ei ole niihin varaa.
Minäkin. Lopettamalla värjäämisen sain venytettyä käyntiväliä lähemmäs puolta vuotta.
Nyt olen kuitenkin kurkkuani myöten täynnä tätä maantienharmaata. Näin viime viikolla vanhoja kuvia itsestäni ja tuli niin hirveä ikävä värjättyä tukkaa, että varasin ajan kampaajalle. Jotenkin vaan nyt on entistä korkeampi kynnys maksaa noin paljon kun se ei ole enää niin sanotusti rutiinia.
Ap
Opettele värjäämään itse. Tulee halvemmaksi. Minä värjään itse, kampaajalla käyn vain leikkauttaan, maksaa 30e.
Mä kävin kampaajalla viineksi joskus -97 ja itku silmässä tulin sieltä. Mulle riitti. Nyt on pitkät lantiolle olevat hiukset. Vain latvoja tasannu silloin tällöin, nytkin viimeksi noin 3 vuotta sitten. Helteillä pidin kiinni kun niska hikos mutta muutoin on vapaana.
Mulla ei mene yhtään.
t. Kalju mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Opettele värjäämään itse. Tulee halvemmaksi. Minä värjään itse, kampaajalla käyn vain leikkauttaan, maksaa 30e.
En uskalla. Missä tahansa julkisella paikalla liikkuessa näkee useita kotitekoisia vaalennusyrityksiä. Niitä ei välttämättä saa korjattua enää edes kampaajalla.
Ap
Missä on ne rikkaat parturikampaajat, jos hinnat ovat muka tuollaista törkeää ryöstöä!? Oikeasti. Ei sellaisia ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei helkkari. Tämä ei ole tullut mieleenkään. Katsoin hintoja, värjäykset 45 e...
Ap
Muista varata aikaa sitten useampi tunti. He tosiaan vasta harjoittelevat. Opettaja on paikalla.
Jos naiset kiltisti maksavat tuollaisia hintoja niin ei kampaamopalvelut muutu koskaan halvemmiksi.
Kun lopettaa värjäämisen niin rahaa palaa huomattavasti vähemmän.
Ostan aina 3e hiusvärin että saan värjättyä tyven ja mieheni saksii huonot latvat pois, minulla on olkapäille ulottuva "polkka". Helppoa ja edullista. :)
No voi voi. Ite valitset käydä kampaajalla ja maksaa siitä joten älä valita.