Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä et kehtaa tunnustaa, että et tiedä?

Vierailija
02.04.2026 |

Minä tunnustan: en oikein tiedä mikä on drooni, tai siis pikemminkin mikä merkitys/tarkoitus sillä on sotilaallisessa mielessä? 

Kysyin jo googlesta ja tekoäly antoi vastausta, mutta en ole vielä lukenut sitä.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että Grönlanti oli sama paikka mitä Islanti.

Vierailija
2/21 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

en oikeesti tiedä miksi käyn täällä lukemassa näitä piiiip...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko vastata, että drooni on miehittämätön alus, ainakin oman tiedon mukaan, voi vähän pumpum useiden kilometrien päästä.

Vaikea sanoa mitä en tiedä kun harvoin ihminen tietää sitä mitä ei tiedä, jos käy järkeen. Mutta sen voin myöntää, että en tiennyt sitä, että kylpypyyhkeitä täytyy pestä ennen kuin kävin armeijan eli +20-vuotiaana. Ja muutin kuitenkin pois kotoa heti 18-vuotiaana.

Vierailija
4/21 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillujutuista en tiedä paljoakaan.

Vierailija
5/21 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaan tunnustaa että en tiedä juuri mitään. Eli tiedän hyvin vähän ja esim. kaulussa aikoinaan opitut asiat ovat vanhentuneet osin.

Vierailija
6/21 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaan tunnustaa, mutten missä tahansa viitsi. En ymmärrä autolla ajoa vauhdissa, miten se pysyy tiellä. Eikä kukaan suostu selittämään. Ei minulla ainakaan pysyisi. Vaatisi jatkuvaa harjoittelua hiljaisella tiellä. Eikö kukaan pelkää vauhtia ja yhdistelmärekkoja. 

Vierailija
7/21 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämän tarkoitus ei ole oikein auennut vielä

Vierailija
8/21 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjorama partikkeleiden keskinäislomittumisen kaavaa.

Vierailija
9/21 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein tiedä mikä on immenkalvo ja miten sen näkee kun en muutenkaan tajua mitään naisen anatomiasta saati että kukaan näyttäisi minulle pilluaan.

Vierailija
10/21 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin, että Grönlanti oli sama paikka mitä Islanti.

Sittenhän teillä on Trumpin kanssa jotain yhteistä. 

Vierailija
11/21 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä tai ymmärrä miksi mikään ei toimi arkipäivien ulkopuolella. Voisin itse toimia silloin jollain tavalla.

Vierailija
12/21 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikein tiedä mikä on immenkalvo ja miten sen näkee kun en muutenkaan tajua mitään naisen anatomiasta saati että kukaan näyttäisi minulle pilluaan.

Google auttaa tässäkin asiassa. Eikun defloration vaan hakuun ja voit tutustua aiheeseen tarkemmin.

Vierailija
13/21 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maatilalla asuneena aina hävetti kun en tiennyt sitten niistä maataloushommista juuri mitään koska vanhempani eivät pakottaneet niitä töitä tekemään. Naapuritkin kun kyseli että paljonko meillä on peltoa niin en ymmärtänyt hehtaareista yhtään mitään ja heitin vain summassa jotain lukuja etten vaikuttaisi aivan tampiolta.

Vierailija
14/21 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oikein ymmärrä miksi pyörin täällä, siinä ei ole mitään järkeä.

Vierailija
15/21 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaan kyllä myöntää jos en jotain tiedä. Ei mun tarvitse kaikkea tietääkkään.

Vierailija
16/21 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen enkä koskaan löytänyt itseltäni mitään immenkalvoa. Lääkäri/gynekologi ei ainakaan koskaan ole huomauttanut anatomiastani mitään, joten kaikki lienee normaalia. 

Vierailija
17/21 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen enkä koskaan löytänyt itseltäni mitään immenkalvoa. Lääkäri/gynekologi ei ainakaan koskaan ole huomauttanut anatomiastani mitään, joten kaikki lienee normaalia. 

Siis mikään ei koskaan "puhjennut" tai revennyt.

Vierailija
18/21 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On paljonkin asioita mistä en tiedä mitään mutta ei mun tarvi tietääkkään niistä asioista. Nekin asiat mistä jotain tiedän niin en tiedä ehkä kaikkea mutta tiedän tarpeeksi.

Vierailija
19/21 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miksi minut aina jätetään. Naiset ihastuvat, mutteivät rakastu? Olen alusta lähtien oma itseni. Ehkä olen vain liian tylsä, mutta se ei alkuhuumassa haittaa.

Vierailija
20/21 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Hortensia sanoi vauvana GLXBLT? Kertokaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän