Taas menee tänään ~120 e kampaajaan.
Paljonkohan noissa hinnoissa on ilmaa? Ymmärrän että työstä tulee kuluja jotka on katettava, mutta 120 e... Eikä ole edes kallein kampaaja.
Näin naisena uskallan väittää, että miehet eivät koskaan suostuisi maksamaan parturikäynnistään moisia summia.
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän sua täysin, ap! Muutama vuosi sitten vaalensin hiukseni itse, kun yksi jos toinenkin oli mainostanut, että ihan hyvä tulee itse värjäämällä & hopeashampoolla. No ei tullut. Ihan järkyttävä keltainen, jonka sitten jouduin kampaajalla käydä korjauttamassa. En enää ikinä yritä vaalentaa itse. :)
Nykyään mulle laitetaan aina raidat, yleensä ihan vaan kirkkaan vaaleat, ei mitään sävyä. Itse ylläpidän sitä kotona hopeashampoolla. Raitojen ansiosta juurikasvu ei erotu niin selkeästi kuin jos hiukset olisi värjätty kauttaaltaan. Käyn kampaajalla n. puolen vuoden välein, enempää en raaski.
Tämän takia en itsekään ole värjännyt vuosiin koko päätä. Opiskelijan budjettiin ei oikein meinaa mahtua se 120 e muutaman viikon välein vain tyvikasvun peittelyyn. Siksi olen viime vuodet raidoittanut satunnaisesti.
Nyt kuitenkin sydämeni halajaa taas kokonaan vaaleaa tukkaa. Ajattelin mennä ja repäistä, tyvikasvun tullessa laitan sitten varmaan taas raitoja jottei tarvitse kokoajan rampata kampaajalla.
Ap
Eiköhän se ole enempikin smalltalkkia. Mun lähikampaaja lisäksi tökkii mua isoilla tisseillään naamaan ja selkään. No se on vähän hassua.
Sinccis
Metoo Metoo!!
;)