Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten auttaa ystävämiestä löytämään naisystävä?

Ystävä
18.08.2019 |

Kyseessä on läheinen ystäväni. Olemme olleet toistemme parhaita ystäviä jo lukiosta saakka. Tässäpä pikaiset tiedot:
Reilu 30v, korkeakoulutettu hyvässä uraputkessa vaativassa ja antoisassa työssä, omistusasunto, velaton auto, vähän vaille 180cm, normaalipainoinen, harrastaa urheilua, matkustelua ja musiikkikeikoilla käymistä. Ulkonäkö on ihan ok, ei mikään komistus muttei missään nimessä ruma vaan sellainen aika tavallisen näköinen. Hygienia kunnossa. Sitoutumiskykyinen ja luotettava mies. Haluaisi perheen ja lapsia.
Tässä sitten se ongelma, hän on ujo ja omaa melkoisen huonon itsetunnon. Ei siis sillä lailla että kokisi mitään tarvetta pilkata tai alistaa ketään, vaan ei vaan uskalla kamalasti lähestyä.
Kyseessä on minulle äärimmäisen rakas, ihana ystävä joka on seissyt rinnallani ihan kaiken läpi ja joka ansaitsisi onnea elämäänsä.
Nyt mammat ne ihan parhaat vinkkinne jakoon mistä hän löytäisi itselleen kivan naisen ja millä tavalla häneen saisi valettua uskoa että kelpaa juuri sellaisena. Tämä on vaikea keissi, mutta halua uskoa että mikään on av-mammoille mahdotonta :D

Kommentit (137)

Vierailija
101/137 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hki-bkk lento ja sieltä taksilla pattayalle , soi 7 & 8  , ja siitä eteenpäin ilta kerrallaan.  Viimeisenä vaihtoehtona freelancerit rannalta.

T.  setämies, res. kapteeni

Kaveri sanoi että nämä naiset jotka haluavat lähteä länsimaihin vaimoksi niin ovat alkaneet vaatimaan mieheltä tuloja.  Parikin freelanceria oli sanonut pyytävänsä 2000e/viikkoa siitä hyvästä jos mies halua heidän olevan uskollisena vain hänelle. Mieluiten menisin sitten vaikka etsimään tuolta Suomenlahden toiselta puolen kuin alkaisin maksamaan tuollaisia summia pelkästään uskollisena olemisesta.

Vierailija
102/137 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna hänelle lahjaksi kirja Leil Lowndes: How to make anyone fall in love with you

Tilasin sen netistä ja sen seurauksena tutustuin mieheeni. Ohjeita aloitteiden tekoon ja flirttailuun ja small talkiin jne asennoitumiseen on yhtä paljon miehille ja naisille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/137 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori, mutta heti alku meni pieleen ja paljasti trolliksi:

"Reilu 30v, korkeakoulutettu hyvässä uraputkessa vaativassa ja antoisassa työssä, omistusasunto, velaton auto, vähän vaille 180cm, normaalipainoinen, harrastaa urheilua, matkustelua ja musiikkikeikoilla käymistä."

Tuossa kun ei ole yhtään mitään sellaista informaatiota, mikä vaikuttaisi naisten kiinnostukseen. Päinvastoin. Palstaklisee omistusasunnossa asuvasta työssäkäyvästä uramiehestä.

En ole lukenut ketjua, mutta kuvitellaan, että otan avauksen tosissani. Ensimmäinen kysymykseni on: millaisesta matkustelusta tuo mies pitää? Missä kaikkialla hän on käynyt esimerkiksi tämän vuoden aikana?

Taidat olla mies. Kyllä minulle perheellisenä naisena on aina bonus että mies elää omillaan ja on raha-asiat kunnossa, eli ei todennäköisesti ole huume- tai peliongelmainen.

Hän on käynyt Euroopassa eri kaupungeissa 3 kertaa tänä vuonna ja on varannut vielä pari matkaa pohjoisempaan. Ei tykkää rantalomista eikä kaukomatkoista.

Vierailija
104/137 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän kyse ole siitä että miehen pitäisi muuttaa itsessään jotain saadakseen naisen vaan ap:n pitää löytää nainen joka on avoin kiinnostumaan miehestä juuri sellaisena kuin mies on.

Ujo mies tarvitsee naisen joka näyttää kiinnostuksensa riittävän selvästi jotta mies rohkaistuu ja tuntee kelpaavansa. Silloin myös mies antaa itsestään sen parhaan kuvan.

Itse olen juuri tuollainen ujo mies ja oman naiseni kohdalla ratkaisevaa oli juuri se että hän näytti heti alusta hyvin selkeästi "vihreää valoa" ja silloin minäkin uskalsin ensimmäistä kertaa antaa itsestäni kaiken.

Tämän uskoisin olevan todella merkityksellistä. Voi kun olisi paikka jossa olisi sinkkunaisia jotka uskaltaisivat lähestyä miestä tai edes näyttää tarpeeksi vihreää valoa :D

Vierailija
105/137 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna hänelle lahjaksi kirja Leil Lowndes: How to make anyone fall in love with you

Tilasin sen netistä ja sen seurauksena tutustuin mieheeni. Ohjeita aloitteiden tekoon ja flirttailuun ja small talkiin jne asennoitumiseen on yhtä paljon miehille ja naisille.

Taidan ostaa tämän hänelle synttärilahjaksi! Lukekoon tai olkoon lukematta.

Vierailija
106/137 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän kyse ole siitä että miehen pitäisi muuttaa itsessään jotain saadakseen naisen vaan ap:n pitää löytää nainen joka on avoin kiinnostumaan miehestä juuri sellaisena kuin mies on.

Ujo mies tarvitsee naisen joka näyttää kiinnostuksensa riittävän selvästi jotta mies rohkaistuu ja tuntee kelpaavansa. Silloin myös mies antaa itsestään sen parhaan kuvan.

Itse olen juuri tuollainen ujo mies ja oman naiseni kohdalla ratkaisevaa oli juuri se että hän näytti heti alusta hyvin selkeästi "vihreää valoa" ja silloin minäkin uskalsin ensimmäistä kertaa antaa itsestäni kaiken.

Tämän uskoisin olevan todella merkityksellistä. Voi kun olisi paikka jossa olisi sinkkunaisia jotka uskaltaisivat lähestyä miestä tai edes näyttää tarpeeksi vihreää valoa :D

Lähde reilaamaan ympäri Eurooppaa. Tuli ainakin ite huomattua aikanaan että porukka oli paljon puheliampaa tuolla Keski-Euroopassa. Onhan toki olemassa helpompikin ja halvempikin keino nimittäin deittisivustot. Tosin viime aikaisten huijari uutisten takia suosittelen lataamaan skypen sekä hankkimaan jonkun halvan kameran joiden avulla voit tehdä videopuheluita. Muista vaan aina ettet heti lähde muualle kuin omaan hotelliin tai näkyvälle paikalle kahvittelemaan.

Tuossa nyt pari sivustoa, joskin varautuisin viimeisimpänä olevaan siihen että rahaa tulee palamaan paljon enemmän johtuen matkoista sekä erilaisemmasta kulttuurista:

https://date24.ee/ (100% ilmainen)

https://www.thaifriendly.com/

Vierailija
107/137 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähde reilaamaan ympäri Eurooppaa. Tuli ainakin ite huomattua aikanaan että porukka oli paljon puheliampaa tuolla Keski-Euroopassa. Onhan toki olemassa helpompikin ja halvempikin keino nimittäin deittisivustot. Tosin viime aikaisten huijari uutisten takia suosittelen lataamaan skypen sekä hankkimaan jonkun halvan kameran joiden avulla voit tehdä videopuheluita. Muista vaan aina ettet heti lähde muualle kuin omaan hotelliin tai näkyvälle paikalle kahvittelemaan.

Tuossa nyt pari sivustoa, joskin varautuisin viimeisimpänä olevaan siihen että rahaa tulee palamaan paljon enemmän johtuen matkoista sekä erilaisemmasta kulttuurista:

Jos hän olisi itse kirjoittanut tämän aloituksen, hän voisi suostuakin, mutta en ole saanut häntä liittymään edes Tinderiin. Olen alkanut pohtia tämän keskustelun myötä josko hän oikeasti on onnellisempi sinkkuna kuin olen ymmärtänyt. Jos hän ei oikeasti _haluakaan_ elämäänsä muutosta? On aika lyhytnäköistä ajatella että vain koska hän on asiasta puhunut, että se olisi niin merkityksellistä hänelle. Jos se olisi, niin ehkä hän tekisi jotain? Vai pelkääkö hän liikaa ja tarvitsee vain tukea...

Vierailija
108/137 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos hän olisi itse kirjoittanut tämän aloituksen, hän voisi suostuakin, mutta en ole saanut häntä liittymään edes Tinderiin. Olen alkanut pohtia tämän keskustelun myötä josko hän oikeasti on onnellisempi sinkkuna kuin olen ymmärtänyt. Jos hän ei oikeasti _haluakaan_ elämäänsä muutosta? On aika lyhytnäköistä ajatella että vain koska hän on asiasta puhunut, että se olisi niin merkityksellistä hänelle. Jos se olisi, niin ehkä hän tekisi jotain? Vai pelkääkö hän liikaa ja tarvitsee vain tukea...

Vastasin alunperin tuolle joka tiedusteli missä tällaisia naisia voisi tavata. Eihän tästä keskustelusta ole varmastikaan kenellekään mitään isompaa haittaa vaikka kaverisi ei nyt lähtisikään etsimään omaa kultaansa. Joku muu saattaakin sitten saada tätä kautta hyviä vinkkejä ja ehkä jopa löytää onnensa :)

Vierailija
109/137 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastasin alunperin tuolle joka tiedusteli missä tällaisia naisia voisi tavata. Eihän tästä keskustelusta ole varmastikaan kenellekään mitään isompaa haittaa vaikka kaverisi ei nyt lähtisikään etsimään omaa kultaansa. Joku muu saattaakin sitten saada tätä kautta hyviä vinkkejä ja ehkä jopa löytää onnensa :)

Olet aivan oikeassa. Mielestäni paras anti näissä keskusteluissa lähes aiheesta kuin aiheesta, on nimenomaan se että moni saattaa saada avun siinä ”sivussa” tai ainakin uutta näkökulmaa.

Vierailija
110/137 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Reilu 30v, korkeakoulutettu hyvässä uraputkessa vaativassa ja antoisassa työssä, omistusasunto, velaton auto, vähän vaille 180cm, normaalipainoinen, harrastaa urheilua, matkustelua ja musiikkikeikoilla käymistä."

Tuossa kun ei ole yhtään mitään sellaista informaatiota, mikä vaikuttaisi naisten kiinnostukseen. Päinvastoin. Palstaklisee omistusasunnossa asuvasta työssäkäyvästä uramiehestä.

En ole lukenut ketjua, mutta kuvitellaan, että otan avauksen tosissani. Ensimmäinen kysymykseni on: millaisesta matkustelusta tuo mies pitää? Missä kaikkialla hän on käynyt esimerkiksi tämän vuoden aikana?

Taidat olla mies. Kyllä minulle perheellisenä naisena on aina bonus että mies elää omillaan ja on raha-asiat kunnossa, eli ei todennäköisesti ole huume- tai peliongelmainen.

Hän on käynyt Euroopassa eri kaupungeissa 3 kertaa tänä vuonna ja on varannut vielä pari matkaa pohjoisempaan. Ei tykkää rantalomista eikä kaukomatkoista.

Minulle tuo on edellytys, ei todellakaan bonus. Mutta tuon lisäksi miehessä pitää olla jotain, mikä herättää juuri minun kiinnostukseni häntä kohtaan.

Vierailija
111/137 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle tuo on edellytys, ei todellakaan bonus. Mutta tuon lisäksi miehessä pitää olla jotain, mikä herättää juuri minun kiinnostukseni häntä kohtaan.

No monille ihmisille varmasti onkin, tuolle asiasta call outtaavalle (miehelle) ei ilmeisesti ole. Minä haluan kuitenkin itsestäni ajatella että rakastuisin ihmiseen hänen elämäntilanteestaan riippumatta. Olisihan joku potentiaalinen kumppani voinut menettää kaiken esim. epäonnistuneen yrityksen myötä, eikä se tarkoita etteikö hän siitä nousisi uudestaan ylös.

Mutta tämä kyseinen mies on tosiaan vakaa ja rauhallinen, ei yrittäjätyyppiä koska ei tykkää ottaa ”vaarallisia” riskejä.

Vierailija
112/137 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Horoskooppimerkki? Tummat vai vaaleat hiukset? Vaatetyyli?

Kauris, tummat hiukset, pukeutuu siististi ja asiallisesti, muttei mitenkään erityisen tyylikkäästi. Yleensä mustat farkut ja kauluspaita, samanlaiset vaatteet vapaalla ja töissä.

Onhan hiukset siististi leikatut eikä vedä niihin liikaa geeliä? Vaatteet siistit ja silitetyt? Miksi ei panosta pukeutumiseen? Eikö tykkää shoppailla?

Puhut nyt miehestä. Eikö tuo jo vastaa itse itsensä. Miehet ei tykkää shoppailla, ainakaan vaatteita. Tai jos tykkää, niin hän ei ole mies.

Vierailija
113/137 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä miehessä on vikana, kun hän ei kiinnosta sinua romanttisessa mielessä?

Ap saa tätä kysymystä pohtiessa parhaat vastaukset.

Eli tod.näk toteaa että ei ole tatskattu vaimonhakkaaja linnakundi, joten ei aiheuta kutinoita pillerissä.

Vierailija
114/137 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli tod.näk toteaa että ei ole tatskattu vaimonhakkaaja linnakundi, joten ei aiheuta kutinoita pillerissä.

No ei ole minun aviomiehenikään tatskattu vaimonhakkaaja tai linnakundi. Kiva, söpö it-nörtti joka hurmasi minut.

Mutta kyllä, tuon kysymyksen asiallinen pohtiminen kertoo minulle selvästi miksi minä en päätynyt yhteen hänen kanssaan: hän ei iskenyt minua. Minä haluan kokea olevani haluttu ja himoittu ja se jonka eteen ollaan valmiit tekemään työtä. Ystäväni taas on niin lannistunut ettei usko naisten haluavan hänen kanssaan suhteeseen, niin ei uskalla näyttää kiinnostustaan avoimesti.

Vierailija
115/137 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Horoskooppimerkki? Tummat vai vaaleat hiukset? Vaatetyyli?

Kauris, tummat hiukset, pukeutuu siististi ja asiallisesti, muttei mitenkään erityisen tyylikkäästi. Yleensä mustat farkut ja kauluspaita, samanlaiset vaatteet vapaalla ja töissä.

Onhan hiukset siististi leikatut eikä vedä niihin liikaa geeliä? Vaatteet siistit ja silitetyt? Miksi ei panosta pukeutumiseen? Eikö tykkää shoppailla?

Puhut nyt miehestä. Eikö tuo jo vastaa itse itsensä. Miehet ei tykkää shoppailla, ainakaan vaatteita. Tai jos tykkää, niin hän ei ole mies.

Höpsistä taasen. Tunnen erilaisia miehiä joilla kaikilta löytyy järjestään puolisot ja monikaan heistä ei satsaa muuhun kuin siistiin olemukseen sekä tietenkin hygieniaan. Vaimonsa ovat sittemmin tykkäneet täytellä heidän kaappejaan siisteillä asuilla. Yksi on ns. metroseksuaali, joskin suhteessa hänkin on vaikka tykkääkin ostella kauluspaitoja ja pitää pukuja. Rakkaus tahtoo olla siitä jännä asia ettei se katso missä ja milloin sydän meinaa haljeta onnesta löytäessään ''sen oikean'' ;)

Vierailija
116/137 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ole minun aviomiehenikään tatskattu vaimonhakkaaja tai linnakundi. Kiva, söpö it-nörtti joka hurmasi minut.

Mutta kyllä, tuon kysymyksen asiallinen pohtiminen kertoo minulle selvästi miksi minä en päätynyt yhteen hänen kanssaan: hän ei iskenyt minua. Minä haluan kokea olevani haluttu ja himoittu ja se jonka eteen ollaan valmiit tekemään työtä. Ystäväni taas on niin lannistunut ettei usko naisten haluavan hänen kanssaan suhteeseen, niin ei uskalla näyttää kiinnostustaan avoimesti.

Kieltämättä ihan hyvä vastaus.

Ratkaisu tilanteeseen on se että hän tapaa sen yhden naisen, joka todella haluaa häntä ja hän myös ymmärtää sen. Yksi molemminpuolinen halu toisiin, ja sen kokeminen, muuttaa ihmisen mentaliteetin.

Todennäköisesti hänen pitäisi kokea se ulkomailla, koska ns "wandering nomad" on kiihottava ja eksoottinen aina. Tämä mies saattaisi olla Japanissa erittäin kovaa valuuttaa naisten keskuudessa, vaikkei ole Suomessa.

Ulkomailla lomailun kautta kokemuksia, sitten itsetunto kohenee ja sitten Suomessa niittää paremmin naismenestystä jatkossa.

Ehdota sille siis ulkomailla reissailua. Toivon mukaan siellä saa naiskokemuksia, jos ei muualla niin sitten jo ehdotetussa Pattayalla tämä mies saadaan kuntoon. Voi kuulostaa karulta, mutta todellisuus on että tämä auttaisi ja tuloksiahan tässä on tultu hakemaan.

Vierailija
117/137 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittele häntä lukemaan Reddit sivuston /r/theredpill-nimistä alalautaa. Sain sieltä itselleni hyvät pohjatiedot siihen miten naiset ajattelevat ja mitä he haluavat. Aloin kehittää itseäni, opin sosialisoimaan ja käymään salilla - tällä hetkellä on useampi nainen kierrossa. Toki jos haluaa vain yhteen tyytyä niin mikäs siinä, kyllä noilla opeilla sekin onnistuu.

Huokaus. Ehkeivät kaikki miehet halua välttämättä tulla oman elämänsä pelimiehiksi? Rakkauden ei pitäisi koskaan olla tyytymistä. Surullista jos rakastuminen nähdään luusereiden hommana ja jotenkin tyytymisenä.

Vierailija
118/137 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittele häntä lukemaan Reddit sivuston /r/theredpill-nimistä alalautaa. Sain sieltä itselleni hyvät pohjatiedot siihen miten naiset ajattelevat ja mitä he haluavat. Aloin kehittää itseäni, opin sosialisoimaan ja käymään salilla - tällä hetkellä on useampi nainen kierrossa. Toki jos haluaa vain yhteen tyytyä niin mikäs siinä, kyllä noilla opeilla sekin onnistuu.

Epäironisesti ketjun paras vinkki.

Mutta siltikin täytyy muistaa, että tämä vie vuosia. Ei ole mikään nopea magic pill ratkaisu.

Punapilleröi se kaveri.

Vierailija
119/137 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kieltämättä ihan hyvä vastaus.

Ratkaisu tilanteeseen on se että hän tapaa sen yhden naisen, joka todella haluaa häntä ja hän myös ymmärtää sen. Yksi molemminpuolinen halu toisiin, ja sen kokeminen, muuttaa ihmisen mentaliteetin.

Todennäköisesti hänen pitäisi kokea se ulkomailla, koska ns "wandering nomad" on kiihottava ja eksoottinen aina. Tämä mies saattaisi olla Japanissa erittäin kovaa valuuttaa naisten keskuudessa, vaikkei ole Suomessa.

Ulkomailla lomailun kautta kokemuksia, sitten itsetunto kohenee ja sitten Suomessa niittää paremmin naismenestystä jatkossa.

Ehdota sille siis ulkomailla reissailua. Toivon mukaan siellä saa naiskokemuksia, jos ei muualla niin sitten jo ehdotetussa Pattayalla tämä mies saadaan kuntoon. Voi kuulostaa karulta, mutta todellisuus on että tämä auttaisi ja tuloksiahan tässä on tultu hakemaan.

Voit olla oikeassa. Pattayalle mies tuskin lähtisi, mutta tuo Japani saattaisi kiinnostaakin häntä. Hän tosiaan matkailee paljon, mutta lähes aina Euroopassa.

Vierailija
120/137 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäironisesti ketjun paras vinkki.

Mutta siltikin täytyy muistaa, että tämä vie vuosia. Ei ole mikään nopea magic pill ratkaisu.

Punapilleröi se kaveri.

Sinusta siis naiset ovat niin erilaisia kuin miehet että täytyy oikein opetella misogynian kehdosta mitä naiset haluavat?