Miten auttaa ystävämiestä löytämään naisystävä?
Kyseessä on läheinen ystäväni. Olemme olleet toistemme parhaita ystäviä jo lukiosta saakka. Tässäpä pikaiset tiedot:
Reilu 30v, korkeakoulutettu hyvässä uraputkessa vaativassa ja antoisassa työssä, omistusasunto, velaton auto, vähän vaille 180cm, normaalipainoinen, harrastaa urheilua, matkustelua ja musiikkikeikoilla käymistä. Ulkonäkö on ihan ok, ei mikään komistus muttei missään nimessä ruma vaan sellainen aika tavallisen näköinen. Hygienia kunnossa. Sitoutumiskykyinen ja luotettava mies. Haluaisi perheen ja lapsia.
Tässä sitten se ongelma, hän on ujo ja omaa melkoisen huonon itsetunnon. Ei siis sillä lailla että kokisi mitään tarvetta pilkata tai alistaa ketään, vaan ei vaan uskalla kamalasti lähestyä.
Kyseessä on minulle äärimmäisen rakas, ihana ystävä joka on seissyt rinnallani ihan kaiken läpi ja joka ansaitsisi onnea elämäänsä.
Nyt mammat ne ihan parhaat vinkkinne jakoon mistä hän löytäisi itselleen kivan naisen ja millä tavalla häneen saisi valettua uskoa että kelpaa juuri sellaisena. Tämä on vaikea keissi, mutta halua uskoa että mikään on av-mammoille mahdotonta :D
Kommentit (137)
Vierailija kirjoitti:
VMP, en ikinä ottaisi miestä jolle jonkun muun pitää nainen hankkia.
Mitä nuo luu-serit saa naisena esiintymisestä?
En minä meinannut hänelle naista hankkia, vaan kyselin että minne voisin miestä hienovaraisesti ohjata tai millä lailla voisin tukea häntä että hän saisi itseluottamusta tarpeeksi lähestyä naista. Jos hankkisin, hommaisin varmaan jonkun postimyyntimorsiamen hälle.
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti äijä ei ole edes naisista kiinnostunut. Siis tämä AP, joka esittää naista.
No aika keissi olisi esittää ensin naista ja omaa ystäväänsä, sitten vielä olla homo siihen kaiken päälle :D
Mulla on ollut tapana järjestää eri vuodenaikoihin liittyviä juhlia, naamiaisia, pikkujouluja jne., joihin olen kutsunut sekä mun naimattomia ystäviä että pariskuntia. Olen onnistunut saattamaan yhteen jo kaksi paria ja kolmas on parhaillaan työn alla:)
Anna olla, ap. Ei kuulu sulle koko asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä miehessä on vikana, kun hän ei kiinnosta sinua romanttisessa mielessä?
Tapasin nuorena miehen jonka kanssa minulla klikkasi välittömästi kemiat yhteen. Emme olleet silloin vielä ystäväni kanssa niin läheisiä että olisin tuntenut hänet hyvin.
Mutta sinänsä hyvä kysymys. Jos nyt eroaisin, iskisin hänet välittömästi. Hän on vähän sellainen rauhallinen, hiljainen tyyppi johon kestää tutustua. Hän muistaa merkkipäivät, muistaa mistä kekseistä tykkään, ei ole äidistään riippuvainen, kätevä käsistään.. Olisi varmasti suhteessa sellainen että varmistaisi että rakkaansa auto on aina huollettu, tankki täynnä ja öljyt vaihdettu, mutta ei ehkä sanoisi oma-alotteisesti rakastan sua liian usein.
Hyi olkoon, hoidan autoni ihan itse, ei tarvita ketään sähläämään.
Ei jatkoon.
Kuulostaa tutulta, paritetaan ihmistä väkisin heteroksi.
Aikuiset hoitaa pariutumisensa ihan itse.
Vierailija kirjoitti:
No, homo hän ei ole, ei edes bi, ikävä kyllä. Eli jäljelle jää ainoastaan hetero- ja bi-naiset.
Facebookin Naistenhuoneella moni kauppaa ystävämiehiään. Sinne vaan ilmoitus ja ig- tunnarit tms., jolla pystyy lähettämään miehelle viestiä. Tai sitten ilmoitat hänen Napakymppiin :D
Vierailija kirjoitti:
Facebookin Naistenhuoneella moni kauppaa ystävämiehiään. Sinne vaan ilmoitus ja ig- tunnarit tms., jolla pystyy lähettämään miehelle viestiä. Tai sitten ilmoitat hänen Napakymppiin :D
Toi voiskin olla hyvä! Puhuisikohan mulle vuoteen jos laittaisin ig:n tunnarit jakoon :D
Neuvo häntä etsimään naista maksullisesta chat-palvelusta. Sieltä saa varman vastauksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, homo hän ei ole, ei edes bi, ikävä kyllä. Eli jäljelle jää ainoastaan hetero- ja bi-naiset.
Tyypillinen kaapissa oleva mies. Jos olet oikea ystävä, jätät hänet rauhaan.
Paritat jollekin kaverillesi tai tutun tutulle 😎
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyypillinen kaapissa oleva mies. Jos olet oikea ystävä, jätät hänet rauhaan.
Ei ole kaapissa. Olen aivan 100% varma siitä. En minä häntä asialla “kiusaa” vaan mietin täällä teidän kanssanne vaihtoehtoja millä voisin tukea häntä.
Onko kaverisi pyytänyt sinulta apua kumppanin löytämiseen? Mikäli ei, suosittelen että annat hänen hoitaa asian itse etkä puutu. Hitto että suuttuisin jos joku puuttuisi mun asioihin kysymättä tuolla tavalla, oli kuinka hyvä kaveri hyvänsä.
Helppoa. Mies tekee netin seuranhakupalstalle ilmoituksen. Voit auttaa, että tulee kiinnostava ilmoitus. Valitset kuvan, jossa mies näyttää edukseen.
Jos ap on nainen, niin hänen pitää itse ryhtyä kaverimiehensä kumppaniksi. Kuitenkin se mies on salaa AP:hen ihastunut.
Vierailija kirjoitti:
Jos ap on nainen, niin hänen pitää itse ryhtyä kaverimiehensä kumppaniksi. Kuitenkin se mies on salaa AP:hen ihastunut.
Mulla on jo aviomies ja lapsia. Tiedän kyllä että jos tilanne olisi eri, niin kyllä me varmaan yhteen päädyttäisi. Mutta minä en ole mikään hänen elämänsä rakkaus :D
Oisko hänellä rytmitajua? Jos oppii tanssimaan, niin joku nainen ihan varmasti poimii matkaansa kunnon miehen, joka vielä tanssittaa naisen onnelliseksi.
Vierailija kirjoitti:
Oisko hänellä rytmitajua? Jos oppii tanssimaan, niin joku nainen ihan varmasti poimii matkaansa kunnon miehen, joka vielä tanssittaa naisen onnelliseksi.
Tämähän voisi muuten toimia! Itselläni ei ole rytmitajua lainkaan, mutta voisimme mennä yhdessä jollekin tanssin alkeiskurssille! Sieltä voisi löytyä vaikka joku kiva nainenkin!
Luultavasti äijä ei ole edes naisista kiinnostunut. Siis tämä AP, joka esittää naista.