Miten auttaa ystävämiestä löytämään naisystävä?
Kyseessä on läheinen ystäväni. Olemme olleet toistemme parhaita ystäviä jo lukiosta saakka. Tässäpä pikaiset tiedot:
Reilu 30v, korkeakoulutettu hyvässä uraputkessa vaativassa ja antoisassa työssä, omistusasunto, velaton auto, vähän vaille 180cm, normaalipainoinen, harrastaa urheilua, matkustelua ja musiikkikeikoilla käymistä. Ulkonäkö on ihan ok, ei mikään komistus muttei missään nimessä ruma vaan sellainen aika tavallisen näköinen. Hygienia kunnossa. Sitoutumiskykyinen ja luotettava mies. Haluaisi perheen ja lapsia.
Tässä sitten se ongelma, hän on ujo ja omaa melkoisen huonon itsetunnon. Ei siis sillä lailla että kokisi mitään tarvetta pilkata tai alistaa ketään, vaan ei vaan uskalla kamalasti lähestyä.
Kyseessä on minulle äärimmäisen rakas, ihana ystävä joka on seissyt rinnallani ihan kaiken läpi ja joka ansaitsisi onnea elämäänsä.
Nyt mammat ne ihan parhaat vinkkinne jakoon mistä hän löytäisi itselleen kivan naisen ja millä tavalla häneen saisi valettua uskoa että kelpaa juuri sellaisena. Tämä on vaikea keissi, mutta halua uskoa että mikään on av-mammoille mahdotonta :D
Kommentit (137)
Vierailija kirjoitti:
Ei erityisemmin komea = RUMA
kolmikymppinen = keski-ikäinen
Ei sixbägiä = 25 kg liikaa ja mahakas pötlylä
Hygienia kunnossa = haisee ja pesee leikkaamattoman lurppaesinahkansa kerran viikossa
Ja alakerrassa kymmeniä vuosia kasvanut harmaa puska
No ei oikeastaan. Hygienia on aina ollut kunnossa, käy suihkussa päivittäin ja pesee hampaat kahdesti joka päivä. Ei ole ikinä haissut pahalle. Mahaa on sellainen kumpu, mutta normipainoinen ja urheilee. Ikää on 32 vuotta, eli ei mikään keski-ikäinen. Ja alakertaa hän trimmaa (luoja tietää mistä minä senkin tiedän, ollaan kai liian avoimia keskenämme :D)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko hän kertonut olevansa kiinnostunut kenestäkään tietystä naisesta?
On, paristakin. Yhtä lähestyi ja sai (nätisti) pakit. Oli ollut pitkään ihastunut tähän naiseen ennen yritystä.
Eli hän yrittää naisia, jotka ovat hänen tasonsa yläpuolella? Pystytkö olemaan realistinen hänen mahdollisuuksistaan, vaikka ystävä oletkin? Monestihan kaverit kannustavat lähestymään ihmisiä, joihin ei ole mahkuja, ja sitten tulee vain itsetuntoa syöviä kokemuksia.
Nykyajan tasoteoria osoittaa että naiset haluavat kaksi kolme numeroa omaa ulkonäköä yläpuolella olevia miehiä eli väännän rautalangasta 5 nainen haluaa niitä 7-8 miehiä. Kun hän 5-6 nainen pääsee maistamaan noita 7-10 miehiä edes yhdenyön paneskeluiden aikana heidän todellisuudentaju hämärtyy ja kaikista omantason ja sen alapuolisista miehistä muuttuu ällöttäviä creeppereitä. Kun nainen ei sitten saa kesytettyä sitä 9 panojännämiestä itselleen hän ehkä siinä 35v ottaa oman tasoisen miehen. Jos ei ota niin asunto täytetään kissoilla ja parvekkeella alkaa tupakan ketjupoltto kurttunaamalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko hän kertonut olevansa kiinnostunut kenestäkään tietystä naisesta?
On, paristakin. Yhtä lähestyi ja sai (nätisti) pakit. Oli ollut pitkään ihastunut tähän naiseen ennen yritystä.
Eli hän yrittää naisia, jotka ovat hänen tasonsa yläpuolella? Pystytkö olemaan realistinen hänen mahdollisuuksistaan, vaikka ystävä oletkin? Monestihan kaverit kannustavat lähestymään ihmisiä, joihin ei ole mahkuja, ja sitten tulee vain itsetuntoa syöviä kokemuksia.
Toinen näistä on hänen tasonsa yläpuolella, mutta jota hän pyysi ulos ei ollut. Hän vain sattui olemaan jo varattu. Tiedostan hyvin ettei hänen kannata koittaa sellaisia ns instatyttöjä jotka arvostavat lähinnä ulkonäköä ja eivät ole kiinnostuneet sitoumisesta ja perheenperustamisesta.
Hänelle sopisi ja kelpaisi mainiosti tavallinen, mukava nainen. Saisi olla vähän tossukka tai vaikka vähän justiina. Sellainen nainen jolla on oma elämänhallinta kunnossa ja ei olisi kumppaniaan lyttäävä. Esim joku kakkoskierroksella oleva yh voisi olla tosi unelma! Mutta MISTÄ näitä löytää ja millä ihmeellä saan kaverin uskaltamaan lähestyä tälläistä?
180cm~ pitkäkään ei löydä puolisoa. Minulla 174cm pitkällä se onkin sitten totaalisen mahdottomuus.
Tod.näk asetun ratakiskoille mukavasti makoilemaan, ennenkuin täytän 40 vuotta. Ja pliis, älkää te vanhat ihmiset tulko kommentoimaan, kuinka teidän miehenne on 165cm. Nyt tarkoitan nuorta naista enkä mitään vanhaa mummelia.
M33
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Horoskooppimerkki? Tummat vai vaaleat hiukset? Vaatetyyli?
Kauris, tummat hiukset, pukeutuu siististi ja asiallisesti, muttei mitenkään erityisen tyylikkäästi. Yleensä mustat farkut ja kauluspaita, samanlaiset vaatteet vapaalla ja töissä.
Onhan hiukset siististi leikatut eikä vedä niihin liikaa geeliä? Vaatteet siistit ja silitetyt? Miksi ei panosta pukeutumiseen? Eikö tykkää shoppailla?
Miehen pitää itse työstää ongelmiaan, et sinä voi häntä pelastaa. Itse se työ pitää tehdä.
Itsetuntoa ja -arvostusta pitää saada paremmaksi. Uhrimentaliteetista pitää myös päästä eroon.
Hanki hänelle vaikka self help -oppaita, niistä voi olla paljonkin hyötyä, kunhan vain noudattaa harjoituksia ja ohjeita.
Terapia tietysti yksi vaihtoehto, mutta se on kallista itse maksettavaksi ja lähetettä voi olla vaikea enää saada.
Vierailija kirjoitti:
2 dollarin terapeutti kirjoitti:
Sun ystävä ei olisi tuollainen jos oikeasti kelpaisi sellaisena kun on naisille. Hän ei istu siihen naisten muottiin. Jos istuisi hän kenties olisi sinun miehesi, mutta olette nyt ystäviä eikä siinä mitään väärää ole toki.
Nyt pitäs saada jotenkin kipinää miehen sytystulppaan että naisten sukat alkaisi pyöriä jaloissa.
Niin pitäisi! Mutta miten? Sehän tässä on tuhannen taalan kysymys :(
Huono itsetuntoinen mies ei oikein kiinnosta naisia. Ja vaikka olisi ujo on uskallettava puhua naiselle kovin pitkään ei jaksa kukaan "seurustella" jos toinen ei puhu eikä kommunikoi muutenkaan.
Onko hänellä ikinä ollut parisuhdetta? Jos on, miten se sai alkunsa? Miksi et parita häntä sukulaiselle, kaverille, tutulle..?
Vierailija kirjoitti:
180cm~ pitkäkään ei löydä puolisoa. Minulla 174cm pitkällä se onkin sitten totaalisen mahdottomuus.
Tod.näk asetun ratakiskoille mukavasti makoilemaan, ennenkuin täytän 40 vuotta. Ja pliis, älkää te vanhat ihmiset tulko kommentoimaan, kuinka teidän miehenne on 165cm. Nyt tarkoitan nuorta naista enkä mitään vanhaa mummelia.
M33
Eikös tuota voi ainakin miesten mielestä kompensoida helpostikin treenillä, hyvällä naamavärkillä ja isolla lompakolla? Näin naisen mielestä komealla naamalla, hyvällä kropalla ja hauskalla luonteella ;)
Eniten tuossa mun kaverimiehessäni harmittaa se että hän on ihan aito oikea kiltti mies, ei av:n ki lttimies joka kuvittelee että naiset ovat hänelle velkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hygienia kunnossa = haisee ja pesee leikkaamattoman lurppaesinahkansa kerran viikossa
No ei oikeastaan. Hygienia on aina ollut kunnossa, käy suihkussa päivittäin ja pesee hampaat kahdesti joka päivä. Ei ole ikinä haissut pahalle. Mahaa on sellainen kumpu, mutta normipainoinen ja urheilee. Ikää on 32 vuotta, eli ei mikään keski-ikäinen. Ja alakertaa hän trimmaa (luoja tietää mistä minä senkin tiedän, ollaan kai liian avoimia keskenämme :D)
Taidat olla itse se mies. "Kaverin puolesta kyselen... " Ei siinä mitään pahaa tietenkään ole. Mutta edelleen joudut tekemään töitä itsetuntosi kanssa. Et voi odottaa, että joku nainen sinut pelastaa.
Vierailija kirjoitti:
M33
I feel ya. 176cm mies checking in. Hobitti olen. 19cm muna. 2cm olen sitä munaa itse kasvattunut erillaisilla kikoilla, mutta kerroppa miten kasvatetaan luita, että pääsen edes sinne 182cm hujakoille?
Vierailija kirjoitti:
Onko hänellä ikinä ollut parisuhdetta? Jos on, miten se sai alkunsa? Miksi et parita häntä sukulaiselle, kaverille, tutulle..?
Ei ole ollut. Jonkinlaisia kännisiä seksijuttuja on. Minulla ei ole sellaisia sukulaisia tai kavereita jotka sopisivat hänelle. Olen todella introvertti itsekin ja omissa piireissäni ei ole kovin montaa sinkkunaista :/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M33
Eikös tuota voi ainakin miesten mielestä kompensoida helpostikin treenillä, hyvällä naamavärkillä ja isolla lompakolla? Näin naisen mielestä komealla naamalla, hyvällä kropalla ja hauskalla luonteella ;)
Eniten tuossa mun kaverimiehessäni harmittaa se että hän on ihan aito oikea kiltti mies, ei av:n ki lttimies joka kuvittelee että naiset ovat hänelle velkaa.
Lihakset ei auta jos on luonteeltaan rauhallinen, ujo ja ei ole sellanen vitsikäs älämölö apina. Lihaksilla saa kyllä katseita naisilta sen myönnän, mutta katseet ei tyhjennä kiveksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vie hänet pikadeiteille. Nehän on kuin työpaikkahaastatteluja tjsp, kysellään asiat, jotka ystävälläsi hyvin. Ei tarvitse itse tehdä lähestymisiä.
Ei ketään kiinnosta se miltä asiasi näyttävät paperilla tai miten hienoja titteleitä olet saavuttanut.
Jos sitä fyysistä kipinää ei ole, niin sitä ei ole. Ei sitä voi pakottaa millään pikadeiteillä tai tuhannen eri naisen iskemisellä väkisin.
2 dollarin terapeutti kirjoitti:
Sun ystävä ei olisi tuollainen jos oikeasti kelpaisi sellaisena kun on naisille. Hän ei istu siihen naisten muottiin. Jos istuisi hän kenties olisi sinun miehesi, mutta olette nyt ystäviä eikä siinä mitään väärää ole toki.
Nyt pitäs saada jotenkin kipinää miehen sytystulppaan että naisten sukat alkaisi pyöriä jaloissa.
Ei kannettu vesi kaivossa pysy. Ellei tyyppi itse ryhdistäydy, yksin jää. En suosittele kellekään tolvanan terapeutiksi ryhtymistä, se ei parisuhteelle hyvää tee.
Vierailija kirjoitti:
hki-bkk lento ja sieltä taksilla pattayalle , soi 7 & 8 , ja siitä eteenpäin ilta kerrallaan. Viimeisenä vaihtoehtona freelancerit rannalta.
T. setämies, res. kapteeni
Joo, ei kannata SuomiLahnoihin seota ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla itse se mies. "Kaverin puolesta kyselen... " Ei siinä mitään pahaa tietenkään ole. Mutta edelleen joudut tekemään töitä itsetuntosi kanssa. Et voi odottaa, että joku nainen sinut pelastaa.
Ihan hyvä teoria, mutta en usko että ystäväni kokisi ongelmaansa niin suureksi että kysyisi joltain palstalta siihen apua. Hän ei odota tulevansa pelastetuksi, hän on tehnyt elämänsä mukavaksi sellaisena kuin se on. Minä vain tunnen hänet ja tiedän että hän haluaisi perheen.
Vierailija kirjoitti:
"nosta hiivareikää jalustalle!"
Palstan vakiouli teki taas kerran parhaansa. Tiedoksesi; hiivaa täynnä olet itse, minkä paskalta tilaa jää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Horoskooppimerkki? Tummat vai vaaleat hiukset? Vaatetyyli?
Kauris, tummat hiukset, pukeutuu siististi ja asiallisesti, muttei mitenkään erityisen tyylikkäästi. Yleensä mustat farkut ja kauluspaita, samanlaiset vaatteet vapaalla ja töissä.
Onhan hiukset siististi leikatut eikä vedä niihin liikaa geeliä? Vaatteet siistit ja silitetyt? Miksi ei panosta pukeutumiseen? Eikö tykkää shoppailla?
Hiukset siistit eikä käytä geeliä ollenkaan. Vaatteet siistit ja silitetyt. Olen yrittänyt saada hänet ostoksille ja stailata häntä, mutta ei halua :D Luulen että haluaa sulautua massaan.