Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaimo petti

M84
18.08.2019 |

Kaipaan jeesiä jos on ihmisiä kenellä samantyylinen tilanne. Kaikki keskustelu auttaa. Vaimoni kertoi minulle viikko sitten, että "en rakasta sua enään, vaan rakastan toista miestä". Sehän on pahin kolaus mitä voi olla. Olen aina ollut lojaali, mutta en ole sanoin osannut ilmaista tarpeitani enkä tunteitani. Olin viikon saikulla ja kävin kaks kertaa psykologilla. Oon oppinut ihan hitosti viikossa itsestäni. Puhumattomista tunteista ja siitä, että olen tavallaan ajanut vaimoni tilanteeseen, missä hän on nyt. Käsittämättömintä on se, että kun olen suorittanut omaa elämääni ja näennäisesti hyvällä motiivilla oikeuttanut tietyt asiat, esim vaimon vaatteiden ostelu yms. En ole elänyt. Rakastan vaimoani yli kaiken. Hän on pitänyt tämän puoli vuotta sisällään eikä ole kertonut mitään ja nyt kun olen itse täysin auki ja valmis puhumaan niin hän ei halua.

Viikko on tottakai lyhyt aika. Olemme puhuneet yhteensä kuutisen tuntia aiheesta ja olen hyvien ystävieni kanssa jutellut ainakin 20h näistä jutuista ja saanut tosi hyvää tukea. Meillä on 4 ja 6v skidit. Ne on ihania!

Mua pelottaa tää tilanne ihan hitosti. En oikeesti halua erota, vaikka olen ymmärtänyt realiteetit, että näin voi käydä. Rakkaus on vaimoani kohti olemassa. Mietin parisuhdeterapiaa, mutta vaimon mielipidettä en uskalla kysyä, vaikka olemme puhuneet tunteistamme toisiamme kohtaan ja nyt tuntuu, että osaan ilmaista itseäni huomattavasti paremmin. Muutun ihmisenä, koska näen asiat hitosti selkeemmin. Työstä itseäni ehjäksi, mutta vaimo ei ole valmis puhumaan asiasta. Hänellä toki ollut raskas työviikko yms ja salaisuuden pitäminen sisällä on tottakai uuvuttavaa.

Emme ole tehneet oikeastaan ikinä perheenä mitään. Olemme olleet erillään, mutta olen ajatellut tämän johtuvan ruuhkavuosista. En ole yrittänyt enkä puhunut, mutta ei ole myöskään vaimoni. Kuten sanottua, rakastan häntä suunnattoman paljon enkä halua erota.

Lohduttakaa mua ja antakaa jotain kommenttia. Kaikki tervetullutta.

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M84 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valittiko AP:n vaimo AP:lle jostakin? Esittikö toivomuksia, joihin AP ei reagoinut mitenkään? Myöhäistä itkeä kun maito on jo lattialla?

Niin, oliko kotona jotain taustaääntä, mitä ap ei rekisteröinyt? Vaimon puhetta epäkohdista toisin sanoen.

Olen vähän skeptinen ap:ta kohtaan tässä ketjussa, sillä en millään voi uskoa, että vaimo haluaa erota lapsiperheellisenä vsin siksi, että ap ja hän eivät tehneet yhdessä asioita. En niin millään.

Kyllä eropäätöksen takana täytyy olla paljon muutakin tyytymättömyyttä.

Onko vaimo kokenut esim joutuvansa tekemään kotityöt yksin ja hoitamaan lapset yms tai että ap ei ole arvostanut ja kunnioittanut häntä?

En huomannut vastata.

Seksiä ei ole ollut noin vuoteen, mutta en siitä sen enempää, koska liian henkilökohtainen asia. Tai no samahan se. Tehtiin yhteisellä päätöksellä raskauden keskeytys viime vuonna. Sen jälkeen kysyin kyllä monesti, että "miltäs näyttää, uskaltaisko koittaa seksiä", mutta vaimo vetosi tottakai pitkään jatkuneeseen vuotoon tämän jälkeen. Meillä on ollut hyvää seksiä ja lapsien jälkeen piti aina hiukan totutella taas seksiin, koska... No. Alatiesynnytys vaatii veronsa.

Hän on kysynyt minulta kaksi kertaa miksi rakastan häntä ja en ole heti löytäny vastauksia tai ne eivät ole tyydyttäneet häntä. Nämä nousi keskusteluussamme muutaman kerran esille. Olen sanonut ja osoittanut rakkautta hänelle.

Olen muuttunut / hän on muuttanut minua paljon suhteemme aikana. Omalla tavallaan tässä on ehkä jonkun sortin identiteettikriisi myös menossa itsellä kun en tunne itseäni yhtään. Opin kokoajan itsestäni asioita.

Oon myös miettinyt, että rakastanko häntä oikeasti ja mitäs helvettiä sellanen rakkaus ees on, mut kyl mä häntä rakastan. Enemmän kun ketään toista (poislukien lapset) tällä pallolla

Ymmärrän hyvin vaimoasi. Ei hän ole sinulta saanut mitään huomiota etkä pysty häntä seksuaalisesti tyydyttämään. Varovainen kysely joko voitaisi ja asenne että vaatiihan synnytys veronsa ei saa naista syttymään. Ja jos sen sitten pitkän ajan jälkeen joku toinen tekee onhan sitä vaikea vastustaa. Kaveri suhde ei pitkään toimi.

Niin vaimo ei siis ole sallinut ap:n häntä seksuaalisesti tyydyttää! Jotenkin tyypillistä naisten logiikkaa, että jos nainen on se, joka ensin antaa pakit ja sen jälkeen muhinoi muualla, niin sekin on miehen vika.

Voin vain kuvitella sen myrkyn mikä nousisi jos mies antaisi vaimolle pakkeja, mutta panisi toista ja puolen vuoden päästä kertoisi ja syyttäisi koko hommasta vaimoa, koska seksin ja huomion puute. Huh huh.

Vierailija
62/65 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla hihuli

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimollasi on siis suhde toisen miehen kanssa. Vaimosi ei rakasta ja kunnioita sinua. Hyvä kun pääset hänestä eroon.

35-vuotias hyvätuloinen mies on kuumaa kamaa sinkkumarkkinoilla. Muuta kolmekymppiset sinkkimiehet ovat nimittäin usein luusereita.

Työstä itseäsi, miksi et ollut läsnä. Ja sitten uutta matoa koukkuun. Huolehdi, että lapsilla on kaikki hyvin.

Pettäminen ei ole noin yksinkertaista. Miksi rikkoa perhe sen takia.. Ennemin pitäisi hoitaa ja ratkoa niitä syitä, mikä siihen johti.

Vierailija
64/65 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jäät tuohon suhteeseen. Itsetuntosi on mennyttä. Onhelmia ei saa juosta pakoon toisen syliin. Vaimosi on tehnyt tosi ikävän tempun sinulle.

Vierailija
65/65 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin baanalle ja pitämään hauskaa. Totta kait ero ottaa koville ja varsinkin lapsia on ikävä mutta ei se elämä siihen lopu. Hankit jonkun hyvän laastarisuhteen toisesta eronneesta. Saat häneltä vertaistukea ja parhaassa tapauksessa sellaista seksiä että alta pois. Nauti siitä että et ole kenellekään tilivelvollinen mihin aikaan tulet kotiin, kenen kanssa tulet kotiin, tai jäätkö johonkin vaikka yökylään. Aloita joku uusi harrastus, kuntoile jne. Varsinkin jos olet hyvätuloinen niin edes talous ei ole esteenä esim. matkustella ja pitää hauskaa. Totta kait tulee niitä synkkiäkin hetkiä ja ikävä yhteisiä aikoja exän kanssa ja varsinkin lapsis on ikävä se on ihan luonnollista mutta älä kuitenkaan jäärypemään sellaisiin asioihin vaan yritä tehdä olostasi mahdollisimman mukava ja kuten sanottu nyt on se hetki elämässäsi kun voit lenellä kukasta kukkaan ja harrastaa seksiä kenen kanssa haluat. Suomessa on tuhansia naisia jotka ovat kanssasi samassa tilanteessa ja jotka haluavat myös ns. laastarisuhdeseksiä. Kyllä se uusi parisuhde sieltä taas ajan kanssa tulee. Pidät vaan välisi lapsiisi kunnossa ja teette yhdessä kaikennäköistä kivaa. Cherry up. Nimimerkillä itsekin aikoinaan (vuonna 2004) eronnut yhden lapsen isä jolla kaikki asiat ollut jo vuosia paljon paremmin mitä ex vaimon kanssa.