Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antavatko äidit itsensä plösöytyä lasten takia?

Vierailija
18.08.2019 |

https://www.iltalehti.fi/tosielamaa/a/4923a5d8-0958-4c11-9dbc-9acd50924…

Aika järkkyä jos joku kokee että on tärkeintä olla lastenhoitomasiina ja laittaa omat tarpeet hyllylle. Minusta lapsille pitää näyttää nimenomaan omalla esimerkillä että itsestä saa ja pitää huolehtia ja ulkonäkö on osa sitä. Treeni ja oikea ruokavalio auttaa voimaan hyvin joka tavalla eikä lapsille jää hyvä kuva plösöydestä. Varsinkaan kun moni valittaa tilaansa marttyyrina uhrautujana eikä tee mitään muuttuakseen. Mulla on vuoden ikäiset kaksoset ja oon kotitreenillä saanut kropan jopa timminmäksi kuin ennen raskautta.

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ihmettelen vieläkin sitä, miksi oma mies lihoi minun raskausaikoina. Eikä hän ole saanut vieläkään raskauskilojaan pois vaikka lapset ovat jo täysi-ikäisiä. Onko tämä teille muille tuttua?

Vierailija
62/72 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ihmettelen vieläkin sitä, miksi oma mies lihoi minun raskausaikoina. Eikä hän ole saanut vieläkään raskauskilojaan pois vaikka lapset ovat jo täysi-ikäisiä. Onko tämä teille muille tuttua?

Sama. 4 lasta olen synnyttänyt ja normaalipainossa. Mies ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatella.Sinä pystyit kaikkeen tuohon.Teeppä sama koliikkivauvan kanssa,joka huutaa yöt,päivät putkeen koko ajan.Neuvolasta ei saa apua,puolisolta ei saa apua,ei saa nukkua koskaan.Sukulaisilta ei saa apua.Sen lisäksi,että synnytys ja raskaus oli vaikeat.Siinäpä kuule treenisalille vaan.Huutavan vauvan jätät vaikka salin eteiseen karjumaan hätäänsä,who cares,kunhan äiti on TIMMI MIMMI!!!!!!!!!

Vierailija
64/72 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 2 lasta. En ole ikinä treenannut enkä lenkkeile. Silti olen hoikka.

Vierailija
65/72 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei univajeesta kärsivä pysty treenaamaan. Hyvä, että selviää edes päivästä toiseen.

Ai jaa.

37v menty 2-4 h yhtäjaksoisilla unilla, loput vartin pätkiä jos sitäkään ja hereillä 4 lähtien.

4 lasta, vaativa työ, työmatkoja, harrastuksia, 3 raksaprojektia.

3 lapsen jälkeen painoin yhä 52kg, neljännen jälkeen 60kg mutta ikää yli 40v ja painoindeksi yhä n 23.

Ei vaan ole ollut vaihtoehtoja, olen halunnut elää univajeesta huolimatta täysillä. Väsyttää 24/7 mutta so what? Olisi ollut liian helppoa vain jäädä sohvalle syömään suklaata mutta olisin inhonnut itseäni

Vierailija
66/72 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei univajeesta kärsivä pysty treenaamaan. Hyvä, että selviää edes päivästä toiseen.

Ai jaa.

37v menty 2-4 h yhtäjaksoisilla unilla, loput vartin pätkiä jos sitäkään ja hereillä 4 lähtien.

3 lapsen jälkeen painoin yhä 52kg, neljännen jälkeen 60kg mutta ikää yli 40v ja painoindeksi yhä n 23.

Ei vaan ole ollut vaihtoehtoja, olen halunnut elää univajeesta huolimatta täysillä. Väsyttää 24/7 mutta so what? Olisi ollut liian helppoa vain jäädä sohvalle syömään suklaata mutta olisin inhonnut itseäni

Anteeksi vain, mutta kuulostaa ihan kamalalta elämältä.

Vierailija
67/72 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai jaa.

Anteeksi vain, mutta kuulostaa ihan kamalalta elämältä.

Univaje on yhtä helvettiä - totta - ja aiheuttanut nyt vanhemmiten muita ongelmia mutta muuten elämäni on oikein hyvää.

2. lapseni oli koliikkivauva joka valvotti yöt 3v saakka. Hän oppi nukkumaan, minä en. Silti jouduin menemään normaalisti töihin kun hän oli reilun vuoden.

Vierailija
68/72 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on kolme lasta. En ole koskaan ollut niin hoikka ja hyvässä kunnossa kuin noin vuosi jokaisen synnytyksen jälkeen. Pitkä imetys vei kropasta rasvat ja kun samaan aikaan söin terveellisesti (ja muuten paljon!) ja liikuin (mm. saatoin lenkkeillä vauvan nukkuessa vaunuissa tuntikaupalla), ei ollut ongelmaa "plösähdyksestä". Myöhemmin elämässä kiloja kertynyt muutama, mutta ne eivät liity mitenkään lapsiin enkä edelleenkään ole ylipainoinen.

Terveellinen syöminen vie tasan saman verran aikaa kuin epäterveellinenkin. Ja itse ainakin olisin ollut väsähtänyt ja tukkoinen, jos EN olisi ulkoillut ja liikkunut paljon. Ja ei, ei ollut hyvin nukkuvia lapsia...

Meikata tai laittautua ei kenenkään tarvitse, mutta jos haluaa, niin ei sekään kyllä mikään aikakysymys ole. Kuinka kauan menee hiusten harjaamiseen tai ripsivärin sutimiseen? Hetki! Ja rumien vaatteiden pukeminen vie saman ajan kuin siistienkin.

Vierailija
69/72 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin lasten isä on ylipainoinen, tilastojen mukaan monessa muussakin perheessä on näin. Plösö ei ole äiti vaan iskä. Mites se sillai, isit? Vaimot jättää, ei ne jaksa katsoa sohvalla piereskeleviä laiskoja kaljamahoja, joiden kanssa ei paljon erotiikkaa voi harrastaa, kun koko vehje peittyy pinkeän tynnyriröllön alle. Tai no takaa mies voi kairata, kunhan heittää mahan vaimon selän päälle. Esileikkinä toimii aloituksen kaltainen naisen solvaaminen. Sitten ihmetellään kun nainen lähtee "yhtäkkiä" lasten kanssa, ja löytää timmin lapsettoman alfa chad leuan. Ihan oma syy. WGTOW.

70/72 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono uni, epäsäännöllinen syöminen ja mm. raudanpuute vaikuttavat hormonitoimintaan ja sitäkin kautta lihottavat ja väsyttävät. Kierre on valmis.

Pco, km 10/19 ja 11/20, kaksosten la 11/21

Vierailija
71/72 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mielestäni naisen pitää pysyä sopivan hoikkana ja pitää muutenkin huolta itsestään! Ei kai kukaan läskii hässi!

Vierailija
72/72 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulppaanitar kirjoitti:

Huono uni, epäsäännöllinen syöminen ja mm. raudanpuute vaikuttavat hormonitoimintaan ja sitäkin kautta lihottavat ja väsyttävät. Kierre on valmis.

Minulla oli juuri toisin päin. Laihduin luurangoksi koska olin niin väsynyt etten jaksanut syödä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme