Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Väheksytkö ihmisiä, joilla ei ole autoa?

Vierailija
18.08.2019 |

Jos väheksyt, miksi?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaheksy. Voin myös kertoa miksi: olen ihan normaali ihminen.

Vierailija
2/24 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väheksyn. En väheksy. Siinä, valitse mieleisesi vastaus niin voit jatkaa taivastelua joka sinulla epäilemättä on odottamassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellei autoa tarvitse niin miksi se pitäisi ostaa.

Vierailija
4/24 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Myös niitä, kenellä on joku pieni "naisten auto".

Vierailija
5/24 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väheksyn ihmisiä jotka ajavat autolla. Taksi tai auto kuskilla pidemmälle reissulle.

Köyhät joutuvat ajamaan itse.

Vierailija
6/24 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tod. Ei ole mitenkään mun onnesta pois jos jollakin ei ole autoa ! Sen sijaan väheksyn tosi paljon ihmistä jolle tulee mieleen kysyä jotain näin älytöntä!!

t. autoton ja aion ikuisesti ollakin

Vierailija
7/24 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä

Vierailija
8/24 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse pidät rahoitusyhtiön autoa vai?

Vierailija
9/24 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän talossa on vain parilla ihmisellä auto ja tässä talossa asuu myös yksi Suomen suurituloisimmista ihmisistä, eikä hänelläkään ole autoa.

Vierailija
10/24 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassu ajatus. Miksi ihmeessä jonkun autolla tai autottomuudella olisi minulle jokin merkitys?

Auto oli kätevä, koska sillä pääsi helposti haluamiinsa paikkoihin. Auto oli rasittava, koska sitä piti tankata, huoltaa ja huollattaa.

Jos asuisin kaukaisessa pöpelikössä, minulla ehkä olisi auto. Asun alueella, jossa liikkuminen julkisilla on helppoa, joten minulla ei ole. 

Vierailija
11/24 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väheksyn. En väheksy. Siinä, valitse mieleisesi vastaus niin voit jatkaa taivastelua joka sinulla epäilemättä on odottamassa.

Eikä ole odottamassa.

Vierailija
12/24 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tod. Ei ole mitenkään mun onnesta pois jos jollakin ei ole autoa ! Sen sijaan väheksyn tosi paljon ihmistä jolle tulee mieleen kysyä jotain näin älytöntä!!

Olen itsekin sitä mieltä, että jos tuon takia väheksytään, se on tyhmää.

Vierailija
13/24 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän se olekaan pois kenenkään onnesta, mutta joku voi silti ajatella, että onpas tyhmä kun ei hanki autoa kun silloin pääsisi milloin vain minne vain eikä olisi riippuvainen joukkoliikenteestä.

Vierailija
14/24 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En väheksy. Mutta onhan selvä, että ihminen, j9ka ei tarvitse autoa, elää helppoa ja etuikeutettua pikkuelämää.

Vierailija
15/24 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En väheksy. Mutta onhan selvä, että ihminen, j9ka ei tarvitse autoa, elää helppoa ja etuikeutettua pikkuelämää.

Miten niin?

Vierailija
16/24 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asuu kaupungin keskustassa, on ymmärrettävää että autoa ei välttämättä tarvitse. Jos taas asuu maalla eikä ole autoa, ihmettelen että miksi. Mietin, onko tuolla joku sairaus/lääkitys joka estää ajamisen vai onko ongelmia raha-asioissa tai viranomaisten kanssa. En kuitenkaan väheksy.

Vierailija
17/24 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmänkin säälin kun mietin miten hankalaa elämä heillä on. Meillä on kaksi autoa ja kolmas on ostolistalla.

Siinä supistuu lapsen maailmankuva kävelyetäisyyden päähän ja satunnaisiin bussi/ ratikka matkoihin. Autolliset vievät lapsiaan huomattavasti useammin pidemmälle jolloin he näkevät ja kokevat jotain sellaista mistä autottomien perheiden lähiö ja kaupunkilapset jäävät paitsi.

Autottomien perheiden lapsista tulee saamattomia, osaamattomia VÄSSYKÖITÄ.

Vierailija
18/24 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et siis väheksy, mutta olet kateellinen 😂. Pöljää, koska tällainen helppo, etuoikeutettu pikkuelämä olisi ihan jokaisen saavutettavissa. Omista valinnoistahan se on kiinni.

Vierailija
19/24 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väheksyn ihmisiä jotka väheksyvät toisia.

Vierailija
20/24 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perin kaksi autoa: citymaasturin ja ns pienen naisten auton. Päädyin pieneen naisten autoon syystä, että olen vaarallinen liikenteessä citymaasturilla.  Mälläsin sen niin monta kertaa ja pärjään siksi paremmin pikkuautolla. Naapuritkin ovat parkkiksella tyytyväisiä, kun en ole uhaksi heidän autoilleen peruuttaessani isolla autolla minne sattuu. 

Muuten en väheksy autottomia ihmisiä. KUnhan päätän luopua kesäpaikastani luovun myös pikku autostani.