Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi käyn töissä kun se ei ole taloudellisesti kannattavaa

Vierailija
17.08.2019 |

Tätä kysymystä olen kysynyt itseltäni jo 5 vuotta.
Kun työsopparissa ei ole minimitunteja, jonka mukaan palkkaa maksettaisi jos töitä ei ole ja oma autokin on pakollinen työssäkäymisen vuoksi, ei työn teolla ole mitään merkitystä taloudellisesti esim. työttömyyteen verrattuna. Silti olen käynyt töissä mutta en tiedä minkä ihmeen takia.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän kyllä että parempi olla töissä, cvssä näyttää paremmalta jne. mutta ajan myötä tuo silti alkaa tympiin kun talous on kuitenkin aika tärkeä osa elämää ja siinä cvt ja muut jää helposti hopealle. 

Olen kyllä ajatellut käydä keskustelua työnantajan kanssa lähiaikoina että saa lyödä ne minimitunnit tiskiin. Saa sitten nähdä johtaako tämä kortistoon.. :)

Tiedätkö että nykyinen työpaikka ei ole ainoa työpaikka?

Miksi et yritä hakeutua parempaan työhön?

Vierailija
22/23 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästäkin asiasta persut saavat köyhä vs työtön vastakkainasettelun, sen sijaan että järjestäytyisivät kapinaan työnantajien palkkojenpoljentaa vastaan.

Työnantajien ja pääoman edustajien palkat kuusi-seitsenlukuisia. Duunarille ei edes paria tonnia kuussa.

Kuka on se oikea vihollinen?

Persut on porvaripuolue. Ja äänestäjänsä tyhmiä duunareita, joiden etuja ajaisi vasemmisto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmiset muuten pelkää aukkoja cv:ssä? Kirjoittaa vaan "v. 2016-2019 voitin lotossa ja matkustin ympäri maapalloa tutustuen eri kulttuureihin. Asuin 30 eri maassa. Nämä vuodet olivat todella antoisia, nyt haluaisin kuitenkin rauhoittua kotimaahan ja tehdä tavallista työtä ja elää tavallista arkea."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä