Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisystävän suusta: "ihan hyvä että ei tavattu nuorempana koska en olisi osannut arvostaa sinua silloin"

Vierailija
17.08.2019 |

Mitä helvettiä tuo tarkoittaa? Eli silloin kun hän oli seksuaalisen markkina-arvonsa huipulla hän ei olisi huolinut minua vaan piti niistä jännistä ja komeista miehistä, mutta nyt on tyytyväinen tylsään ja turvalliseen tavalliseen mieheen? Kiva kuulla. Tämä pistää tosissaan miettimään haluanko edes jatkaa suhdetta. Ja hän ei pitänyt tuota lausahdustaan minään isona juttuna. Itse olen raivoissani.

M35

Kommentit (753)

Vierailija
121/753 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulenpa että olet tulkannut naisen sanonnat väärin.

Ymmärtäisin että hän ei nuorena välttämättä olisi tajunnut arvostaa sinua. Nyt kypsyttyä tilanne muuttunut.

Älä juutu tota turhaan miettimään, vaan elä tätä päivää.

Olen 50 v. nainen, toivon että valintani tänäpäivänä ovat kypsemmät kun 20 vuotiaana.

Ap, ethän sinäkään ole sama ihminen kun 15 v sitten.

Vierailija
122/753 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo oli naiselta vähän huono kommentti, koska osa naisista myöntää iltaa istuessaan miehille, että ensin biletetään jännittävien kanssa ja sitten tulee perhe-elämä ja perhemies. Toki kaikki eivät näin ajattele, mutta koska osa ajattelee, ei naisenkaan kannattaisi antaa aihetta epäilyksiin.

Ihmisestä näkee ensimmäiseksi ulkonäön ja 'olemuksen' ja jokainen haluaisi olla kumppaninsa silmissä hyvännäköinen ilman reunaehtoja, neuvottelua, maanittelua ja yhteisiä tunne-elämyksiä. 

Naisten suhtautuminen omaan kumppaniin on monesti ambivalentti tämän suhteen, kuten tämänkin palstan teksteistä näkee, joissa nainen kysyy toisilta naisilta aloituksessa pitäisikö suhdetta jatkaa, kun miehen ulkonäkö inhottaa. Eli ulkoisesti ei-kiinnostava mies on jotenkin kompensoinut epäseksikkyyttä erilaisilla taidoilla ja saavutuksilla ja saanut otteen naisesta, mutta naisen luontainen primitiivireaktio miehen olemukseen ei ole poistunut.

Naiset voivat kuvitella itsensä tilanteeseen, missä joutuvat lähestymään miestä ja pitämään suhdetta yllä tietämättä kiinnostaako miestä katsella naista ilman lisäarvon tuomista peliin. Tämähän on harvinainen ongelma, koska nainen lähes aina tietää olevansa haluttava miehen silmissä ja tämän takiahan naiset eivät panostakaan itsensä kehittämiseen kuten miehet; mies saa tyhjän pyytämättäkin ja nainen saa paljon olemalla olemassa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/753 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turha tosta liikaa ottaa itseensä, vaikka olisi vaimosi jättää sen sanomattakin. Mulla samanlainen tapaus: vaimoni oli nuorena poikkeuksellisen kaunis (on kaunis toki vieläkin) ja vientiä riitti astronauttikirurgien piirissä, seurusteli aikanaan ”jopa” NHL-pelaajan kanssa. Ei olisi taatusti edes vilkuillut parikymppisen opiskelijan perään kuten minä silloin olin.

Kun sitten oli aika valita aviomies loppuelämäksi, niin prioriteetit muuttuivat. Tärkeämpää kuin raha ja kuuluisuus oli löytää mies, jonka kanssa voisi perustaa perhe ja ”olla onnellinen loppuelämän”. Itse asiassa minä olin se, joka empi olisiko hänestä minulle oikea puoliso. Onneksi valitsin oikein ja nyt ollaan oltu onnellisesti yhdessä 10 vuotta.

Ei niitä tasoteorioita kannata ottaa kirjaimellisesti ja on moukkamaista niistä puhua, mutta ei ne mitään puppuakaan ole. Ja tämä miehen suusta, joka kuuluu niihin keskitason miehiin, jolla aina on ollut tyttöystävä/vaimo.

Hienoa, kunnes hän kyllästyy taviksiin ja haluaa takaisin piireihin.

Yleensä ikää alkaa olla sen verran, ettei piireihin ole enää mahiksia.

Riippuu onko pitänyt itsestään mitään huolta. Ja onhan naisilla kostokroppa oikea käsite.

Vierailija
124/753 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenelle nämä betat oikein kiukuttelevat? Naisille vaiko itseään komeammille miehille?

Eivät kenellekään, tai ainakaan ei pitäisi. Tosiasioiden tunnustaminen on silti viisauden alku, näin taisi sanoa entinen presidentti Paasikivi, jos oikein muistan.

Seuraava tärkeä askel on sitten se, että niin isät kuin äiditkin kertoisivat omille kasvaville pojilleen, missä oikeasti nykyaikana mennään. Varsinkin äideillä on erittäin paha tapa kertoa pojilleen se, miten he toivoisivat asioiden olevan sen sijaan, että valmentaisivat poikansa kohtaamaan maailman sellaisena kuin se oikeasti on.

Ihmisten taso parisuhteen ja perheen perustamisen kannalta on nykyään länsimaissa niin kerta kaikkisen surkea, että itseään kunnioittavan, asiansa hoitaneen miehen on pakko joko a) hyväksyä yksin jääminen tai b) matkustaa ulkomaille ja toivoa itselleen parempaa onnea siellä. Itse tein b), ja toivon, että kaikki muutkin kotimaiset miehet tekevät saman (niiden eliittimiesten ei toki tarvitse). Tällöin tilanteesta hyötyvät kaikki: mies saa haluamansa parisuhteen, suomalainen nainen saa olla rauhassa suomalaisen miehen lähestymisiltä, ja valtio saa edelleen verorahansa (kun mies tuo ulkomailta vaimon, ja maksaa verot edelleen Suomeen).

Vierailija
125/753 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenelle nämä betat oikein kiukuttelevat? Naisille vaiko itseään komeammille miehille?

Englanniksi leveling. Eli kun tunnet itsesi huonoksi, olosi kohenee, kun romautat toisen itsesi alapuolelle. Koska he eivät usko pärjäävänsä alfoina pitämilleen miehille, kohteeksi jää naissukupuoli ja usein jopa se oma kumppani, jonka pitäisi olla rakas vihan sijaan.

Olen ollut tuollaisessa suhteessa. Olisinpa silloin tiennyt niin olisin osannut lähteä heti.

Vierailija
126/753 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Betamiesten kannattaisi tehdä asialle jotain. Tuollainen katkeruus on mielenterveyden lisäksi somaattisenkin terveyden riski ja laskee elämänlaatua.

En kehoita skarppaamaan alfaksi vaan hankkiutumaan eroon alemmuudentunteesta, joka heijastelee myös naisvihana - tunnet itsesi hieman paremmaksi, kun poljet edes itsestään liikoja kuvuttelevan naisen alapuolellesi. Kun pääset eroon syvällä asuvasta epävarmuudesta ja itseinhosta, elämä on mukavampaa ja vuorovaikutus helpottuu. Hymyilet enemmän ja ryhti kohenee. Et näe enää alfoja, betoja, hutsuja ja neitsyitä vaan ihmisiä, erilaisia ihmisiä, joiden joukossa sinä olet yksi. Yhtä arvokas, omine vahvuuksine ja vikoinesi.

Niin kannattaisi. 

90% miehistä kannattaisi unohtaa naiset. 

Keskittykää itseenne, unohtakaa naiset täysin ja kun ne tulevat ovulaatiotuskissaan tutustumaan, kehoittakaa painumaan sinne top10% miesten joukkoon, niitähän ne halusivatkin.

Mies: ole paras versio itsestäsi, se onnistuu helposti ilman naista ja lapsia.

Vierailija
127/753 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät kenellekään, tai ainakaan ei pitäisi. Tosiasioiden tunnustaminen on silti viisauden alku, näin taisi sanoa entinen presidentti Paasikivi, jos oikein muistan.

Seuraava tärkeä askel on sitten se, että niin isät kuin äiditkin kertoisivat omille kasvaville pojilleen, missä oikeasti nykyaikana mennään. Varsinkin äideillä on erittäin paha tapa kertoa pojilleen se, miten he toivoisivat asioiden olevan sen sijaan, että valmentaisivat poikansa kohtaamaan maailman sellaisena kuin se oikeasti on.

Ihmisten taso parisuhteen ja perheen perustamisen kannalta on nykyään länsimaissa niin kerta kaikkisen surkea, että itseään kunnioittavan, asiansa hoitaneen miehen on pakko joko a) hyväksyä yksin jääminen tai b) matkustaa ulkomaille ja toivoa itselleen parempaa onnea siellä. Itse tein b), ja toivon, että kaikki muutkin kotimaiset miehet tekevät saman (niiden eliittimiesten ei toki tarvitse). Tällöin tilanteesta hyötyvät kaikki: mies saa haluamansa parisuhteen, suomalainen nainen saa olla rauhassa suomalaisen miehen lähestymisiltä, ja valtio saa edelleen verorahansa (kun mies tuo ulkomailta vaimon, ja maksaa verot edelleen Suomeen).

Asiansa hoitaneet miehet ovat kyllä juuri niitä eliittimiehiä, jotka saavat hyvän parisuhteen suomalaistenkin kanssa.

Vierailija
128/753 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No suurin osa ihmisistä oppii, muuttuu ja kasvaa iän myötä, pieni osa jämähtää paikoilleen murehtimaan miksi lukio ihastus, ei huomannut aikoinaan ja kostaa sen kaikille muille (lähinnä itselleen) olemalla katkera, ilkeä ja jää lopulta yksin. Tällä palstalla tuo pieni osa on vain omituisen edustettuna. Käsittemällä näitä lapsuuden/nuoruuden traumoja niistä pääsee yli ja voi muodostaa parisuhteenkin, mutta se vaatii työtä.

Vierailija
129/753 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentti ei kerro sinusta. Naisystäväsi kommentoi itseään ja miten hän on ihmisenä kasvanut ja kypsynyt vuosien varrella. Kehui itseään eikä suinkaan mollanut sinua.

Vierailija
130/753 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämähän on surkea provo, mutta vastaan silti. Ihmiset eivät ole täsmälleen samanlaisia kuin syntyessään, koko loppuelämäänsä. Vauvoille vaihdetaan vaippaa, aikuisille ei. Noin esimerkiksi. Elämä on oppimista, ja siinä elämän hienous, että ihmisten elämät viilettävät toistensa ohi, ja lomittain, joskus kuljetaan yhtämatkaa hetki, joskus kauemmin. Itse olin nuorempana äkkijyrkkä, kompromisseihin kykenemätön "my way or the highway", ja jalkoihin jäi paljon kaikkea hyvääkin, toisaalta pääsin myös luonteeni avulla pois paljosta pahasta taakseni vilkuilematta ja traumatisoitumatta. Tämä koskee niin opiskelua, töitä, ystäviä, harrastuksia, kuin seurustelukumppaneita. Itse olin kyvytön tasa-arvoiseen parisuhteeseen, ja totesinkin jossain vaiheessa että sinkkuus on vamaankin minulle paras vaihtoehto. Tuona sinkkuaikana, jota kestikin sitten 7 vuotta en "kelpuuttanut" ketään kumppanikseni. Ei sellaista ulkonäköä, persoonan heinoutta tai muutakaan ominaisuutta ollut kenessäkään miehessä, joka olisi minulle tuolloin kelvannut. Minä Halusin ja Tarvitsin olla itsekseni. Nuorempana luulin että minulle sopii kumppani, joka on ulospäinsuuntautunut, ja hauska seuramies, jolla on monta rautaa tulessa. Näiden ominaisuuksien mukana vain tuli sitten joka hameen perään vilkuilu, ja muu epäluotettavuus. Jossain vaiheessa elämä meni uomiinsa, ja aloin ymmärtämään itseäni, ja tekemään niin kuin itse halusin ilman mitään ympäristöstä tulevaa painostusta, painostusta joka on hienovaraista niin ettei sitä edes huomaa. Pitäisi sitä ja pitäisi tätä, ja tuota. Nuoruuden toiveet, se mitä uulin haluavani, eli matkustella ulkomailla, käydä tapahtumissa, istuskella kahviloissa, ja tavata samanlaisia ihmisiä vaihtuikin luonnossa oleiluun, mökkirauhaan, ja siihen etten todellakaan halua lähteä enää mihinkään lentokonematkoille, koska suomen luonnossa on niin paljon nähtävää ja koettavaa. Mahdollisimman kaukana kaikesta ihmisen luomasta. 

Löysin mieheni yli 3-kymppisenä, ja hän on juuri sitä mitä haluan ja kaipaan. Nuorempana hän olisi jäänyt huomaamatta, koska viiletin elämääni niin kuin kuvitelin haluavani sitä viettää. Nyt teidän mitä haluan, ja olen sen myöskin saanut. Ja onneksi näin!

Voi jestas sentään. Aluksi kielletään koko "alpha fucks, beta bucks" -ilmiö suorasanaisesti, ja sitten kerrotaan oma stoori, joka viimeisen päälle stereotyyppisesti alleviivaa kaiken sen, mitä tämän ketjun red pill -miehet ovat sanoneet. Tätä ketjua kannattaa linkittää pitkin nettiä, sillä tässä on suoraan hevosen suusta varmistettu juuri se, mistä nämä red pill -miehet ovat muita miehiä on varoitelleet.

Ellei sitten tämäkin kommentti ollut vain provo.

Mikä on redpillmies? En ole koskaan kuullutkaan. Joku nykynuorten haukkumasana vissiinkin..

Harmittaako sinua se että ihmiset muuttuvat ja kasvavat? Miksi koet että näin on? Koetko jääneesi itse lapsuuteen hiekkalaatikolle leikkimään? Minun mieheni on ollut aviossa, ja hänellä on siitä kaksi lasta. Hän on kertonut että oli nuorempana todella sinisilmäinen, jateki niin kuin häneltä odotettiin. Avioeron jälkeen hän alkoi pikkuhiljaa muuttumaan siksi ihmiseksi joa hän itse haluaa olla. 

Miten jäykkä täytyy ihmisen olla, että ei kykene katsomaan itseään peilistä ja näkemään tosiasioita? Elinikäinen oppiminen, tätä ei olla koskaan kuultukaan. 

Kyseessä on naisten kieltämä ilmiö:

1. naiset pitävät parhaat vuotensa hauskaa, naiden kaikki samoja miehiä (top xx%) 

2. kunnes tulee "kasvu" jolloin panot ja materia jää (eli tajutaan ettei nuo miehet vakiinnu koska he saavat sitä mitä haluavat, eli seksiä, koska vain ja itse alkaa olla jo rupsahtamaan päin)

3. etsitään siedettävin mies joka suostuu lapsiin. 

Tässä naisten kasvupolku, miehen näkökannasta. Se on hilpeä fiilis kun ehdottelee vaimolleeen jotain jännitävämpää pedin puolella ja vastaus on tasoa "koettu jo, oli mahtavaa mutta et pystyisi samaan tuolla varustuksella"

Ei ollut minun kirjoittamani, mutta lisään: termi "red pill" on peräisin vuoden 1999 elokuvasta Matrix, jossa Morpheus tarjoaa Neolle mahdollisuutta ottaa joko entisessä ihanassa illuusiossa elämää jatkava sininen pilleri, tai sitten ottaa ruman totuuden paljastava punainen pilleri. Neo ottaa punaisen pillerin, ja sen jälkeen ei enää mikään ole entisellään.

Kiitos selvityksestä. Olen nehnyt tuon elokuvan jo silloin kun se ilmestyi, mutta en yhtään tiedä miten se liittyy tähän keskusteluun? Tarkoittaako tuo siis sitä, että tällaiselle redpillmiehelle on paljastunut ruma totuus itsestään, eli se, että vaikka muut ihmiset ympärillä kasvaisivat ja muuttuisivat, niin he eivät itse siihen pysty, ja tästä syystä ovat katkeria?

Vierailija
131/753 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä on parempi erota. Nainen löytää miehen joka ei ole tuollaisista kommenteista raivoissaan. Anna etsiä mies joka ei ole niin epävarma itsestään että raivostuu kommentista joka itse asiassa osoittaa että nainen on ymmärtänyt kasvaneensa ihmisenä ja olleensa aikaisemmin pinnallinen mutta nyt osaa arvostaa oikeita asioita miehessä ja elämässään.

Suomennettuna: Nainen vanheni sen verran, ettei kelpaa enää panoalfoille ja joutui pitkin hampain valitsemaan jonkun vähemmän seksikkään ja kehittämään erilaisia valheita, joihin yrittää itse uskoa, jottei tulisi hulluksi.

Vierailija
132/753 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. naiset pitävät parhaat vuotensa hauskaa, naiden kaikki samoja miehiä (top xx%) 

2. kunnes tulee "kasvu" jolloin panot ja materia jää (eli tajutaan ettei nuo miehet vakiinnu koska he saavat sitä mitä haluavat, eli seksiä, koska vain ja itse alkaa olla jo rupsahtamaan päin)

Tässä naisten kasvupolku, miehen näkökannasta. Se on hilpeä fiilis kun ehdottelee vaimolleeen jotain jännitävämpää pedin puolella ja vastaus on tasoa "koettu jo, oli mahtavaa mutta et pystyisi samaan tuolla varustuksella"

Mä korjaan tuota totuudenmukaisemmaksi, tässä, olkaa hyvät:

1. Pidin nuorena hauskaa miesten kanssa jotka halusivat myös pitää kanssani hauskaa. Pidimme hauskaa yhdessä, ja ai että meillä oli mukavaa!

2. Jossain vaiheessa se kortti oli katsottu, ja elämässä alkoi olla muitakin sävyjä, ja itsenäisiä mielenkiinon kohteita, ei pelkästään juhlimista ja hauskanpitoa.

3. En alkanut enää tekemään lapsia, löysin miehen joka oli samaa mieltä kanssani.

Tässä oma kasvupolkuni ;) Mikä miehessä parasta, niin sänkyhommat menevät aivan intuitiolla ja yhteisellä energialla. Varustus on ihan täydellinen ja toimii juuri niin kuin pitää, tantra on ollut meillä viime vuodet suosiossa <3 Parhaat vuodet on ehdottomasti just nyt! 10 v sitten parhaat vuodet oli ehdottomasti silloin. Olen pitänyt jokaista vuotta jonka olen elänyt, parhaana vuotena, enkä ole ikinä haikaillut minnekään, vaan ollut täysin tyytyväinen elämääni kaikkina ajanjaksoina. Suosittelen ihmisiä elämään sitä omaa, omannäköistä elämää, ja pitämään sisimmän auki sen sijaan, että käperryttäisiin omaan katkeruuteen. Kaikki on itsestä ja omasta tekemisestä ja olemisesta kiinni. niin kauan kuin omista vastoinkäymisistä tai huonosta elämästä syyttää jotain toista, niin kauan on onneton. 

Vierailija
133/753 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Betamiesten kannattaisi tehdä asialle jotain. Tuollainen katkeruus on mielenterveyden lisäksi somaattisenkin terveyden riski ja laskee elämänlaatua.

En kehoita skarppaamaan alfaksi vaan hankkiutumaan eroon alemmuudentunteesta, joka heijastelee myös naisvihana - tunnet itsesi hieman paremmaksi, kun poljet edes itsestään liikoja kuvuttelevan naisen alapuolellesi. Kun pääset eroon syvällä asuvasta epävarmuudesta ja itseinhosta, elämä on mukavampaa ja vuorovaikutus helpottuu. Hymyilet enemmän ja ryhti kohenee. Et näe enää alfoja, betoja, hutsuja ja neitsyitä vaan ihmisiä, erilaisia ihmisiä, joiden joukossa sinä olet yksi. Yhtä arvokas, omine vahvuuksine ja vikoinesi.

Betamiesten kannattaa 'tehdä jotain', mutta prosessi ei ole samanlainen kuin elokuvan nörttinaisella, joka päästää hiukset vapaaksi ja ottaa silmälasit pois.

Miehen kehitys on huomattavasti kompleksisempaa ja jopa vähän ironista.

Miehellä itsensä kehittäminen vaikuttaa lähinnä joko yhteen tai kahteen asiaan:

-ne naiset, joiden 'tyyppiä' mies on, kiinnostuvat entistä enemmän

-miehen sisäinen todellisuus vahvistuu eli naisen todellisuus vaikuttaa häneen vähemmän

Mutta vaikka esim.minä olen kehittänyt itseäni tosi paljon, se johtaa ironisiin tilanteisiin, joissa erilaiset todellisuudet kohtailevat eli esim.nainen tekee oksenteluilmeitä tanssilattialla kavereille, koska leuka, pituus, ääni tms. on edelleen naisen todellisuudessa viemäriosastoa ja ehkä harrastukseni ja saavutukseni ovat typeriä ja outoja hänen mielestä. 

Koska miehen todellisuus on nyt kuitenkin vahvempi (eli tunne siitä, että minä kelpaan ja olen hyvä tällaisena), hänelle tulee entistä enemmän näitä hylkäämisen kokemuksia, koska hän ei pelkää vilauttaa todellisuuttaan naisille.

Ajan kanssa miehelle tulee sellaista huolettomuutta ja 'clown world' asennetta, että oppii ottamaan asiat enemmän huumorilla eikä enää yritä tavoitella toisen todellisuuskuvaa niin paljon. 

Mies saa itseään kehittämällä enemmän rakkautta itseltään, koska suurin osa miehistä vetoaa geneettisesti vain omaan 'tyyppiinsä', kun taas naisilla ei ole näin. Geneettisesti väärältä näyttävä itsevarma mies saattaa vaikuttaa pelottavalta ja toisaalta aiheuttaa nauruntirskahduksia, kun eihän se mies ole samanlainen kuin romanttisessa komediassa. 

Vierailija
134/753 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. Pidin nuorena hauskaa miesten kanssa jotka halusivat myös pitää kanssani hauskaa. Pidimme hauskaa yhdessä, ja ai että meillä oli mukavaa!

2. Jossain vaiheessa se kortti oli katsottu, ja elämässä alkoi olla muitakin sävyjä, ja itsenäisiä mielenkiinon kohteita, ei pelkästään juhlimista ja hauskanpitoa.

3. En alkanut enää tekemään lapsia, löysin miehen joka oli samaa mieltä kanssani.

Tässä oma kasvupolkuni ;) Mikä miehessä parasta, niin sänkyhommat menevät aivan intuitiolla ja yhteisellä energialla. Varustus on ihan täydellinen ja toimii juuri niin kuin pitää, tantra on ollut meillä viime vuodet suosiossa <3 Parhaat vuodet on ehdottomasti just nyt! 10 v sitten parhaat vuodet oli ehdottomasti silloin. Olen pitänyt jokaista vuotta jonka olen elänyt, parhaana vuotena, enkä ole ikinä haikaillut minnekään, vaan ollut täysin tyytyväinen elämääni kaikkina ajanjaksoina. Suosittelen ihmisiä elämään sitä omaa, omannäköistä elämää, ja pitämään sisimmän auki sen sijaan, että käperryttäisiin omaan katkeruuteen. Kaikki on itsestä ja omasta tekemisestä ja olemisesta kiinni. niin kauan kuin omista vastoinkäymisistä tai huonosta elämästä syyttää jotain toista, niin kauan on onneton. 

katsos kun tuo katkera mies ei koskaan päässyt osalliseksi sitä juhlimista ja hauskanpitoa. 

Etuoikeutetun on helppo huudella sieltä pilvilinnasta että ryömi pois mudasta niin sun vaatteet ei likaannu.

Vierailija
135/753 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoit täsmälleen saman asian kuin mitä lainaamasi pätkä. Ainoa ero on siinä, että omasta versiostasi jää ilmeisesti parempi mieli itsellesi.

Vierailija
136/753 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Betamiesten kannattaa 'tehdä jotain', mutta prosessi ei ole samanlainen kuin elokuvan nörttinaisella, joka päästää hiukset vapaaksi ja ottaa silmälasit pois.

Miehen kehitys on huomattavasti kompleksisempaa ja jopa vähän ironista.

Miehellä itsensä kehittäminen vaikuttaa lähinnä joko yhteen tai kahteen asiaan:

-ne naiset, joiden 'tyyppiä' mies on, kiinnostuvat entistä enemmän

-miehen sisäinen todellisuus vahvistuu eli naisen todellisuus vaikuttaa häneen vähemmän

Mutta vaikka esim.minä olen kehittänyt itseäni tosi paljon, se johtaa ironisiin tilanteisiin, joissa erilaiset todellisuudet kohtailevat eli esim.nainen tekee oksenteluilmeitä tanssilattialla kavereille, koska leuka, pituus, ääni tms. on edelleen naisen todellisuudessa viemäriosastoa ja ehkä harrastukseni ja saavutukseni ovat typeriä ja outoja hänen mielestä. 

Koska miehen todellisuus on nyt kuitenkin vahvempi (eli tunne siitä, että minä kelpaan ja olen hyvä tällaisena), hänelle tulee entistä enemmän näitä hylkäämisen kokemuksia, koska hän ei pelkää vilauttaa todellisuuttaan naisille.

Ajan kanssa miehelle tulee sellaista huolettomuutta ja 'clown world' asennetta, että oppii ottamaan asiat enemmän huumorilla eikä enää yritä tavoitella toisen todellisuuskuvaa niin paljon. 

Mies saa itseään kehittämällä enemmän rakkautta itseltään, koska suurin osa miehistä vetoaa geneettisesti vain omaan 'tyyppiinsä', kun taas naisilla ei ole näin. Geneettisesti väärältä näyttävä itsevarma mies saattaa vaikuttaa pelottavalta ja toisaalta aiheuttaa nauruntirskahduksia, kun eihän se mies ole samanlainen kuin romanttisessa komediassa. 

Mielestäni kaikkien paitsi sen top10% kannattaisi vain unohtaa naiset ja keskittyä itseensä. Antaa noiden naisten sitten ratkoa asiansa niiden 10% ukkojen kanssa.

Nyt on 2019, luulisi että kaikki miehet ymmärtävät ettei parisuhde + nainen takaa että sukusi jatkuu ainakaan nimenä.

Vierailija
137/753 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin kannattaisi. 

90% miehistä kannattaisi unohtaa naiset. 

Keskittykää itseenne, unohtakaa naiset täysin ja kun ne tulevat ovulaatiotuskissaan tutustumaan, kehoittakaa painumaan sinne top10% miesten joukkoon, niitähän ne halusivatkin.

Mies: ole paras versio itsestäsi, se onnistuu helposti ilman naista ja lapsia.

Tämähän on yleisyysharha. Tiedätkö mitä se tarkoittaa? Minä kerron.

Yleisyysharha on yleistä nuorisolla, jolloin jotain, mitä tekee se oma pieni kaveripiiri, eli vaikka 5 henkilöä, pidetään normaalina, ja "kaikki tekee"-juttuna. Eli jos teinin luokalla ryyppää viikonloppuisin 3 tyyppiä, niin sillä ei ole mitään väliä vaikka ne loput 25 oppilasta käyvät raamattukerhossa viikonloppuisin, silti näille kolmelle heidän ryyppäämisensä on "kaikkihan sitä tekee". Samoin on raamattukerholaisille, eli "kaikkihan siellä kerhossa käy".  Sama koskee netissä elämänsä viettäjiä. Jos viettää 15 tuntia koneella lueskellen ja kirjoitellen naisvihajuttuja, niin tulee tunne että kaikkihan niitä vihaavat, vaikka näinhän ei todellisuudessa ole. 

Oikeastihan riittää kun menee prismaan, ja katsoo siellä tallaavia pariskuntia. Niin on monennäköistä, ikäistä ja muotoista paria siellä, että mikäli tätä oikein alkaa katselemaan, niin huomaa että sillä 90 prosentilla niistä miehistä todellaki on se kumppani ;)

Matkustelu avartaa tätä näkemystä ehkä keinoista eniten, mutta samaan on kelppo pääsy myös sillä joka ei matkustele. Riittää että laittaa koneen kiinni, ja irtautuu tällaisista vahingollisista porukoista, niin alkaa nähdä enemmän sävyjä :) Tsemppia:)

Vierailija
138/753 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämähän on surkea provo, mutta vastaan silti. Ihmiset eivät ole täsmälleen samanlaisia kuin syntyessään, koko loppuelämäänsä. Vauvoille vaihdetaan vaippaa, aikuisille ei. Noin esimerkiksi. Elämä on oppimista, ja siinä elämän hienous, että ihmisten elämät viilettävät toistensa ohi, ja lomittain, joskus kuljetaan yhtämatkaa hetki, joskus kauemmin. Itse olin nuorempana äkkijyrkkä, kompromisseihin kykenemätön "my way or the highway", ja jalkoihin jäi paljon kaikkea hyvääkin, toisaalta pääsin myös luonteeni avulla pois paljosta pahasta taakseni vilkuilematta ja traumatisoitumatta. Tämä koskee niin opiskelua, töitä, ystäviä, harrastuksia, kuin seurustelukumppaneita. Itse olin kyvytön tasa-arvoiseen parisuhteeseen, ja totesinkin jossain vaiheessa että sinkkuus on vamaankin minulle paras vaihtoehto. Tuona sinkkuaikana, jota kestikin sitten 7 vuotta en "kelpuuttanut" ketään kumppanikseni. Ei sellaista ulkonäköä, persoonan heinoutta tai muutakaan ominaisuutta ollut kenessäkään miehessä, joka olisi minulle tuolloin kelvannut. Minä Halusin ja Tarvitsin olla itsekseni. Nuorempana luulin että minulle sopii kumppani, joka on ulospäinsuuntautunut, ja hauska seuramies, jolla on monta rautaa tulessa. Näiden ominaisuuksien mukana vain tuli sitten joka hameen perään vilkuilu, ja muu epäluotettavuus. Jossain vaiheessa elämä meni uomiinsa, ja aloin ymmärtämään itseäni, ja tekemään niin kuin itse halusin ilman mitään ympäristöstä tulevaa painostusta, painostusta joka on hienovaraista niin ettei sitä edes huomaa. Pitäisi sitä ja pitäisi tätä, ja tuota. Nuoruuden toiveet, se mitä uulin haluavani, eli matkustella ulkomailla, käydä tapahtumissa, istuskella kahviloissa, ja tavata samanlaisia ihmisiä vaihtuikin luonnossa oleiluun, mökkirauhaan, ja siihen etten todellakaan halua lähteä enää mihinkään lentokonematkoille, koska suomen luonnossa on niin paljon nähtävää ja koettavaa. Mahdollisimman kaukana kaikesta ihmisen luomasta. 

Löysin mieheni yli 3-kymppisenä, ja hän on juuri sitä mitä haluan ja kaipaan. Nuorempana hän olisi jäänyt huomaamatta, koska viiletin elämääni niin kuin kuvitelin haluavani sitä viettää. Nyt teidän mitä haluan, ja olen sen myöskin saanut. Ja onneksi näin!

Voi jestas sentään. Aluksi kielletään koko "alpha fucks, beta bucks" -ilmiö suorasanaisesti, ja sitten kerrotaan oma stoori, joka viimeisen päälle stereotyyppisesti alleviivaa kaiken sen, mitä tämän ketjun red pill -miehet ovat sanoneet. Tätä ketjua kannattaa linkittää pitkin nettiä, sillä tässä on suoraan hevosen suusta varmistettu juuri se, mistä nämä red pill -miehet ovat muita miehiä on varoitelleet.

Ellei sitten tämäkin kommentti ollut vain provo.

Mikä on redpillmies? En ole koskaan kuullutkaan. Joku nykynuorten haukkumasana vissiinkin..

Harmittaako sinua se että ihmiset muuttuvat ja kasvavat? Miksi koet että näin on? Koetko jääneesi itse lapsuuteen hiekkalaatikolle leikkimään? Minun mieheni on ollut aviossa, ja hänellä on siitä kaksi lasta. Hän on kertonut että oli nuorempana todella sinisilmäinen, jateki niin kuin häneltä odotettiin. Avioeron jälkeen hän alkoi pikkuhiljaa muuttumaan siksi ihmiseksi joa hän itse haluaa olla. 

Miten jäykkä täytyy ihmisen olla, että ei kykene katsomaan itseään peilistä ja näkemään tosiasioita? Elinikäinen oppiminen, tätä ei olla koskaan kuultukaan. 

Ei ollut minun kirjoittamani, mutta lisään: termi "red pill" on peräisin vuoden 1999 elokuvasta Matrix, jossa Morpheus tarjoaa Neolle mahdollisuutta ottaa joko entisessä ihanassa illuusiossa elämää jatkava sininen pilleri, tai sitten ottaa ruman totuuden paljastava punainen pilleri. Neo ottaa punaisen pillerin, ja sen jälkeen ei enää mikään ole entisellään.

Kiitos selvityksestä. Olen nehnyt tuon elokuvan jo silloin kun se ilmestyi, mutta en yhtään tiedä miten se liittyy tähän keskusteluun? Tarkoittaako tuo siis sitä, että tällaiselle redpillmiehelle on paljastunut ruma totuus itsestään, eli se, että vaikka muut ihmiset ympärillä kasvaisivat ja muuttuisivat, niin he eivät itse siihen pysty, ja tästä syystä ovat katkeria?

ei vaan nainen on hu.ora.nnut pitkin kaupunkia eikä mies kuulunut valikoimaan. Nyt kun hauskanpidon on aika päättyä, vakiinnutaan yhteen ja luvassa on kerran, kaksi kuussa lauantaisin saunan jälkeen petipuuhia JOS mies on ollut hyvä koira ja tehnyt naisen antamat tehtävät viikon aikana.

Tuskinpa. Vuodet vierivät todennäköisemmin yhä ypöyksin ja viikonloput kuluvat korkeintaan pornôn parissa, vauva.fi:llä vietät seuraavat 10 vuotta naisia haukkuen.

Vierailija
139/753 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskeisimmäksi tässä ketjussa on nyt muodostunut (jälleen) se, että naiset ovat joko kykenemättömiä näkemään asioita miehen näkökulmasta, tai sitten tietoisesti tekevät kaikkensa, etteivät vahingossakaan ymmärtäisi asiaa miehen näkökulmasta.

Vierailija
140/753 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä on parempi erota. Nainen löytää miehen joka ei ole tuollaisista kommenteista raivoissaan. Anna etsiä mies joka ei ole niin epävarma itsestään että raivostuu kommentista joka itse asiassa osoittaa että nainen on ymmärtänyt kasvaneensa ihmisenä ja olleensa aikaisemmin pinnallinen mutta nyt osaa arvostaa oikeita asioita miehessä ja elämässään.

Suomennettuna: Nainen vanheni sen verran, ettei kelpaa enää panoalfoille ja joutui pitkin hampain valitsemaan jonkun vähemmän seksikkään ja kehittämään erilaisia valheita, joihin yrittää itse uskoa, jottei tulisi hulluksi.

Meinaatko oikeasti että myös se 80v tummu on edelleen koko ajan vain paneminen mielessä? :D :D 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi