Naisystävän suusta: "ihan hyvä että ei tavattu nuorempana koska en olisi osannut arvostaa sinua silloin"
Mitä helvettiä tuo tarkoittaa? Eli silloin kun hän oli seksuaalisen markkina-arvonsa huipulla hän ei olisi huolinut minua vaan piti niistä jännistä ja komeista miehistä, mutta nyt on tyytyväinen tylsään ja turvalliseen tavalliseen mieheen? Kiva kuulla. Tämä pistää tosissaan miettimään haluanko edes jatkaa suhdetta. Ja hän ei pitänyt tuota lausahdustaan minään isona juttuna. Itse olen raivoissani.
M35
Kommentit (753)
Jaa. Saman olen sanonut miehelleni. Tai siis olen sanonut, etten olisi toista silmäystä häneen luonut, jos olisin samassa nuoruudessa hänen kanssaan elänyt. Ikäeroa meillä on 20 vuotta ja hänellä oli todella vakava päihdeongelma nuoruudessaan. Onneksi se jalosti hänet paremmaksi, en olisi muuten luonut häneen toista silmäystä 8 vuottakaan sitten.
Itse tarkoitin sitä, etten olisi nuorempana uskaltanut lähestyä miestäni. Ja kyllä, parisuhteet kokevat muutokset ikääntyessä - joka ikäkaudelle omat tarpeensa. Vai miksi luulet että parikymppisenä talolainan ottaneet eroavat kolmikymppisinä ja parikymppisinä ne jotka eivät lainaa ottaneet, ottivat sen kolmikymppisinä uuden ihmise kanssa?
Vierailija kirjoitti:
noinhan se on. Markkina-arvo laskenut joten nyt olet aarre, parempi kuin hän ansaitsisi.
Laske hänet vapaaksi etsimään tasoisiaan, olet sille liian hyvä.
Joo, kyllä ap:n nyt kannattaa vaihtaa, kun parempia on rivissä odottamassa. Eiku.
Jos on noin luuseri, että ihantosissaan miettii markkina-arvotasoteoriaalfabeeeettajuttuja, niin kyllä sen naisen kannattaisi juosta, katkeruus on ällöttävää.
Nuorena kiinnostaa yleensä vähän feminiset miehet (miksiköhän esim. poikabändit on tyttöjen suosiossa?). Vanhempana alkaa kiinnostaa maskuliinisuus. Ehkä oot enemmn miehinen kuin poikamainen.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittanee sitä, että nuorempana k*llik*rusellissa pyöriessään ei olisi arvostanut kunnollista miestä. Nyttemmin on toinen ääni kellossa
En tajua tätä, miksi naiset puolustelee k*rusellissa pyöriviä.
Ah, niin katkeraa, niin katkeraa.
Olen ihan samaa mieltä ettei nainen sovellu ap:lle ja hänen kannattaa palata pakkikaruselliin. Tässä on nyt tarjolla katkeruus nro 1 naisen kanssa ja katkeruus nro 2 ilman naista ja tuon naisen tulevaisuutta ajatellen suosittelen sitä kakkosta.
Syitä voi olla ihan vaikka kuinka monta, riippuen kunkin elämänpolusta. Hälyyttävää on se, että ap suhtautuu noin negatiivisesti rakastuneen naisen sanomisiin. Suhteen alussa pitäisi olla vahva halu tutustua ja luoda yhteistä sidettä avoimesti ja niin, että asiat tulkitaan hyvän kautta ja kysytään asiallisesti, jos jotain ei ymmärrä. Ap ei taida olla valmis ihmissuhteeseen, ainakaan tämän naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Olen ottamassa yhteyttä erääseen mieheen nuoruudestani ja näitä juttuja lukiessa pelkään, minkä paskamyrskyn saan sieltä päälleni. Hän ei kertakaikkiaan voi olla muuttunut tuollaiseksi katkeraksi ukoksi, ei.
Älä ota. Et ansaitse. Mene tinderiin hakemaan kaltaisesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ottamassa yhteyttä erääseen mieheen nuoruudestani ja näitä juttuja lukiessa pelkään, minkä paskamyrskyn saan sieltä päälleni. Hän ei kertakaikkiaan voi olla muuttunut tuollaiseksi katkeraksi ukoksi, ei.
?
Siis tuohan on ihana kohteliaisuus! Olet ap aika epäkypsä, ja liian ulkonäkökeskeinen. Kasvapa vähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
?
Jos olet joskus torjunut hänet jo niin älä ota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
?
No en ole yhtään sen enempää kuin hänkään.
Olen sanonut tuon saman miehelleni ja hän ainakin ymmärsi sen täysin.
Mieheni on aarre, todella hyvä aviomies ja upea isä lapsillemme. Rauhallinen. Ei käytä alkoholia, ei viihdy baareissa. Hänellä on urheilulliset harrastukset. Ajatusmaailma ja elämänsuunnat kohdallaan. Aviomiesmatskuu.
Nuorempana biletin paljon, asuin paljon ulkomailla, miehet vaihtuivat, tykkäsin ns jännämiehistä. Elämä oli vauhdikasta niin hyvässä kuin pahassa. Toki olen kiitollinen näistäkin vuosista, koin todella paljon upeita asioita.
Sitten tutustuin esikoiseni isään. Psykopaatti joka melkein surmasi minut ja lapsemme. Veti perheemme sellaiseen helvettiin ja sotkuun, ettei voisi pahempaa kuvitellakaan. Mies oli päihdeongelmainen ja huumeriippuvainen. No mies joutui useista rikoksista lopulta linnaan ja minulla alkoi totaalinen toipuminen ja uusi vaide.
Elämäni muuttui täysin, kun lopulta pääsin eroon esikoisen isästä. Uskoon en tullut, mutta koin herätyksen joka suunnalta. Kaikki muuttui.
Kolmisen vuotta erosta tapasin nykyiseni mieheni. Tuo hurmaava mies veti empaattisuudellaan täysin jalat altani. Otti esikoiseni kuin omaksi lapseksi. Sielunkumppani, ensitapaamisella kirjastossa kirjojen keskellä tavattu, ensisilmäyksestä molemminpuolinen rakkaus.
Jos olisin kohdannut nykyiseni nuoruudessani, olisiko se ollut samanlainen rakkaustarina? Tuskin. Tai ainakin itse uskon, että minun piti kasvaa ja kehittyä paremmaksi ihmiseksi, että pystyin ottamaan nykyisen mieheni vastaan.
Tässä elämäntilanteessa elämämme ovat aika samanlaiset, toista se olisi nuoruudessani ollut jolloin olin tyystin eri ihminen. Sillon en olisi osannut arvostaa sitä millainen nykyiseni on, mutta tällä elämänkokemuksella pidän miestäni lottovoittona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
?
No miksi haluat ottaa häneen yhteyttä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
?
Juuri siksi, että kumpikaan ei jättänyt kumpaakaan. Maailma vaan vei meidät erilleen.
Mitä kummallista tuossa sanomisessa on.
Sen sanojalle kaikki on totisinta totta. Hän on muuttunut ja kokenut niin paljon, että vasta nyt hän tietää, mitä todellinen onni elämässä, saattaa tarkoittaa.
Tuohan on paras tunnustus siitä kaikesta hyvästä ja onnesta, jota hän tuntee nykyisen kumppaninsa kanssa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
?
Juuri siksi, että kumpikaan ei jättänyt kumpaakaan. Maailma vaan vei meidät erilleen.
Tee kuten sinusta parhaalta tuntuu, sinä itse tiedät parhaiten tilanteen ja sen taustat jne. Meillä on vain yksi elämä, kuuntele sydämesi ääntä ja intuitiotasi. Ota häneen yhteyttä jos se tuntuu oikealta :) <3 Hän on selvästi jollain tapaa erityinen, jos hän on ollut vieläkin mielessäsi.
Tuohan on kohteliaisuus! Mitähän hittoa nyt taas? Ihmiset kasvaa ja kehittyy elämän aikana. Joku ei esimerkiksi nuorena osaa arvostaa fiksua rahankäyttöä ja säästämistä, mutta vanhempana viisastuu asian suhteen. Toinen syö pelkkää roskaruokaa ja eineksiä, mutta vanhempana versiona itsestään on opetellut laittamaan terveellistä ruokaa ja arvostaa sitä. Miksi ei saisi kasvaa ihmisenä, mitä pahaa siinä on?
Niin varmaan olet, juu.