Käyttäydytkö eri tavalla päivällä esim töissä jos "olet ollut" miehen kanssa aamulla?
Kommentit (26)
Minua ainakin suututtaa todella paljon jos mies uskaltautuu herättämään aamulla sekuntiakaan aikaisemmin kun herätys on. Koko päivän olen sitten kuin oersiiseen ammuttu karhu ärtyneenä ja väsyneenä. Onneksi tämä on jo tullut miehelle tutuksi, eikä edes yritä aamuisin.
Ei se seksi enää ole jotain erityisen ihmeellistä, että siitä pitäisi koko päiväksi mennä sekaisin.
No en usko että ns. näkyisi naamasta. Ei ole tänäänkään kukaan huomannut töissä kukaan kysyä asiasta. Heh.
Aamuvirkkuina harrastetaan seksiä aina aamuisin ennen töihin lähtöä.
Ihan normia, joten en käyttäydy eri tavalla.
Kyllä. Silmiinpistävin ero käytöksessäni on, että raavin kutisevaa alapäätäni silloin, kun olen aamulla pannut.
Suutuksissa olen koko päivän. Miehen nysämuna aiheuttaa aina pettymyksen tunteen.
Kun herään rakastajani vierestä ja saan kunnon tyydytyksen niin olen iloinen ja virkeä koko päivän.
Vierailija kirjoitti:
Suutuksissa olen koko päivän. Miehen nysämuna aiheuttaa aina pettymyksen tunteen.
Kun herään rakastajani vierestä ja saan kunnon tyydytyksen niin olen iloinen ja virkeä koko päivän.
Miksi menit naimisiin nysämunan kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun herään rakastajani vierestä ja saan kunnon tyydytyksen niin olen iloinen ja virkeä koko päivän.Miksi menit naimisiin nysämunan kanssa?
Vanhemmat valitsivat aviomieheni.
Vierailija kirjoitti:
Ei se seksi enää ole jotain erityisen ihmeellistä, että siitä pitäisi koko päiväksi mennä sekaisin.
No joo tämä. Se on mukava aamupuuha, mutta päivä jatkuu sen jälkeen ihan normaalisti.
En ole erilainen. Olen ollut mieheni kanssa yhdessä yli 20 vuotta ja seksiä on usein, mutta en minä nyt sen takia pompota kuin pikkutyttö hymy naamalla töissä.
Aloittaja on varmaan joko tosi nuori tai tuoreessa suhteessa?
Sen verran jo pantu ettei vaikuta työpäivään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun herään rakastajani vierestä ja saan kunnon tyydytyksen niin olen iloinen ja virkeä koko päivän.Miksi menit naimisiin nysämunan kanssa?
Koska et itse kyennyt edes siihen asiaan vai? Olitko jo 45 vuotias neitsykäinen ikisinkku ja vanhempasi olivat hieman huolissaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska et itse kyennyt edes siihen asiaan vai? Olitko jo 45 vuotias neitsykäinen ikisinkku ja vanhempasi olivat hieman huolissaan?
En kyennyt siihen itse silloin, olin 15 vuotias neitsyt.
No todellakin käyttäydyn!!! Mulla on silloin koko päivän onnellinen hymy kasvoilla:D
Saan niin harvoin että kyllä se vaikuttaa. Huokailen enkä osaa keskittyä.
Vierailija kirjoitti:
En ole erilainen. Olen ollut mieheni kanssa yhdessä yli 20 vuotta ja seksiä on usein, mutta en minä nyt sen takia pompota kuin pikkutyttö hymy naamalla töissä.
Ap on 21 ja seurustelee 19-vuotiaan naisen kanssa. Tavattiin loppukesästä ja suhde on siis tuore.
Tyttöystäväni on marketin kassalla ja sai asiakaspalauttern iloisesta ja positiivisesta asiakaspalvelusta samalla päivällä kun "duunailin" häntä ennen työvuoroa. Siksi kysyin täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on 21 ja seurustelee 19-vuotiaan naisen kanssa. Tavattiin loppukesästä ja suhde on siis tuore.
Tyttöystäväni on marketin kassalla ja sai asiakaspalauttern iloisesta ja positiivisesta asiakaspalvelusta samalla päivällä kun "duunailin" häntä ennen työvuoroa. Siksi kysyin täällä.
Oi aikoja! :) Noin 5000 duunailua myöhemmin ei olla enää parikymppisiä ja aspatyö on ihan saatanasta riippumatta siitä, mitä on aamulla tehty. Huokaus.
En. Miksi olisin?