Onko bi, jos seksiä voisi harrastaa samaa sukupuolta olevan kanssa, mutta parisuhteeseen ei kuitenkaan ryhtyisi?
Onko silloin ihan vain avoin hetero vai onko bi?
Kommentit (9)
On niitä heteroitakin, jotka haluavat vain seksiä, ilman parisuhdetta ja silti ne ovat heteroita, eivätkä aseksuaaleja.
Vierailija kirjoitti:
Bisse on
Okei. Niin olen aina vähän ajatellutkin itsestäni. En vain voisi kuvitellakaan olevani parisuhteessa naisen kanssa. Ajatuskin siitä, että jakaisin arjen toisen naisen kanssa, vähän puistattaa.
ap.
Mä aatttelen niin että sitä on vähän kuin eriasteisena. Vähäinen kai kuitataan "bi-uteliaisuutena"
BiSEKSUAALI, siis seksin suhteen tuossa asiaa ensisijaisesti tarkastellaan. Rakkaus on sitten sekin omansa, minä olen biseksuaali, mutta sitten toisaalta rakastan ilman kummempia seksuaalisia tunteita mm lapsiani ja vanhempiani. Silti halaaminen tuntuu hyvältä, eli siinä on kyllä myös aistillinen ulottuvuus.
Jos siis ajattelet ettet voisi tuntea romanttisia tunteita samaa sukupuolta kohtaan, mutta tunnet seksuaalista vetoa, niin miksi pelätä tai torjua niitä romanttisia tunteita sitten? Ehkä kypsää suhtaumista olisi ottaa vain vastaan ja tuntea niitä tunteita jotka vastaan tulee, ja jättää pohtimiset vähemmälle.
Hetero ei hipaisekaan samaa sukupuolta seksuaalisesti.
Totta kai on bi jos voisi vapaana ollessaan periaatteessa harrastaa seksiä kumman tahansa sukupuolen edustajan kanssa. Ei se parisuhteessa oleminen sitä miksikään muuta.
Itse miehenä sanoisin olevani heteroromanttinen biseksuaali, kun seksi käy sekä naisen että miehen kanssa, mutta parisuhteessa haluan olla vain naisen kanssa.
No pikkasen enemmän bi kuin hetero olet kyllä.
Bisse on