Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko bi, jos seksiä voisi harrastaa samaa sukupuolta olevan kanssa, mutta parisuhteeseen ei kuitenkaan ryhtyisi?

Vierailija
16.08.2019 |

Onko silloin ihan vain avoin hetero vai onko bi?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bisse on

Vierailija
2/9 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitä heteroitakin, jotka haluavat vain seksiä, ilman parisuhdetta ja silti ne ovat heteroita, eivätkä aseksuaaleja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bisse on

Okei. Niin olen aina vähän ajatellutkin itsestäni. En vain voisi kuvitellakaan olevani parisuhteessa naisen kanssa. Ajatuskin siitä, että jakaisin arjen toisen naisen kanssa, vähän puistattaa.

ap.

Vierailija
4/9 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aatttelen niin että sitä on vähän kuin eriasteisena. Vähäinen kai kuitataan "bi-uteliaisuutena"

Vierailija
5/9 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

BiSEKSUAALI, siis seksin suhteen tuossa asiaa ensisijaisesti tarkastellaan. Rakkaus on sitten sekin omansa, minä olen biseksuaali, mutta sitten toisaalta rakastan ilman kummempia seksuaalisia tunteita mm lapsiani ja vanhempiani. Silti halaaminen tuntuu hyvältä, eli siinä on kyllä myös aistillinen ulottuvuus.

Jos siis ajattelet ettet voisi tuntea romanttisia tunteita samaa sukupuolta kohtaan, mutta tunnet seksuaalista vetoa, niin miksi pelätä tai torjua niitä romanttisia tunteita sitten? Ehkä kypsää suhtaumista olisi ottaa vain vastaan ja tuntea niitä tunteita jotka vastaan tulee, ja jättää pohtimiset vähemmälle.

Vierailija
6/9 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetero ei hipaisekaan samaa sukupuolta seksuaalisesti.

Vierailija
7/9 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai on bi jos voisi vapaana ollessaan periaatteessa harrastaa seksiä kumman tahansa sukupuolen edustajan kanssa. Ei se parisuhteessa oleminen sitä miksikään muuta. 

Vierailija
8/9 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse miehenä sanoisin olevani heteroromanttinen biseksuaali, kun seksi käy sekä naisen että miehen kanssa, mutta parisuhteessa haluan olla vain naisen kanssa.

Vierailija
9/9 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pikkasen enemmän bi kuin hetero olet kyllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi