Käyttäydytkö eri tavalla päivällä esim töissä jos "olet ollut" miehen kanssa aamulla?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole erilainen. Olen ollut mieheni kanssa yhdessä yli 20 vuotta ja seksiä on usein, mutta en minä nyt sen takia pompota kuin pikkutyttö hymy naamalla töissä.
Aloittaja on varmaan joko tosi nuori tai tuoreessa suhteessa?
Ap on 21 ja seurustelee 19-vuotiaan naisen kanssa. Tavattiin loppukesästä ja suhde on siis tuore.
Tyttöystäväni on marketin kassalla ja sai asiakaspalauttern iloisesta ja positiivisesta asiakaspalvelusta samalla päivällä kun "duunailin" häntä ennen työvuoroa. Siksi kysyin täällä.
Sielläpä mahtisonni ihastelee taitojaan. Voisiko kyse olla vaan siitä, että tyttöystäväsi asiakkaasi sattui tyyppi, joka antaa positiivista palautetta muitellin paljon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole erilainen. Olen ollut mieheni kanssa yhdessä yli 20 vuotta ja seksiä on usein, mutta en minä nyt sen takia pompota kuin pikkutyttö hymy naamalla töissä.
Ap on 21 ja seurustelee 19-vuotiaan naisen kanssa. Tavattiin loppukesästä ja suhde on siis tuore.
Tyttöystäväni on marketin kassalla ja sai asiakaspalauttern iloisesta ja positiivisesta asiakaspalvelusta samalla päivällä kun "duunailin" häntä ennen työvuoroa. Siksi kysyin täällä.
Oi aikoja! :) Noin 5000 duunailua myöhemmin ei olla enää parikymppisiä ja aspatyö on ihan saatanasta riippumatta siitä, mitä on aamulla tehty. Huokaus.
Ilonpilaaja:(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi aikoja! :) Noin 5000 duunailua myöhemmin ei olla enää parikymppisiä ja aspatyö on ihan saatanasta riippumatta siitä, mitä on aamulla tehty. Huokaus.
Ilonpilaaja:(
Mitä? Ehei, nostalgikko.
Ei, mutta silloin käyttäydyn kärttyisästi töissä kun mulla on ”ne”. If you know what I mean. Awink awink. ;) ;) ;)
Olen iloisempi ja satunnaisesti myöhässä. Todellinen syy myöhästymisiini on tähän mennessä ollut aina seksi. Jos myöhästyn seksin takia niin en kyllä ole sitten iloinen vaan epäilyttävän normaali..