Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyttäydytkö eri tavalla päivällä esim töissä jos "olet ollut" miehen kanssa aamulla?

Vierailija
16.08.2019 |

Oletko iloisempi tms?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen iloisempi ja satunnaisesti myöhässä. Todellinen syy myöhästymisiini on tähän mennessä ollut aina seksi. Jos myöhästyn seksin takia niin en kyllä ole sitten iloinen vaan epäilyttävän normaali..

Vierailija
22/26 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole erilainen. Olen ollut mieheni kanssa yhdessä yli 20 vuotta ja seksiä on usein, mutta en minä nyt sen takia pompota kuin pikkutyttö hymy naamalla töissä.

Aloittaja on varmaan joko tosi nuori tai tuoreessa suhteessa?

Ap on 21 ja seurustelee 19-vuotiaan naisen kanssa. Tavattiin loppukesästä ja suhde on siis tuore.

Tyttöystäväni on marketin kassalla ja sai asiakaspalauttern iloisesta ja positiivisesta asiakaspalvelusta samalla päivällä kun "duunailin" häntä ennen työvuoroa. Siksi kysyin täällä.

Sielläpä mahtisonni ihastelee taitojaan. Voisiko kyse olla vaan siitä, että tyttöystäväsi asiakkaasi sattui tyyppi, joka antaa positiivista palautetta muitellin paljon?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole erilainen. Olen ollut mieheni kanssa yhdessä yli 20 vuotta ja seksiä on usein, mutta en minä nyt sen takia pompota kuin pikkutyttö hymy naamalla töissä.

Ap on 21 ja seurustelee 19-vuotiaan naisen kanssa. Tavattiin loppukesästä ja suhde on siis tuore.

Tyttöystäväni on marketin kassalla ja sai asiakaspalauttern iloisesta ja positiivisesta asiakaspalvelusta samalla päivällä kun "duunailin" häntä ennen työvuoroa. Siksi kysyin täällä.

Oi aikoja! :) Noin 5000 duunailua myöhemmin ei olla enää parikymppisiä ja aspatyö on ihan saatanasta riippumatta siitä, mitä on aamulla tehty. Huokaus.

Ilonpilaaja:(

Vierailija
24/26 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oi aikoja! :) Noin 5000 duunailua myöhemmin ei olla enää parikymppisiä ja aspatyö on ihan saatanasta riippumatta siitä, mitä on aamulla tehty. Huokaus.

Ilonpilaaja:(

Mitä? Ehei, nostalgikko.

Vierailija
25/26 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä Iloisempi.

Vierailija
26/26 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta silloin käyttäydyn kärttyisästi töissä kun mulla on ”ne”. If you know what I mean. Awink awink. ;) ;) ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän