Voiko epäviehättävän ihmisen kanssa olla sängyssä?
Oletko joskus ollut jonkun epäviehättävän ihmisen kanssa sängyssä?
Tai tiedätkö jonkun joka on?
Meillä on naapurissa viisikymppinen iso ja lihava mies, jolla käy viikonloppuisin joku ruma nainen kylässä, kamala meteli. Miten ne voivat edes innostua siitä touhusta keskenään?
Kommentit (20)
Kyllä mä voin ulkoisesti epäviehättävän kanssa olla, ei mua se ulkonäkö niin ihmisessä kiinnosta. Ei ole jonkun teini-iän jälkeen kiinnostanut. Nyt kun ollaan jo viisikymppisiä, ei varmasti minä eikä mies olla mitään kedon kauneimpia kukkia, mutta niin vaan on seksielämä aktiivista ja hyvää.
En. Mutta minun mielestäni viehättävä ei ole välttämättä sinun mielestäsi viehättävä. Ihastuminen tekee ihmisestä viehättävän. Itse en kykenisi olemaan komeimmankaan miehen kanssa, jos en olisi ihmiseen ihastunut.
Kyllä voi, saa tupakoida, kiroilla ja haista pahalle. Kunhan ei ole lihava ja välillä tekee juuri niin kuin haluaa. Se riittää miehelle.
Voi. Joskus joku ei ole sillä tavoin viehättävä että ihastuisin, zaati että haluaisin seurustella hänen kanssaan, mutta herättää kuitenkin seksuaaliset halut tavallista paremmin.
Näköjään ainakin puistossa voi ja ihan valoisaan aikaan keskellä päivää.
Vierailija kirjoitti:
Sängyssä voi myös nukkua. Se sujuu ihan kenen kanssa hyvänsä.
No ei suju haisulin tai kuorsaajan kanssa
Mä aina jotenkin ajattelen, että mies ei voisi laittaa vehjettään rumaan naiseen.
Ruma nainen:
- lihava
- huono iho
- rinnaton/liian isot riippurinnat
- karvoja
- liian pitkä
- shokkiväri hiuksissa
- selluliitti
- löysää ihoa
- raskausarpia
- kaksoisleukaa
- ei kiinteitä lihaksia
- ei vyötäröä
- ruma alapää
- huonot hampaat
Ym.
Ja itse en voisi olla miehen kanssa sängyssä, jos hän ei ole jäntevän lihaksikas kropastaan, hyväntuoksuinen ja komea kasvoistaan. Kaljuus tai lyhyys ei haittaisi, mutta urheilullinen ja harteikas pitää olla.
Eikö ne heiluvat vatsamakkarat ym. inhota?
Tai miehellä joku iso karvainen maha siinä kaiken tiellä.
Mua alkaisi luultavasti itkettää tai naurattaa, jos mua jyystäisi joku epäviehättävä mies.
Mutta toisaalta en kehtaisi olla yhdenkään miehen edessä alasti, jos olisin lihava tai ruma. Näen paljon vaivaa ulkonäköni eteen, ihan avomiestäni varten.
Jos nyt pelkkää ulkonäköä mietitään, puolisoni yleisesti ottaen koetaan epäviehättäväksi.
Jos hän olisi sisäisesti samanlainen ja ulkoisesti parempi, olisin oikein mielelläni hänen kanssaan. Joten miksi antaa ulkonäön ratkaista mitään, kun olen siihen sisimpään rakastunut?
Sänkyelämämme on meitä molempia miellyttävä. Sinun ei tarvitse siitä huolehtia.
Kyllä voi monet ihmiset nukkua sängyssä ruman miehen tai naisen kanssa.
Jos ei nyt aivan susiruma ole ja hygienia on kunnossa niin kelpuutan kyllä sellaisetkin, jotka eivät ole tyyppiäni ts. ovat mielestäni epäviehättäviä.
Voi joo.
Koitin ihastua kun mies kosiskeli kovasti.
Ei onnistunut ja olisi saanut jäädä tekemättä.
Pienikin sillä oli.
Jälkeenpäinhän hän oli oikea megamulkku kun en halunnut alkaa seurustelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Sängyssä voi myös nukkua. Se sujuu ihan kenen kanssa hyvänsä.
Voitko?
Minusta nukkuminen on intiimimpää kuin seksi. En pysty rauhoittumaan juuri kenenkään vieressä niin että pystyisin nukahtamaan.
Tunnen vetoa tietynlaisia miehiä kohtaan, pitää olla miehekäs ääni ja kroppa kunnossa.
Mutta se vaatii myös itseltäni sen, että olen viehättävä ja näytän seksikkäältä.
Joskus katselen esim. kaupassa pariskuntia ja mietin, miten he voivat viehättyä toisistaan alasti.
Tämä on mietityttänyt erityisesti nuorena.