Miksi te ette järjestä ikisinkkusukulaisianne yhteen tuntemienne toisten ikisinkkujen kanssa
Niinhän ennenkin päästiin eroon vanhapiika-/peräkammarinpoikasukulaisista!
Kommentit (29)
Heh heh. Moni nainen ei ole ikisinkku siksi, ettei saa kumppania vaan siksi, että rima on liian korkealla. Moni peräkammarinpoika taas on homo tai mikropeniksen omistaja.
Koska ymmärrämme oikein hyvin miksi nuo henkilöt ovat ikisinkkuja.
Minulla ei ole ikisinkkusukulaisia mutta sinkkuystäviä (ei IKIsinkku-) kyllä on, ja koko ajan mietin, tuntisinko jonkun hyvin tyypin, johon heitä kannattaisi tutustuttaa. Osa on sanonutkin, että jos tulee mieleen joku kiva mies, niin saa järkätä treffit. Itse tapasin tällä tavalla puolisoni eli yhteinen ystävämme järjesti meille tapaamisen.
Oisko ihmisillä (toivon ainakin!) tapana enemmän keskittyä ihan omiin asioihin kun alkaa parittamaan?
Vierailija kirjoitti:
Koska ymmärrämme oikein hyvin miksi nuo henkilöt ovat ikisinkkuja.
Tämä. Miksi järjestäisi kellekkään ikuista riesaa, parempi pysytellä toisten pariutumisongelmista kaukana. Kyllä se kumppani pitää jokaisen itse etsiä ja löytää.
Koska olen sitä mieltä ettei kannata toisten asioihin sekaantua.
Yleensä menee näin:
"Mä tiedän sulle just sopivan kumppanin!"
"No mitä yhteistä meillä on?"
"No... Tuota noin... Ootte molemmat sinkkuja!"
Jokainen osaa varmastikin itse googlettaa deittisivustoja tai liittyä Facen seuranhaku ryhmiin. Ihan liikaa holhoamista aikuisten ihmisten toimista!
E.
En todellakaan ala tyrkyttämään ikisinkkuserkulleni yhden yhtä miestä. Serkkuni on liki viisikymppinen vihamielinen ja masentava tyyppi, jonka kanssa edes minä en viitsi enää tavata. Kakarana olimme ihan hyvät kaverukset, mutta kun minä lähdin katselemaan ympärilleni maailmalle, niin hän jämähti kotiinsa urheilua katsomaan.
Sieltä hän ei ole liikkunut kuin pakollisissa kauppa- yms. jutuissa. Hän ei tee edes töitä, ei ole tietääkseni tehnyt mitään muuta kuin aikoinaan koulun pakolliset työharjoittelut. Mitä iloa hänestä siis on kenellekään? Reikä se on tietenkin hänelläkin, mutta en usko, että se on sen väärti. Olkoon siis.
Olen järjestänyt ja on onnistunut pari kertaa. Molemmat parit ovat vieläkin yhdessä ja hyvin menee. Mutta nyt en viitsi, koska ne jotka tunnen ja ovat sinukkuja ei sovi yhteen, tai sitten heillä on semmoisia ongelmia joka estää hyvän parisuhteen alkamista. Myös personallisuus voi olla este, nainen joka on hyvin pedantti ei kannata yhdistää poikamieheen joka vie roskat kerran viikossa ja omistaa koiran jne.
Ehkä siksi että sinkkuus ei ole persoonallisuuden piirre joka mätsäisi yhteen toisen sinkun kanssa siksi kun molemmat on sinkkuja.
Vierailija kirjoitti:
Koska olen sitä mieltä ettei kannata toisten asioihin sekaantua.
Totta. Ajattelin enemmän heitä jotka tavatessa aina utelevat ja päivittelevät miksei vieläkään ole ketään.
Olen sitten varmaan ikisinkku, kohta 15 vuotta sinkku yh:na. Mulla ei ole rima liian korkealla, koska ei ole mitään rimaa olemassakaan, sen paikalla on seinä. En halua parisuhdetta. Enkä ole ainoa.
Ärsyttää suunnattomasti ihmiset, jotka yrittää löytää mulle paria. Jotkut alkaa heti listata kaikkia tuntemiaan sinkkumiehiä kun kuulee, etten seurustele. Kysymättä multa edes haluanko tavata jonkun. Osa kehtaa vielä loukkaantua, kun kieltäydyn tapaamasta heidän viisikymppisiä peräkammarinpoika-serkkujaan. Tässä vaiheessa tulee just toi "naisilla on rima liian korkealla, ethän sä sitten ikinä saa ketään". :DDDDDDDDDD
Jos alkaisin yhtäkkiä etsiä seuraa, niin totta helvetissä rima olisi ihan h*lvetin korkealla! Pitäisi olla aika jumalainen adonis, jonka vuoksi luopuisin onnellisesta sinkun elämästä.
No ennen kuin alatte järkkäillä mitään niin ottakaan kumminkin edes selvää, haluaako se ikisinkku edes suhdetta. Esim. itse en ollenkaan halua, ja on paljon muitakin jotka ovat yksin koska viihtyvät parhaiten yksin.
Järjestäisin treffeille 185-senttisen naisen ja 165-senttisen miehen? No, eipä mulla mitään sitä vastaan oisi, jos pariutuisivat, mutta pettymyksen vaara olisi suuri.
Vierailija kirjoitti:
Olen sitten varmaan ikisinkku, kohta 15 vuotta sinkku yh:na. Mulla ei ole rima liian korkealla, koska ei ole mitään rimaa olemassakaan, sen paikalla on seinä. En halua parisuhdetta. Enkä ole ainoa.
Ärsyttää suunnattomasti ihmiset, jotka yrittää löytää mulle paria. Jotkut alkaa heti listata kaikkia tuntemiaan sinkkumiehiä kun kuulee, etten seurustele. Kysymättä multa edes haluanko tavata jonkun. Osa kehtaa vielä loukkaantua, kun kieltäydyn tapaamasta heidän viisikymppisiä peräkammarinpoika-serkkujaan. Tässä vaiheessa tulee just toi "naisilla on rima liian korkealla, ethän sä sitten ikinä saa ketään". :DDDDDDDDDD
Jos alkaisin yhtäkkiä etsiä seuraa, niin totta helvetissä rima olisi ihan h*lvetin korkealla! Pitäisi olla aika jumalainen adonis, jonka vuoksi luopuisin onnellisesta sinkun elämästä.
Kuulostat siltä ettei kukaan sinua halua. Muutenkin, miksi kukaan adonis ottaisi yksinhuoltaäidin kumppanikseen kun voisi valita lapsettoman naisen?
Vierailija kirjoitti:
Järjestäisin treffeille 185-senttisen naisen ja 165-senttisen miehen? No, eipä mulla mitään sitä vastaan oisi, jos pariutuisivat, mutta pettymyksen vaara olisi suuri.
Miksi ei? Tasojahan ei ole olemassa, eikä MAT pidä paikkaansa ollenkaan. Sitähän täällä on vuosikausia saatu kuulla...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat siltä ettei kukaan sinua halua. Muutenkin, miksi kukaan adonis ottaisi yksinhuoltaäidin kumppanikseen kun voisi valita lapsettoman naisen?
Nyt meni pointti ohi ja lujaa. :DD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei? Tasojahan ei ole olemassa, eikä MAT pidä paikkaansa ollenkaan. Sitähän täällä on vuosikausia saatu kuulla...
Miten tuo liittyi tasoihin? Mistä sinä tiedät noiden ihmisten tasot? Minä en löytänyt tuosta mitään muuta tietoa heistä kuin heidän pituutensa.
Niiiiin toivon että joku järkkäis...