Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maajussille morsian maailmalla OFFICAL

Vierailija
16.08.2019 |

”Maajussille morsian -ohjelman sisarsarja Maajussille morsian maailmalla alkaa pian MTV3-kanavalla. Ohjelman esittelyjakso nähdään maanantaina 19.8. MTV3-kanavalla klo 21. Jaksossa katsojille esitellään ensimmäistä kertaa neljä maajussia, jotka asuvat kaukana Suomen rajojen ulkopuolella, ympäri maailman. Mukana on kaksi suomensukuista maajussia ja kaksi maajussia, joihin Suomi ja suomalaiset ovat tehneet lähtemättömän vaikutuksen.”

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/6986db20-6d1a-4407-af9d-51e64af…

Noniin, nyt se taas alkaa.

Kommentit (5944)

Vierailija
5621/5944 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se ilmainen korkeakoulutus kiinnosta enemmän. Tuskin poika tänne jää töihin. Minun mielestäni törkeää hyväksikäyttämistä kun Kanadassa on korkeat yliopiston pääsymaksut säästää tänne muuttamisella mukavasti. Ja suomilaaaset on innoissaan. Monessa muussa maassa tälläistä toimintaa ei hyväksyttäisi.

Miksi ei? Jos hyvin käy Suomeen saadaan koulutettua kielitaitoista työvoimaa.Siitä on nyt pula.Kyllä Roy ja poikansa varmasti oppivat kielen nopeammin kuin vaikka syyrialainen tohtori, kaikella kunnioituksella.Ja kotoutuminenkin lienee helpompaa.Kun ovat kuitenkin 100% ja 50% suomalaisia.Suomalaisellahan on aina oikeus palata Suomeen.

Mikä koulutus on Roylla ja pojallaan? Mitä kieltä puhuvat englannim ja hoono suomen lisäksi?

T: työtön tradenomi Helsingistä joka puhuu hyvin englannin ja suomen lisäksi kahta muuta eurooppalaista kieltä

Ps. Jenkeissä ja Kanadassa ihmetellään Suomen ilmaista koulutussysteemiä. Tien useita jotka ovat käyneet tämän ilmaisen koulutuksen hankkimassa eikä tatkoituksena ole koskaam ollut Suomeen töihin jääminen

Ossat ehkä puhua, mutta et kirjoittaa. Siinä taas pata kattilaa soimaa...

Eiköhän noi kirjoitusvirheet ole typoja, itse kullallakin:)

Kaikilla kielillä.

Vierailija
5622/5944 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenkäs kallis maa Suomi on verrattuna Kanadaan? Tuleekohan Roylle yllätyksenä korkeat vuokrat, korkeat verot jne, vai onko ottanut selvää asioista.

Onhan Roy käynyt Suomessa useasti jo ennen kuin siitä tuli maajussijulkkis, mutta on eri asia käydä jossain vs. asua siellä... Ei varmasti tule pulaa töistä eikä naisista, ihan mitä esim. Iltalehden jutun kommenttiosiota lueskelin.

Mä en vaan tajua mikä ihmisiä vetää tänne!! On kylmää ja pimeää, helvetin kallista ja apea kansa. Itse muuttaisin pois jos olisi vain tilaisuus ja rahaa.

Kanada on ihan hemmetin kallis maa. Toki palkat myös suuremmat. 

Ilmeisesti. Tuotannollakin näytti budjetti loppuneen kesken, sen verran kotikutoisia ja aneemisia treffit olivat. Ja suurin osa valintoja myöten kuvattiin ulkona hangessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5623/5944 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jättiyllätys: Maajussi-Roy muuttaa Suomeen – ”Kotini on siellä”

Juttu Iltalehdessä. Linkin kopiointi ei onnistunut.

Nyt vapaat kiinnostuneet kolmekymppiset naiset seuraamaan Royn Instaa.

Miksi kolmekymppiset olisi kiinnostuneet lähemmäs 50-vuotiaasta äijästä? 🤔

Somessa ainakin käy jo kova kuhina. Onhan Roy sympaattinen ja komeakin, urheilullinen, upseeri ja herrasmies. Hän taitaa toivoa tutustuvansa naisiin, jotka ovat vielä perheenperustamisiässä.

Hyvä Suomi tarvitsee lapsia.

Vierailija
5624/5944 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän sekä Roy että Matt ottivat naiset vastaan jossain ihan muualla kuin missä itse asuvat? Royn koti ja elämä on Halifaxissa (missä naisilla olisi ollut taatusti enemmän nähtävää ja koettavaa) ja Mattkin asui ja työskenteli ihan muualla. Sen sijaan Matt vei naiset kuolleeseen entiseen kotikyläänsä, missä ei ollut enää mitään palveluitakaan. Sama kun stadilainen veisi morsmaikut Inariin tms.

Vierailija
5625/5944 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä36819 kirjoitti:

Kanadan isukki kertoo, kuinka muuttaa aikuisen poikansa kanssa Suomeen. Poika ei puhu mitään, mutta menee kuulemma täällä inttiin, koska omaa kahden maan kansalaisuudenkin.

Olisin voinut kuvitella, että yh-isien pojille tulee omaa järkeä ja omaa tahtoa, ettei vedetä isin mukana hakemaan kuuta taivaalta. Yh-äipän poikahan helposti jää roikuskelemaan ja odottamaan mitä äiti sanoo.

Kummankohan halu tuo armeijakeissi Suomessa on,  ja onko poika ylipäätään halukas ja kylkenevä sitten yliopistoon täällä. Nythän yliopistoon pääsee ilman mitään pääsykokeita meillä Suomessakin, että tervetuloa vaan, opiskelu on ilmaista Suomessa.

Sanoi että poika halusi Suomeen. Tubelähetyksissä vaikuttaa enemmän siltä että poika on hilattu niihin väkisin. Ei vaikuta mitenkään innostuneelta.ei varmaan ole helpoin tapa alkaa Suomeen tutustuminen kielitaidottomana puolustusvoimista?

En ihmettele, vaikka 18v olisi vähän nolona isäukon tubetteluinnosta ja haluaisi vetää matalammalla profiililla, ettei leimaudu intissä ensisijaisesti ”sen Royn” pojaksi.

Noinkohan parikymppiset pojat edes tietää kuka on maajussi-Roy 🙄

Ärrän ikkunassa ja lehtitelineillä isot otsikot huutavat ja valokuvat komeilevat, ja äidit kertovat.

Vierailija
5626/5944 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se ilmainen korkeakoulutus kiinnosta enemmän. Tuskin poika tänne jää töihin. Minun mielestäni törkeää hyväksikäyttämistä kun Kanadassa on korkeat yliopiston pääsymaksut säästää tänne muuttamisella mukavasti. Ja suomilaaaset on innoissaan. Monessa muussa maassa tälläistä toimintaa ei hyväksyttäisi.

Miksi ei? Jos hyvin käy Suomeen saadaan koulutettua kielitaitoista työvoimaa.Siitä on nyt pula.Kyllä Roy ja poikansa varmasti oppivat kielen nopeammin kuin vaikka syyrialainen tohtori, kaikella kunnioituksella.Ja kotoutuminenkin lienee helpompaa.Kun ovat kuitenkin 100% ja 50% suomalaisia.Suomalaisellahan on aina oikeus palata Suomeen.

Aivan. Suomalaisten kannattaisi muistaa, että Suomi ei ole mitenkään houkutteleva maa. Hyvin harva länsimainen haluaa muuttaa tänne. Pitää olla kiitollinen, kun joku tulee.

Suomalaisesta tympeästä asenneilmapiiristä kertoo tuokin, että vahditaan, kuka voi kouluttautua Suomessa. Verrataanpa sitä, kun Suomesta muutti Ruotsiin väkeä, oliko jotain 300 000. Ruotsi on tarjonnut heille kaiken vauvasta vaariin.

PA S K A T ole tarjonnut. Kyllä ne ihan töihin sinne Ruotsiin meni ja itse elantonsa hankkivat. Ruotsi on tarjonnut v- luokan kansalaisen kyseenalaisen arvon.

Raskaisiin tehdastöihin pääsivät. Kiitoksena saivat nyt koronan ja kuolivat vanhainkodeissa, ruotsinsuomalaisia mennyt suhteessa moninkertaisesti kantiksiin verraten. 

Onko tuosta jotain tilastoja jossain, että ruotsinsuomalaisia olisi korona enemmän vienyt?

Vierailija
5627/5944 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksiköhän sekä Roy että Matt ottivat naiset vastaan jossain ihan muualla kuin missä itse asuvat? Royn koti ja elämä on Halifaxissa (missä naisilla olisi ollut taatusti enemmän nähtävää ja koettavaa) ja Mattkin asui ja työskenteli ihan muualla. Sen sijaan Matt vei naiset kuolleeseen entiseen kotikyläänsä, missä ei ollut enää mitään palveluitakaan. Sama kun stadilainen veisi morsmaikut Inariin tms.

Ehkä siksi, että vaikuttaisivat edes nimellisesti "maajusseilta" tai edes siltä että joku kosketus maaseutuun on :D

Vierailija
5628/5944 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ujoja, eivät halunneet että ihmiset näkisivät heitä kuvattava..

Häpesivätkö morsmaikkuja, kun kaikki toiminta tapahtui syrjäseudulla, ettei kukaan näkisi.

Käynti korkeintaan jossain kuppilassa, jossa ei muita asiakkaita, metsien ja syrjäseudun mökkien lisäksi vain eläkeläisten kerho.

Vierailija
5629/5944 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten noi naiset on noin rönttäsiä?? Se Terhikin näytti huomattavasti ikäistään vanhemmalta, siis laittais edes kevyesti meikkiä ja noi rillit..omg.

Missä panostus? Lähdetään deittiohjelmaan ja panostus 0...

Järkytyin kun kuulin, että Terhi on minua vain 6 vuotta vanhempi. Luulin 56-vuotiaaksi, en 46. 

Järkytyin kun kuulin että B Macron on saman ikäinen kanssani, näyttää 10v vanhemmalta, mutta on Ranskan pressan puoliso joka taas on yli 20v vaimoaan nuorempi.Ja mä olen ollut yksin viimeiset 38vuotta.

Mutta sitten tajusin, että kauneus onkin katsottavan korvien välissä.

Vierailija
5630/5944 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska eivät halua esitellä totuutta itsestään.

Vierailija
5631/5944 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Somessa ainakin käy jo kova kuhina. Onhan Roy sympaattinen ja komeakin, urheilullinen, upseeri ja herrasmies. Hän taitaa toivoa tutustuvansa naisiin, jotka ovat vielä perheenperustamisiässä.

Millainen kuhina?

Nooh, en kyllä usko, että monilla kolmekymppisillä naisilla, jotka haaveilee perheen perustamisesta, on etusijalla lähes parikymmentä vuotta vanhempi mies, jolla on jo lapsi ja paljon elämää takanaan.

Vierailija
5632/5944 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on outoja käsityksiä joillain intissä olevien mielenkiinnon kohteista. Ihan tiedoksi, siellä armeijassa on jatkuvasti ties mitä tunnettujen vanhempien lapsia, entisiä lapsinäyttelijöitä,  ulkomailta tulleita kaksoiskansalaisia  jne jne eikä ketään kiinnosta tällaiset asiat- intissä kaikki ovat sukunimellään tyyliin varusmies Virtanen ja täydellinen tasa-arvo johon ei kenenkään taustat kuulu. Oikeasti joku av-mamma kuvittelee että jonkun kerran  lööpissä ollut isä merkitsee mitään kun jätkät marsssii 60km pakkasessa ja on tupakavereita? Noup. Intissä ollaan intissä eikä pohtimassa jotain julkkiksia eikä siviilissäkään ole mitään väliä, mitä kenenkin perhe tekee tai ei tee. Ihan pimeitä kommentteja täällä taas. 

Vierailija
5633/5944 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten noi naiset on noin rönttäsiä?? Se Terhikin näytti huomattavasti ikäistään vanhemmalta, siis laittais edes kevyesti meikkiä ja noi rillit..omg.

Missä panostus? Lähdetään deittiohjelmaan ja panostus 0...

Järkytyin kun kuulin, että Terhi on minua vain 6 vuotta vanhempi. Luulin 56-vuotiaaksi, en 46. 

Järkytyin kun kuulin että B Macron on saman ikäinen kanssani, näyttää 10v vanhemmalta, mutta on Ranskan pressan puoliso joka taas on yli 20v vaimoaan nuorempi.Ja mä olen ollut yksin viimeiset 38vuotta.

Mutta sitten tajusin, että kauneus onkin katsottavan korvien välissä.

Katsoin, että komistus Emmanuel on 43, vaimonsa Brigitte 68. Brigittellä on hyvä kroppa ja sääret, mutta naama auttamattoman kulunut, jopa ikäisekseen. Eräs naapurini on lähemmäs 80, mutta on luonnonoikku ja näyttää iättömältä, rypytönkin on. Kauneus näemmä on katsojan silmässä, varmaan ovat Macronit onnellisia. Vaan eipä saa Emmanuel nyt omia jälkeläisiä, tuosta liitosta ainakaan.

Vierailija
5634/5944 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nää morsiamet ovat ammatiltaan yms.? Olen katsonut jaksoja harppoen, mutta en ole löytänyt koostetta siitä, millaisia heidän taustansa ovat?

Vierailija
5635/5944 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpas katkeraa porukkaa.

Mieluummin otan Royn ja poikansa tänne asumaan kun &q uot;tiedätte-kyllä-ketä".

Niin minäkin! Tervetuloa Suomeen Roy & Max!

Naiset kusee hunajaa. Pankkitilit tyhjiksi kun komea uoseerismies tulee hunajalypsylle.

Vierailija
5636/5944 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5637/5944 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä koulutus on Roylla ja pojallaan? Mitä kieltä puhuvat englannim ja hoono suomen lisäksi?

T: työtön tradenomi Helsingistä joka puhuu hyvin englannin ja suomen lisäksi kahta muuta eurooppalaista kieltä

Ps. Jenkeissä ja Kanadassa ihmetellään Suomen ilmaista koulutussysteemiä. Tien useita jotka ovat käyneet tämän ilmaisen koulutuksen hankkimassa eikä tatkoituksena ole koskaam ollut Suomeen töihin jääminen

Eipä se sinunkaan suomen osaaminen vakuuta. Huonoja varmasti siksi muutkin kielet, joita luulet osaavasi.

Samoin. Itse tuskin osaat tervehtiä tankeroenglannillasi ja luulet olevasi kielinero. Säälittävä tapaus.

Itse aloitit pätemään ohi aiheen ja sinun on turha luulotella muiden luuloista ja/tai todellisista kyvyistä.

Vierailija
5638/5944 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä Suomi tarvitsee lapsia.

Parempi ettei lisää lapsia. Ei tää maapallo kestä loputtomiin.

Vierailija
5639/5944 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas katkeraa porukkaa.

Mieluummin otan Royn ja poikansa tänne asumaan kun "tiedätte-kyllä-ketä".

Ihan yhtä lipeviä ovat.

Vierailija
5640/5944 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä