Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maajussille morsian maailmalla OFFICAL

Vierailija
16.08.2019 |

”Maajussille morsian -ohjelman sisarsarja Maajussille morsian maailmalla alkaa pian MTV3-kanavalla. Ohjelman esittelyjakso nähdään maanantaina 19.8. MTV3-kanavalla klo 21. Jaksossa katsojille esitellään ensimmäistä kertaa neljä maajussia, jotka asuvat kaukana Suomen rajojen ulkopuolella, ympäri maailman. Mukana on kaksi suomensukuista maajussia ja kaksi maajussia, joihin Suomi ja suomalaiset ovat tehneet lähtemättömän vaikutuksen.”

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/6986db20-6d1a-4407-af9d-51e64af…

Noniin, nyt se taas alkaa.

Kommentit (5944)

Vierailija
5401/5944 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun ruttu-Roy jutteli kaikkien naisten kanssa viimeisen kerran kahdesataan ennen valintaa, niin kyllä se oli Terhi joka sai pisimmän ja lämpimimmän halauksen. Ihan kuin Roy olisi halunnut vielä kertaalleen pidellä kunnolla sylissä. Sannan kans en nähnyt mitään kemioita, joten ei ole yllätys ettei siitä mitään tullut.

"Ruttu-Roy"? Hirveää kieltä täällä, vaikka en mikään Roy-fani olekaan. Mutta asiaan. En  ymmärrä tuota Terhin fanitusta ja fantasiointia siitä, että Terhi ja Roy olisivat olleet tarkoitettuja toisilleen! Royllä olisi ollut kaikki mahdollisuudet valita Terhi jatkoon, jos vain olisi halunnut, mutta ei halunnut ja piste. Eikä sekään, että on samanlaisuutta ja yhdistäviä asioita jonkun kanssa vielä riitä romanttiseen kiinnostukseen ja fyysiseen vetovoimaan! Näitä Royllä selvästikään ei ollut Terhiä kohtaan. Voi  tuntea sympatiaa, lämpöä, samankaltaisuutta, myötätuntoa jne, näin minä ainakin tunnen useitakin ystäviäni kohtaan (niin mies-kuin naispuolisia) mutta se on kuulkaas varsin kaukana romanttisesta kiinnostuksesta! 

Royn Youtube-videoita kun olen katsonut, niin niiden perusteella kyseessä todellakin on mies, jolle naisen fyysinen olemus, flirtti, seksikkyys, huumori jne ovat tosi tärkeitä. Hänhän sanoi, että naisen pitäisi olla kotonaan niin rennoissa lenkkivaatteissa kuin korkkareissa ja pikkumustassa. 

Mikäs tuossa ruttujen mainitsemisessa niin kauheaa on? Näkeehän sen sokea otsallaankin, että miehen naama vääntyy syviin ruttuihin heti kun vähän vääntää suutaan hymyyn. Näytti niiden ruttujen takia lähempänä kuuttakymppiä olevalta kuin alle viisikymppiseltä. Ihme juttu miten on vanhentunut noin paljon ja näkyvästi huolimatta terveellisistä elämäntavoista.

No on ryppyjä on, mutta minkä ihmeen takia niistä pitäisi antaa ihmiselle lisänimeä tyyliin "ruttu-Roy". Tuskin rypyt nyt ovat kenenkään ihmisen identiteettiä eniten määrittelevä tekijä ja tarkoitus "ruttu-Royssä" on pilkata. Vrt. esim.  "armeija-Roy", "pulla-Roy", "Suomifani-Roy", "Kiinteistövälittäjä-Roy" vs. "ruttu-Roy". Huomaatko eron?

Sama juttu jostain keltaisista hampaista nimitteleminen, ihan asiatonta. Itselläni on keltaiset hampaat ja voin sanoa, että satoja euroja eri kerroilla olen käyttänyt erinäisiin valkaisuihin, mutta kun hammasluu on keltainen, niin siihen on aika vaikea vaikuttaa loppujen lopuksi. Olisi tuhansien eurojen arvoinen hammasremppa laminaatteineen uusia upeaksi jenkkihymyksi ja siihen minulla ei ole varaa. Tätä keskustelua lukiessa olenkin alkanut ehkä vähän vältellä hampaat näkyen nauramista ja hymyilemistä, ettei kukaan esimerkiksi töissä ahdistu keltaisesta hammasrivistöstäni. Vaikka toki tältä palstalta olen sitten oppinut, että jos toisaalta ei hymyile, on Terhin tapaan "kurttunaama" tms. 

Summa summarum: ollaan armollisia toistemme ulkonäköpiirteille ja sellaisille asioille, joille emme oikein voi vaikuttaa. Kuten rypyt, hampaat, kaljuuntuminen, mahamakkarat, kasvojen resting bi*ch perusilme, jne. Toki palstalla  saa ja pitää analysoida ja pohtia, mutta ulkonäön arvostelu ja nimittely voisi jäädä pois. 

Olen täysin samaa mieltä. Sellaisten ulkonäöllisten asioiden ilkkuminen, joihin ei itse voi vaikuttaa, on ilkeää ja puhdasta kiusaamista.

Vierailija
5402/5944 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun ruttu-Roy jutteli kaikkien naisten kanssa viimeisen kerran kahdesataan ennen valintaa, niin kyllä se oli Terhi joka sai pisimmän ja lämpimimmän halauksen. Ihan kuin Roy olisi halunnut vielä kertaalleen pidellä kunnolla sylissä. Sannan kans en nähnyt mitään kemioita, joten ei ole yllätys ettei siitä mitään tullut.

"Ruttu-Roy"? Hirveää kieltä täällä, vaikka en mikään Roy-fani olekaan. Mutta asiaan. En  ymmärrä tuota Terhin fanitusta ja fantasiointia siitä, että Terhi ja Roy olisivat olleet tarkoitettuja toisilleen! Royllä olisi ollut kaikki mahdollisuudet valita Terhi jatkoon, jos vain olisi halunnut, mutta ei halunnut ja piste. Eikä sekään, että on samanlaisuutta ja yhdistäviä asioita jonkun kanssa vielä riitä romanttiseen kiinnostukseen ja fyysiseen vetovoimaan! Näitä Royllä selvästikään ei ollut Terhiä kohtaan. Voi  tuntea sympatiaa, lämpöä, samankaltaisuutta, myötätuntoa jne, näin minä ainakin tunnen useitakin ystäviäni kohtaan (niin mies-kuin naispuolisia) mutta se on kuulkaas varsin kaukana romanttisesta kiinnostuksesta! 

Royn Youtube-videoita kun olen katsonut, niin niiden perusteella kyseessä todellakin on mies, jolle naisen fyysinen olemus, flirtti, seksikkyys, huumori jne ovat tosi tärkeitä. Hänhän sanoi, että naisen pitäisi olla kotonaan niin rennoissa lenkkivaatteissa kuin korkkareissa ja pikkumustassa. 

Mikäs tuossa ruttujen mainitsemisessa niin kauheaa on? Näkeehän sen sokea otsallaankin, että miehen naama vääntyy syviin ruttuihin heti kun vähän vääntää suutaan hymyyn. Näytti niiden ruttujen takia lähempänä kuuttakymppiä olevalta kuin alle viisikymppiseltä. Ihme juttu miten on vanhentunut noin paljon ja näkyvästi huolimatta terveellisistä elämäntavoista.

No on ryppyjä on, mutta minkä ihmeen takia niistä pitäisi antaa ihmiselle lisänimeä tyyliin "ruttu-Roy". Tuskin rypyt nyt ovat kenenkään ihmisen identiteettiä eniten määrittelevä tekijä ja tarkoitus "ruttu-Royssä" on pilkata. Vrt. esim.  "armeija-Roy", "pulla-Roy", "Suomifani-Roy", "Kiinteistövälittäjä-Roy" vs. "ruttu-Roy". Huomaatko eron?

Sama juttu jostain keltaisista hampaista nimitteleminen, ihan asiatonta. Itselläni on keltaiset hampaat ja voin sanoa, että satoja euroja eri kerroilla olen käyttänyt erinäisiin valkaisuihin, mutta kun hammasluu on keltainen, niin siihen on aika vaikea vaikuttaa loppujen lopuksi. Olisi tuhansien eurojen arvoinen hammasremppa laminaatteineen uusia upeaksi jenkkihymyksi ja siihen minulla ei ole varaa. Tätä keskustelua lukiessa olenkin alkanut ehkä vähän vältellä hampaat näkyen nauramista ja hymyilemistä, ettei kukaan esimerkiksi töissä ahdistu keltaisesta hammasrivistöstäni. Vaikka toki tältä palstalta olen sitten oppinut, että jos toisaalta ei hymyile, on Terhin tapaan "kurttunaama" tms. 

Summa summarum: ollaan armollisia toistemme ulkonäköpiirteille ja sellaisille asioille, joille emme oikein voi vaikuttaa. Kuten rypyt, hampaat, kaljuuntuminen, mahamakkarat, kasvojen resting bi*ch perusilme, jne. Toki palstalla  saa ja pitää analysoida ja pohtia, mutta ulkonäön arvostelu ja nimittely voisi jäädä pois. 

No nyt meni tunteisiin ja huolella 😂

Suomessa on sananvapaus ja tulen jatkossakin arvostelemaan ihmisten ulkonäköä siinä missä käytöstäkin. Ja muista se myös palstan ulkopuolella, että aina lähelläsi on joku, joka ihan vaikka itsekseen kauhistelee sun keltaisia hampaita tai isoa persettä. Ihmiset on vittumaisia piste fi.

Siinäpä arvostelet. Se asia kävelee vielä sinua itseäsikin vastaan ja sille et mahda mitään.

Eri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5403/5944 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matt on hyvä esimerkki siitä mitä tapahtuu kun tehdään lapsia liian vanhana. Ollut aivan kujalla alle kolmekymppisenä kun menetti vanhat vanhempansa, eikä vieläkään ole toipunut menetyksestä.

Että onnea vaan kaikille yli nelkytvuotiaille odottajille ja viisikymppisille isille! Ehkä elätte lapsenne rippijuhliin saakka tai jopa vähän pidemmälle, mutta turha odottaa että mitään lapsenlapsia kerkeätte näkemään. Ja sitten ne teidän hätinä aikuiset lapset itkee haudoilla vielä kymmenen vuotta myöhemmin.

Mistä moinen ilkeily? Onko huono päivä?

Vierailija
5404/5944 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on sananvapaus ja tulen jatkossakin arvostelemaan ihmisten ulkonäköä siinä missä käytöstäkin. Ja muista se myös palstan ulkopuolella, että aina lähelläsi on joku, joka ihan vaikka itsekseen kauhistelee sun keltaisia hampaita tai isoa persettä. Ihmiset on vittumaisia piste fi.

Siinäpä arvostelet. Se asia kävelee vielä sinua itseäsikin vastaan ja sille et mahda mitään.

Eri.

Sitähän mä just tarkoitin. Vaikka itse olisi kuinka herran enkeli, joka ei ikinä ajattelisi kenenkään ulkonäöstä pahaa, niin aina joku sun ympärillä tekee sen kuitenkin.

Vierailija
5405/5944 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenhän tuo Matti ei ole tavannut ketään siellä kirkossa? Käy siellä kuitenkin viikottain. Jos ei omissa ympyröissäänkään tapaa ketään, niin valitettavasti taitaapi jäädä ihan poikamieheksi.

Vierailija
5406/5944 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnitti huomiota naisten tanttamainen pukeutuminen. Esim Matt oli usein farkuissa, siistissä takissa ja piilarit päässä. Morsiamilla koko ajan myssyt ( ja oudot sellaiset) päässään, muutenkin oudot vaatteet. Sama Royn kohdalla. Miksi eivät hankkineet uutta vaatetusta kuvauksia varten?

Vierailija
5407/5944 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnitti huomiota naisten tanttamainen pukeutuminen. Esim Matt oli usein farkuissa, siistissä takissa ja piilarit päässä. Morsiamilla koko ajan myssyt ( ja oudot sellaiset) päässään, muutenkin oudot vaatteet. Sama Royn kohdalla. Miksi eivät hankkineet uutta vaatetusta kuvauksia varten?

Tätä minä ihmettelin jo ketjun alkupäässä. Naiset on varmasti tienneet jo kuukausia ennen kuvausten alkamista että ovat mukana, eikä siltikään ole käynyt mielessä vaikka laihduttaa pikkuisen, käydä kampaajalla ja vaateostoksilla. Itse ainakin yrittäisin tehdä pienen makeoverin ennen kuin olen koko kansan ja maajussin silmien edessä. Ehkä se on se suomalainen ajatusmaailma, että jos en kelpaa omana itsenäni niin oma on häpeäsi. Ei näin!

Vierailija
5408/5944 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenhän tuo Matti ei ole tavannut ketään siellä kirkossa? Käy siellä kuitenkin viikottain. Jos ei omissa ympyröissäänkään tapaa ketään, niin valitettavasti taitaapi jäädä ihan poikamieheksi.

On Matt varmasti tavannut naisia ja päässyt treffeillekin, mutta kun on tuollainen raskas persoona joka höpöttää vain äiti ja isä vainaasta koko ajan, niin kukapa haluaisi uudestaan tavata.

Vierailija
5409/5944 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä vikaa muka Royn vaatteissa oli ??? Ei niin mitään!! Naistenkin vaatteet olivat ihan sopivat tuohon säähän ja ympäristöön, sekä tuon tyyppiseen ohjelmaformaattiin. Eivätkä olleen kauneuskilpailutkaan, eikä hammaskilpailut.

Vierailija
5410/5944 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On Matt varmasti tavannut naisia ja päässyt treffeillekin, mutta kun on tuollainen raskas persoona joka höpöttää vain äiti ja isä vainaasta koko ajan, niin kukapa haluaisi uudestaan tavata.

Vierailija
5411/5944 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä Mattin ongelma on se, että hänhän on tavallaan muukalainen omalla maaperällään. Mieshän on hyvin suomalainen tuppisuu, mutta elää kuitenkin Pohjois-Amerikassa, tuolla small talkin luvatulla maalla.

Vierailija
5412/5944 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä vikaa muka Royn vaatteissa oli ??? Ei niin mitään!! Naistenkin vaatteet olivat ihan sopivat tuohon säähän ja ympäristöön, sekä tuon tyyppiseen ohjelmaformaattiin. Eivätkä olleen kauneuskilpailutkaan, eikä hammaskilpailut.

Miksi Roy ja Matt pärjäsivät ilman hattuja ja farkuilla? Ja ne morsianten vaatteet olivat outoja väriyhdistelminee. Esim Makialla on ihan kivoja talvivaatteita ja HM, löytää halvalla. Esim se Jennin ruskea pipo, Tarun outo panta, Sutun pipo ja tukka hapsotti alta jne. Olivat tv kuvaukset. Miksei voi panostaa edes vähän? Olivat kuin jostan Venäjältä 80 luvulla. Tosiaan esim Matt ja Roy siisteissä talvivaatteissa nuorekas tyyli vrt mökkivaatteet.

Vierailija
5413/5944 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy muistaa, että ei sinne lentolaukkuunkaam mahdu paljoa tavaraa. Varsinkin jos on halunnut jättää tilaa ja painoa tuliaisille. Eipä sinne ole paljoa muuta mahtunut kuin ne toppakamppeet ja parit siistimmät vaatteet.

Vierailija
5414/5944 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä Mattin ongelma on se, että hänhän on tavallaan muukalainen omalla maaperällään. Mieshän on hyvin suomalainen tuppisuu, mutta elää kuitenkin Pohjois-Amerikassa, tuolla small talkin luvatulla maalla.

Tämä!

Vierailija
5415/5944 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matt vaikutti jo maajussien esittelyjaksossa sellaiselta reppanalta, jolla oli kamalan romanttinen käsitys parisuhteesta ja avioliitosta. Että kävellään käsi kädessä tiluksilla, katsellaan iltaisin sylikkäin telkkaria ja halipusutellaan jatkuvasti. Ihan niin kuin romanttisissa elokuvissa ja kirjoissa. Jo silloin kävi mielessä että tuolla miehellä ei ole mitään kokemusta naisista. Katoaako viehätys naisesta jos siltä pääsee pieru, tai jos se on joskus pahalla päällä?

Vierailija
5416/5944 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos lähtee tuollaiseen deittiohjelmaan niin eikö se tarkoitus olekin että joku ihastuisi?

Mutta mikä juttu se on, että tuotantoyhtiö karsi itse osan ehdokkaista pois?

Nuoremmat, parhaan näköiset? Oikeastiko?

Miksi tuon ikäisiä naisia Roylle joka toivoi lidää lapsia? Harva nainen enää saa lapdia 42-50 vuotiaana.

Miksi ihmeessä tuon ikäisen "papparaisen" tarvitsisi enää tehdä lapsia? Ihan yhtä vanha tekemään kuin samanikäiset naisetkin. Täällä on ihmetelty sitä, että miksi Roylle oli valittu "mummoja" ja "iäkkäämpiä morsioita", mutta hehän olivat juuri sopivan ikäisiä Roylle. Miksi Royn olisi pitänyt saada huomattavasti nuorempi nainen, jotta voisi vielä iäkkäänä miehenä lapsen laittaa alulle? 

Tuskin kovinkaan moni nuorempi nainen pitää Royn vanhenevasta ulkonäöstä. Ikinä ei uskoisi että on 47v., vaan voisi luulla lähemmäs 6-kymppistä. Ja sitten tuo jäyhä ja kliininen luonne ja käytös vielä korostaa sitä, että alkaa lähestyä pappaantumista. 

Olen itsekin 47v. (nainen), mutta minuun ei vetoa tuo Roy yhtään. Jos jossain deittisovelluksessa tulisi vastaan, niin pelkän ulkonäön puolesta toteaisin liian vanhaksi minulle ja hylkyyn menisi. Tuskin jututkaan yhteen menisi, kun ei tuollainen mies, joka ei anna itsestään mitään, kiinnosta yhtään. Saisi lypsää varmaan tietoja maailman tappiin asti.

Vierailija
5417/5944 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy muistaa, että ei sinne lentolaukkuunkaam mahdu paljoa tavaraa. Varsinkin jos on halunnut jättää tilaa ja painoa tuliaisille. Eipä sinne ole paljoa muuta mahtunut kuin ne toppakamppeet ja parit siistimmät vaatteet.

No ei se nyt ihan noinkaan ole. Talvi oli Suomessakin kun lähtivät Kanadaan, eli ne toppavaatteet (takki ainakin) on ollut jo lentokoneessa päällä. Ruumalaukkuun mahtuu myös paljon tavaraa ja kabiinilaukkuun tärkeimmät ja arvokkaimmat tavarat.

Itse en edes omista mitään takkia kummempia toppavaatteita, joten ihmettelin vähän kun naiset olivat kuin päiväkodin tädit pihalla massiivisissa toppa-asuissaan, lapasissaan ja myssyissään. Etenkin siis Mattin morsianehdokkaat. Tuskin olisi tullut kylmä vaikka toppahousujen sijaan olisi ollut farkut tms.

5418/5944 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi suomalaisille on niin vierasta lähteä esimerkiksi Saksaan tai Viroon? Olisi kiinnostavaa nähdä tulevia maajussikausia vähän lähempää, kuin trendikkäistä kaukomaista minne jo pitkä etäisyys tekee suhteen aloittamisen vaikeaksi.

Eipä tälläkään kaudella näkynyt ainuttakaan trendikästä kaukomaata.

Vierailija
5419/5944 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun kommentin luettua ei jää epäselväksi se, että sinulla on vakavia itsetunto-ongelmia. Sääliksi käy sinua ihan oikeasti. Oletko koskaan miettinyt, miten saisit nostettua itsetuntoasi? 

Vierailija
5420/5944 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta tuonne reissuun on lähdetty tutustumaan ja tekemään hyvä vaikutus mahdolliseen tulevaan puolisoon. Sen pitäisi olla prioriteettilistalla ensimmäinen juttu. Viiniä ja suklaata voi ostaa myöhemmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi