Maajussille morsian maailmalla OFFICAL
”Maajussille morsian -ohjelman sisarsarja Maajussille morsian maailmalla alkaa pian MTV3-kanavalla. Ohjelman esittelyjakso nähdään maanantaina 19.8. MTV3-kanavalla klo 21. Jaksossa katsojille esitellään ensimmäistä kertaa neljä maajussia, jotka asuvat kaukana Suomen rajojen ulkopuolella, ympäri maailman. Mukana on kaksi suomensukuista maajussia ja kaksi maajussia, joihin Suomi ja suomalaiset ovat tehneet lähtemättömän vaikutuksen.”
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/6986db20-6d1a-4407-af9d-51e64af…
Noniin, nyt se taas alkaa.
Kommentit (5944)
Laseista nillitys on outoa, nehän ovat osa persoonaa ja asuste nykyään eikä kaikki voi pitää piilareita. Eri asia jos lasit olisivat ikivanhat tms. mutta tuollaisia isojahan nuo kehykset tällä hetkellä ovat.
Vierailija kirjoitti:
Laseista nillitys on outoa, nehän ovat osa persoonaa ja asuste nykyään eikä kaikki voi pitää piilareita. Eri asia jos lasit olisivat ikivanhat tms. mutta tuollaisia isojahan nuo kehykset tällä hetkellä ovat.
Ei kai lasit kellekään ole ongelma. Puhe taisi olla yleisestä tyylistä, esimerkiksi nyt Terhillä, joka oli tyyliltään hyvin hajuton ja mauton ja kasvot sekä hiukset ihan värittömät.
Vierailija kirjoitti:
Musti Forrester myös BB-taloon. Jospa sieltä löytyisi hänelle se Eloveena-Brookekin.
Joo! Ehdottomasti sekä Musti että Stefano BB-taloon!😄 siellä saattaisi olla nuorempiakin joita vokotella..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musti Forrester myös BB-taloon. Jospa sieltä löytyisi hänelle se Eloveena-Brookekin.
Joo! Ehdottomasti sekä Musti että Stefano BB-taloon!😄 siellä saattaisi olla nuorempiakin joita vokotella..
Olisikin huikeaa nähdä miten nuoret sinisilmäiset blondit antaisivat pakit yksi toisensa jälkeen 🤣 Menisköhän siinä kohtaa Mustin ja Stefun kaaliin etteivät ole suomalaisnaisten mieleen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matt on hyvä esimerkki siitä mitä tapahtuu kun tehdään lapsia liian vanhana. Ollut aivan kujalla alle kolmekymppisenä kun menetti vanhat vanhempansa, eikä vieläkään ole toipunut menetyksestä.
Että onnea vaan kaikille yli nelkytvuotiaille odottajille ja viisikymppisille isille! Ehkä elätte lapsenne rippijuhliin saakka tai jopa vähän pidemmälle, mutta turha odottaa että mitään lapsenlapsia kerkeätte näkemään. Ja sitten ne teidän hätinä aikuiset lapset itkee haudoilla vielä kymmenen vuotta myöhemmin.
Itse olen nelikymppisen äidin tytär, ja todellakin hyväksyin 95 vuotiaan äitini poismenon, ollen Itse 55 vuotias tuolloin.
Jokainen tuntemani vanhemman äidin lapsi on kyllä ymmärtänyt ettei vanhempiaan voi pitää iäti,
Mattissa oli kyllä jotain vialla vanhempien kaipuussaan, ja äitinsähän oli 11 vuotta isäänsä nuorempi, eli n. Kolmikymppinen Mattin
syntyessä, ja Matt taas kolmekymppinen äitinsä kuollessa !!Sinä sait pitää äitisi sentään pitkään. Minä en vain kertakaikkiaan tajua miksi lapsia haikaillaan ja yritetään tehdä vielä vaihdevuosien kynnyksellä.
Jos romantisoimatta sanotaan, niin suvunjatkamisvietti. Sama joka näin keväällä saa muutkin luontokappaleet liikkeelle.
Vierailija kirjoitti:
Ja mitä tarkoitti Mattin ”olen hyvin fyysinen mies”?
Että jotkut tai kaikki naisista ottivat takapakkia, kun hän olisi halunnut halata tämä pussailla? Ja tämä otti hänellä koville.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli mieleen, että olihan suomi-kaudellakin se yksi Mauno (?), joka pamautti jotain, että nainen ei saa olla lihava tjsp. Se oli sellainen suomi-versio Stefanosta.
Tämä komistus:
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/15d26dc6-6a6b-4c58-82ef-98d5e2d…
No eihän hän sanonut, ettei nainen saisi olla lihava. Vain sen, että itse viehättyy hoikemmista. Ei se väärin ole, etenkään kun on hoikka itsekin.
Mutta kun se vaan on väärin ja pinnallista, jos ei viisari värähdä pullukoille! Ikään kuin se olisi joku valinta, mistä viehättyy...
Eikä MIES edes pysty teeskentelemään sängyssä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mitä tarkoitti Mattin ”olen hyvin fyysinen mies”?
Että jotkut tai kaikki naisista ottivat takapakkia, kun hän olisi halunnut halata tämä pussailla? Ja tämä otti hänellä koville.
Mamii....
Pareja ei tullut ja etsintä jatkuu.
Vierailija kirjoitti:
Lihaville naisille vaatteiden ostelu ei ole mieluista hommaa, aina kinnaa jostain, istuu huonosti ja näyttää kuitenkin paskalta verrattuna siihen jos olisi hoikka tai edes normaalipainoinen.
Noinhan se on. Jostain kiristää aina, ja isompi koko saisi näyttämään vielä isommalta.
Nuoremmat, muodokkaat naiset valitsevat mieluummin sen tiukasti istuvan takin, vaikka se korostaa myös liikakiloja. Vanhemmat voivat valita teltan, joka menee nätisti kiinni ja istuu hartioista - mutta näyttävät sitten obeliskilta.
Talvitakki on oikeastaan kaikkein haastavin vaatevalinta. Ja nyt on ollut muodissa erilaiset toppamuhkutakit, jotka eivät vaan koskaan näytä hyvälle isokokoisen päällä.
Villakangastakki, jossa hyvä leikkaus, olisi pukevampi monelle liikakiloiselle.
En pidä niistä michelintakeista itsekään, vaikka olen hoikka.
Entä uudenlainen formaatti, maajussille morsian bb-talossa? Kenen jussin kainaloon yöllä kömmitään, entä kenet kilpasisaruksista haluavat äänestää seuraavaksi ulos?
Viikkotehtävissä luodaan lantaa 24/7, ja hoidetaan huutavaa vauvanukkea viiskymppisen Royn kanssa. Bileissä pämpätään niin ettei Stefanokaan pysy tahdissa mukana, ja opetellaan Mattin kanssa ulkoa kaikki virsikirjan virret. Lisäksi opetellaan parisuhdesääntöjä Mustin tyyliin (mitä nainen saa tehdä, entä mies). Katsoisin😄
Vierailija kirjoitti:
Minun nuoruudessani oli totta sanonta Men do not passes to girls who wear glasses.
Silmälasit olivat yhtä paha karkotin kuin ylimääräiset kilot.
Ne yhdessä, huh huh, sait heittää kaiken toivon poikaystävästä. Monet eivät käyttäneet rillejä ollenkaan vapaa-ajalla, vaikka eivät sitten nähneet kunnolla. Minun oli pakko, kun oli voimakas likinäköisyys.
Piilarien kehitys oli vielä lapsenkengissä. Itse hankin sellaiset kaupunkini ensimmäisten joukossa 70-luvun lopulla. Olivat pienet, kovamuoviset linssit, joita sai pitää max 10h kerrallaan. Sitten niitä keiteltiin rasiassa.
Nyt vanhana en enää viitsisi säheltää semmoisten kanssa.
Kyllä muuten "peitto heiluis" jos em herrat ois BB-talossa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee mieleen että miksei Suomessa stailata ollenkaan näitä tosi tv osallistujia? Varmasti on tyyliä ihmetelleet sekä Roy ja Matthew ja morsianehdokkaat tavanneet tuttavat. Tuli olo maalaisserkuista isolla kirkolla vaikka olivat maaseudulla.
Ihan ekoillakin treffeillä Levillä Mattilla oli piilarit ja monella morsiamella lautasen kokoiset silmälasit. Ei viitsitty edes sen verran panostaa, kyllä se outoa on.
Silmälasien käyttö ei kyllä tarkoita, ettei ihminen panostaisi ulkonäköönsä. Terveisin Rillipäinen laittautuja. Jotenkin tosi typerä kommentti. Sutunkin silmälasit olivat pirteän punaiset ja hänen persoonaansa sopivat.
Täällä yksi rillipää, joka ei edes pysty käyttämään piilareita! Toisekseen, kun lasit on ollu 6-vuotiaasta asti, viimeiset 36 vuotta, ilman laseja näytän todella oudolta. Jotain hyvin oleellista minuun kuuluvaa puuttuisi. Ensimmäistä kertaa minut näkevä ei tietenkään osaisi ajatella näin, mutta oman olon se tekisi niin epävarmaksi, että se epävarmuus varmasti näkyisi.
Jotenkin sitä kuvittelisi, että tällaiset rillipäät, älkää vaivautuko - jutut eivät enää kuuluisi aikuisten maailmaan.
Olen samaa mieltä, typerä kommentti.
- Musti kertoi, että hänen kaverinsa nauraa hänelle. Kertoi selvästi, että naiset eivät ole hänen tasoaan ja ei ymmärtänyt miksi niin vanhat naiset olivat hänestä kiinnostuneita. Hän ei ole niin vetävä, että suomalaiset 20-30- vuotiaat olisi vanhasta ukosta kiinnostuneita.
- Matthew vaikutti siltä, että hän elää menneessä. Muisteli vanhempiaan ja eli siinä. Suru on toki surtava pois, mutta vanhempien kuolemasta oli ilmeisesti jotain 7 vuotta, niin eihän se ihan tuore asia enää ollut. Tuntui, että hän oli niin uskonnollinen, että sellaista ei Suomessa ole kuin jossain uskonlahkoissa. Tyyliin ei seksiä ennen avioliittoa. Oli myöskin aika musta- valkoinen ihminen. Jos menee parisuhteeeseen, niin yhdessä mietitään missä asutaan. Eikä sitä voi vain yksin päättää.
- Stefan oli ihan oma lukunsa. Nostan hattua naisille, että eivät lähteneet siihen kelkkaan.
- Roy vaikutti lähes täydelliseltä mieheltä. En ymmärrä miksi heillä ei Sannan kanssa tullut sen kummempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti hakijoidenkin sometkin käydään läpi, jos tulee vaikutelma huomiohuorasta, tuskin tulee valituksi tuohon.
Mitä? Miksei huulitäytteinen instapyllistelijä kelpaa? Steffi ja Musti ois halunneet sellaiset.
Missä viipyy Royn lehtihaastattelu?
Royn lehtihaastattelu viipynee siksi, että hän fiksuna miehenä ei päästä mediaa vääristelemään sanomisiaan. Somessa kertoo mitä asialliseksi näkee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matt on hyvä esimerkki siitä mitä tapahtuu kun tehdään lapsia liian vanhana. Ollut aivan kujalla alle kolmekymppisenä kun menetti vanhat vanhempansa, eikä vieläkään ole toipunut menetyksestä.
Että onnea vaan kaikille yli nelkytvuotiaille odottajille ja viisikymppisille isille! Ehkä elätte lapsenne rippijuhliin saakka tai jopa vähän pidemmälle, mutta turha odottaa että mitään lapsenlapsia kerkeätte näkemään. Ja sitten ne teidän hätinä aikuiset lapset itkee haudoilla vielä kymmenen vuotta myöhemmin.
Pyydän anteeksi omaani ja lapseni syntymää. Yritin saada lasta 10 vuotta, ja kun lopetin olinkin raskaana, luomusti. Olen niin hirveä ihminen etten kyennyt aborttiin vaikka sinunlaistesi takia sitä mietinkin. Olin 39 v. Ehkä sama Mattin kohdalla? Elä ja kasva, ehkä ymmärrät joskus ettei kaikki ole aina omissa käsissä.
Mun anoppi on ollut 43 v kuopuksen saadessaan ja nyt vieläkin virkeänä 86-vuotiaana on nähnyt kaikki lapsenlapsensa iältään 7 - 19 v. Kuka ties ehtii nähdä vielä neljännenkin polven, kuten oma mummoni näki.
Vierailija kirjoitti:
Entä uudenlainen formaatti, maajussille morsian bb-talossa? Kenen jussin kainaloon yöllä kömmitään, entä kenet kilpasisaruksista haluavat äänestää seuraavaksi ulos?
Viikkotehtävissä luodaan lantaa 24/7, ja hoidetaan huutavaa vauvanukkea viiskymppisen Royn kanssa. Bileissä pämpätään niin ettei Stefanokaan pysy tahdissa mukana, ja opetellaan Mattin kanssa ulkoa kaikki virsikirjan virret. Lisäksi opetellaan parisuhdesääntöjä Mustin tyyliin (mitä nainen saa tehdä, entä mies). Katsoisin😄
Huikee idea😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisikin huikeaa nähdä miten nuoret sinisilmäiset blondit antaisivat pakit yksi toisensa jälkeen 🤣 Menisköhän siinä kohtaa Mustin ja Stefun kaaliin etteivät ole suomalaisnaisten mieleen!
Ja sitten jälkipelit (lue: seliselit) iltapäivälehdissä jälkikäteen.
Näin on, että kaikkien elämä ei mene saman kaavan mukaan. Suunnitelmia voi tehdä, mutta ei tiedä mitkä niistä toteutuvat. Sitten jos saa jotain kauan toivomaansa, niin sitä osaa todella arvostaa.