Voiko miestä pyytää syömään ilman, että ne tulkitaan treffeiksi?
Jos pyydän työkaveri miestä syömään vapaa-ajalla, onko ne heti treffit ja kauheet juorut alkaa liikkumaan työpaikalla? Vai voiko nainen ja mies käydä ulkona ihan vaan kaverina?
Kommentit (145)
No, olisi se vähän outoa... Luulenpa, ettei miehen vaimo tai sinun miehesi katso hyvällä, mikäli sellaisia on... Muuten 2 sinkkuihmistä tehkööt mitä lystää.
Lähtee juorut ja niitä tulkitaan miten sattuu. Täällä on paras olla.
No voi nyt hyvänen aika taas. Tietenkin voi. En tajua tätä av-mammojen ajatusta, että mies ja nainen eivät voisi olla kavereita keskenään.
Voiko teidän mielestänne kaksi samaa sukupuolta olevaa homoseksuaalia olla kavereita? Entä voiko biseksuaalilla olla kavereita ollenkaan?
Vierailija kirjoitti:
No voi nyt hyvänen aika taas. Tietenkin voi. En tajua tätä av-mammojen ajatusta, että mies ja nainen eivät voisi olla kavereita keskenään.
Voiko teidän mielestänne kaksi samaa sukupuolta olevaa homoseksuaalia olla kavereita? Entä voiko biseksuaalilla olla kavereita ollenkaan?
No, voi hyvänen aika... En mä ainakaan tykkäisi, jos mieheni kävisi vapaa-ajallaan syömässä jonkun työkaverinaisensa kanssa kaksin :D samoin ei hänkään pitäisi siitä, jos minä kävisin jonkun miehen kanssa...
Kyllä se aika helposti tulkitaan siten, että teillä on suhde.
Varaat pöydän valmiiksi ja maksat sen kokonaan utse etukäteen. Yksikään mies ei varmasti erehdy luulemaan treffeiksi.
Jos sinun pitää miettiä asiaa, niin ei voi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se aika helposti tulkitaan siten, että teillä on suhde.
Entä jos ihan kaikkien kuullen kysyy? Ei ois ainakaan salasuhde :D
Mut mikähän siinä oikeesti on, että heti tulkitaan suhteeksi? Entäs ruokatauko, oisko se vähemmän paha? Ap
Ok. Eli haluat miehen ajattelevan kutsun treffeiksi, ja sitten isket pataan kun totuuden hetki koittaa. Perus naiset.
Miksi haluat syödä tuon miehen kanssa?
Riippuu varmaankin muusta käytöksestä. Jos töissäkin olette kaverillisia ja juttu lentää niin siitä vaan syömään.
Mutta jos työkaveri on "kaveri" ja pyydät häntä syömään, niin tulkinta saa erilaisia sävyjä.
On kuitenkin kyse tulkinnasta. Tiedätte parhaiten itse.
Siis illalliselle? Eikö se olisi vähän outoa? Lounas on sitten toinen asia, siinä ei mitään huomionarvoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, voi hyvänen aika... En mä ainakaan tykkäisi, jos mieheni kävisi vapaa-ajallaan syömässä jonkun työkaverinaisensa kanssa kaksin :D samoin ei hänkään pitäisi siitä, jos minä kävisin jonkun miehen kanssa...
Oikeasti? Eipä ole ikinä tullut mieleenikään kysyä mieheltäni, kenen kanssa hän päivän aikana on käynyt syömässä eikä hänkään ole kysynyt minulta.
Vierailija kirjoitti:
Meillä kummallakin on niin kiero huumorintaju, että ois kiva tutustua mieheen paremmin ja oikeesti nähdä millainen hän on ilman työporukkaa ympärillä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti? Eipä ole ikinä tullut mieleenikään kysyä mieheltäni, kenen kanssa hän päivän aikana on käynyt syömässä eikä hänkään ole kysynyt minulta.
Niin työpäivän aikana? Se on eri juttu, kuin vapaa-ajalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä kummallakin on niin kiero huumorintaju, että ois kiva tutustua mieheen paremmin ja oikeesti nähdä millainen hän on ilman työporukkaa ympärillä. Ap
Onko hän varattu?
En tiedä kuinka monta kertaa se pitää sanoa, mutta nainen ja mies eivät voi olla kavereita. Sitä tosiasiaa ei muuta miksikään edes emaskuloitunut soijaa popsiva nykypolvi.
Kunnon miehellä on yksinkertaisesti niin paljon testoa ja likainen mieli, että kaveruudesta naisen kanssa ei tule mitään. Jälki on hyvin rumaa.
Jos minut sinkkumiehenä nainen pyytäisi ulos syömään, ja sitten jotain kautta kävisi ilmi että hän ihan kaverina pyysi, niin vihastuisin ja sanoisin että saa mennä muita miehiä loukkaamaan :((
Kannattaa siinä pyytämisen yhteydessä sitten spesifioida että kyseinen illallinen olisi täysin platoninen.
Kutsu joku kolmas seuraksi. Jos et halua, kannattaa ehkä miettiä mikä on syy siihen.