Suomen hallitus: Bensiini ja diesel kallistuu 6.5 c/litra!
https://www.vantaansanomat.fi/artikkeli/792336-nain-sinun-verosi-uhkaav…
Ilmasto-Greta iloitsee!
Kommentit (46)
Huomaa että Suomi on ollut noin 50 vuotta porvarienemmistöinen maa. Ylivoimaisesti suurin osa veroista kerätään kulutuksetsa ja palkoista, eli tavalliset palkansaajat maksaa eniten veroa. Mutta tätähän me on vaaleissa pyydetty vuosikymmenniä.
No mitä sitten? Maksan ihan mielelläni.
Autoilu on loputon rahahana. Vaihtoehtoa oman auton käytölle ei monessa kunnassa ole, koska julkista liikennettä ei vain ole.
Röökikin kallistuu, vaikka siitä ei ole mitään haittaa terveydelle!
No pitää alkaa vaikka tekemään kalja ja viina itse, niin säästää tuon takasin, ja tietenkin vähentää veronmaksua, eli polttaa puita lämmitykseen ym. Ikävä vaan kun on lapsia niin täytyy käydä töissä autolla kuitenkin, muuten lopettaisin tuon turhan työnteonkin, niin ei tarvitsisi maksaa polttoaineveroa. Mutta verotulot ei kokonaisuudessaan taida nousta vaan laskea näillä konsteilla. Ihmiset suivaantui ja alkaa chillaileen.
Vierailija kirjoitti:
No pitää alkaa vaikka tekemään kalja ja viina itse, niin säästää tuon takasin, ja tietenkin vähentää veronmaksua, eli polttaa puita lämmitykseen ym. Ikävä vaan kun on lapsia niin täytyy käydä töissä autolla kuitenkin, muuten lopettaisin tuon turhan työnteonkin, niin ei tarvitsisi maksaa polttoaineveroa. Mutta verotulot ei kokonaisuudessaan taida nousta vaan laskea näillä konsteilla. Ihmiset suivaantui ja alkaa chillaileen.
Aika samanlaisia ajatuksia minulla. Lapset rajoittaa nimisen toteuttamista
Joki vois selvittää mihin nämä rahat laitetaan kun köyhimmät kärsii eniten. Vahva arvaus jo on mutta en sano sitä täällä.
Tuotahan ihmiset halusivat allekirjoittaessaan kansalaisaloitteen dieselveron poistamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Huomaa että Suomi on ollut noin 50 vuotta porvarienemmistöinen maa. Ylivoimaisesti suurin osa veroista kerätään kulutuksetsa ja palkoista, eli tavalliset palkansaajat maksaa eniten veroa. Mutta tätähän me on vaaleissa pyydetty vuosikymmenniä.
Suomen porvaritkin on vasemmistolaisia. Ainoa ero on, että tukevat yrityksiä valtion sijasta.
Vierailija kirjoitti:
Tuotahan ihmiset halusivat allekirjoittaessaan kansalaisaloitteen dieselveron poistamisesta.
Joo nimenomaan halusivat että dieselvero jää ja diisselin hintaa nostetaan.
Hyvä juttu. Ostin juuri todella pienikulutuksisen auton. Kiva päästä maksimoimaan hankinnan tuomat säästöt!
"Kehitysapuun ehdotetaan 72 miljoonan euron lisämäärärahaa."
Vierailija kirjoitti:
Näkyy vähemmän köyhiä teillä😜
Jep, ei tule kuin tuttuja vastaan!
Vierailija kirjoitti:
Autoilu on loputon rahahana. Vaihtoehtoa oman auton käytölle ei monessa kunnassa ole, koska julkista liikennettä ei vain ole.
Ja sitten nämä pölvästit vielä ihmettelee miksi me vähän syrjemmässä asuvat inhoamme niitä
Köyhät persut vikisee, kun sossun rahat ei riitä bensaan.
Kurko kirjoitti:
Köyhät persut vikisee, kun sossun rahat ei riitä bensaan.
Mitä uliset idiootti? Päähän ottaa lähinnä se että työmatkat tulevat tolkuttoman kalliiksi teidän ituhippien ainaisen idiotismin vuoksi. Mutta eihän teitä työmatkat kiinnosta kun päivät pitkät haistelette liimaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo nimenomaan halusivat että dieselvero jää ja diisselin hintaa nostetaan.
Sen sisältöisen kansalaisaloitteen he allekirjoittivat.
Veronmaksajien arvio on eri kuin itse korotus. Minä veronmaksajana arvion että 3 ja puoli senttiä litra.