Näin testaatte miehen maksukyvyn ja varakkuuden!
Vie mies kalliiseen ravintolaan sillä verukkeella että sinä tarjoat, mutta esitä sitten että unohditkin lopmpakosi kotiin ja pyydä miestä maksamaan koko lasku puolestasi.
Kommentit (28)
Testattu. Sanoin muijalle, että multakin jäi rahapussi kotiin ja läksin menemään. Mitenköhän vosu selvisi?
Mun naiskaveri lle kävi noin kahdesti, että mies oli unohtanut lompakon kotiin ja kaverini maksoi laskun kahvilassa ja toisen kerran leffaliput.
Tuossa tilanteessa pyydetään hovimestari pöytään, kerrotaan hänelle asia ja tiedustellaan kohteliaasti, kuka pöydän olikaan varannut, voiko laskun lähettää hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Tuossa tilanteessa pyydetään hovimestari pöytään, kerrotaan hänelle asia ja tiedustellaan kohteliaasti, kuka pöydän olikaan varannut, voiko laskun lähettää hänelle.
Empä oikein usko että se aulan vastaanottona toimiva tietokonepääte osaa lähettää laskuja. Mistä sinä hovimestarin tempaisit?
Olen nainen ja jos mies noin tekisi, niin toki maksaisin itse, mutta asiasta keskusteltaisiin jälkeenpäin ja sen keskustelun aikana miettisin mitä tyyppi on miehiään ja jatkaisinko.
Minulla ei ole ongelmia rahan kanssa, joten maksaminen ei olisi liian iso asia, mutta välinpitämättömyys ja röyhkeys on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Empä oikein usko että se aulan vastaanottona toimiva tietokonepääte osaa lähettää laskuja. Mistä sinä hovimestarin tempaisit?
Tuossa oli "vie mies kalliiseen ravintolaan", silloin tuskin aulan maksupääte on se, joka tuo laskun pöytään.
Ihmisen varakkuuden näkee hampaista.
Todennäköisesti mies maksaisi ja jos hän on siihen asti ollut edes vähän kiinnostunut, niin lupaisi soitella. Sitä soittoa ei koskaan tulisi. Tai sitten mies sopisi yhteisestä illallisesta, pyytäisi vielä pukeutumaan oikein nätisti ja sitten veisi nakkikioskin jonoon todeten, että tämä taitaa olla sinulle luontaisempi ympäristö.
Vierailija kirjoitti:
Ei muuten näe. Olen nähnyt useinkin TV-haastatteluissa vanhempia pääjohtajia, vuorineuvoksia yms miehiä, joilla on selvästikin näkyneet huonot hampaat.
Nuoremmalla sukupolvella voi pitää paikkansa, mutta voihan hampaatkin hoidattaa velaksi pahimmassa tapauksessa, jos ravintolassakin syödään illallisia velaksi (sarjasyömäri).
Autoista nyt puhumattakaan....
Minä olen aina maksattanut naisilla ravintola laskut. Olen komea 35vuotias mies, rahaa ei ole mutta naiset olleet aina maksajana. Olen heille antanut sitten unelmien yön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei muuten näe. Olen nähnyt useinkin TV-haastatteluissa vanhempia pääjohtajia, vuorineuvoksia yms miehiä, joilla on selvästikin näkyneet huonot hampaat.
Nuoremmalla sukupolvella voi pitää paikkansa, mutta voihan hampaatkin hoidattaa velaksi pahimmassa tapauksessa, jos ravintolassakin syödään illallisia velaksi (sarjasyömäri).
Kuka jotain vanhoja katselee. Kyllä 40+ miehillä ainakin on hyvät ja laitetut hampaat jos on varakas, tietty on lihaksia ja tatuointejakin, tyylikkäitä tatuointeja. Vanhat käävät nyt ei tajuakaan mitään ulkonäön päälle ja nimenomaan niin että heidän itsekin pitäisi olla kuosissa ei vain seuralaisen.
Mun äiti aina auttaa rahallisesti jos olen pulassa. Itse olen kuitenkin aina peeaa, mutta äiti on sikarikas.
Hauskaa tavallaan kun oma äiti on rikas niin saa häneltä aina rahaa kun on tarvis. Yleensä aina soitan että voitko laittaa satkun, kun ei ole nyt rahaa.
T: Travis 41
Mies maksaa aina, se kuuluu hyviin tapoihin.
Mitä jos sillä miehellä on varaa maksaa vain omansa? Ap jää tiskaamaan?
Vierailija kirjoitti:
Jopa silloin kun ap kutsuu miehen ravintolaan sanoen tarjoavansa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jopa silloin. Olisi törkeää ja rumaa käytöstä jos mies ei maksaisi. On sitäpaitsi myös entistäkin kohteliaampaa herrasmieheltä tarjoutua maksamaan toisen puolesta vaikka tämä on lupautunut tarjoamaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä. Naisen sen sijaan kuuluu hoitaa lapset, kotityöt ja pitää itsensä kauniina ja mies tyytyväisenä makuuhuoneessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jopa silloin. Olisi törkeää ja rumaa käytöstä jos mies ei maksaisi. On sitäpaitsi myös entistäkin kohteliaampaa herrasmieheltä tarjoutua maksamaan toisen puolesta vaikka tämä on lupautunut tarjoamaan.
No sitten onkin hyvä etten ole mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka jotain vanhoja katselee. Kyllä 40+ miehillä ainakin on hyvät ja laitetut hampaat jos on varakas, tietty on lihaksia ja tatuointejakin, tyylikkäitä tatuointeja. Vanhat käävät nyt ei tajuakaan mitään ulkonäön päälle ja nimenomaan niin että heidän itsekin pitäisi olla kuosissa ei vain seuralaisen.
Khattia 24/7 pureskelevilla lukutaidottomilla somaleilla on varallisuutta kotimaissaan n. 10 euroa per lärvi ja hohtavan valkoiset hampaat. Teoriasi ei oikein toimi. Ei hampaista yhtään mitään päätellä. Boris Johnson on UK:n pääministeri, isot pääomatulot ja sillä on aivan hirveät hampaat.
En ole mies, mutta miehenä sanoisin että laittakaa lasku naisen kotiin kun hän sanoi tarjoavansa. Jos ei maksa niin poliisit voi käydä sakottamassa sitä.