Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näin testaatte miehen maksukyvyn ja varakkuuden!

Vierailija
14.08.2019 |

Vie mies kalliiseen ravintolaan sillä verukkeella että sinä tarjoat, mutta esitä sitten että unohditkin lopmpakosi kotiin ja pyydä miestä maksamaan koko lasku puolestasi.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusa hyvin apohin kuuluu periaate, että kutsuja maksaa. - Ei minua tuollaisessa naisen tempauksessa harmiitaisi muu kuin se mielikuva, jonka hänn väksin ulee jätäneeksi näin tehdessään. Arvosan enemmän tahdikkaita ja huomaavaisia naisia, joa eivät "unohtele" lompakkoaan kotiin sillloin kun ovat kutsunee kanssaan ulos syömään. Toisaalta mahdanko edes haluta naisen kanssa suheeseen, joka kuvittelisi ostavansa minut puoelleen yhdellä aterialla....     

Vierailija
22/28 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Mitäs jos mies maksaa pikavippiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla yhdenkerran työmatkalla naispuoleinen työkaveri maksatti bussimatkan, kun käytiin illallisella.

Vierailija
24/28 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun äiti aina auttaa rahallisesti jos olen pulassa. Itse olen kuitenkin aina peeaa, mutta äiti on sikarikas.

Hauskaa tavallaan kun oma äiti on rikas niin saa häneltä aina rahaa kun on tarvis. Yleensä aina soitan että voitko laittaa satkun, kun ei ole nyt rahaa.

T: Travis 41

Satkun😂

Eihän sillä saa edes ruokaa, Helsingissä esim kun menet syömään

Vierailija
25/28 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisen varakkuuden näkee hampaista. 

Ohis  Olet varmaan laittanut merkille mien säteilevä hymy on esimerkiksi. tasavallan presidentti Niinistöllä... 

Vierailija
26/28 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi testi menis otsikolla: ”Näin testaat onko mies ulosotossa”. Kenellä normaalilla aikuisella muka ei olisi varaa maksaa kahden ihmisen aterioita ravintolassa? Ei toi testi kerro kyllä yhtään mitään miehen varakkuudesta, korkeintaan sen ettei ole täysin velkaantunut ja maksukyvytön.

Vierailija
27/28 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun äiti aina auttaa rahallisesti jos olen pulassa. Itse olen kuitenkin aina peeaa, mutta äiti on sikarikas.

Hauskaa tavallaan kun oma äiti on rikas niin saa häneltä aina rahaa kun on tarvis. Yleensä aina soitan että voitko laittaa satkun, kun ei ole nyt rahaa.

T: Travis 41

Satkun😂

Eihän sillä saa edes ruokaa, Helsingissä esim kun menet syömään

Sulla on varmasti iso ruokahalu sitten. Tykkään isoista naisista. Voi mun äiti laittaa mulle tonninkin, jos oikein kiltisti pyydän. Tonnin verran tulee kuukaudessa pyydeltyäkin, kun ei omat tulot riitä pääkaupunkiseudulla.

Sinällään naurattaa kun meidän perhe on sen verran rikas että mitä sä oikein siinä yrität???

T: Tarvis

Vierailija
28/28 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi testi menis otsikolla: ”Näin testaat onko mies ulosotossa”. Kenellä normaalilla aikuisella muka ei olisi varaa maksaa kahden ihmisen aterioita ravintolassa? Ei toi testi kerro kyllä yhtään mitään miehen varakkuudesta, korkeintaan sen ettei ole täysin velkaantunut ja maksukyvytön.

Mutta mielenkiinoista saatttaisi silti olla seuraamassa miten tai kuinka tilanne etenisi; jäisikö tilanne ksimiämään miestä.  Suomessa mies ikäluokkaan katsomatta voi aivan huoletta olettaa, että jos nainen erikseen kutsuu ja pyytää hänet ulos -syömään kalliimpaan ravintolaan, niin nainen saataisi oikeasti tarjota ja maksaa.- Tai että kumpikin maksaisi oman osuutensa; ellei sitteb niin että lasku laitettaisiin puoliksi 

Kuitenkaan ei tarvise mennä kovin kauas Suomen rajojen ulkopuolelle kun naiset odottavat etten sanoisi, että vaativat miehen kustantavan aina treffeillä poikkeuksetta.  Myös silloin kun treffien alulle saattaja olisi ollut alkuaan nainen. -Vähintä mitä mies voi tehdä on kaivaa lompakkonsa esille ja esittää maksavansa. - Johon nainen voi sitten ryhtyä estelemään tai antaa miehen maksaa, kun kerran niin"itse halusi".