Mitä arveleet, joudutko hlvetttiin vai päääsetkö taivaaseeen?
Minä päääsen 100 prosentttisella varmuuudelllla taivaaseeen.
Kommentit (32)
Helvetti ovat toiset ihmiset. Sinun tapauksessasi olet itse oma ja läheistesi helvetti.
Oota, katon kortilla, miten käy. t. Pietari.
Taivas ja helvetti ovat molemmat vertauskuvia tulevaisuudesta, siitä millaisen maailman jätämme valintojemme seurauksena jälkipolville.
Meidän eurooppalaisten ja varsinkin pohjoismaalaisten esivanhemmat ovat rakentaneet yhteiskunnan, joka on maailmanhistorian mittapuulla hyvin lähellä paratiisia. Tähän on päästy noudattamalla opetuksia, joita Jeesus (muiden muassa) puhui: koston kierteistä pidättäytyminen, toisen posken kääntäminen, maan hiljaisten arvostaminen, yhteiskuntaan luottaminen, armo ja anteeksianto, oman järjen käyttö käskyjen sokean noudattamisen sijasta, jne. Helppoa se ei ole ollut ja pahoja notkahduksia on tullut usein, mutta yleinen suunta on ollut koko ajan pikku hiljaa parempaan.
Helvetin näkee iltauutisissa.
Olen varma, ettet mene kumpaankaan vaan uudelleensynnyt.
Joku vielä uskoo noihin höpö höpö kirjoihin ja puheisiin.
Minulle taivas olisi yhtäkuin helvetti. En haluaisi elää ikuisesti, joten en kumpaankaan.
Mulla oli aikeissa ihan vaan kuolla pois.
Minä kieltäydyn kummastakin tarjouksesta. Perustan oman universaalin yhteisöni kauas pois Jumalan ja S aatanan luota. Sitten kun yhteisä on tarpeeksi vahva niin tuhoamme sekä Taivaan että Helvetin. Sen jälkeen maailmankaikkeudessa on rauha ja pimeyden ja valon tasapaino iankaikkisesti.
En mene kumpaankaan. Minä kuolen pois sitten ajallani.
Arvelen että jokotai tai sitten päinvastoin.
Mytologia on tarkoitettu nautittavaksi ja pohdittavaksi, ei sellaisenaan uskottavaksi.
Onpas taas vaikeaa kirjoittaa kun S A A T A N A on sensuurissa tässä pullamössöluuserimaassa.
Menen Sto-Vo-Koriin ja taistelen ikuisesti Mustassa laivastossa.
Jos taivaassa on parempaa olutta niin sinnehän se on sitten ängettävä.
Minut haudataan kuollessani maahan ja minusta tulee osa planeetan kiertokulkua. Tähtipölystä olemme tulleet ja tähtipölyksi taas muutumme. Aikojen loppuun ja alkuun asti.
Jos saan valita niin menen Helvettiin koska tykkään transtyttöjen pyllyistä.
Vierailija kirjoitti:
Jos taivaassa on parempaa olutta niin sinnehän se on sitten ängettävä.
Ehkä Valhalla olisi noilla kriteereillä parempi vaihtoehto.
Mitä muuten suomenusko lupaa? Tuonela kuulostaa tylsältä paikalta.
Pulvis et umbra sumus. (Olemme pölyä ja varjoa.)
Mä oleen jumalan lähetttiläs.