Mitä arveleet, joudutko hlvetttiin vai päääsetkö taivaaseeen?
Minä päääsen 100 prosentttisella varmuuudelllla taivaaseeen.
Kommentit (32)
En kumpaankaan, kun elämäni päättyy se päättyy, kehoni päätyy luonnon kiertokulkuun.
Olen hyväksynyt Jeesuksen Kristuksen pelastajakseni. Olen turvassa.
Vierailija kirjoitti:
Olen hyväksynyt Jeesuksen Kristuksen pelastajakseni. Olen turvassa.
Pää pensaaseen vaan. Dildo puuttuu enää.
Vierailija kirjoitti:
Helvetti ovat toiset ihmiset. Sinun tapauksessasi olet itse oma ja läheistesi helvetti.
Ei oleee lähimmmäisiä. Jos oliiisin jonkun hlvetti niiin en vain voiii kuvitelllla miksi olisiiiin selllainen.
Luotan sen suurempaan käteen ja keskityn tähän elämään.
En mene kumpaankaan, eikä mene aloittajakaan, koska kuoleman jälkeen ei ole mitään.
Haluaisin koemaistaa ensin helvetin ja taivaan esim. Minuutti helvetissä ja pari minsaa taivaassa. Jos tykästyn menoon niin sitten jompaan kumpaan mut jos en tykästy niin sitten haluan vain kuolla pois kun elämä päättyy.
Ethän pääse. Eihän sinne pääse ylpeät ja itsestään liian varmat. Sinne pääsee vaan hurskaat.
Itse en moisiin usko. Uskon uudelleensyntymään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helvetti ovat toiset ihmiset. Sinun tapauksessasi olet itse oma ja läheistesi helvetti.
Ei oleee lähimmmäisiä. Jos oliiisin jonkun hlvetti niiin en vain voiii kuvitelllla miksi olisiiiin selllainen.
Senn helvtin tiedäään josssa ihminen on itse väritttänyt sen omansalaiseeeksi ja josssa jumalan poika on naulitttu sitä toteuttamaaan kierollla tavalllla sitäää kutsutaaan markkkinataloudeksi josssa ihmiset pyrkivääät hyötymään kieroilulllaaan looogisillla tavoilllaaaan.
Vierailija kirjoitti:
Ethän pääse. Eihän sinne pääse ylpeät ja itsestään liian varmat. Sinne pääsee vaan hurskaat.
Itse en moisiin usko. Uskon uudelleensyntymään.
Pidätkö mahdollisena että synnyt seuraavan kerran bakteerina?
Riippuu siitä mitä uskontoa tunnustat, eihän kaikissa uskonnoissa edes ole helvettiä.
Onko luterilaisillakaan? Siinähän kuoleman jälkeen kellutaan jonkinmoisessa välitilassa kunnes tulee tuomiopäivä ja Jumala/Jeesus tulee pelastamaan kaikki.
Ei lupaa oikein mitään. Vainajat elävät varjoelämää haudoissaan. Joskus lähtivät sieltä kummittelemaan tai joku hurjapäinen tietäjä saattoi nostattaa heidän henkensä, mutta heidät kuitenkin palautettiin pikaisesti takaisin monttuihinsa.
Tylsällä maalla on tylsä uskonto.