Joko vetovoiman laki meni pois muodista?
Ei kuule enää edes entisten tosiuskovien suusta vetovoima-asioita. :(
Kommentit (540)
Vierailija kirjoitti:
Tein unelmakartan ja laitoin umpimähkäisen suurpiirteisesti aloja joita haluan opiskella. No, pääsin kaikkiin kouluihin sisään ja lopetin kaikki. Kun en miettinyt sen pidemmälle, en miettinyt vastaantulevia asioita en huomionut että vaikka saisikin jotain haluamaansa, voi tulla joku muu ennakoimaton asia. Toinen asia heti-kaikki-mulle asenteen kustannukset, nekin ehkä kannataa miettiä.
Nyt etsin sitä taivasten valtakuntaa josta Jeesus puhuu.
Minulla taas kävi niin että tein huolettomasti unelmakartan ja laitoin siihen tiettyyn aihepiiriin liittyviä juttuja kauhean tarkasti ajattelematta ja osa ihan vaan puhtaasti koristeeksi ja sitten se kartta toteutui aivan jäätävällä tavalla muutamien päivien sisään (kyse oli kuitenkin isoista asioista) ja kaikki pyytämäni jutut tuli. Sen jälkeen iski niin kamala rimakauhu että jäi ensimmäiseksi ja viimeiseksi aarrekartaksi.
Tämä on kiehtova aihe. Lapsena käytin paljon hyväkseni vetovoiman lakia, vaikken silloin ollut kuullut secretistä yms mitään. Toivoin asioita joltain itse kehittelemältäni "suojelusenkeliltä" tms ja juttelinkin sille. Kiitin myös aina päivän mukvista tapahtumista ennen nukkumaanmenoa ja toivoin mukavia asioita seuraavalle päivälle (tämä oli äidiltä opittu tapa painajaisten ehkäisemiseen).
Kaikkein konkreettisimmin tämä manifestointi tuli näkyviin lukiossa, kun manifestoin itselleni vaihto-oppilasvuoden. Olin halunnut erääseen maahan jo monta vuotta, opiskellut kieltä ja saanut pienoisen fiksaation vaihtoon lähtemisestä sinne. Perheelläni ei kuitenkaan ollut rahaa ja äiti olikin jo useasti sanonut ettei se olisi mahdollista. Siitä huolimatta vain haaveilin ja näin itseni kyseisessä maassa, mietin mahdollista koulupukua jne, olin vain "päättänyt" mennä sinne. Kuinkas kävikään - äiti sai yllättäen perinnön joka mahdollisti sen että seuraavana vuonna pääsin kuin pääsinkin vaihtoon. Se tuntui ihan uskomattomalta sattumalta.
Aikuisuudessa unohdin koko manifestoinnin yms ja nyt sen aloittaminen tuntuu vaikealta ja teennäiseltä. Ehkä pitäisi tosiaan lukea jotain aiheeseen liittyvää ja yrittää päästä takaisin siihen mielentilaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tein unelmakartan ja laitoin umpimähkäisen suurpiirteisesti aloja joita haluan opiskella. No, pääsin kaikkiin kouluihin sisään ja lopetin kaikki. Kun en miettinyt sen pidemmälle, en miettinyt vastaantulevia asioita en huomionut että vaikka saisikin jotain haluamaansa, voi tulla joku muu ennakoimaton asia. Toinen asia heti-kaikki-mulle asenteen kustannukset, nekin ehkä kannataa miettiä.
Minulla taas kävi niin että tein huolettomasti unelmakartan ja laitoin siihen tiettyyn aihepiiriin liittyviä juttuja kauhean tarkasti ajattelematta ja osa ihan vaan puhtaasti koristeeksi ja sitten se kartta toteutui aivan jäätävällä tavalla muutamien päivien sisään (kyse oli kuitenkin isoista asioista) ja kaikki pyytämäni jutut tuli. Sen jälkeen iski niin kamala rimakauhu että jäi ensimmäiseksi ja viimeiseksi aarrekartaksi.
Niin ja se toteutus oli sellaista että sanotaan että olisin halunnut auton, mistä ei ollut oikeasti kyse. Mut olisin laittanut karttaan just sellaisen ja sen värisen auton jonka halusin ja lisäksi liimannut nurkkaan toisenkin kuvan samasta autosta eri värisenä, sillä periaatteella että kyllä toi valkoinenkin kävis. Ja seuraavana päivänä joku soittais että mulla on täällä tosi halpa mutta hyvä x värinen auto ja se olisi ihan oikeasti totta, ja ostettuasi auton huomaisit että naapuriisi olisi samana päivänä muuttanut ihminen jolla on sen toisen värivaihtoehdon mukainen samanlainen auto, ja lisäksi saisit hänestä maanvaivan :D.
Vierailija kirjoitti:
Vetovoiman lakia käsittelevissä kirjoissa on ongelma, minkä takia ne eivät toimi: tässäkin ketjussa mainittua alitajuntaa ja sen käsittelyä ei oteta huomioon metodeissa joita neuvotaan.
Apua ongelmaan voi löytyä esim. tutustumalla kaaosmagiaan. Siinähän perus metafysiikka on hyvin samanlaista kuin Vetovoiman laissa: että todellisuus jonka näemme ei niinkään ole mikään ulkoinen kiinteä juttu vaan jonkinlainen kaoottinen kvanttikenttä, josta ihminen itse luo näkemänsä ja kokemansa maailman. Koska tämä koettu maailma on ihmisten luomus (kollektiivisesti ja itse) siihen voi vaikuttaa "maagisesti".
Esim. sigilisaatio joka on eräs kaaosmagian tekniikka on juuri suoraan tekniikka siihen, miten intention (eli sen manifestoitavan asian) saa uppoamaan alitajuntaan. Siinä miessä Vetovoiman laki kirja sanoo vaan, että jos haluat vaikka auton, visualisoi auto ja höpötä kiitos kiitos kuin olisit jo saanut sen auton, niin kaaosmagia myöntää, että useimpien ihmisten mieli (alitajunta) ei noin helposti ota vastaan toivetta. Täytyy saavuttaa tietty tietoisuuden tila jossa alitajunta on yleensä vastaanottavainen, ja tähän neuvotaan menetelmiä, ja sitten kun tila on oikea, laukaista sigil joka sisältää sen mitä manifestoidaan. Sitten unohtaa, koska taika on jo tehty, asia on hoidettu.
Millä perustellaan väitettä, että ihminen (ihmiset) luo oman kokemuksensa ja todellisuuden? Mitä tapahtuu, jos kahden toiveet ovat ristiriidassa?
Kaaosmaageja, teosofi jne, ihan parhautta tämä keskustelu ja vielä Vauvalla :) Tosi mukavaa että on vielä näitä vaihtoehtoisten ajattelumallien harrastajia, eikä kaikki ole latistaneet itseään nykyiseen valtavirtaan.
Vetovoiman laki -liike tosiaan taitaisi näyttävän tarvitsevan vähän metodologian kehittämistä ainakin, että se voisi tehota useammalle joka sitä kokeilee. Lisäksi minusta ne epäaidon oloiset kiitollisuuslistaukset sun muut hömpötykset pitäisi oikeasti tutkia onko ne tarpeellisia siihen että tuloksen saavuttamiselle ja jos ei, lopettaa ihmisten kuormittaminen sellaisella. (Rhonda B:hän on kirjoittanut kokonaisen kirjan kiitollisuusharjoituksia ja suosittelee että joka päivä pitäisi näitä tehdä, vaikka elämä potkisi kuinka päähän ja olisi aidosti epäkiitollinen olo)
Palstalla on parikin valaistunutta, kaaosmaagi, kristosofi, teosofeja 1-2, kvanttiesoteerikko, reikiopettaja, uskontotieteilijä, kundaliinijoogi ja buddhisti sekä jopa tiibetiläinen unijoogi (joka ”matkailee” öisin).
Minusta erittäin virkistävää että neurotieteilijöitä (lasken em tyypit kaikki tähän ryhmään koska kyse on tietoisuuden ja tajunnantilan muuttamisesta ja käyttämisestä) on näinkin paljon ja kaikkien ajatukset eivät ole yhteiskunnan turruttamaa raha/insta/face/ura/shoppailu/selfie/belfie - ajatusmallia.
Näitä tämänlaisia ihmisiä on pikkuhiljaa enemmän, vielä toki ”undergroundina” ja täälläkin aina huomaa miten arkiajatteluun tottuneet hyökkää näisen kimppuun ja lyttää ja aggressiivisesti ärsyttää.
No mutta askel kerrallaan. Ihmiskunta on valmis vasta kun jokainen on saanut saman korkean tietoisuuden.
T. Yksi joukosta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vetovoiman lakia käsittelevissä kirjoissa on ongelma, minkä takia ne eivät toimi: tässäkin ketjussa mainittua alitajuntaa ja sen käsittelyä ei oteta huomioon metodeissa joita neuvotaan.
Apua ongelmaan voi löytyä esim. tutustumalla kaaosmagiaan. Siinähän perus metafysiikka on hyvin samanlaista kuin Vetovoiman laissa: että todellisuus jonka näemme ei niinkään ole mikään ulkoinen kiinteä juttu vaan jonkinlainen kaoottinen kvanttikenttä, josta ihminen itse luo näkemänsä ja kokemansa maailman. Koska tämä koettu maailma on ihmisten luomus (kollektiivisesti ja itse) siihen voi vaikuttaa "maagisesti".
Esim. sigilisaatio joka on eräs kaaosmagian tekniikka on juuri suoraan tekniikka siihen, miten intention (eli sen manifestoitavan asian) saa uppoamaan alitajuntaan. Siinä miessä Vetovoiman laki kirja sanoo vaan, että jos haluat vaikka auton, visualisoi auto ja höpötä kiitos kiitos kuin olisit jo saanut sen auton, niin kaaosmagia myöntää, että useimpien ihmisten mieli (alitajunta) ei noin helposti ota vastaan toivetta. Täytyy saavuttaa tietty tietoisuuden tila jossa alitajunta on yleensä vastaanottavainen, ja tähän neuvotaan menetelmiä, ja sitten kun tila on oikea, laukaista sigil joka sisältää sen mitä manifestoidaan. Sitten unohtaa, koska taika on jo tehty, asia on hoidettu.
Millä perustellaan väitettä, että ihminen (ihmiset) luo oman kokemuksensa ja todellisuuden? Mitä tapahtuu, jos kahden toiveet ovat ristiriidassa?
Tämä valvetodellisuutena koettu tila on toki kollektiivinen luomus, eikä yksi ihminen voi luoda sitä mielin määrin vapaasti varsinkaan silloin kun asia on jonkun toisenkin intresseissä. Kaaosmaagi-nimimerkki laittoi edellisellä sivulla kaavan loitsun toteutumiselle, ja siinä on mukana ns. luonnollisen toteutumisen todennäköisyys. Eli halutun asian toteutumisen todennäköisyyttä voi merkittävästi nostaa, mutta ei suoraan jyrätä kollektiivisen todellisuuden asioita kollektiivin uskomuksia ja tahtoa vastaan, ääriesimerkkinä nyt jos joku haluaisi kumota painovoiman olemassaolon koko planeetalta tai yksinään omalla tahdolla aiheuttaa sodan tai lopettaa sen. Ei tule onnistumaan. Tai jos manifestoisi lottovoittoa, mutta ei lottoaisi ollenkaan.
Sen sijaan omassa elämänpiirissä sekä asioissa joissa tapahtumille on luonnollinen toteutumisreitti asia on helposti kiinnostuneiden kokeiltavissa, että pystyykö intentioilla vaikuttamaan asioihin vai ei.
Yksittäisessä palstavastauksessa on hankalahko kuvata koko maailmankuvan perusteita, kannattaa tutustua tässäkin ketjussa annettuihin lähteisiin jos kiinnostaa. Tosin monessa vanhassa uskonnossa ja perinteessäkin on näkemys todellisuuden illuusioluonteesta (mikä tekee toki todellisuuteen vaikuttamisen muuten kuin aineen maailman keinoin mahdolliseksi). On jopa kristittyjä jotka näkevät asian näin, esim. täällä kirjoittanut Kristitty mystikko nimimerkki aloitti kokonaisen ketjun sillä miten maailma on illuusio.
Vierailija kirjoitti:
ps. allekirjoittanut siis kristitty
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä valvetodellisuutena koettu tila on toki kollektiivinen luomus, eikä yksi ihminen voi luoda sitä mielin määrin vapaasti varsinkaan silloin kun asia on jonkun toisenkin intresseissä. Kaaosmaagi-nimimerkki laittoi edellisellä sivulla kaavan loitsun toteutumiselle, ja siinä on mukana ns. luonnollisen toteutumisen todennäköisyys. Eli halutun asian toteutumisen todennäköisyyttä voi merkittävästi nostaa, mutta ei suoraan jyrätä kollektiivisen todellisuuden asioita kollektiivin uskomuksia ja tahtoa vastaan, ääriesimerkkinä nyt jos joku haluaisi kumota painovoiman olemassaolon koko planeetalta tai yksinään omalla tahdolla aiheuttaa sodan tai lopettaa sen. Ei tule onnistumaan. Tai jos manifestoisi lottovoittoa, mutta ei lottoaisi ollenkaan.
Sen sijaan omassa elämänpiirissä sekä asioissa joissa tapahtumille on luonnollinen toteutumisreitti asia on helposti kiinnostuneiden kokeiltavissa, että pystyykö intentioilla vaikuttamaan asioihin vai ei.
Yksittäisessä palstavastauksessa on hankalahko kuvata koko maailmankuvan perusteita, kannattaa tutustua tässäkin ketjussa annettuihin lähteisiin jos kiinnostaa. Tosin monessa vanhassa uskonnossa ja perinteessäkin on näkemys todellisuuden illuusioluonteesta (mikä tekee toki todellisuuteen vaikuttamisen muuten kuin aineen maailman keinoin mahdolliseksi). On jopa kristittyjä jotka näkevät asian näin, esim. täällä kirjoittanut Kristitty mystikko nimimerkki aloitti kokonaisen ketjun sillä miten maailma on illuusio.
Kiitos vastauksesta. Haluaisin vielä ymmärtää, mikä saa ihmiset uskomaan kaaosmagiaan? Ymmärrät varmaan, että selittämäsi logiikan mukaan toiveen toteutumiselle/toteutumattomuudelle voi vaan valita sopivan selityksen sen mukaan, mikä tulos oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vastauksesta. Haluaisin vielä ymmärtää, mikä saa ihmiset uskomaan kaaosmagiaan? Ymmärrät varmaan, että selittämäsi logiikan mukaan toiveen toteutumiselle/toteutumattomuudelle voi vaan valita sopivan selityksen sen mukaan, mikä tulos oli.
Kokemus. Kyseessä on erittäinkin tuloskeskeinen lähestymistapa, jossa perususkomukset voi pitkälle valita esim. sen mukaan mikä itsellä toimii. Tosin kaaosteoria ja kvanttimaailma ja sen ilmiöt on useilla jollain tapaa pohjana, mutta jotkut uskoo jumaliin ja jotkut ei, jotkut qi tai prana tyyppiseen energiaan joka on se voima joka muuttaa ja toiset taas ei usko että sellaista edes tarvitaan koska muutetaan koettua illuusiota eikä todellista jne.
Ei minulla ainakaan mennyt kovin kauaa edes huomata että tämähän pahus vie toimii, ja koska se toimi, huvitti jatkaa. Se vaan tekee elämää miellyttävämmäksi ja helpommaksi kun voi luoda omaa henkilökohtaista todellisuuttaan myös tietoisesti, eikä vain olla olosuhteiden avuton uhri. Ihmisten tavallisen arkielämän ongelmat tuppaa usein olemaan sellaisia että niissä olevat ongelmat ratkeaa aika ongelmitta ja erittäin todennäköisesti kun menetelmän oppii, joten kovin usein ei tarvitse etsiä selityksiä epäonnistumisille.
Mielenkiintoinen keskustelu tosiaan. Olen itsekin manifestoinut joitakin asioita aikaisemmin ja tehnyt meditaatioharjoituksia. Kaikki meni jonkin aikaa oikein hyvin, kunnes elämä alkoi ns. vastustaa joka suunnalta ja kaikki meni aivan käsittämättömillä tavoilla pieleen omasta intentiosta ja tekemisestä huolimatta. Esimerkkinä: juuri hoidat jonkin asian, esim huollatat pyörän- se hajoaa seuraavana päivänä, korjautat sen uudelleen, se hajoaa taas, tavarat katoaa ja häviää, sairastut selittämättömästi eikä kukaan lääkäri keksi mistä on kyse vaikka elät todella terveellisesti ja liikut jne.
Löytyisiköhän tähän jonkinlaista selitystä? Olen avoin kaikenlaisille teoriolle ja ratkaisuehdotuksille. Olen pohtinut, että joko omassa alitajunnassani on ollut jotain prosessoimatonta, ehkä kyseessä on huono karma, tai olen tahtomattani joutunut tekemisiin jonkinlaisen negatiivisen energian kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoinen keskustelu tosiaan. Olen itsekin manifestoinut joitakin asioita aikaisemmin ja tehnyt meditaatioharjoituksia. Kaikki meni jonkin aikaa oikein hyvin, kunnes elämä alkoi ns. vastustaa joka suunnalta ja kaikki meni aivan käsittämättömillä tavoilla pieleen omasta intentiosta ja tekemisestä huolimatta. Esimerkkinä: juuri hoidat jonkin asian, esim huollatat pyörän- se hajoaa seuraavana päivänä, korjautat sen uudelleen, se hajoaa taas, tavarat katoaa ja häviää, sairastut selittämättömästi eikä kukaan lääkäri keksi mistä on kyse vaikka elät todella terveellisesti ja liikut jne.
Löytyisiköhän tähän jonkinlaista selitystä? Olen avoin kaikenlaisille teoriolle ja ratkaisuehdotuksille. Olen pohtinut, että joko omassa alitajunnassani on ollut jotain prosessoimatonta, ehkä kyseessä on huono karma, tai olen tahtomattani joutunut tekemisiin jonkinlaisen negatiivisen energian kanssa.
Kirous, huono onni, tai sitten sähläät ja hajotat kaiken, koska terveytesi on huonompi kuin tavallisesti, ja se huolestuttaa sinua ja stressi vie liikaa tilaa aivoistasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löytyisiköhän tähän jonkinlaista selitystä? Olen avoin kaikenlaisille teoriolle ja ratkaisuehdotuksille. Olen pohtinut, että joko omassa alitajunnassani on ollut jotain prosessoimatonta, ehkä kyseessä on huono karma, tai olen tahtomattani joutunut tekemisiin jonkinlaisen negatiivisen energian kanssa.Kirous, huono onni, tai sitten sähläät ja hajotat kaiken, koska terveytesi on huonompi kuin tavallisesti, ja se huolestuttaa sinua ja stressi vie liikaa tilaa aivoistasi.
Hyvin mahdollista. Jos on kyseessä kirous tai "huono onni" onko se mahdollista kumota jotenkin? Ja siis jos näin, niin sittenhän ulkopuolinen voima voi vaikuttaa toisen henkilön tietoisuuteen ja kokemukseen elämästä. Mielenkiintoista kyllä.
Haluaisin oppia lisää näistä jutuista. Onko netissä jotain "alkeita" joista aloittaa? Muistelen että luin aikoinaan salaisuuden, mutten sen erityisemmin asiaa harjoittanut. Nyt olen terapiassa tehnyt paljonkin tuollaisia omaan mieleen vaikuttavia harjoitteita, turvapaikkoja sun muita, joilla olen saanut tuloksia aikaan. Voisi kuvitella, että näissä on jotain samaa mekanismia?
Kyllä kiroukset ja maagiset hyökkäykset ovat todellinen ilmiö. Kyse voi olla myös syvistä alitajuisista uskomuskuvioista jotka sanoo että iloa seuraa aina itku tai vaikka että manifestointitouhut on syntiä ja niistä tulee rangaistus.
Itse tällaisissa tapauksissa teen divinaation jollain menetelmällä (mieluiten käytän riimuja) ja jos kyseessä on kirous niin sellaisen poistamiseen on rituaaleja, samoin taikoja henkilön suojaksi. Jos kyse on alitajunnan sisällöstä niin vaatii hieman tutkiskelua ja tietoista uudelleenohjelmointia, rikkaruohojen kitkemistä mielen puutarhasta ja kukkien istuttamista tilalle.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kiroukset ja maagiset hyökkäykset ovat todellinen ilmiö. Kyse voi olla myös syvistä alitajuisista uskomuskuvioista jotka sanoo että iloa seuraa aina itku tai vaikka että manifestointitouhut on syntiä ja niistä tulee rangaistus.
Itse tällaisissa tapauksissa teen divinaation jollain menetelmällä (mieluiten käytän riimuja) ja jos kyseessä on kirous niin sellaisen poistamiseen on rituaaleja, samoin taikoja henkilön suojaksi. Jos kyse on alitajunnan sisällöstä niin vaatii hieman tutkiskelua ja tietoista uudelleenohjelmointia, rikkaruohojen kitkemistä mielen puutarhasta ja kukkien istuttamista tilalle.
Kirouksen lisäksi on olemassa muitakin kosmisen pahan ihmisen kautta levittämiä ”interventioita”, esim maakirous, pistekirous, paha silmä (=negat.energiapyörre) ja sitten toki pahan asiamiehiä eri asteisina. Joskus luonnolliset ilmiöt (vainajat, astraaliolennot) sotketaan pahaan, mutta nämä ovat taas luonnollisia ilmentymiä.
Suomessakin on esim yhdistys joka kouluttaa ja kurssittaa näistä ilmiöistä ja tekee auttamistyötä. Googlaa Luonnonvoimat.
Lisäksi esoteriikkaa voi opiskella järjestöissä (teosofit, kristosofit, amorc, ordo templi orientis, le droit humaine -rapparit, temppeliritarit).
Löytyy kaikenlaista, ainoa vaan että eivät mainosta itseään vaan pitää osata kaivaa tiedot itse.
Kirjastosta löytyy myös valtavasti tietoa ja materiaalia, tutki osasto ”rajatieto” (luokitus on vanhanaikainen ja mistään rajatiedosta ei ole sinällään kyse).
T. Kvantti- ja neurotutkija
Vierailija kirjoitti:
Tässä oiva esimerkki siitä miten aivan perustasolla mielesi muokkaa ympäröivää todellisuutta.
Havaitsemasi onnettomuuksien ketjut ovat usein sinun oman mielesi mielivaltaisesti rakentamia sen kaoottisen todellisuuden pullasta poimimista rusinoista.
Tämä ilmiö koskee ihan kaikkia. Silti mielen vaikutuksen ehdottomasti kiistävät ihmiset puhuvat sujuvasti "päivistä, jolloin kaikki menee pieleen".
Minulla on tällainen syvien alitajuisen uskomusten ongelma, uskomus lienee etten ansaitse mitään hyvää ja jos haluan jotain oikein kovasti, seuraa ihan absurdeja vastoinkäymisiä. Voin käydä vaikka kahden viikon lomalla toisella puolella maapalloa ja jos sillä ei ei ole minulle syvempää merkitystä kaikki menee oikein hyvin. Mutta annas jos odotan sydämestäni kahden päivän mökkiretriittiä Perähikiällä niin ehec-bakteeri sulkee koko kylän vedenkäytön just kuMinulla on tällainen syvien alitajuisen uskomusten ongelma, uskomus lienee etten ansaitse mitään hyvää ja jos haluan jotain oikein kovasti, seuraa ihan absurdeja vastoinkäymisiä. Voin käydä vaikka kahden viikon lomalla toisella puolella maapalloa ja jos sillä ei ei ole minulle syvempää merkitystä kaikki menee oikein hyvin. Mutta annas jos odotan sydämestäni kahden päivän mökkiretriittiä Perähikiällä niin ehec-bakteeri sulkee koko kylän vedenkäytön just kun mun pitäis mennä sinne. Tämä on ainoa syy miksi nämä manifestointiasiat kiinnostaa. Haluan tuon loppuvan. Olen liian laiska meditoimaan tai hankkiutumaan terapiaan työstämään alitajuntaa tai opettelemaan kaaosmagiaa. Olen ärsyttävässä jumissa asian kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on tällainen syvien alitajuisen uskomusten ongelma, uskomus lienee etten ansaitse mitään hyvää ja jos haluan jotain oikein kovasti, seuraa ihan absurdeja vastoinkäymisiä. Voin käydä vaikka kahden viikon lomalla toisella puolella maapalloa ja jos sillä ei ei ole minulle syvempää merkitystä kaikki menee oikein hyvin. Mutta annas jos odotan sydämestäni kahden päivän mökkiretriittiä Perähikiällä niin ehec-bakteeri sulkee koko kylän vedenkäytön just kuMinulla on tällainen syvien alitajuisen uskomusten ongelma, uskomus lienee etten ansaitse mitään hyvää ja jos haluan jotain oikein kovasti, seuraa ihan absurdeja vastoinkäymisiä. Voin käydä vaikka kahden viikon lomalla toisella puolella maapalloa ja jos sillä ei ei ole minulle syvempää merkitystä kaikki menee oikein hyvin. Mutta annas jos odotan sydämestäni kahden päivän mökkiretriittiä Perähikiällä niin ehec-bakteeri sulkee koko kylän vedenkäytön just kun mun pitäis mennä sinne. Tämä on ainoa syy miksi nämä manifestointiasiat kiinnostaa. Haluan tuon loppuvan. Olen liian laiska meditoimaan tai hankkiutumaan terapiaan työstämään alitajuntaa tai opettelemaan kaaosmagiaa. Olen ärsyttävässä jumissa asian kanssa.
Sori sekoilu :D. Lomake pääsi vanhenemaan ja softa kehotti kopioimaan ja yrittämään uudestaan ja tuo on lopputulos.