Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joko vetovoiman laki meni pois muodista?

Vierailija
14.08.2019 |

Ei kuule enää edes entisten tosiuskovien suusta vetovoima-asioita. :(

Kommentit (540)

Vierailija
321/540 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tuollaiset matkat mistä puhutte oikein tapahtuu. En ymmärrä. Onko ne niin kuin unia joissa oikeasti näkee asiat vai onko se niin kuin hereillä "kuvittelua" paremman sanan puutteessa?

Ei ole nukkumista eikä unta, eikä kuvittelua. Vaan universumissa on oikeasti valtavasti eri paikkoja, ja tämä fyysinen maapallo on vain ylsi niistä. Noihin paikkoihin voi matkustaa myös muut, siis vaikka kaksi henkilöä sopia että nähdään paikassa X.

Matkustaa voi päivällä tai yöllä, ja parhaiten ehkä asiaa kuvaa että on olemassa mieletön rinnakkasten olevaisuuksien verkosto. Sinun fyysinen keho ei mene sinne mutta tietoisuus menee tai jossain tapaulsessa mieli ja energiakeho (eli eräänlinen puolifyysinen keho).

Tätä on shamaanit tehnyt vuosituhansia. Nyt joka rivijamppa pystyy myös.

Onko se siis ikään kuin lucid dreaming tyyppistä jossa tiedät olevasi unitodellisuudessa mutta voit ohjata tapahtumia? Selkouniko se on suomeksi. En siis yritä kiistää tapahtuuko sitä vai ei vaan yritän ymmärtää miltä se kokijana tuntuu.

Jos uskot energiakehoselityksen, niin minulla olisi sinulle hyvä hevonen myytävänä.

En ole pätkääkään kiinnostunut mielipiteestäsi, se on mulle täysin yhdentekevä. Aikasi tuhlausta, sille olisi parempaakin käyttöä.

Sinun ajallesi ei siis ole parempaa käyttöä kuin energiakehot. Rivijamppa kurkottaa tähtiin.

Olen töissä tutkijana yliopistolla eli ei tuo ole ainoa homma mitä teen. Mutta noissakin paikoissa on kiinnostavaa, ertyisesti biologit olisivat innoissaan (kasvit/eläimet).

Et ole nähnyt yliopistoa sisältä kuin ehkä pääsykokeissa.

Vierailija
322/540 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hupsista :D

Loistavaa Huomenta kaikki, ketjun peikko ja te ihmiset!

Mieleen tuli aamukahvia särpiessäni hieman asian vierestä sellainen kysymys, että monellako on kokemusta tai peräti harrastuneisuutta lucid-unen suhteen?

Nuorempana olin hyvinkin aktiivinen psykonautti tämän asian suhteen ja Roy Battyn sanoin: "I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion..."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/540 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tuollaiset matkat mistä puhutte oikein tapahtuu. En ymmärrä. Onko ne niin kuin unia joissa oikeasti näkee asiat vai onko se niin kuin hereillä "kuvittelua" paremman sanan puutteessa?

Ei ole nukkumista eikä unta, eikä kuvittelua. Vaan universumissa on oikeasti valtavasti eri paikkoja, ja tämä fyysinen maapallo on vain ylsi niistä. Noihin paikkoihin voi matkustaa myös muut, siis vaikka kaksi henkilöä sopia että nähdään paikassa X.

Matkustaa voi päivällä tai yöllä, ja parhaiten ehkä asiaa kuvaa että on olemassa mieletön rinnakkasten olevaisuuksien verkosto. Sinun fyysinen keho ei mene sinne mutta tietoisuus menee tai jossain tapaulsessa mieli ja energiakeho (eli eräänlinen puolifyysinen keho).

Onko se siis ikään kuin lucid dreaming tyyppistä jossa tiedät olevasi unitodellisuudessa mutta voit ohjata tapahtumia? Selkouniko se on suomeksi. En siis yritä kiistää tapahtuuko sitä vai ei vaan yritän ymmärtää miltä se kokijana tuntuu.

Ei ole selkouni. Mitenhän tätä kuvailisi. Menet paikkaan jossa olet, elät, koet kuumaa, kylmää, kipua, väsymystä, jne , siis aistit toimii. Joskus mennään tiettyyn paikkaan suorittamaan tehtäviä, joskus taas voi vaan matkailla ja katsoa upeita maisemia, hienoja jylhiä vuoria, erikoisia eläimiä.

Tämä ei ole sillä lailla mielikuvitusta koska smaan paikkan voi mennä useita kertoja, joku toinen tuttu voi tulla mukaan (”nähdään siellä klo 19”).

En ole itse niin kvanttitietoinen mutta nämä on mahdollisesti niitä rinnakkaisversumeita eli rinnakkaisia maailmoja. Ja niitä on PALJON.

Sinne meneminen on eräällä lailla fyysinen tapahtuma eli minä ainakin lähden ”liukumaan putkea pitkin” pois kodistani.

Osaiskohan joku muu selittää tätä jotenkin paremmin.

Miksi valehtelet herkkäuskoiselle ihmiselle?

No 90% ihmisistä pääsee helposti itse kokeilemaan, voitte ihan tarkistaa asian. Se 10% joka ei HELPOLLA pääse on niitä joilla on aphantasia. Aphantasia on noin 10% ihmisistä. Ja en jaksa alkaa typerälle triollille selittämään mikä se on. KVG ja sitä rataa.

Vierailija
324/540 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos uskot energiakehoselityksen, niin minulla olisi sinulle hyvä hevonen myytävänä.

En ole pätkääkään kiinnostunut mielipiteestäsi, se on mulle täysin yhdentekevä. Aikasi tuhlausta, sille olisi parempaakin käyttöä.

Sinun ajallesi ei siis ole parempaa käyttöä kuin energiakehot. Rivijamppa kurkottaa tähtiin.

Olen töissä tutkijana yliopistolla eli ei tuo ole ainoa homma mitä teen. Mutta noissakin paikoissa on kiinnostavaa, ertyisesti biologit olisivat innoissaan (kasvit/eläimet).

Teen väittäriä, sitä harvoin tehdään jos ei jalallaankaan oleastunut yliopistoon.

Ketjussa on erityäin koulutettuja ihmisiä ja tämä varmaan ärsyttää kouluttamatonta riehujaa. Ymmärtän, ja osanottoni. Vielä ehtii opiskella!

Vierailija
325/540 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä hän on käynyt energiakehossaan yliopistolla matkoilla?

Vierailija
326/540 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaaosmaagi kirjoitti:

Mieleen tuli aamukahvia särpiessäni hieman asian vierestä sellainen kysymys, että monellako on kokemusta tai peräti harrastuneisuutta lucid-unen suhteen?

Nuorempana olin hyvinkin aktiivinen psykonautti tämän asian suhteen ja Roy Battyn sanoin: "I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion..."

aktiivinen psykonautti = ex-narkomaani?

Vierailija
327/540 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaaosmaagi kirjoitti:

aktiivinen psykonautti = ex-narkomaani?

Kun lapsi oppii käymään potalla se yleensä parissa viikossa lakkaa esittelemästä ylpeänä tuotoksiaan vanhemmilleen.

Vierailija
328/540 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nyt häriköitsijällä on virtaa jo aamusta :)

Ajatelkaa jos samalla innolla loisi kvanttikenttästä tapahtumia, olisi jo syöpälääke keksitty ja nälänhätä ja ilmastonmuutos hoidettu. Ja nyt ei ole tarkoitus edes ärsyttää - vaan oikeasti ajatella että jos kaikkien energia kanavoituisi hyväntekoon, mikä valtava vaikutus ja joukkovoima sillä saavutettaisi.

Vierailija
329/540 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gaia.com!

Aukeaa koko homma :)

Tai voi aloittaa ensin vaikka kirjoittamalla YouTubeen ”cymantics”

Ihanaa päivää kaikille ❤️

Vierailija
330/540 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gaia.com!

Aukeaa koko homma :)

Tai voi aloittaa ensin vaikka kirjoittamalla YouTubeen ”cymantics”

Ihanaa päivää kaikille ❤️

”cymatics” - pahoittelut, aamukahvi vielä juomatta !

Vierailija
331/540 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti näkee ja kokee asiat. Riippuu siitä miten kaukana tai lähellä ihmisten todellisuutta olevia tasoja tutkii, että kokeeko niitä mitenkään ikään kuin ihmisaistein (kuten unessa, jossa yleensä nähdään ja kuullaan eikä esim. aistita energiamuodostelmia), vaiko jotenkin aivan muulla tavalla. 

Se on vähän niin kuin se että ilmassa on nytkin paljon radioaaltoja, mutta et huomaa mitään. Kun virität vastaanottimesi kuitenkin oikealle taajuudelle, kuulet yhtäkkiä ohjelman. Virittämällä sen toisin, kuulet aivan erilaisen ohjelman. Ne kaikki aallot on kuitenkin koko ajan ilmassa. Tämä on sama tietoisuuden ja todellisuuden tasojen tutkimisen kanssa, siinä se viritettävä on vain radiovastaanottomisen sijaan oma tietoisuuden tila. Jota oppii muuntelemaan harjoituksen avulla. 

Myös mielikuvitukseksi kutsuttua voi harjoittaa niin paljon, että oikeasti näkee sen mitä on luonut. Itselläni on esimerkiksi oma temppelini magian harjoittamiseen, mutta se ei ole fyysinen. Se on luotu omalla luovuudella ja energialla, ja vaikka se on "mielikuvituskonstrukti", niin kun menen sinne, näen aivan kuin se olisi fyysinen paikka. Jotkut ihmisethän saavat psykedeeleillä aikaan tällaisia usein tavoiteltuja kokonaan uuteen maailmaan pääsemisiä, mutta harjoituksella se onnistuu ilmankin. Paljolla harjoituksella. 

Vierailija
332/540 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh huh noita kertomuksia yllä! Täytyy olla vahva luotto omaan psyykeen että uskaltaa.

Vierailija
333/540 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykypäivän pelkopohjainen dualismi toimii hyvin kun itseen tutustuminen vaikuttaa pelottavalta.

Ensin meditoidessa voi alkaakin kohtaamaan juuri niitä omia haavoja/traumoja/pelkoja, mutta kun ne vain katsoo läpi ja päästää irti, niin sen jälkeen mahdollistui kaikki muu!

Niin meditoidessa kuin täällä 3D reaalimaailmassa ❤️

Vierailija
334/540 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaao kirjoitti:

Löysin selkounet jotain 10 vuotta sitten. Innoittajana toimi 1970-luvun vanha kunnon Seth, Jane Robertsin kanavoima entiteetti kirjojensa kautta. Minua alkoi kiinnostaa kovasti unien ja todellisuuden suhde ja tietoisuuden tilat unen aikana. 

Olin omalla tavallani luonnonlahjakas, sillä lapsesta asti olin säännöllisesti kokenut sen, että jos oli esim. pelottava uni, niin yhtäkkiä olinkin tietoisena unessani toteamassa "mutta tämä on vain unta" ja saatoin vaihtaa unen teemaa jos se kävi liian ahdistavaksi, tai päättää nähdä unen lopun uudestaan mutta erilaisena. Tietoisuus unessa ei siis ollut kovin vaikea haaste minulle alkuun, mutta riittäähän siinä loputtomasti tutkittavaa ja sitten kun yrittää olla tietoinen syvemmissä unitiloissa niin se jo on todella haastavaa. 

Kaikenlaista sitä on tullut tehtyä selkounessa, tutkittua erilaisia paikkoja tai luotua niitä. Esim. kun minulla oli paha stressi ja ahdistus, loin oman paratiisini unimaailmaan missä levätä, täydellisen rauhan ja kauneuden maailmassa. Toisensuuntaiset toki onnistuu myös eli tylsässä elämänvaiheessa voi hankkia vähän stimulaatiota luomalla unimaailman "videopelejä" joissa vaikka salamurhataan ihmisiä tai seikkaillaan vaarallisissa paikoissa. Tosikkona minua kiinnosti silti aina eniten jotenkin tietoisuuden mahdollisuuksien, todellisuuden perusolemuksen, itsen ja muun koetun suhteen jne asiat, ei niinkään siistit kokemukset, paitsi nyt kehosta poistuminen ja siinä tilassa matkailu jossain vaiheessa koska se näytti kertovan jotain sellaista ihmisestä mitä en vielä tuntenut. Jotkut kokeiluistani olivat tosin vähän ilkeitä: minulla oli tuttu joka oli äärimmäisen herkkä, sen rajoille asti että voisi olla jo mielisairautta, ja käytin häntä useamman kerran kokeilemaan, voiko toinen ihminen aistia sen jos ruumiistairtautumistilassa käyn hänen luonaan. Sinne vaan sitten sängyn viereen ja sanomaan ison energeettisen "PÖ!":n. Ja kyllä se heräsi, ja pelkäsi, ja on pitänyt minua noitana siitä asti kun tällaisen kokeen jälkeen soittelin ja kyselin että nukuitko hyvin, varmistaakseni että kokemus hänen heräämisestään ja pelosta oli todellinen.

Vierailija
335/540 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No huh huh noita kertomuksia yllä! Täytyy olla vahva luotto omaan psyykeen että uskaltaa.

Luotto, tai välinpitämättömyys. Itse kun aloittelin olin elämäntilanteessa etten välittänyt. Ihan sama, vaikka sekoaisin lopullisesti ja joutuisin laitoshoitoon, ajattelin. Koska silloinen tylsä elämäni oli niin vastenmielistä että mieluummin mitä vaan muuta. Ei ollut myöskään sellaisia läheisiä, jotka kärsisivät jos minulle kävisi jotain. 

Itselläni ei ole koskaan ollut sitä ongelmaa että eri tietoisuuden tasot sekoittuisivat, että alkaisin nähdä esim. tässä todellisuuden tasossa jossa nyt kirjoittelen AV:lle, jotain muuta päällä tahtomattani. Sellainen sekoittuminen saattaa pahimmillaan johtaa skitsofreniaan,tai lievempänä jossain määrin ärsyttävään ilmiöön että näkee kyllä toisten todellisuuksien asioita mutta tietää että ne ei kuulu tänne ja osaa siis käyttäytyä normaalisti, ikään kuin niitä ei olisi. Itse koen ns. kolmannen silmän havainnot tietyllä tapaa koko ajan, mutta se ei häiritse mitenkään kun siihen on tottunut. Jotkut todellisuuden tasot joita voi tutkia voivat olla myös ihmispsyykelle niin vieraita että ne ihan siksi aiheuttavat hullua ahdistusta. Esim. ihmisen koko aisti- ja neurokoneisto on kiinni ajassa ja paikassa, entä jos olet tilassa jossa niitä ei ole? Se on melko kaoottisen oloinen kokemus ihmiselle.

Sitten on vielä tulkintojen ongelma, se että havaintoon liittyy aina myös ihmisen tulkinta. Jotkut ihmiset ovat hyvin taipuvaisia pelottaville ja ahdistaville tulkinnoille kaiken vieraan edessä. Esimerkiksi jos he aistivat yhtäkkiä jonkun vieraan energian, he tulkitsevat sen automaattisesti sen vierauden takia esim. demoniksi, kaappaamaan ja leikkelemään tulevaksi avaruusolioksi tai joksikin muuksi vaaralliseksi. Tässä tosin on hyvinkin mahdollista tehdä työtä oman mielensä kanssa, tutkia sitä miten havainto muuntuu tulkinnaksi siitä mikä objekti on, nähdä oman osuutensa havaitsemisessa, ja oppia hallitsemaan sitä.

--334

Vierailija
336/540 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole selkouni. Mitenhän tätä kuvailisi. Menet paikkaan jossa olet, elät, koet kuumaa, kylmää, kipua, väsymystä, jne , siis aistit toimii. Joskus mennään tiettyyn paikkaan suorittamaan tehtäviä, joskus taas voi vaan matkailla ja katsoa upeita maisemia, hienoja jylhiä vuoria, erikoisia eläimiä.

Tämä ei ole sillä lailla mielikuvitusta koska smaan paikkan voi mennä useita kertoja, joku toinen tuttu voi tulla mukaan (”nähdään siellä klo 19”).

En ole itse niin kvanttitietoinen mutta nämä on mahdollisesti niitä rinnakkaisversumeita eli rinnakkaisia maailmoja. Ja niitä on PALJON.

Sinne meneminen on eräällä lailla fyysinen tapahtuma eli minä ainakin lähden ”liukumaan putkea pitkin” pois kodistani.

Osaiskohan joku muu selittää tätä jotenkin paremmin.

Tuo on tosiaan tärkeä asia, että kaksi tai useampi näiden asioiden harrastajaa näissä paikoissa, niin että he palattuaan "matkaltaan" ja normaalissa tietoisuudentilassa normaalimaailmassa muistavat täysin sekä paikan että kohtaamisen siellä, yhteneväisesti. On tullut itsekin tätä sen yhden ainoan samoja asioita harrastavan livetutun kanssa kokeiltua. 

Vierailija
337/540 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaao kirjoitti:

Löysin selkounet jotain 10 vuotta sitten. Innoittajana toimi 1970-luvun vanha kunnon Seth, Jane Robertsin kanavoima entiteetti kirjojensa kautta. Minua alkoi kiinnostaa kovasti unien ja todellisuuden suhde ja tietoisuuden tilat unen aikana. 

Olin omalla tavallani luonnonlahjakas, sillä lapsesta asti olin säännöllisesti kokenut sen, että jos oli esim. pelottava uni, niin yhtäkkiä olinkin tietoisena unessani toteamassa "mutta tämä on vain unta" ja saatoin vaihtaa unen teemaa jos se kävi liian ahdistavaksi, tai päättää nähdä unen lopun uudestaan mutta erilaisena. Tietoisuus unessa ei siis ollut kovin vaikea haaste minulle alkuun, mutta riittäähän siinä loputtomasti tutkittavaa ja sitten kun yrittää olla tietoinen syvemmissä unitiloissa niin se jo on todella haastavaa. 

Kaikenlaista sitä on tullut tehtyä selkounessa, tutkittua erilaisia paikkoja tai luotua niitä. Esim. kun minulla oli paha stressi ja ahdistus, loin oman paratiisini unimaailmaan missä levätä, täydellisen rauhan ja kauneuden maailmassa. Toisensuuntaiset toki onnistuu myös eli tylsässä elämänvaiheessa voi hankkia vähän stimulaatiota luomalla unimaailman "videopelejä" joissa vaikka salamurhataan ihmisiä tai seikkaillaan vaarallisissa paikoissa. Tosikkona minua kiinnosti silti aina eniten jotenkin tietoisuuden mahdollisuuksien, todellisuuden perusolemuksen, itsen ja muun koetun suhteen jne asiat, ei niinkään siistit kokemukset, paitsi nyt kehosta poistuminen ja siinä tilassa matkailu jossain vaiheessa koska se näytti kertovan jotain sellaista ihmisestä mitä en vielä tuntenut. Jotkut kokeiluistani olivat tosin vähän ilkeitä: minulla oli tuttu joka oli äärimmäisen herkkä, sen rajoille asti että voisi olla jo mielisairautta, ja käytin häntä useamman kerran kokeilemaan, voiko toinen ihminen aistia sen jos ruumiistairtautumistilassa käyn hänen luonaan. Sinne vaan sitten sängyn viereen ja sanomaan ison energeettisen "PÖ!":n. Ja kyllä se heräsi, ja pelkäsi, ja on pitänyt minua noitana siitä asti kun tällaisen kokeen jälkeen soittelin ja kyselin että nukuitko hyvin, varmistaakseni että kokemus hänen heräämisestään ja pelosta oli todellinen.

Kokemukseni unista lapsuudessa ovat hyvin saman kaltaisia. Veikkaankin, että selkounien näkemien on osittain taipumus vaikka sitä onkin mahdollista myös opetella.

Selkounia harrastin eniten 18-28-vuotiaana nuorena miehenä. Kutsun joskus tätä aikaa elämässäni punk-okkultismin kaudeksi. Kapina oli kovaa ja kaikkea piti kokeilla.

Sanon suoraan, että varsinkin alussa olin näissä unissa lähinnä kiinnostunut seksistä yliluonnollisten olentojen kanssa. Myöhemmin selkounessa oli mahdollista suoraan hyödyntää erilaisia "mahdottomia" kykyjä kuten levitaatio, telekinesia, pyrokinesia jne., käydä kaukaisissa paikoissa ja toisilla planeetoilla sekä tosiaan pelata VR-pelejä jo ennen niiden keksimistä.

Myös minä kokeilin vierailuja toisten unissa ja tässä yhteydessä sain yhden huikeimmista kokemuksistani magian maailmassa ikinä eli törmäsin vertaiseeni. Tämän wiccan kanssa sitten seurustelinkin useamman vuoden. Rakkauteni häneen syttyi unessa saamastani aikamoisesta "korvatillikasta".

Vierailija
338/540 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun harjoittelee pitkään (vuosia tai vuosikymmeniä) oppii myös kasvattamaan henkistä luomuskykyään eli tulee eräällä lailla valta aineen yli, pystyy luomaan ja rakentamaan. Ei vielä niin karkeavärähteisesti että se näkyy tässä maailmassa mutta hienompivärähteisessä kyllä. Esim juuri tuo maagin rakentama temppeli.

Itse tern auttamistyötä ja katastrofikuntoitusta ja autan erityisesti astraalitasolöe siirtyneitä katastrofiuhreja (siis äkillisesti kuolleita jotka esim mehtyt sodassa, luonnonkatastrofissa tms). Sielu on kuoleman jäklkeen hädissään jos kuolema oli odottamaton ja näitä pitää joskus auttaa eteenpäin. Tällöin on hyvä osata materialisoida ajatuksen voimalla apua, suojaa, auttajia, vaatetta jne, sillä tuossa vaiheessa ollan tilassa jossa vielä ei tajua olevansa kuollut. Silloinkin on toki mahdollsisuus nousta oikeaan kotiin heti, mutta hätäännyksen takia tähän tulee usein muutamien päivien/viikkojen viive.

Mutta energiarakentaminen on myös vaarallista. Sellainen 5-6v sitten oli muotia rakentaa Tulpa. Tulpa on energiaolento joka ennenpitkää alkaa elämään kun sotä tarpeeksi rakentaa ja metrialisoi. Osa Tulpista muuttui vaaralliseksi ja muutama teini meni psykoosiin. Tulpa oli silloin nuorten harrasrus.

Sen sijaan HYVIEN auttajaolentojen luominen on toivottavaa mutta niistäkin pitää pitää huolta. Minulla on luotuna useita auttajia, esim läheisen koulun vilkkaalla suojatiellä, kriisialueilla, syöpösaattohoitokodissa, lasten huostaanottolaitoksissa. Nämä tekevät puhdasta hyvää ja on luotu pyhästä hengestä.

Niin... olen kristitty itsekin. Ymmärrän hyvin että tekstin luettuaan moni ns raamattu-uskovainen tippuu penkiltä... mutta sanon vaan että taivaallinen viisas Jumala on monitasoisempi kuin ikinä voisi uskoakaan. En tästä teologista väittelyä kaipaa, sanon vaan että sama Jumala on monen muunkin maailman, maailmankaikkeuden ja rinnakkaisuniversumin luoja. Puhumattakaan niistä paikoista jossa pääsee sitten käymään tämän ja seuraavan elämän välissä (eli ”kuolleena”).

Vierailija
339/540 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanokaas nyt sitten että mikä on elämän tarkoitus? Olen itse kallistunut jälleensyntymän kannalle lähinnä hyvin pienten lasten parissa havaittujen ilmiöiden takia. Kun itsellä on ollut taapero sitä vasta tajuaa mikä on painoarvo sillä että pikkuruinen ihminen joka on psyykkisesti hyvin kehittymätön alkaa puhua edellisestä elämästään heti kun oppii puhumaan.

Vierailija
340/540 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanokaas nyt sitten että mikä on elämän tarkoitus? Olen itse kallistunut jälleensyntymän kannalle lähinnä hyvin pienten lasten parissa havaittujen ilmiöiden takia. Kun itsellä on ollut taapero sitä vasta tajuaa mikä on painoarvo sillä että pikkuruinen ihminen joka on psyykkisesti hyvin kehittymätön alkaa puhua edellisestä elämästään heti kun oppii puhumaan.

Lisäys: vaikka tämä on hypoteesi tällä hetkellä, en edelleenkään tajua mikä on pointti. Eläin minussa haluaa tietysti vimmatusti olla kuolematta, mutta sen vaiston ulkopuolella en oikein tajua koko touhun pointtia.