Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joko vetovoiman laki meni pois muodista?

Vierailija
14.08.2019 |

Ei kuule enää edes entisten tosiuskovien suusta vetovoima-asioita. :(

Kommentit (540)

Vierailija
261/540 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaaosmaagi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt ensimmäistä kertaa kirjoitan tähän ketjuun ja täytyy sanoa että on ihan loistava ketju. Itselle on viime aikoina herännyt mielenkiinto tämänkaltaisiin asioihin ja viime yönä kun en saanut unta, just törmäsin nettiä sellaillessa tuohon kaaosmagiaan. Ennen olin vakautunut ateisti, mutta viime aikoina on alkanut tuntua, että tätä maailmaa pyörittää pajon suuremmat voimat, ja meditointi, rinnakaistodellisuudet ynnä muut kiehtovat. Tässä ketjussa ei ole vielä juurikaan keskusteltu kundaaliheräämisestä, onko kellään kokemusta ja liittykö tämä jotenkin yhteen kaaosmagian kanssa? Olen tutkistellut noita oireita, mitä henkilön sanotaan kokevan heräysvaiheessa ja mulla on lähestulkoon kaikkia näitä viime aikoina yhä enemmän ja enämmän. Myös oman värähtelytason nostamisesta kiinnostaisi kuulla lisää,

Olen harrastanut aktiivisesti kundaliinijoogaa reilu 12v ja se on yksi harrastus muiden lomassa. En siis ole pelkkä joogi vaan tutkin muitakin tietoisuuden haaroja ja kuulun muutamaan tässäkin ketjussa nimettyyn järjestöön.

Kundaliinin nousuun liittyy todella rajusti vääriä uskomuksia ja pelkoja. Esim että voi tulla hulluksi, että alkaa näkemään/kuulemaan kaikkea ja että saa yliluonnolliset voimat.

Kundaliinin nousun tuntee ja huomaa, mutta siitä ei yksistään mitenkään valaistu saati että muuttuisi jotenkin yliluonnolliseksi energiaolennoksi. Olen toki lukenut kokemuksia tapahtuneesta mutta ovat todella rajusti liioiteltuja.

Sen sijaan tietoisuuden tilaa tapahtuma muuttaa ja ehkä tietyllä tapaa aivojen rakennetta niin että itse tietoisesti voi muuttaa aivotaajuuttaan. Normaalisti ihmisen aivotietoisuus seilaa beta-aalloilla päiväsaikaan, mennen sitten nukkuessa delta-tilaan. Kundaliinijoogi pystyy itse siirtymään esim tuottavaan ja luovaan theta-tilaan tai gamma-tilaan (sivuhuomautus: moni muukin pystyy, varmaan kaikki tän ketjun esoteerikot). Näissä tietoisuuden tiloissa pystyy sitten tekemään kokemuksellisia interventioita tai matkustamista tai mikä nyt sitten kiinnostaakin.

Kundaliinienergia on meillä kaikilla sillä se on tietty elämänvoima. Siinä ei ole siis mitään vaarallista tai pahaa.

Ps. Ennenkuin uskovaiset hyökkää varoittamaan pelsebuubin ansasta: olen kristitty ja uskovainen itsekin.

Kiitos vastaksesta on kyllä todella mielenkiiltoista. Onko sulla kokemusta binaural beatseistä? Itse olen jonkin verran näitä kuunnellut.

Kyllä, kuuntelen niitä itsekin. Se on yksi keino lisätä, kasvattaa ja uudelleenohjelmoida aivojen hermoratoja ja tiedon/viestin kulkureittejä synapsista toiseen. Samaa voi teh myös tietoisella meditaatiolla, jossa ei pyritä olemaan ajattelematta (niinkuin monessa muussa meditaation laadussa) vaan nimenomaan ajatellaan, tuttkitaan omaa ajatuskuviota ja ohjelmoidaan se uudestaan tai eri reittiä kulkevaksi.

Kokeile ihmeessä kundaliinijoogaa! Mitä parhain harrastus niin henkiseltä kuin fyysiseltä kantilta ajateltuna.

Olenkin kokeillut kundaliinijoogaa muutaman kerran ja ehdottomasti kiinnostaa oppia tästä lisää. Meditaatiota olen käyttänyt lähinnä stressinhalliitsemiseen, mutta kiinnostaa tosiaan myös oppia näistä rinnakaistodellisuusmeditoinneista sun muista. Myös ayahuasca kuulostaa kiehtovalta, vaikka en tiedä uskaltaisinko ikinä sitä kokeilla.

No helvettikäynnin sai tämä mies kertomansa mukaan jos ei muuta.

Tämä helvetti/taivas tavallaan on jokaisen ihmisen sisällä ja toi auahuasca on kuulemma todella voimakas kokemus, toiset sanovat että on täysin maailmankatsomuksen muuttama positiivinen kokemus, joka auttaa pääseemään eroon mm. traumoista, mutta olen kyllä just kuullut ihmisistä jotka ovat menneet sekaisin kokemuksesta.

Vähän off topic mutta itse asiassa mitkään aineen vaikutusaikaa pidemmät "sekaisin menemiset" eli käytännössä psykoosit ovat erittäin harvinaisia psykedeelejä käytettäessä. Ja ns. huono trippi voi olla yhtä lailla vapauttava kuin hyvä eli pelkästään/pääosin kivoja tuntemuksia sisältävä. Itsekin olin useamman kerran trippaillut ja kokenut syvää rauhaa, harmoniaa, luonnon värien kirkastumista, kauniita fraktaaleita taivaalla pyörimässä jne, mutta ne tripit oli vain kivoja ja siistejä, ei niinkään muuttavia. Sitten tuli huono trippi jossa koko egorakenteeni hajosi pahan kerran, esim. luisuessani yhä syvemmälle koin miten osat tietoisuuttani oli huonekaluissa eri puolilla kämppää, aika oli kadonnut jne. Lopulta simahdin kokemaan vain kirkkautta. Tuon tripin jälkeen en ole koskaan pelännyt kuolemaa enkä hulluutta, vaikka en itsekään tiedä mitä siellä pään sisällä tapahtui että se vaikutti niin paljon.

Silti minäkin tunnen yhden henkilön, joka mielen Lego-laatikkoa psykedeelien avulla penkoessaan löysi sieltä vesikauhuisen ketun. Edelleen odotellaan, että loputkin tästä kaverista palaisi tälle olemisen tasolle koska nykyinen versio on kohtuullisen sekaisin ja onneton.

Psykedeelit eivät ole riskittömiä. Toiset psykedeelit ovat riskittömämiä kuin toiset. Joillekin kaikki psykedeelit ovat mykkyä.

Sivusta huutelen, että olen myös kuullut, että ayahuascaa ym. käytettiin ennen muinoin lähinnä viimeisenä vaihtoehtona, kun henkinen "herääminen" tai miksi sitä nyt halutaankaan sanoa, ei onnistunut. Ja sitä käytettiin vain sen yhden kerran, ei jatkuvasti, kun toivottu vaikutus oli saavutettu. Jos nykyään lähtee jollekin shamanistiselle retriitille, niin totta kai rahaa vastaan saa vetää ayahuascatripit ihan niin monta kertaa kuin vain haluaa, koska ns. shamaanit tai oppaat saavat siitä rahaa.

Ja joidenkin mielestä kaikkien psykedeelien ja päihteiden käyttäminen heikentää ihmisen elinvoimaa sekä suojausta, auraa tms., mikä tekee ihmisen alttiimmaksi negatiivisille energioille, hyökkäyksille, entiteeteille yms. Varsinkin, jos on jo muutenkin negatiivinen ihminen, huono elämäntilanne, masennusta tms. Ainakin se syö energiaa, vaikka muuten kaikki menisikin ok:sti.

Lisäksi ihmisen oma DMT-tuotanto saattaa heikentyä, jos sitä saakin kehon ulkopuolelta. Ja on niitäkin ihmisiä, joiden kyky visualisoida tai keskittyä on heikentynyt pysyvästi aineiden käytön takia. En halua lietsoa turhaa pelkoa, mutta on hyvä olla tietoinen siitäkin, että varomattomalla käytöllä voi olla ikäviäkin seurauksia. Ja nämä jutut olen lukenut tai kuullut eri lähteistä. Itse en ole vielä kokeillut psykedeelejä, mutta jossain vaiheessa saatan ehkä kokeilla jotain.

Ayahuaschaa ei koskaan tulisi käyttää ilman kokenutta opastajaa joka ns "ohjailee" trippiäsi niin ettet pääse luisumaan mihinkään liian syvälle. Olen itse kerran kokeillut ayahuaschaa enkä oikein tiedä haluaisinko sitä kenellekään suositella. Varmaan elämäni ahdistavimmat ja kammottavimmat tunnetilat koin silloin, mutta samalla se auttoi avaamaan lapsuudenaikaisia traumaattisia kokemuksia ja muuttamaan elämäni suunnan. Vavahduttava kokemus.

Vierailija
262/540 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaaosmaagi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt ensimmäistä kertaa kirjoitan tähän ketjuun ja täytyy sanoa että on ihan loistava ketju. Itselle on viime aikoina herännyt mielenkiinto tämänkaltaisiin asioihin ja viime yönä kun en saanut unta, just törmäsin nettiä sellaillessa tuohon kaaosmagiaan. Ennen olin vakautunut ateisti, mutta viime aikoina on alkanut tuntua, että tätä maailmaa pyörittää pajon suuremmat voimat, ja meditointi, rinnakaistodellisuudet ynnä muut kiehtovat. Tässä ketjussa ei ole vielä juurikaan keskusteltu kundaaliheräämisestä, onko kellään kokemusta ja liittykö tämä jotenkin yhteen kaaosmagian kanssa? Olen tutkistellut noita oireita, mitä henkilön sanotaan kokevan heräysvaiheessa ja mulla on lähestulkoon kaikkia näitä viime aikoina yhä enemmän ja enämmän. Myös oman värähtelytason nostamisesta kiinnostaisi kuulla lisää,

Olen harrastanut aktiivisesti kundaliinijoogaa reilu 12v ja se on yksi harrastus muiden lomassa. En siis ole pelkkä joogi vaan tutkin muitakin tietoisuuden haaroja ja kuulun muutamaan tässäkin ketjussa nimettyyn järjestöön.

Kundaliinin nousuun liittyy todella rajusti vääriä uskomuksia ja pelkoja. Esim että voi tulla hulluksi, että alkaa näkemään/kuulemaan kaikkea ja että saa yliluonnolliset voimat.

Kundaliinin nousun tuntee ja huomaa, mutta siitä ei yksistään mitenkään valaistu saati että muuttuisi jotenkin yliluonnolliseksi energiaolennoksi. Olen toki lukenut kokemuksia tapahtuneesta mutta ovat todella rajusti liioiteltuja.

Sen sijaan tietoisuuden tilaa tapahtuma muuttaa ja ehkä tietyllä tapaa aivojen rakennetta niin että itse tietoisesti voi muuttaa aivotaajuuttaan. Normaalisti ihmisen aivotietoisuus seilaa beta-aalloilla päiväsaikaan, mennen sitten nukkuessa delta-tilaan. Kundaliinijoogi pystyy itse siirtymään esim tuottavaan ja luovaan theta-tilaan tai gamma-tilaan (sivuhuomautus: moni muukin pystyy, varmaan kaikki tän ketjun esoteerikot). Näissä tietoisuuden tiloissa pystyy sitten tekemään kokemuksellisia interventioita tai matkustamista tai mikä nyt sitten kiinnostaakin.

Kundaliinienergia on meillä kaikilla sillä se on tietty elämänvoima. Siinä ei ole siis mitään vaarallista tai pahaa.

Ps. Ennenkuin uskovaiset hyökkää varoittamaan pelsebuubin ansasta: olen kristitty ja uskovainen itsekin.

Kiitos vastaksesta on kyllä todella mielenkiiltoista. Onko sulla kokemusta binaural beatseistä? Itse olen jonkin verran näitä kuunnellut.

Kyllä, kuuntelen niitä itsekin. Se on yksi keino lisätä, kasvattaa ja uudelleenohjelmoida aivojen hermoratoja ja tiedon/viestin kulkureittejä synapsista toiseen. Samaa voi teh myös tietoisella meditaatiolla, jossa ei pyritä olemaan ajattelematta (niinkuin monessa muussa meditaation laadussa) vaan nimenomaan ajatellaan, tuttkitaan omaa ajatuskuviota ja ohjelmoidaan se uudestaan tai eri reittiä kulkevaksi.

Kokeile ihmeessä kundaliinijoogaa! Mitä parhain harrastus niin henkiseltä kuin fyysiseltä kantilta ajateltuna.

Olenkin kokeillut kundaliinijoogaa muutaman kerran ja ehdottomasti kiinnostaa oppia tästä lisää. Meditaatiota olen käyttänyt lähinnä stressinhalliitsemiseen, mutta kiinnostaa tosiaan myös oppia näistä rinnakaistodellisuusmeditoinneista sun muista. Myös ayahuasca kuulostaa kiehtovalta, vaikka en tiedä uskaltaisinko ikinä sitä kokeilla.

Tämä helvetti/taivas tavallaan on jokaisen ihmisen sisällä ja toi auahuasca on kuulemma todella voimakas kokemus, toiset sanovat että on täysin maailmankatsomuksen muuttama positiivinen kokemus, joka auttaa pääseemään eroon mm. traumoista, mutta olen kyllä just kuullut ihmisistä jotka ovat menneet sekaisin kokemuksesta.

Vähän off topic mutta itse asiassa mitkään aineen vaikutusaikaa pidemmät "sekaisin menemiset" eli käytännössä psykoosit ovat erittäin harvinaisia psykedeelejä käytettäessä. Ja ns. huono trippi voi olla yhtä lailla vapauttava kuin hyvä eli pelkästään/pääosin kivoja tuntemuksia sisältävä. Itsekin olin useamman kerran trippaillut ja kokenut syvää rauhaa, harmoniaa, luonnon värien kirkastumista, kauniita fraktaaleita taivaalla pyörimässä jne, mutta ne tripit oli vain kivoja ja siistejä, ei niinkään muuttavia. Sitten tuli huono trippi jossa koko egorakenteeni hajosi pahan kerran, esim. luisuessani yhä syvemmälle koin miten osat tietoisuuttani oli huonekaluissa eri puolilla kämppää, aika oli kadonnut jne. Lopulta simahdin kokemaan vain kirkkautta. Tuon tripin jälkeen en ole koskaan pelännyt kuolemaa enkä hulluutta, vaikka en itsekään tiedä mitä siellä pään sisällä tapahtui että se vaikutti niin paljon.

Silti minäkin tunnen yhden henkilön, joka mielen Lego-laatikkoa psykedeelien avulla penkoessaan löysi sieltä vesikauhuisen ketun. Edelleen odotellaan, että loputkin tästä kaverista palaisi tälle olemisen tasolle koska nykyinen versio on kohtuullisen sekaisin ja onneton.

Psykedeelit eivät ole riskittömiä. Toiset psykedeelit ovat riskittömämiä kuin toiset. Joillekin kaikki psykedeelit ovat mykkyä.

Sivusta huutelen, että olen myös kuullut, että ayahuascaa ym. käytettiin ennen muinoin lähinnä viimeisenä vaihtoehtona, kun henkinen "herääminen" tai miksi sitä nyt halutaankaan sanoa, ei onnistunut. Ja sitä käytettiin vain sen yhden kerran, ei jatkuvasti, kun toivottu vaikutus oli saavutettu. Jos nykyään lähtee jollekin shamanistiselle retriitille, niin totta kai rahaa vastaan saa vetää ayahuascatripit ihan niin monta kertaa kuin vain haluaa, koska ns. shamaanit tai oppaat saavat siitä rahaa.

Ja joidenkin mielestä kaikkien psykedeelien ja päihteiden käyttäminen heikentää ihmisen elinvoimaa sekä suojausta, auraa tms., mikä tekee ihmisen alttiimmaksi negatiivisille energioille, hyökkäyksille, entiteeteille yms. Varsinkin, jos on jo muutenkin negatiivinen ihminen, huono elämäntilanne, masennusta tms. Ainakin se syö energiaa, vaikka muuten kaikki menisikin ok:sti.

Lisäksi ihmisen oma DMT-tuotanto saattaa heikentyä, jos sitä saakin kehon ulkopuolelta. Ja on niitäkin ihmisiä, joiden kyky visualisoida tai keskittyä on heikentynyt pysyvästi aineiden käytön takia. En halua lietsoa turhaa pelkoa, mutta on hyvä olla tietoinen siitäkin, että varomattomalla käytöllä voi olla ikäviäkin seurauksia. Ja nämä jutut olen lukenut tai kuullut eri lähteistä. Itse en ole vielä kokeillut psykedeelejä, mutta jossain vaiheessa saatan ehkä kokeilla jotain.

Ayahuaschaa ei koskaan tulisi käyttää ilman kokenutta opastajaa joka ns "ohjailee" trippiäsi niin ettet pääse luisumaan mihinkään liian syvälle. Olen itse kerran kokeillut ayahuaschaa enkä oikein tiedä haluaisinko sitä kenellekään suositella. Varmaan elämäni ahdistavimmat ja kammottavimmat tunnetilat koin silloin, mutta samalla se auttoi avaamaan lapsuudenaikaisia traumaattisia kokemuksia ja muuttamaan elämäni suunnan. Vavahduttava kokemus.

Varmasti. Mitä olen ulkopuolisena trippivahtina asiaa seurannut josksu niin ayahuascaa ottavat tuntuu olevan ihan erilaisia kuin sieni- tai happopäät tripin aikana/jälkeen. Ayahuasca siis vaikuttaa todella paljon rajummalta ja enemmän ahdistavia kokemuksia aiheuttavalta. Siinä missä happopäät on harmittoman huvittavia useimmiten, sienipäät omaan harmoniaansa sulkeutuneina aika tylsiä (saattavat esim. tuijottaa jotain mandariinia ihastuksissaan tunnin tai jutella pihalta löytämälleen kivelle) niin ayahuascaa ottaneeet voi vääntelehtiä, ilmehtiä tuskaisasti, raapia itsensä verille, kokea todella ahdistavia elämyksiä jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/540 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin ylempänä miten haluaisin vähentää alitajuisten uskomusten ikävää manifestoitumista ja lueskelin tuota tänne linkattua opasta. Huh! En päässyt kolmea sivua pitemmälle kun jo tuli fiilis että tämä on kyllä scary shit :D! Kolmannen silmän avaamista jne. Olisko tähän minun vaivaan jotain täsmäiskua? Meditointia olen siis aikanaan kokeillut jo ja mielestäni ihan "hyvällä menestyksellä", mutta en tiedä auttoiko se aikanaan vai olisiko tilanne vielä pahempi ilman sitä. Täällä on ihmisillä tavoitteita jotka on niin pitkälle edistyneitä että tuskin koskaan tuun menemään. Haluaisin vain esim. toteuttaa "graalin maljani" eli ihanan mökkiloman yksin sukulaistädin mökillä, olen sitä jo neljä kertaa yrittänyt about kahden vuoden aikana enkä onnistunut kertaakaan koska kaikki vaan menee pieleen just silleen överisti mikä on näille tyypillistä ja vielä oikein kääntää veistä haavassa.

Vierailija
264/540 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaaosmaagi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, tämäkin vielä, ja sen oppaan pitää tietenkin olla itse ns. selvin päin, koska hänen pitää myös hoitaa se suojelupuoli, kun toinen on herkässä tilassa ja avoimempi entiteeteille, jos niihin nyt haluaa uskoa.

Kirjoitin tuon edellisen kommentin vähän kiireessä, ja sen olisi varmasti voinut muotoilla paremminkin. En siis ole ehdottomasti mitään aineita vastaan, koska ihmisillä on myös todella paljon hyviä ja mieltä avaavia kokemuksia. Mutta niihin ei pitäisi turvautua liikaa.

Moni näistä asioista yhtäkkiä kiinnostuva ihminen varmaan haluaisi kokea sen herätyksen, kolmannen silmän avautumisen tms. nopeasti ja auttaa asiaa aineilla, mutta joskus on parempi odottaa ja antaa sen tapahtua luonnollisesti, jotta siihen on sitten täysin valmis.

Vierailija
265/540 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kuullutkaan näitä termejä, mutta olen havainnut tämän ilmiön omassa elämässäni. Vasta hiljattain huomasin että saan ja olen saanut haluamani asiat tapahtumaan kun olen tarpeeksi uskonut ja halunnut.

Uskon karmaan ja omaan Jumalaani, jolta toisinaan pyydän hyvää ja suojelua. Jumalani on ikään kuin kohtalo, tai valtava energia tai voima. Pyynnön täytyy tulla sydämestä ja alitajunnasta jotta se toteutuu. On kuitenkin oltava nöyrä ja kiitollinen.

Rahaa en pyydä, se tuntuisi väärältä. Jos jotain negatiivista tapahtuu, uskon että jotain hyvää on tulossa vastapainoksi tai ikään kuin maksan saamistani hyvistä asioista. Niin pieniä kuin isojakin hyviä sattumia on käynyt, joten en voi enää järjelläkään selittää niitä pelkiksi sattumiksi. Olen insinööri ja hyvin looginen ja realistinen mutta elämäni tapahtumat vain vahvistavat uskoani. Jos en ole varma jostain, niin saan merkkejä jotka johdattavat oikeaan ratkaisuun.

En todellakaan julista tätä asiaa ääneen kaikelle kansalle, olen kertonut koko totuuden vain miehelleni. Henkimaailmaan en usko, enkä taivaaseen tai helvettiin, vaan energioihin ja uudelleensyntymiseen. Tämänhetkinen elämä määrittää seuraavan, ja hyvät teot palkitaan seuraavassa, samoin kuin huonoista rangaistaan.

Vierailija
266/540 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin vain esim. toteuttaa "graalin maljani" eli ihanan mökkiloman yksin sukulaistädin mökillä, olen sitä jo neljä kertaa yrittänyt about kahden vuoden aikana enkä onnistunut kertaakaan koska kaikki vaan menee pieleen just silleen överisti mikä on näille tyypillistä ja vielä oikein kääntää veistä haavassa.

Onko sinulla nyt parhaillaan tällainen tilanne, että odotat tiettynä aikana tapahtuvaa lomaa mutta olet huolissasi lopputuloksesta? Jos tilanne on päällä parhaillaan, sitä voi ulkopuolinenkin auttaa, jos annat luvan maagiselle avulle. Jos taas kyse on yleisemmän sinulle tyypillisen toistuvan kuvion ratkaisemisesta pysyvästi, siihen ei ole juurikaan muita teitä kuin oma työ.

Vierailija
267/540 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, siitäpä saa uuden väittelyn, nimittäin helvettiä itse asiassa ole olemassa ja niinsanotti taivaskaan ei ole yksi paikka. Vaan tuonpuoleisessa on monia eri tasoja, jonne sijoitutaan sen mukaan mikä on kehitysaste ollut tämänpuoleisessa. Pahat eivät joudu helvetin lieskoihin vaan oppimaan ja korjaamaan virheensä.

Minä pyrin jo tämän elämän puolella.

Ongelma on vain siinä, että tahtomattaan tekee pahaa kun asiaa totuuden valossa ajattelee, eikä ole mahdollista sovittaa sitä itse saati elää virheettömästi. Täytyy olla siis ulkopuolinen sovitus päästäkseen hyvään tilaan.

Kuten onkin! Jeesus sovitti kaikkien ihmisten pahat ja ymmärtämättömät teot.

Joka tämän sovituksen ottaa itselleen, pelastuu pahimmasta paikasta.

Olen samaa mieltä, että "kadotukseen" ei jäädä ikuisesti, vaan siellä tulee mahdollisuus ja tilaisuus oppia ja kehittyä, jolloin pääsee pois.

Ns. taivaassa on sitten eri tasoja, asuinsijoja, suoraan sinne tuleville.

Aluksi minun oli vaikea hyväksyä, että kaikki eivät ole tasa-arvoisia edes taivaassa.

Mutta siellä ei ole kilpailutilannetta eikä mitään negatiivisia tunteita, joten sillä ei ole itselle väliä, vaikka jotkut ovat paremmin palkittuja. Kaikki ovat onnellisia ja tyytyväisiä. :)

Vierailija
268/540 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viesti 268/268 kirjoittajan kanssa aivan samaa mieltä. Juuri noin ajattelen myös itse. Luonnossa kävellessä saan energiaa ja lohtua sekä kiitollisuutta kaikesta.

Vierailija
269/540 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te, jotka olette Dispenzan kirjoja lukeneet: onko niissä kerrottu se meditaatiomenetelmä, jolla on mahdollista saada suuriakin muutoksia aikaan elämässä ja jopa sairauksia paranemaan? Olen katsonut lukuisia Dispenza-haastatteluja, mutta hän ei tietenkään paljasta niissä yksityiskohtia tekniikastaan. Mietin vain, että opetetaanko ne (kunnolla) vasta maksullisilla kursseilla tai vastaavilla.

Vierailija
270/540 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sitä monet edelleen harrastaa. Siihenkin on nykyään myös mobiili-appseja sun muuta, esim. the Secret sovellus. Ja asiaan keskittyneitä instagram tilejä yms. 

Itse olen harrastanut yli 10 vuotta mutta en julkisesti siitä puhu kellekään livenä, koska en halua hörhön mainetta. Tuttavapiirissäni kun ei tuollaisiin juttuihin uskota.

Toimiiko se oikeasti?

Vierailija
271/540 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sitä monet edelleen harrastaa. Siihenkin on nykyään myös mobiili-appseja sun muuta, esim. the Secret sovellus. Ja asiaan keskittyneitä instagram tilejä yms. 

Itse olen harrastanut yli 10 vuotta mutta en julkisesti siitä puhu kellekään livenä, koska en halua hörhön mainetta. Tuttavapiirissäni kun ei tuollaisiin juttuihin uskota.

Toimiiko se oikeasti?

Itselläni on toiminut, mutta jos luet tätä ketjua niin huomaat, että toimii vain osalle ihmisistä, joilla sattuu ei-tietoiset uskomukset mahdollisen rajoista, omista kyvyistä, siitä millainen maailma on jne olemaan otolliset. Monella ei toimi siksi, että suurin osa mieltä on alitajuntaa ja siellä voi olla skeptisiä ajatuskuvioita joita ei onnistu muuttamaan vain visualisoimalla. Tästä ketjusta oppii myös, että tuon "alitajunta sabotoi Vetovoiman lain käyttöni" ongelman ratkaisuun on olemassa erilaisia tekniikoista kyllä.

Vierailija
272/540 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te, jotka olette Dispenzan kirjoja lukeneet: onko niissä kerrottu se meditaatiomenetelmä, jolla on mahdollista saada suuriakin muutoksia aikaan elämässä ja jopa sairauksia paranemaan? Olen katsonut lukuisia Dispenza-haastatteluja, mutta hän ei tietenkään paljasta niissä yksityiskohtia tekniikastaan. Mietin vain, että opetetaanko ne (kunnolla) vasta maksullisilla kursseilla tai vastaavilla.

Kyllä löytyy menetelmä (4 viikon ohjelma) esim. kirjasta "Luo itsesi uudelleen". 

Vierailija
273/540 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä löytyy menetelmä (4 viikon ohjelma) esim. kirjasta "Luo itsesi uudelleen". 

Ok, kiitos. Pitänee lukea kirjat jossain vaiheessa.

Vierailija
274/540 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toimiiko se oikeasti?

Itselläni on toiminut, mutta jos luet tätä ketjua niin huomaat, että toimii vain osalle ihmisistä, joilla sattuu ei-tietoiset uskomukset mahdollisen rajoista, omista kyvyistä, siitä millainen maailma on jne olemaan otolliset. Monella ei toimi siksi, että suurin osa mieltä on alitajuntaa ja siellä voi olla skeptisiä ajatuskuvioita joita ei onnistu muuttamaan vain visualisoimalla. Tästä ketjusta oppii myös, että tuon "alitajunta sabotoi Vetovoiman lain käyttöni" ongelman ratkaisuun on olemassa erilaisia tekniikoista kyllä.

Uskon vetovoiman lakiin en ole skeptinen, mutta lähinnä kysyin, koska haluan tietää miten muilla laki on toiminut. En tiedä kuinka selittäisin tämän, mutta olen ihastunut mieheen, joka ei tiedä tunteistani. Vuoden ajan on käynyt outoja yhteensattumia, olen nähnyt tietynlaisen puseron ja ostanut sen ja sitten yhtäkkiä samanlainen tai vastaava on miehellä, kesäkuussa pöydälläni oli muistilehtiö jonka kannessa oli kuva Pariisista ja Eiffel-tornista ja pam! kohta huomaan, että ihastukseni on Pariisissa. Kävin kampaajalla ja värjäytin hiukseni ja menee päivä niin miehellä on samanväriset hiukset kuin minulla. Emme siis tiedä näistä mitään, ne vain tapahtuvat. Onko tämä kaikki merkki siitä, että vetovoima vetää meitä yhteen?  Haluaisin saada selityksen näille tapahtumille.

Vierailija
275/540 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se toimii. Sehän se niin rasittavaa koko jutussa onkin. Kun nimittäin se, että rakentaa itsestään sen tarvittavan vastakappaleen asioille, jotka haluaa, vaatii ihan --tusti työtä. Niin kauan kun en viitsi, pelkkää kuraa tulee vastaan. Huoh.

Vierailija
276/540 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toimiiko se oikeasti?

Uskon vetovoiman lakiin en ole skeptinen, mutta lähinnä kysyin, koska haluan tietää miten muilla laki on toiminut. En tiedä kuinka selittäisin tämän, mutta olen ihastunut mieheen, joka ei tiedä tunteistani. Vuoden ajan on käynyt outoja yhteensattumia, olen nähnyt tietynlaisen puseron ja ostanut sen ja sitten yhtäkkiä samanlainen tai vastaava on miehellä, kesäkuussa pöydälläni oli muistilehtiö jonka kannessa oli kuva Pariisista ja Eiffel-tornista ja pam! kohta huomaan, että ihastukseni on Pariisissa. Kävin kampaajalla ja värjäytin hiukseni ja menee päivä niin miehellä on samanväriset hiukset kuin minulla. Emme siis tiedä näistä mitään, ne vain tapahtuvat. Onko tämä kaikki merkki siitä, että vetovoima vetää meitä yhteen?  Haluaisin saada selityksen näille tapahtumille.

Synkroniteettejä... Tarkoittaa että teillä on jonkin tason yhteys, mutta asiasta ei voi esim. päätellä että mies on kiinnostunut sinusta tai että jos saatte suhteen, siitä tulee hyvä. Itselläni elämäni rankin ja paskin suhde on sellaisen miehen kanssa jonka kanssa tuli juuri tuollaisia juttuja ja tunsin ensinäkemältä, että olen tuntenut hänet aina, tarkoittaen jo edellisiä elämiä. Mutta ei ole automaattisesti niinkään siis että aina suhde on huono jos on synkroniteettejä, mutta ei kannata liikaa kuvitella.

Jos sinua kiinnostaa tuo mies, niin ei kannata kauheasti merkkejä etsiä vaan toimia. Selvittää onko vapaa, vaikuttaako kiinnostuneelta, tehdä jonkin tason aloitteita (voi olla alkuun vain pitkiä katseita, hymy tms). Ja käyttää vaikka näitä manifestointitekniikoitakin.

Vierailija
277/540 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On muutama opastettu meditaatio kirjassa, mutta ei mikään ainutlaatuisia. Joe on tehnyt myös youtubeen induktiovideon jolla harjoittelu aloitetaan. Siinä käydään ruumiinosa kerrallaan läpi tyyliin ”voitko tuntea sen tilan, jonka käsivartesi täyttää, ja tuntea sen miten se vie tilan koko avaruudellisessa tilassa”. Induktiomeditaation tarkoitus on laajentaa kehollista tietoisuutta ja päästä ”irti kehosta” ennen pitkää. Alkuun tehdään viikko pelkkää induktiota.

Tämä induktio meditaatio Löytyy youtubesta Dispenzan itse puhumana, mutta hänen äänensä on aika ärsyttävä... eli samaa induktiota on muutkin tehneet videoksi kauniimmalla puheäänellä :)

Tärkeintä on että Dispenzan oppien mukaan meditaatio ei ole sitä että ”ei saa ajatella, ei saa ajatella” vaan siinä ajatellaan. Valitaan joku tunne josta halutaan eroon, vaikka kateus. Mietitään miksi tunnen näin? Mistä se juontuu? Aiheuttiko sen joku tapahtuma? Mikä oli sen juurisyy?

Sen jälkeen ohkelmoidaan ajatukset uusiksi ja alitajunnalle sanotaan että en enää tunne tätä tunnetta, vaan korvaan sen tunteella X. (Vaikkapa kiitollisuus).

Seuraavan kerran kun meinaa sitten tuntea kateutta, tunne pitää heti pysäyttää ja korvata sillä valitulla uudella tunteella. Kun toistaa tätä tapeeksi niin aivot oppivat uuden mallin ja uudet hermoradat kehittyvät.

Tärkeintä on että meditoi. Jotkut tykkäävät siitä ”ei saa ajatella mitään” - tyylistä mutta itse meditoin aktiivisesti eli työskentelen meditaation ajan.

Meditoinnin avulla pääsee eroon ajatuksen ja tunteen yhdistelmästä, joka aiheuttaa suurimmat ongelmat. Esim jos sinua lapsena hakattiin, pelsit ka tunsit voimatonta sanatonta raivoa. Sitten aina kun aikuisena pelkäät, kehosi ja aivosi muistavat lapsuuden ehdollistumisen ja pukkaavat pintaan saman raivon ja turhautumisen. Koska ajatus tuo mukanaan tunteen, se käy niin nopsaan ettei ehdi edes ajatella sitä. Tän takia esim rikolliset kuntoutuk huonosti kun impulsiivinen ajatus-tunne yhdostelmä on niin vahva.

Kirjoja saa kirjastosta myös lainaksi. Intoa opin tielle!

Vierailija
278/540 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toimiiko se oikeasti?

Synkroniteettejä... Tarkoittaa että teillä on jonkin tason yhteys, mutta asiasta ei voi esim. päätellä että mies on kiinnostunut sinusta tai että jos saatte suhteen, siitä tulee hyvä. Itselläni elämäni rankin ja paskin suhde on sellaisen miehen kanssa jonka kanssa tuli juuri tuollaisia juttuja ja tunsin ensinäkemältä, että olen tuntenut hänet aina, tarkoittaen jo edellisiä elämiä. Mutta ei ole automaattisesti niinkään siis että aina suhde on huono jos on synkroniteettejä, mutta ei kannata liikaa kuvitella.

Jos sinua kiinnostaa tuo mies, niin ei kannata kauheasti merkkejä etsiä vaan toimia. Selvittää onko vapaa, vaikuttaako kiinnostuneelta, tehdä jonkin tason aloitteita (voi olla alkuun vain pitkiä katseita, hymy tms). Ja käyttää vaikka näitä manifestointitekniikoitakin.

Olemme molemmat sinkkuja ja nuo mitä kerroin niin siinä oli vain muutama siitä  mitä on tapahtunut. Näitä samankaltaisuuksia tulee monta viikossa ja nämä ovat jatkuneet pitkään. Olen myös huomannut, että näen etiäisiä tästä miehestä, etiäisissä olen hänen kanssaan tai hänen kotonaan, näen todella tarkasti minkälaista siellä on, vaikka en ole oikeasti koskaan käynyt miehen asunnossa. Meillä on samanlaisia tapoja, arvot ja ajatuksia -ainoa vaan, että asumme eri maanosissa. Tunnen todella vahvaa vetovoimaa miestä kohtaan, jotain mitä ei vain pysty sanoin kuvaamaan ja tunnen kuinka syvä yhteys meillä on, vaikka emme ole koskaan jutelleet. Syvän yhteyden lisäksi olemme molemmat tunteellisia, intuitiivisia ja herkkiä, vaikkei päälle päin uskoisi. Tässä täytyy olla jokin tarkoitus miksi vedämme toisiamme puoleemme. Uskon, että tapaamme jos vetovoiman laki ja rakkaus niin selvästi haluaa.

Vierailija
279/540 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmenetään soppaa vielä vähän sakeammaksi. Nimittäin kukas nielee väitteeni siitä, että maailmankaikkeus on illuusio ja pelkkä näytelmä, eikä havaitsijoita ole kuin yksi? Eli periaatteessa on olemassa vain yksi tietoisuus, eli sama yksi ainoa ”ihminen” on kysynyt kaikki kysymykset ja antanut kaikki vastaukset. Sama ”ihminen” on kirjoittanut kaikki ketjun viestit ja on välillä erimielinen ja riitelee itsensä kanssa.

Ja että oikeastaan emme ole missään maailmassa ollenkaan - näemme vain unta - ja oikeasti olemme koko ajan osa jumalaa, jumaluutta ja jumalan rinnakkaisia kanssaluojia.

Tämä on ns non-dualistinen maailmankuva ja moni valaistunut vannoo tämän nimiin.

Itse luin tästä ensimmäistä kertaa ehkä 10 v sitten, luin kaikki Garh Renardin kirjat alkuun. Ensin tulin vihaiseksi, kiistin koko asian, kieltyäydyin uskomasta. Mutta... ajan kanssa olen tullut ehkä toisiin ajatuksiin. Nykyään koen usein tilanteita joissa tajuan olevani täysin yksin maailmankaikkeudessa. Siis jopa silloin jo on ryhmämeditaatio ja muita vieressä.

Ja en nyt ole uniikki lumihiutale, en tarkoita että minä olen se yksi ja valittu, vaan tarkoitan että jokainen meistä on. Jokainen voi meditaatiossa kokea että olen aivan yksin, ympärilläni ei ole mitään (huonetta, taloa, avaruutta, on vain tyhjyys), ja ei ole ketään muuta ihmistä missään koska kaikki muu on vain tyhjää.

Tunne ei ole siis lainkaan apaattinen tai masentunut niinkun voisi ajatella, eikä edes ahdistava vaan jotenkin, no kiinnostava ja oivaltava.

Tän jälkeen olen tehnyt ihmeiden oppikurssia, jossa päätehtävänä on antaa kaikille anteeksi. Vasta kun annat kaikille anteeksi - niille jotka kiusaavat sinua, niille jotka rikkovat sinua vastaan, ja yleisimmin kaikille pahoille jotka mur-haa ja tap-paa, niin VASTA SITTEN olet antanut kaiken itsellesi anteeksi. Sillä kaikki teot joita näet muiden tekevän, ovat itse asiassa sinun alitajuisen syyllisyytesi tuottamia tekoja joita havainnoit. Ja jotka tulee antaa ehdoitta anteeksi.

Ja joo tiedän, tää on CREEPYÄ. Alkun olin tosi ahdistunut tästä, mutta nyttemmin siirtynyt kiinnostavaan tutkimisen vaiheeseen.

Onko ketään joka olisi tehnyt ihmeiden oppikurssin? Senhän sanotaan olevat Jeesuksen ”selkosanelema” opetusteos. Sinällään loogista sillä anteeksiantoa painotetaan siinä kovasti. Eli seuraavan kerran kun joku haukkuu sut, kiilaa autolla eteen, ryöstää sun lompakon, rikkoo sun veneen, tehtäväsi on vaan antaa anteeksi, vaikkei toinen kadu tai pyydä!

Ps. Kiinnostavia näkökulmia ketju täynnä!

Vierailija
280/540 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On muutama opastettu meditaatio kirjassa, mutta ei mikään ainutlaatuisia. Joe on tehnyt myös youtubeen induktiovideon jolla harjoittelu aloitetaan. Siinä käydään ruumiinosa kerrallaan läpi tyyliin ”voitko tuntea sen tilan, jonka käsivartesi täyttää, ja tuntea sen miten se vie tilan koko avaruudellisessa tilassa”. Induktiomeditaation tarkoitus on laajentaa kehollista tietoisuutta ja päästä ”irti kehosta” ennen pitkää. Alkuun tehdään viikko pelkkää induktiota.

Tämä induktio meditaatio Löytyy youtubesta Dispenzan itse puhumana, mutta hänen äänensä on aika ärsyttävä... eli samaa induktiota on muutkin tehneet videoksi kauniimmalla puheäänellä :)

Tärkeintä on että Dispenzan oppien mukaan meditaatio ei ole sitä että ”ei saa ajatella, ei saa ajatella” vaan siinä ajatellaan. Valitaan joku tunne josta halutaan eroon, vaikka kateus. Mietitään miksi tunnen näin? Mistä se juontuu? Aiheuttiko sen joku tapahtuma? Mikä oli sen juurisyy?

Sen jälkeen ohkelmoidaan ajatukset uusiksi ja alitajunnalle sanotaan että en enää tunne tätä tunnetta, vaan korvaan sen tunteella X. (Vaikkapa kiitollisuus).

Seuraavan kerran kun meinaa sitten tuntea kateutta, tunne pitää heti pysäyttää ja korvata sillä valitulla uudella tunteella. Kun toistaa tätä tapeeksi niin aivot oppivat uuden mallin ja uudet hermoradat kehittyvät.

Tärkeintä on että meditoi. Jotkut tykkäävät siitä ”ei saa ajatella mitään” - tyylistä mutta itse meditoin aktiivisesti eli työskentelen meditaation ajan.

Meditoinnin avulla pääsee eroon ajatuksen ja tunteen yhdistelmästä, joka aiheuttaa suurimmat ongelmat. Esim jos sinua lapsena hakattiin, pelsit ka tunsit voimatonta sanatonta raivoa. Sitten aina kun aikuisena pelkäät, kehosi ja aivosi muistavat lapsuuden ehdollistumisen ja pukkaavat pintaan saman raivon ja turhautumisen. Koska ajatus tuo mukanaan tunteen, se käy niin nopsaan ettei ehdi edes ajatella sitä. Tän takia esim rikolliset kuntoutuk huonosti kun impulsiivinen ajatus-tunne yhdostelmä on niin vahva.

Kirjoja saa kirjastosta myös lainaksi. Intoa opin tielle!

Suuret kiitokset kattavasta vastauksesta! Voi olla, että aiemmin keväällä/kesällä yritinkin katsoa tuollaista induktiovideota, koska kuvauksesi kuulostaa tutulta, mutta taisin jättää kesken, koska jokin siinä häiritsi.

Olen huomannut, että minun on vaikea löytää meditaatiovideota, joka ei ärsyttäisi. Joko on todella huono äänenlaatu, niin että on vaikea kuulla puhujaa ja taustamusiikki on liian kova, tai puhujalla on rasittava puhetapa, tai ehdotettu hengitystahti on itselleni jotenkin hankala, tai sitten video on hirveän pitkä ja alkaa nukuttaa kesken kaiken. Myös tuo kehoon keskittyminen tuntuu itsestäni jotenkin vaikealta... Kuulostaapa negatiiviselta, heh.  Mutta pitäisi tosiaan etsiä itselle sopiva ohjattu video, että saisi tehtyä meditoinnista kunnon rutiinin. Kiitos vielä, että jaksoit vastata noin pitkästi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi