Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies valitti, kun siltä on ehjät kalsarit loppu!

Vierailija
13.08.2019 |

Siis voi apua, miksi ei mene ostamaan lisää? Tuntuu ajattelevan, että homma kuuluu vaimolle. Voi jumalauta. Avautui oikein kunnolla äkäisesti sanoen, että eikö niitä kalsareita ole vieläkään, hänhän on sanonut siitä jo monta kertaa. Potku persiille vai kalsarikauppaan?

Kommentit (82)

Vierailija
41/82 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko näitä ukkoja enemmänkin? Oma mieheni myös kerran äkäisesti ihmetteli, että miksi en ole ostanut hänelle uusia vaikka lähes kaikki entiset on rikki tai vähintään aivan kuluneet, kun on koko meidän avoliiton (siinä kohtaa 5 vuotta) käyttänyt jo samoja. Vastasin ihmettelyyn, että oon olettanut, että kun ei itse oo ostanut uusia niin ei ne reiät haittaa ja ei oo minun homma huolehtia aikuisen miehen kalsareista. Ei kai mulla oo käynyt mielen vieressäkään, että se ois mun tehtävä ostella miehelle alusvaatteita. Mä ostan omani ja lapsen, mies ostakoon omansa. Osasi yksin asuessaan, joten osaa nytkin.

Vierailija
42/82 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitikö ne on hänelle tähän saakka ostanut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/82 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehesi klassinen kalsarinviskelijä? Mieheni kalsaripulmaan ratkaisu löytynyt muutamaan kertaan sängyn ja sohvan alta. Nyt saanut touhun tuotuun eikä enää jätä vaatteita lattialle

Vierailija
44/82 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ostan omani ja lapsen, mies ostakoon omansa.

Miksi opettaa lapset siihen että äiti (nainen) ostaa (alus)vaatteet. Yhtä hyvin se mieskin osaa ne ostaa ja vähän isommat lapset jo osaa ostaa ne itsekin.

Vierailija
45/82 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä nöyrästi anteeksi ukolta ja mene ostamaan kalsarit.

Tämän jälkeen ala sivulauseessa muistuttaa milloin mistäkin hoidettavasta/hankittavasta asiasta.

Parin viikon päästä räjähdä täysin siitä, 

että sitä uutta hiuksillesi suunnattua schampoo purkkia ei ole vieläkään hankittu, autosi renkaita ilmattu,

hammaslääkäriaikaasi ei oltu peruttu jne. 

Jos hän ihmettelee tätä, sano että hoidathan sinäkin hänen kalsariostokset, joten oletat että hän 

hoitaa myös sinun juoksevat asiat.

Vierailija
46/82 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mksi te naiset tapatte ja heitätte roskin miesten melkein hyviä ja melkein ehjiä t-paitoja ja alushousua???  

Onko teillä puolisona joku neiti-mies, joka valittaa rikkinäisistä alusvaatteista? Häh!!!??? 

ps. meikä heitetään säänönmukaisesti ulos omilta vaatekaupoilta ja siksi meikä käyttää kummalisen krjavanvärisiä vaatteita! 

Vierailija
47/82 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onko näitä ukkoja enemmänkin? Oma mieheni myös kerran äkäisesti ihmetteli, että miksi en ole ostanut hänelle uusia vaikka lähes kaikki entiset on rikki tai vähintään aivan kuluneet, kun on koko meidän avoliiton (siinä kohtaa 5 vuotta) käyttänyt jo samoja. Vastasin ihmettelyyn, että oon olettanut, että kun ei itse oo ostanut uusia niin ei ne reiät haittaa ja ei oo minun homma huolehtia aikuisen miehen kalsareista. Ei kai mulla oo käynyt mielen vieressäkään, että se ois mun tehtävä ostella miehelle alusvaatteita. Mä ostan omani ja lapsen, mies ostakoon omansa. Osasi yksin asuessaan, joten osaa nytkin.

Mitä hän vastasi?

Av:lla oppii aina uutta. En ole koskaan tiennytkään, että jotkut miehet eivät tajua ostaa omia kalsareita.

Vierailija
48/82 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä voi tilata netistäkin. Ei tarvitse juosta kauppaan asti. Tilaat samalla itsellesi jonkin ihanan syksyisen kashmirneuleen palkkioksi - ja mies maksaa omalla kortillaan tai verkkopankin kautta. Kannattaisiko?

Vierailija
49/82 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kalsarit on rikki tai pesussa, niin mieshän kulkee kommandona. Se on miehekäs ratkaisu pulmaan. 

Vrt. teininä kun äiti otti lakanat sängyistä pesuun, minä laitoin itselleni puhtaat tilalle ja veljeni nukkui muutaman viikon makuupussissa kunnes maksoi mulle siitä, että laitan senkin lakanat. :) Se ei jotenkin tullut pussilakanan kanssa toimeen.

Vierailija
50/82 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilaa sille muutamat TODG:t. Niillä minä miestäni hemmottelen.

Et kai sinä omilla rahoillasi osta miehelle vaatteita? No ei ihme, että suomalaiset naiset kulkee niin kulahtaneissa vaatteissa, kun naisten rahat menee miesten vaateostoksiin.

Vierailija
51/82 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää ostamaan ja monta paria kerralla.

Yksi luottomerkki tässäkin, on helppoa.

Vierailija
52/82 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siinä rakastava kumppani. Tosin mies kuullostaa hieman vätykseltä.

Vierailija
53/82 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipa mieleen tästä exä joka osti kyllä omat kalsarinsa ja yleensä oli ehjät päällä. Muistan kerran kun hänellä oli niin rikkinäiset kalsarit päällä että koko p erse vilkkui :D

Vierailija
54/82 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli hauska!

Tuli mieleen kun kerran lapsena säästin viikkorahoista että sain itse ostettua ylisöpöt pikkuhousut.

Voisiko tämä risakalsarisankari alkaa vaikka säästämään säästöpossuun ja ostaa sitten ihan itse omat kalsarinsa?

Mamma voi tietysti lähteä makutuomariksi muttei maksajsksi.

Vierailija
55/82 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy ostamassa 10 paria 2 numeroa liian pieniä kalsareita tai parit stringit.

Vierailija
56/82 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot hälle että soittaa äidillensä ja pyytää ostamaan.

Vierailija
57/82 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko alhainen aivotoiminta äijällä. Mitä jos lakkaat olemasta sille äiti?

Vierailija
58/82 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalsarit / pyjamat ja sukat on meillä vakikamaa joulupaketeissa. Niin miehelle kuin nuorisollekin. Ne nyt on vähän kuin leipää hyllystä valitsisi - ostos ihan helpoimmasta päästä - miehelle.

Mies taas ostaa minulle alusvaatteita kun ollaan matkoilla missä on aikaa kokeilla ja ihania alusvaatekauppoja (esim Intimissimi) - mä valitsen ja kokeilen ja hän maksaa :)

Mutta sinällään - mies kyllä kykenee itsekin vaatteensa ostamaan (ja nuoriso vähän liiankin hyvin 😂)

Vierailija
59/82 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies saattaa joskus sanoa että kalsarit on vähissä. Ja minä vaimona ostan sitten lisää. Tosin yleensä pyykkivastaavana huomaan kyllä tuon aiemmin ja ostan uusia miehelle kun koen hänen niitä tarvitsevan.

Minä ostan koska käyn enemmän kaupoissa kuin mies. Mutta ihan varmasti mies saisi itsekin ostettua kalsarinsa. Ja jos mies valittaisi minulle siitä etten ole ostanut tai käskisi ostamaan niin saisikin jatkossa ostaa itse vaatteensa.

Mielelläni hemmottelen miestä sillä että hänellä on puhtaita vaatteita aina kaapissa valmiina, mies puolestaan hemmottelee minua muilla tavoilla.

Saako kysyä kuinka vanhoja olette?

Äitini syntynyt v. 50, ostaa miehensä kaikki vaatteet ja voitelee leivätkin. Maksaa laskut. Ruokaa joutuu ukko itse ottamaan lautaselle, ja syömään ja peseytymään itse, pyyhkimään takapuolensa, leikkaamaan kyntensä, muut tekeekin sitten äiti. Olenkin sanonut äidille että lopettaa ton turhan passaamisen, ukkohan on ihan avuton ja saamaton. Mitä jos äitini kuolis, olishan toi onneton ukko lottovoitto seuraavalle akalle.

Miksi vaimot tekevät miehistään uusavuttomia?

Vierailija
60/82 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies saattaa joskus sanoa että kalsarit on vähissä. Ja minä vaimona ostan sitten lisää. Tosin yleensä pyykkivastaavana huomaan kyllä tuon aiemmin ja ostan uusia miehelle kun koen hänen niitä tarvitsevan.

Minä ostan koska käyn enemmän kaupoissa kuin mies. Mutta ihan varmasti mies saisi itsekin ostettua kalsarinsa. Ja jos mies valittaisi minulle siitä etten ole ostanut tai käskisi ostamaan niin saisikin jatkossa ostaa itse vaatteensa.

Mielelläni hemmottelen miestä sillä että hänellä on puhtaita vaatteita aina kaapissa valmiina, mies puolestaan hemmottelee minua muilla tavoilla.

Saako kysyä kuinka vanhoja olette?

Äitini syntynyt v. 50, ostaa miehensä kaikki vaatteet ja voitelee leivätkin. Maksaa laskut. Ruokaa joutuu ukko itse ottamaan lautaselle, ja syömään ja peseytymään itse, pyyhkimään takapuolensa, leikkaamaan kyntensä, muut tekeekin sitten äiti. Olenkin sanonut äidille että lopettaa ton turhan passaamisen, ukkohan on ihan avuton ja saamaton. Mitä jos äitini kuolis, olishan toi onneton ukko lottovoitto seuraavalle akalle.

Miksi vaimot tekevät miehistään uusavuttomia?

Tuo on kyllä aika perinteistä avuttomuutta ei mielestäni mitään uusavuttomuutta. Perinteisissä rooleissa mies ja nainen on hyvin riippuvaisia toisistaan. Mies siitä että vaimo hoitaa kodin nainen siitä että mies hoitaa asiat kodin ulkopuolella, tienaa rahaa, hoitaa raha-asiat, vakuutukset yms., hoitaa yhteiskunnalliset velvoitteet jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä