Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies valitti, kun siltä on ehjät kalsarit loppu!

Vierailija
13.08.2019 |

Siis voi apua, miksi ei mene ostamaan lisää? Tuntuu ajattelevan, että homma kuuluu vaimolle. Voi jumalauta. Avautui oikein kunnolla äkäisesti sanoen, että eikö niitä kalsareita ole vieläkään, hänhän on sanonut siitä jo monta kertaa. Potku persiille vai kalsarikauppaan?

Kommentit (82)

Vierailija
21/82 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma vinkkini onkin, että tekee kuten minä ja paikkaa housut.

Terveisin Naispelko26

Mä tein ton lapsena isän alushousuille. Vitsillä valitsin paikan kuvan.

t. huono tuleva vaimo

Vierailija
22/82 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt meet pyytää siltä kunnolla anteeksi ja sanot anteeksi rakas, huomenna käyn ostamassa sulle uusia kalsareita. Ja lopuksi vielä sanot että virheeni tämä ei tule toistumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/82 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pikkuliini murupuppeli  parka! Kulkee reikäisissä pöksyliineissä kun tuhma mami ei hoida hommiaan. 

Vierailija
24/82 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sanoo, että miehillä on liian helppoa? Ei ole kun ihan kalsarit joutuu ostamaan itse, nii!

Vierailija
25/82 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaa omia kusisia stringejä?

Vierailija
26/82 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonon vaimon puhetta tuo. Mies on perheen ja suhteen pää.

No apn tapauksessakin perheen ja suhteen pää on nainen. Perheenpää on se joka kantaa vastuun ja jolla on asioitten narut käsissä. Aplläkin mies ei osaa ostaa edes omia alusvaatteita itsenäisesti.

Suomalaisissa perheissä nainen on 99% perheen ja suhteen pää. Mies perinteinen vapaamatkustaja ja inisijä.

Vierailija
27/82 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikkaa ne rikkinäiset. Otat niitä lasten banaanintahrikia T-paitoja, jotka on menossa räteiksi/lumppukeräykseen ja sieltä aplikoit kivoja yksisarviskuvia reikäkohtien päälle. Jos mies valittaa, niin sano, että tämä on sinun tekosi ilmastonmuutoksen pysäyttämiseksi eikä kalsareissa enää ole reikiä,joten mitä valitat.

Vierailija
28/82 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksälle osti alusvaatteet hänen äitinsä. Joululahjaksi sai aina ison kasan hyvälaatuisia kalsareita, aluspaitoja ja sukkia. Eksä tykkäs, ja kyllä minustakin oli oikein hyvä ja käytännöllinen lahja. Minullekin osti yöasuja jne...  

Vierailija
29/82 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyt ostamassa silmää miellyttäviä tai tilaat Kiina web kaupoista niitä läpinäkyviä. Nautit sitten miehen ilmeistä kun vetää jalkaansa ekaa kertaa.

Vierailija
30/82 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellinen ratkaisu olisi valittaa takaisin että voi jumalauta kun ei ole enää tamponeja, montako kertaa pitää sanoa! Ja tietysti vielä elekielellä joka viestii että miehen olisi tietysti pitänyt osata huomata moinen hänen vastuullaan oleva puute.

Vähän kypsempi ratkaisu olisi keskustella miehen kanssa että jokainen aikuinen joutuu/saa ihan itse ostaa vaatteensa, ne kun eivät ole kenenkään muun vastuulla.

Vierailija
31/82 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitihän on ne aina ostanut.

Vierailija
32/82 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää oon kunnon vaimo ja huomautan prismassa ollessani että käy ny hyvä mies hakeen itelles niitä kalsareita jotta ei tartte paljainpersein olla. Jos siis ei ite hoksaa puoleen vuoteen tota.

Vierailija
33/82 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaa omat stringisi.

Vierailija
34/82 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies saattaa joskus sanoa että kalsarit on vähissä. Ja minä vaimona ostan sitten lisää. Tosin yleensä pyykkivastaavana huomaan kyllä tuon aiemmin ja ostan uusia miehelle kun koen hänen niitä tarvitsevan.

Minä ostan koska käyn enemmän kaupoissa kuin mies. Mutta ihan varmasti mies saisi itsekin ostettua kalsarinsa. Ja jos mies valittaisi minulle siitä etten ole ostanut tai käskisi ostamaan niin saisikin jatkossa ostaa itse vaatteensa.

Mielelläni hemmottelen miestä sillä että hänellä on puhtaita vaatteita aina kaapissa valmiina, mies puolestaan hemmottelee minua muilla tavoilla.

Vierailija
35/82 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sinä teidän liitossanne se hänen 'kalsaripankkinsa' ?

Vierailija
36/82 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menet kalsarikauppaan tietenkin. Mikä vaimo tuollainen on joka ei osaa miehensä perustarpeista huolehtia?

Aikuinen mies, joka ei itse älyä ostaa omia vaatteitaan, on jälkeenjäänyt.

Vierailija
37/82 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkareita onkin paljon kivempi ostaa.

Opeta sille se...

Vierailija
38/82 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huonon vaimon puhetta tuo. Mies on perheen ja suhteen pää.

Mies on elämän apukoululainen, ei osaa edes omia kalsariasioita hoitaa.

Näiden älykkyosamäärä on reilusti alle 100. Jostain kumman syystä noille myönnetään mm. ajokortti, ja sen kyllä huomaa kun liikenteessä on niin paljon noita tollukoita.

Vierailija
39/82 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies saa äidiltään aina kalsareita lahjaksi, ei tarvi itse ostella. Saa myös sukkia ja paitoja.

Vierailija
40/82 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän tehneeni noin että ostin miehelle kalsareista, sukkia ym itse ja omilla rahoilla 🙈 kunnes havahduin tässä pari vuotta sitten. Ensin jupisi ja kulki rikkinäisissä mutta en kuunnellut. Nyt on käynyt ihan itse Prismakaupassa 😄 ostoksilla ja jupisee kun on kalliita! Ja minusta on kuulemma tullut ilkeä? On se miehen elämä vaikeaa totta tosiaan.....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä