Kertokaa hauskoja tai creepyjä treffistooreja
Olin nuorempana vähän naiivi ja tapasin mukavanoloisen miehen tinderissä. Treffasimme puistossa ja koska juttu luisti mukavasti niin jatkoimme miehen asunnolle. Siellä tuli outo olo ja tajusin että miehellä on seksi mielessä. Valehtelin, että tätini soitti ja tarvitsi nopeasti apua koiransa kanssa ja pääsin pois tilanteesta. Emme enää tavanneet.
Kommentit (432)
Vierailija kirjoitti:
Mies oli kivan näköinen kuvissa ja hänellä oli hauskat jutut. Sovin treffit suurin odotuksin. Olin saapunut ravintolaan n. 5 min ennen ja odottelin miestä, kun kilahti viesti että ”olen kohta siellä. Eihän sua muuten häiritse että olen liikuntavammainen”. Olin ihan että mitä häh, vastasin ettei tietenkään häiritse ja kysyin tartteeko hän apua ravintolaan pääsemiseen kun siinä on portaita, ei kuulemma tarvinnut.
Sit paikalle ontui tämä mies, tai ei voi puhua ontumisesta, hän joutui heittämän jalkaa silleen kummallisesti sivulle tosi paljon. Kuulemma synnynnäinen lonkkavika. Söimme ja joimme pari lasia viiniä ja mies kertoi, ettei pysty saamaan lapsia tai yhdyntään, kun sukuelimet on epämuodostuneet, eikä hänellä ole oikein penistä ollenkaan. Lisäksi hänellä oli avanne.
Olisko ollut kiva kertoa jotain näistä ENNEN treffejä?
Vaikuttaa siltä, että miesparka huomasi, että sulla oli vaan se yksi asia mielessä ja hän koetti kiemurrella irti kun mato koukusta. :)
Vierailija kirjoitti:
Sokkotreffit joskus parikymppisenä. Mies oli opiskelukaverin tutun tuttu, kuulemma oltais sovittu tosi hyvin yhteen. Ensin käveltiin kaatosateessa ties mitä pimeitä kujia pitkin muka "nähtävyyksiä katselemassa", mies ei puhunut edes puolta sanaa koko aikana. Kun ravintolaan päästiin, vihdoin kuivaan ja lämpimään paikkaan, ja saatiin ruoat tilattua, oli kaverin aloitusrepliikki "Ootko koskaan miettinyt, miltä ihmisliha maistuu? Mitenköhän sitä pääsisi maistamaan, oisko se joku istukkahomma niinkuin Madventuresissa?" O_O
Siis illallinen Hannibal Lecterin kanssa. :D Menin täysin sanattomaksi. Pyysin anteeksi "yllättäen" saapunutta työkatastrofia ja liukenin paikalta ennen kuin ruoka ehti pöytään (maksoin kyllä kassalla oman osuuteni). Hui ja hyi, EI. :D
Ihmisliha on kuulemma aika sitkeää ja kitkerää, siksi villipedot eivät sen useammin napsi ihmisiä suuhunsa vaikka olisikin periaatteessa helppoa saalista. Näin eräässä luontodokumentissa kerrottiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menin yhden muusikon kanssa treffeille ja päädyimme sänkyyn omasta halustani. Mies haki jääkaapista kurkun ja pyysi minua leikkimään sillä. Kyse oli ekoista treffeistä ja mies on tunnettu tyyppi, kerron joskus muistelmissani kuka. Hänen pyyntöönsä en suostunut. Oli selvästi tottunut siihen että naiset tekevät ihan mitä vaan hänen kanssaan ja HETI.
Hei, minäkin olen tavannut tämän ’kurkkumiehen’. Tosin, noloa kyllä, suostuin. En ole koskaan ollut liian tiukkapipoinen seksissä. Mies istui reisien välissä, halusi katsella ja duunaili itseään. Ja loppuhommat menikin ihan tavalliseen tahtiin. Ei vielä kovin creepyä. Mutta aamulla tuli mieleen mihin se kurkku joutui ja eiköhän se ollut takaisin keittiössä. Tuli vaan mieleen että meinasikohan se safkata sen myöhemmin! Ajattelin että siinäpä härmäläinen wannabe-versio Jaggerin Mars patukkastoorille
Kuka tää on? Mikä bändi?
En ole keneltä kysyit, mutta intiimit asiat nimineen kuuluu niille ihmisille jotka siinä ovat olleet intiimisti. Joten jos joku syttyy tuollaisesta, ei se silti kenellekkään muulle kuulu kuka on kyseessä, vaikka olisikin julkkis. Seksuaalisuutta on monenlaista ja kunhan se ei ketään satuta ja vahingoita, riko lakia niin antaa kaikkien kukkien kukkia vapaasti ja yksityisesti.
Vierailija kirjoitti:
Olin treffeillä miehen kanssa jonka oli vaikea hyväksyä etten syö lihaa :D Asia tuli esiin ohi mennen (en ole mikään kasvissyönnistä paasaaja tai käännyttäjä) mutta mies tarttui siihen oikein kunnolla. Käytiin ensin keskustelu siitä miksi en syö lihaa (eettiset syyt) ja mitä kasvissyönti minulle käytännössä tarkoittaa (syön kalaa, kananmunia ja maitotuotteita, mutta en lihaa). Sen jälkeen mies alkoi luetella erilaisia lihoja kysellen aina enkö syö tätäkään. Vastailin että en, en syö mitään lihaa. Juteltiin muustakin mutta aina välillä mies taas keksi jonkun lihajutun "mites kesämökillä saunan jälkeen grillimakkara, etkö syö sitäkään?" "no entäs pepperoni pitsassa, se on niin hyvää, et syö siis sitä?". Homma alkoi mennä jo koomiseksi. Mietin vieläkin oliko tuo käytös aitoa hämmennystä ja ihmettelyä vai joku läppä jolla mies kritisoi valintaani. Ehkä tykkäsi vain lihasta tosi paljon :D
Onkohan ollut sama deitti kuin minulla, tosin ei sen väliä, onhan noita miespuolisia vegejä nykyään paljon ja se on täysin ok, kunhan ei tuputa sitä omaa katsomustaan muille. Siitä voi kertoa mutta jos ruokaillessa aina palataan siihen miksi se lihansyönti on väärin, niin... juu ja ei tullut jatkoa, tosin ei pelkästään tuon takia vaan oli niin erilaiset näkemykset asioista ettei oikeastaan keskusteltava ollut. Pakko kuitenkin myöntää että tuon vegen tuputus oli kyllä se päätekijä, joka vei mielenkiinnon.
Vierailija kirjoitti:
Maria Nordinia syytettiin vihapuheesta vaikka hänen pointtinsa oli juuri tämä että ei Silvo ottaisi tai tehtäisi turhia leikkauksia vaan transsukupuolisten tulisi enemmän keskittyä omaan henkiseen hyvinvointiin ja olla välittämättä ulkonäöstään niin paljon
Sama koskee toki kaikkia muitakin ihmisryhmiä.
Mitse se Maria tuolla kommentilla sitten keskittyi siihen omaan henkiseen hyvinvointiin?
Jos joku ei tunne kehoaan omaksi, on ymmärrettävää että leikkaus luultavasti lisää sitä henkistä hyvinvointia, kun kehokin tuntuu omalta.
Maria sitten varmasti itse elää oppiensa mukaan, ei muokkaa ulkonäköään mitenkään, lainaa Reinon vaatteita, on leikkaamaatta tukkaa ja kynsiä, koska tulisi hyväksyä itsensä sellaisena kuin on?
En ole trans, mutta en myöskään ymmärrä miten ei trans voi kommentoida jonkun puolesta mitä tulisi tehdä, koska minulla ei ole kokemusta siitä mitä trans ihmiset käyvät läpi, olen nainen naisen kehossa ja voin vain arvailla miltä tuntuisi lapsesta asti tuntea olevansa poika/mies tässä työtön/naisen kehossa.
Tapasin yhden miehen keikalla ja sovittiin treffit seuraavaksi päiväksi. Alku oli ihan normaalia puistossa kävelyä ja sitten se sano että lähdetään käymään yhdessä paikassa ja ei kertonut missä. Vei minut mummollensa ketä ei ollut nähnyt niin pitkään aikaan että joutui ovella selittämään kuka on kun mummo ei tunnistanut. Mummo tarjosi ruokaa ja olin vaan niin shokissa ja hämilläni koko tilanteesta että söin nakkikeittoa vaikka olen kasvissyöjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ohis - mutta rupesi kiinnostamaan: kuinka monella lopahtaisi kiinnostus kuullessaan, etta toinen on trans?
Kun siis mulle toi ei olisi suorilta deal-braker."
Minulla lopahtaisi samantien. Olen katsellut paljon videoita aiheesta ja on suorastaan karmivaa, miten vaikuttavia muutoksia jotkut saavat aikaan. Joitain ei ikimaailmassa uskoisi transuiksi. Ja se ajatus, että joku kuuma miekkonen jota katselen ihmisten ilmoilla, voi hyvinkin olla trans. Todennäköisyys on pieni, mutta ei olematon. Huh!
Olen usein miettinyt,että tunteeko trans,jonka sukuelimet on myös leikattu,enää alapään koskettelusta minkäänlaista nautintoa? Jos ei pysty yhdyntään,niin saako orgasmin koskettemalla? Tai ylipäätään minkäänlaista orgasmia?Onhan seksi paljon muuta kuin pelkkä yhdyntä,mutta tuntuisi oudolta,jos toinen ei nauttisi enää seksistä.
Tunnetko sa itse pelkasta alapaan koskettelusta automaattisesti nautintoa?
Eikohan se orgasmi ja kiihottuminen ole eniten korvien valissa. Voisin kuvitella etta jos on vihdoinkin pelit ja vehkeet synkassa sen kanssa fyysisesti kuin milta tuntuu paan sisalla, etta seksikin on ihan mindblowing juttu sitten. Eli luulisin etta nautintoa on enemman kuin ennen leikkausta.
Mutta en makaan siis tieda, kunhan spekuloin.
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ohis - mutta rupesi kiinnostamaan: kuinka monella lopahtaisi kiinnostus kuullessaan, etta toinen on trans?
Minulla lopahtaisi samantien. Olen katsellut paljon videoita aiheesta ja on suorastaan karmivaa, miten vaikuttavia muutoksia jotkut saavat aikaan. Joitain ei ikimaailmassa uskoisi transuiksi. Ja se ajatus, että joku kuuma miekkonen jota katselen ihmisten ilmoilla, voi hyvinkin olla trans. Todennäköisyys on pieni, mutta ei olematon. Huh!
Olen usein miettinyt,että tunteeko trans,jonka sukuelimet on myös leikattu,enää alapään koskettelusta minkäänlaista nautintoa? Jos ei pysty yhdyntään,niin saako orgasmin koskettemalla? Tai ylipäätään minkäänlaista orgasmia?Onhan seksi paljon muuta kuin pelkkä yhdyntä,mutta tuntuisi oudolta,jos toinen ei nauttisi enää seksistä.
Eikohan se orgasmi ja kiihottuminen ole eniten korvien valissa. Voisin kuvitella etta jos on vihdoinkin pelit ja vehkeet synkassa sen kanssa fyysisesti kuin milta tuntuu paan sisalla, etta seksikin on ihan mindblowing juttu sitten. Eli luulisin etta nautintoa on enemman kuin ennen leikkausta.
Voisitteko nyt oikeasti heivata tänä spekuloinnin toiseen ketjuun ? Rasittavaa lukea tälläistä 'arvaan mutta en tiedä tästä asiasta yhtään mitään mutta silti on tarve tuoda mielipidettäni esille'. :-)
Vierailija kirjoitti:
No ite en oo oikeestaan koskaan käynyt treffeillä kun sinkkuna lähden aina suoraan kämpille jos tekee mieli. No sen yhen kerran lähin tyypin mukaan, molemmat ihan umpitunnelissa ja päädyimme harrastamaan huonoa känniseksiä hänen luokseen. Nukahdin meikit naamalle, ja heräsin siihen kun joku avaa kämpän ulkoovea avaimella. No pikkasen kuumotti ja potkin tyypin hereille, joka rientää ovelle.
No, vastassa oli ex-vaimo yhteisten lasten kanssa, jonka oli pakko tulla mustasukkaisena kyttäämään onko viikonlopun baarireissulta tullut seuraa mukaan. Nainen oli todella häiriintynyt, ja vaikka näki varmasti korkkarini ovensuussa, yritti hän silti usuttaa lapsia iskän makkariin leikkimään jotta "jäisin kiinni".
Lapset ei onneksi ehtineet juosta alastoman tädin syliin mutta ex lähetettiin aika nopeasti matkoihinsa tempauksestaan. Eniten ahdisti tosiaan se että omaa agendaa ajettiin lasten kustannuksella!
No, emme tavanneet enää kun kuvio vähän turhan sekava. Tuo nainen taisi vuotta myöhemmin kirjautua psykiatriselle kun ei ollut ihan tasapainossa. Iskä nykyään siis yksinhuoltaja...
No niin, nonnih! No oletko vähän yxinkertainen? Hä no?
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisitteko nyt oikeasti heivata tänä spekuloinnin toiseen ketjuun ? Rasittavaa lukea tälläistä 'arvaan mutta en tiedä tästä asiasta yhtään mitään mutta silti on tarve tuoda mielipidettäni esille'. :-)
Totta turiset - sorry! :)
treffit kirjoitti:
Tapasin miehen deittisovelluksessa, viestiteltiin yli viikko intensiivisesti ennen kuin molemmille sopi tavata. Totta kai vaikutti hyvalta tyypilta, joten tapaaminen oli jees.
Miehen ehdotuksesta tavattiin mun paikkakunnalla ja sain valita paikallisena seka drinkkibaarin etta illallisravintolan. Mies tuli hakemaan mua autolla mun kodin lahelta, maksoi drinkit ja koko kolmen ruokalajin illallisen (juomineen!) ja heitti mut takaisin kodin lahelle.
Ainut vaan etta taman illan aikana sanoin jo paaruuan aikana, etta nyt tuli deal-braker. Paljastui nimittain, etta mies on r*sisti. Mollasi ar4beja, heihin ei kuulemma voi luottaa. Etta on vaan SE YKSI mielessa, ja muutenkin haluavat vaan huijata ja hyotya rahallisesti.
...Mies oli itse ar4bi...
Talk about shooting yourself in the foot. :D
Pointsit kuitenkin herrasmiesmaisyydesta!
Tästä tuli mieleeni kun tapailin yhtä turkkilaista miestä jonkin aikaa. Mies oli tosi kultainen ja hänessä ei ollut sinänsä mitään vikaa mutta totta tosiaan hän oli todellinen r*sisti. Ei suomalaisia kohtaan vaan nimenomaan kaikkia naapurikansojaan. Hän oli pahempi kuin suomalaiset ovat mielipiteissään näistä tietyistä kansallisuuksista. Ei halunnut minun kulkevan yksin iltaisin kotiin esim. baarista vaan käski aina soittaa jotta voi hakea minut turvallisesti autolla kotiin etten joudu vaanivien ulkolaisten kynsiin...
Siis ei ois pitänyt lukea tätä ketjua illalla viimeisenä, näin unta treffeistä jonkun kauhean törpön kanssa. :D
Joskus vuosia sitten menin baarissa juttelemaan kolmekymppisen, kivannäköisen naisen kanssa. Hän suhtautui minuun jotenkin nihkeästi, mutta ei nyt ihan suoraan käskenyt painua he***ttiin, joten jatkoin väkinäistä jutustelua ja tyrkytin itseni vielä saatillekin. Saattelin hänet kotiovelleen ja sain hänet suostuteltua siihen, että tavataan seuraavalla viikolla uudestaan. Sen enempää ei tapahtunut ekalla tapaamisella. Ei siis todellakaan tuntunut siltä, että tästä voisi jotain tulla.
Näillä sovituilla treffeillä nainen kuitenkin alkoi heti kertoa, kuinka innoissaan isä ja äiti ovat tyttären uudesta elämänvaiheesta ja isoäitikin haluaisi minut heti tavata. Aika creepy olo tuli, mutta suostuin kuitenkin ekoilla treffeillä käymään vanhempien luona kahvilla. Vielä pari kertaa tavattiin ennen kuin totesin, että eiköhän tämä ollut tässä. Vanhemmat varmaan joutuivat perumaan kirkkovarauksen ja kanttorin kanssa sovitut häämarssit… mahtoiko ristiäismekkokin olla jo valmiiksi ostettuna...
Tämä oli jo joskus jossain vastaavassa, mutta karmeimmat treffini ikinä.
Tapasin ystävän häissä mukavan ja asiallisen, siististi pukeutuneen miehen. Sovimme treffit myöhemmälle ajankohdalle.
Olimme syömässä mukavassa ja kalliissa paikassa, ja mies vaati saada tarjota. Kaikki sujui vähän "liiankin hyvin" näin jälkeen päin ajatellen.
Hän tarjoutui viemään minut autollaan kotiin. Ajoimme syrjäisemmälle tielle, kun mies väitti tietävänsä helpomman reitin. Kello lähestyi jo puolta yötä ja oli pimeä syysilta.
Mies pysäytti auton ja alkoi kertoa juttuja kuinka hänen äitinsä on lapsena laiminlyönyt häntä pahasti. Ruokaa ei ajoittain ollut ja häntä hakattiin vyön solkipäällä yms. Hänen katseensa meni kummalliseksi ja naama alkoi nykiä. Vastailin jotain, että ihan kamalaa ja että onko hän käynyt esimerkiksi terapiassa juttelemassa näistä.
Sanoi, että ei, mutta haaveilee että sitten kun äiti on tarpeeksi vanha pistämään vastaan, niin haluaa vetää tätä sidottuna auton peräkoukkuun niin kauan että tältä on polvilumpiot paskana. (herkät ihmiset, lopettakaa lukeminen tähän) Sen jälkeen irrottaisi mattopuukolla äidin peräaukon. Olin luonnollisesti aivan kuset housussa, mutta teeskentelin rauhallista. Ajattelin että fiksuinta siinä tilanteessa olisi myötäillä tyypin sanomisia. Rupattelin siinä että niin, vanhemmat aina luulevat tietävänsä kaiken paremmin.
Tässä vaiheessa sanoi, että hänellä on ase penkin alla. En enää pystynyt teeskentelemään rauhallista vaan puhkesin itkuun. Pyysin päästä ulos autosta. Ovet olivat lapsilukossa. Hän jatkoi ajamista ja liikennevaloissa valehtelin, että laukkuni hihna on oven välissä ja pyysin avaamaan oven. Suostui, jolloin ryntäsin ulos ja juoksin kovempaa kuin koskaan. Puikkelehdin metsätietä pitkin kotiin. Luojan kiitos en ollut kertonut miehelle tarkkaa osoitetta vaan pelkästään suunnan.
Tämän jälkeen näin yli vuoden painajaisia tilanteesta ja vieläkin ajoittain tapahtuma tulee uniini. Olin varma että kuolen sinä iltana.
Vierailija kirjoitti:
Miksi oletat ettei se olisi ollut ok miehelle? Myös naiset käyvät prostituoidun luona. Ihan oikeasti.
Eihän tuo kysymys sisällä oletusta.
Miehen vastauksesta olisi selvinnyt onko se hänelle ok.
Tiedän, että naisetkin ostavat prostituoituiduilta palveluksia.
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli jo joskus jossain vastaavassa, mutta karmeimmat treffini ikinä.
Tapasin ystävän häissä mukavan ja asiallisen, siististi pukeutuneen miehen. Sovimme treffit myöhemmälle ajankohdalle.
Olimme syömässä mukavassa ja kalliissa paikassa, ja mies vaati saada tarjota. Kaikki sujui vähän "liiankin hyvin" näin jälkeen päin ajatellen.
Hän tarjoutui viemään minut autollaan kotiin. Ajoimme syrjäisemmälle tielle, kun mies väitti tietävänsä helpomman reitin. Kello lähestyi jo puolta yötä ja oli pimeä syysilta.
Mies pysäytti auton ja alkoi kertoa juttuja kuinka hänen äitinsä on lapsena laiminlyönyt häntä pahasti. Ruokaa ei ajoittain ollut ja häntä hakattiin vyön solkipäällä yms. Hänen katseensa meni kummalliseksi ja naama alkoi nykiä. Vastailin jotain, että ihan kamalaa ja että onko hän käynyt esimerkiksi terapiassa juttelemassa näistä.
Sanoi, että ei, mutta haaveilee että sitten kun äiti on tarpeeksi vanha pistämään vastaan, niin haluaa vetää tätä sidottuna auton peräkoukkuun niin kauan että tältä on polvilumpiot paskana. (herkät ihmiset, lopettakaa lukeminen tähän) Sen jälkeen irrottaisi mattopuukolla äidin peräaukon. Olin luonnollisesti aivan kuset housussa, mutta teeskentelin rauhallista. Ajattelin että fiksuinta siinä tilanteessa olisi myötäillä tyypin sanomisia. Rupattelin siinä että niin, vanhemmat aina luulevat tietävänsä kaiken paremmin.
Tässä vaiheessa sanoi, että hänellä on ase penkin alla. En enää pystynyt teeskentelemään rauhallista vaan puhkesin itkuun. Pyysin päästä ulos autosta. Ovet olivat lapsilukossa. Hän jatkoi ajamista ja liikennevaloissa valehtelin, että laukkuni hihna on oven välissä ja pyysin avaamaan oven. Suostui, jolloin ryntäsin ulos ja juoksin kovempaa kuin koskaan. Puikkelehdin metsätietä pitkin kotiin. Luojan kiitos en ollut kertonut miehelle tarkkaa osoitetta vaan pelkästään suunnan.
Tämän jälkeen näin yli vuoden painajaisia tilanteesta ja vieläkin ajoittain tapahtuma tulee uniini. Olin varma että kuolen sinä iltana.
Hyi h'vetti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin treffeillä miehen kanssa jonka oli vaikea hyväksyä etten syö lihaa :D Asia tuli esiin ohi mennen (en ole mikään kasvissyönnistä paasaaja tai käännyttäjä) mutta mies tarttui siihen oikein kunnolla. Käytiin ensin keskustelu siitä miksi en syö lihaa (eettiset syyt) ja mitä kasvissyönti minulle käytännössä tarkoittaa (syön kalaa, kananmunia ja maitotuotteita, mutta en lihaa). Sen jälkeen mies alkoi luetella erilaisia lihoja kysellen aina enkö syö tätäkään. Vastailin että en, en syö mitään lihaa. Juteltiin muustakin mutta aina välillä mies taas keksi jonkun lihajutun "mites kesämökillä saunan jälkeen grillimakkara, etkö syö sitäkään?" "no entäs pepperoni pitsassa, se on niin hyvää, et syö siis sitä?". Homma alkoi mennä jo koomiseksi. Mietin vieläkin oliko tuo käytös aitoa hämmennystä ja ihmettelyä vai joku läppä jolla mies kritisoi valintaani. Ehkä tykkäsi vain lihasta tosi paljon :D
Onkohan ollut sama deitti kuin minulla, tosin ei sen väliä, onhan noita miespuolisia vegejä nykyään paljon ja se on täysin ok, kunhan ei tuputa sitä omaa katsomustaan muille. Siitä voi kertoa mutta jos ruokaillessa aina palataan siihen miksi se lihansyönti on väärin, niin... juu ja ei tullut jatkoa, tosin ei pelkästään tuon takia vaan oli niin erilaiset näkemykset asioista ettei oikeastaan keskusteltava ollut. Pakko kuitenkin myöntää että tuon vegen tuputus oli kyllä se päätekijä, joka vei mielenkiinnon.
ja koska tää sai niin kamalasti alapeukkuja (kyllä olen herkkä niille reagoimaan, ei siksi ettäkö ei saisi olla erimieltä kanssani, mutta mielenkiinnosta haluaisin aina perustelut sekä ylä että alanuolelle, koska kiinnostaa ihmisten mielipiteet ja ajatukset asioista, enhän täällä muuten olisi)
...kuitenkin palatakseni asiaan, vegaanius ei ole minulle mikään turnoff, mutta minkätahansa oman ideologian tuputtaminen on, oli kyseessä uskonto, eettiset mielipiteet jnejne. niistä voidaan keskustella ja päätyä siihen että olemme erimieltä, usein näistä eriävistä mielipiteistä syntyy niitä mielekkäinpiä keskusteluja, mutta vertaisin joitan vegejä jopa ovelta ovelle kiertäviin Jehovan todistajiin, joka menee jo häiriköinnistä. Se että sinulla on tällainen käsitys jostakin asiasta, kunnioita kuitenkin toisen eriävää mielipidettä.
Voisin kuvitella että tapailu ihmisen kanssa jonka seurassa ei voi syödä tai muutenkaan olla omaitsensä ilman moraalisaarnaa, voisi olla melko epämieluisaa.
Tutustuin mukavan oloiseen mieheen netissä. Sovittiin treffit. Istuin kaksi tuntia kuunnellen, kun mies paasasi ex-kihlatustaan joka tuli raskaaksi toiselle miehelle heidän suhteensa aikana. Haukkui naista l*tkaksi ym. Sitä paasausta olisi varmaan jatkunut yön pikkutunneille saakka, mutta pistin pelin poikki sanomalla että huomenna aikainen herätys, morjens. Kävellessäni baarista ulos, mies vielä huhuili perääni, että nähdäänhän varmasti vielä uudestaan? Juu ei nähty.
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Tapasin miehen deittisovelluksessa, viestiteltiin yli viikko intensiivisesti ennen kuin molemmille sopi tavata. Totta kai vaikutti hyvalta tyypilta, joten tapaaminen oli jees.
Miehen ehdotuksesta tavattiin mun paikkakunnalla ja sain valita paikallisena seka drinkkibaarin etta illallisravintolan. Mies tuli hakemaan mua autolla mun kodin lahelta, maksoi drinkit ja koko kolmen ruokalajin illallisen (juomineen!) ja heitti mut takaisin kodin lahelle.
Ainut vaan etta taman illan aikana sanoin jo paaruuan aikana, etta nyt tuli deal-braker. Paljastui nimittain, etta mies on r*sisti. Mollasi ar4beja, heihin ei kuulemma voi luottaa. Etta on vaan SE YKSI mielessa, ja muutenkin haluavat vaan huijata ja hyotya rahallisesti.
...Mies oli itse ar4bi...
Talk about shooting yourself in the foot. :D
Pointsit kuitenkin herrasmiesmaisyydesta!
Tästä tuli mieleeni kun tapailin yhtä turkkilaista miestä jonkin aikaa. Mies oli tosi kultainen ja hänessä ei ollut sinänsä mitään vikaa mutta totta tosiaan hän oli todellinen r*sisti. Ei suomalaisia kohtaan vaan nimenomaan kaikkia naapurikansojaan. Hän oli pahempi kuin suomalaiset ovat mielipiteissään näistä tietyistä kansallisuuksista. Ei halunnut minun kulkevan yksin iltaisin kotiin esim. baarista vaan käski aina soittaa jotta voi hakea minut turvallisesti autolla kotiin etten joudu vaanivien ulkolaisten kynsiin...
Moni ajattellee että rasismi on vain "valkoisen" ihmisen asia, vaan kun se ei ole. Sitä esiintyy joka kulttuurissa ja maassa. On ihmisiä jotka ovat rasistisia jopa sille "omalle" kansalleen. Se että ei eroteta ihmisiä yksilöinä, on toki ainakin itsestäni hämmentävää. Toki kulttuuriin viittaavat asiat kuten vaikkapa suomalaisten juomiskulttuuri on tosi, mutta se ettäkö jokainen paitsi itse olisi tätä, osoittaa suppeamielisyyttä, aivan yhtälailla kuin se että ollaan rasistisia toista kansaa kohtaan.
Loppujen lopuksi olemme kaikki samasta paikasta tulleita Yuval Noah Hararin kirjat olisikin hyvää luettavaa näille, tosin vahvasti rasistiset ihmiset eivät useinkaan halua kuulla tai nähdä sen oman laatikon ulkopuolelta asioita.
Olen myös tavannut ihmisiä jotka noitakin kirjoja ovat lukeneet ja muuten varsin fiksuja, mutta se oma rasmisuus ei aukene heille ulkopuoliselle kyllä.
Tapasin Suomi24:n kautta komean nuoren miehen, joka vaikutti kaikin puolin fiksulta ja oli koulutettukin. Kohtaamispaikkaan saavuttuaan ehdotti, että lähdetään hänen asunnolleen. Matkalla juteltiin niitä näitä kuinka hän oli hetki sitten ostanut asunnon ja remppaa sitä. Jo hississä yritti kouria ilman mitään ennakkovaroitusta. Pyysin lopettamaan. Päästiin asuntoon sisälle ja herra kertoi, että rempan takia hällä on vaan sänky, mutta voidaan siinä katsella telkkua. Istuin sängyn reunalle ja koitti kouria, taas. Pyysin katsomaan mitä ohjelmaa telkusta tuli, vaihtoi kanavaa ja Hotel Babylpnin tunnari alkoi soimaan. Totesin innoissani, että pidän täsrä sarjasta kovasti. Herra oli hetken täysin hiljaa, kunnes totesi "musta me ei sovi yhteen". Hämmästyneenä kysyin "ai kuinka niin?". Tyhjentävä vastaus "koska sä tykkäät Hotel Babylonista" ja olisi parempi, että lähtisin. Niin tdinkin sillä herra ootti selkeästi nokkiinsa, kun en suostunut kourintaan. Tämä tapahtui 2008. Sen koomin en tyypistä kuullut.