Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa hauskoja tai creepyjä treffistooreja

Vierailija
13.08.2019 |

Olin nuorempana vähän naiivi ja tapasin mukavanoloisen miehen tinderissä. Treffasimme puistossa ja koska juttu luisti mukavasti niin jatkoimme miehen asunnolle. Siellä tuli outo olo ja tajusin että miehellä on seksi mielessä. Valehtelin, että tätini soitti ja tarvitsi nopeasti apua koiransa kanssa ja pääsin pois tilanteesta. Emme enää tavanneet.

Kommentit (432)

Vierailija
121/432 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ohis - mutta rupesi kiinnostamaan: kuinka monella lopahtaisi kiinnostus kuullessaan, etta toinen on trans?

Kun siis mulle toi ei olisi suorilta deal-braker."

Minulla lopahtaisi samantien. Olen katsellut paljon videoita aiheesta ja on suorastaan karmivaa, miten vaikuttavia muutoksia jotkut saavat aikaan. Joitain ei ikimaailmassa uskoisi transuiksi. Ja se ajatus, että joku kuuma miekkonen jota katselen ihmisten ilmoilla, voi hyvinkin olla trans. Todennäköisyys on pieni, mutta ei olematon. Huh!

Olen usein miettinyt,että tunteeko  trans,jonka sukuelimet on myös leikattu,enää alapään koskettelusta minkäänlaista nautintoa? Jos ei pysty yhdyntään,niin saako orgasmin koskettemalla? Tai ylipäätään minkäänlaista orgasmia?Onhan seksi paljon muuta kuin pelkkä yhdyntä,mutta tuntuisi oudolta,jos toinen ei nauttisi enää seksistä. 

Kyllä tuntee ja voi saada orgasmin mutta riskinä leikkauksessa on tunnon menetys alapäässä, jonka takia moni ei siihen lähdekään. Itse en mennyt leikkaukseen tämän riskin takia. Parempi toimivat vehkeet vaikka olisivatkin väärät.

T trans

Vierailija
122/432 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketkä yämmöstä treffailua Suomessa oikein harrastaa?

Minusta ei oikein meidän kulttuuriin kuuluva asia.

Itse olen kyllä miesten kanssa sekoillut (esim kännipannut) mutten koskaan ole "treffeillä" käynyt.

Mitä se tarkottaa? Että sovitaan tuntemattoman kanssa tapaaminen jossain kahvilassa? Ei tulisi kyllä mieleenkään. Ainakin pitäis olla joku kuppila minne on voinut mennä jo aikasemmin juomaan itsensä humalaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/432 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustuin opiskelijajärjestössä mieheen, joka pyysi treffeille. Treffeillä miehen keskeisin puheenaihe oli se kuinka kovapalkkainen hän on tulevaisuudessa kun parin vuoden päästä valmistuu. Kertoi melkein aggressiiviseen tyyliin keskimääräisiä ansioita mitä missäkin työssä tulisi olemaan ja vakuutteli että alle 5000 euron kuukausipalkkaa ei alallaan tulisi saamaan. Minun oli vaikea ymmärtää mistä tarve tähän nousi, oliko tämä miehelle tärkeä haave vai yrittikö iskeä minua hyvillä tulevaisuuden näkymillä. Olin punavihreä perushumanisti enkä usko että lähetin mitään gold digger -viboja että minut hurmataan rahalla. Mies pyysi uusille treffeille mutta jäi niin outo fiilis etten lähtenyt.

Vierailija
124/432 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutustuin opiskelijajärjestössä mieheen, joka pyysi treffeille. Treffeillä miehen keskeisin puheenaihe oli se kuinka kovapalkkainen hän on tulevaisuudessa kun parin vuoden päästä valmistuu. Kertoi melkein aggressiiviseen tyyliin keskimääräisiä ansioita mitä missäkin työssä tulisi olemaan ja vakuutteli että alle 5000 euron kuukausipalkkaa ei alallaan tulisi saamaan. Minun oli vaikea ymmärtää mistä tarve tähän nousi, oliko tämä miehelle tärkeä haave vai yrittikö iskeä minua hyvillä tulevaisuuden näkymillä. Olin punavihreä perushumanisti enkä usko että lähetin mitään gold digger -viboja että minut hurmataan rahalla. Mies pyysi uusille treffeille mutta jäi niin outo fiilis etten lähtenyt.

Hyvin on palstan naisvihapuhe mennyt perille. Vaikka mies ilmiselvästi on suorastaan fanaattisen rahanahne, nainen miettii vain että tämä yrittää hurmata naista rahalla. Tuo mies rakasti rahaa, ei siinä sen kummempaa ole.

Vierailija
125/432 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menin yhden muusikon kanssa treffeille ja päädyimme sänkyyn omasta halustani. Mies haki jääkaapista kurkun ja pyysi minua leikkimään sillä. Kyse oli ekoista treffeistä ja mies on tunnettu tyyppi, kerron joskus muistelmissani kuka. Hänen pyyntöönsä en suostunut. Oli selvästi tottunut siihen että naiset tekevät ihan mitä vaan hänen kanssaan ja HETI.

Hei, minäkin olen tavannut tämän ’kurkkumiehen’. Tosin, noloa kyllä, suostuin. En ole koskaan ollut liian tiukkapipoinen seksissä. Mies istui reisien välissä, halusi katsella ja duunaili itseään. Ja loppuhommat menikin ihan tavalliseen tahtiin. Ei vielä kovin creepyä. Mutta aamulla tuli mieleen mihin se kurkku joutui ja eiköhän se ollut takaisin keittiössä. Tuli vaan mieleen että meinasikohan se safkata sen myöhemmin! Ajattelin että siinäpä härmäläinen wannabe-versio Jaggerin Mars patukkastoorille

Kuka tää on? Mikä bändi?

Vierailija
126/432 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tapailin useamman kerran yhtä kivan oloista miestä, mutta jokin hänessä oli outoa. Hän ei myöskään vongannut seksiä, vaikka oltiin oltu mun luona kerran. Oltiin tavattu töitten kautta, oltiin siis samalla alalla. Kerran yksi meidän firman tyyppi näki meidät yhdessä ja sit tuli erikseen juttelemaan töissä ja sanoi että niin että olit x:n kanssa ulkona, kai x on kertonut että hän on käynyt sukupuolenkorjausleikkauksessa, ja ennen hänen nimensä oli y. No en ollut kuullut. Laitoin hänelle vaan viestin, että mikset kertonut mulle ollenkaan ja hän vastasi ettei uskaltanut. Ehkä oon sit suvaitsematon mut en vaan pystynyt jatkamaan suhdetta. En edes tiä mitä hänen haarovälissään oli, oliko siis tehty jo nämä uudet elimet vai ei, ja miten semmoinen elin edes toimii.

Ja siis ei ole mitään trans-ihmisiä vastaan mut oon kait sit niin vanhanaikainen etten halua olla suhteessa heidän kanssa.

Mulla oli työpaikalla samanlainen tilanne. Käytiin tän miehen kanssa välillä lounaalla ja selkeästi oli flirttiä ilmassa. Sitten yks kollega tuli kertomaan että tämä oli trans, loppui lounaat siihen.

Ohis - mutta rupesi kiinnostamaan: kuinka monella lopahtaisi kiinnostus kuullessaan, etta toinen on trans? 

Kun siis mulle toi ei olisi suorilta deal-braker.

En ole tuo, mutta minulla loppuisi samantien. Haluan biologisia lapsia. Oikean miehen kanssa tähän on mahdollisuus, ja vaikka olisi tuhkamuna niin olisi ainakin yritetty ennen hoitoja.

Lisäksi näillä ei sukuelimet toimi normaalisti, vaan esim. penis pumpataan erektioon. Eikä silvottu keho ole mitenkään kauniin näköinen.

Niin millä sä ajattelit että ne leikkaukset tehdään? Silvottu :D

Moni transsukupuolinen pitää alkuperäisen alapäänsä kaikesta huolimatta kyllä ihan siitä syystä että leikkauksessa on riskinsä ja mielestäni siinä ei ole mitään transfobista jos arveluttaa suhteeseen ryhtyminen. Kaikilla kun on ne omat mieltymyksensä seksin ja seksikumppanin suhteen.

Itse olen transsukupuolinen ja parisuhteessa. Ilmoitin tilanteestani kumppanille hyvissä ajoin ja hän sanoi että on biseksuaali ja minun alapääni on hänelle ihan sama :D Ymmärrän kuitenkin niitä jotka eivät kerro vaikka mielestäni kertominen olisi luottamuksen ja luotettavuuden osoitus. Aihe on joillekin hyvin arka ja jos on "päässyt läpi" leikkaukset ym hoidot ja transsukupuolisuus ei näy päällepäin enää niin ei siihen haluaisi enää palata. Mutta onhan tuo nyt olennainen osa ihmisen tarinaa ja tulee jossain vaiheessa ilmi jostain niin parempi kertoa niin se kirpaisee sitten heti eikä 10v liiton jälkeen paisu suvun keskiseksi draamaksi.

Mutta kyllä ne leikkaushaavat paranee ei se alapää mikään visvaa valuva haavaristikko ole. Ovatko rintasyövän takia rintansa poistaneet naisetkin silvottuja ja rumia. Mutta joillekin se on deal breaker eikä siinä mitään.

Totta kai se on silpomista, kun terveet genitaalit silvotaan ja yritetään muokata niistä eri genitaalit, esim penis halkaistaan puoliksi ja siitä yritetään muotoilla vaginaa. 

Silpominen on ainoa käypä sana noille toimenpiteille, turha normalisoida sekopäistä ja täysin turhaa tekoa.

Kukin pelaa niillä korteilla mitkä luoja on suonut. Mitään ei saisi hoitaa, silkkaa silpomista vain kun iho avataan sillätavalla :( Surettaa kun pieniä lapsiakin avataan ja suljetaan kuin minigrip pusseja.

Vierailija
127/432 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies avasi keskustelun kertomalla että hänen äitinsä kutsui häntä pienenä "kapteeni koukuksi", koska hänellä on käyrä kulli.

Vierailija
128/432 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shot kirjoitti:

Mies avasi keskustelun kertomalla että hänen äitinsä kutsui häntä pienenä "kapteeni koukuksi", koska hänellä on käyrä kulli.

Ei jumalauta! 😄

Vierailija
129/432 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maria Nordinia syytettiin vihapuheesta vaikka hänen pointtinsa oli juuri tämä että ei Silvo ottaisi tai tehtäisi turhia leikkauksia vaan transsukupuolisten tulisi enemmän keskittyä omaan henkiseen hyvinvointiin ja olla välittämättä ulkonäöstään niin paljon

Sama koskee toki kaikkia muitakin ihmisryhmiä.

Vierailija
130/432 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä keskustelu mutta vähän pilalla kun puolet viesteistä keskittyy trans-ihmisten alapäihin. Huoh tehkää oma keskustelu jossa voitte ruotia ketä kiinnostaa.

Mutta niin, pari tapausta tinder-ajoista on jäänyt mieleen. Kirjoitan tähän nyt toisen.

Herra A oli mukavan oloinen ja ihan komea. Paikalle kuitenkin saapui minua lyhyempi ja aivan erinäköinen tyyppi kuin mitä kuvissa (mietin välillä vieläkin, miten se oli saanut itsensä niin erinäköiseksi ottamiinsa selfieihin?). Heti treffien alussa mies kysyi, onko mulla rahaa. Ei tietenkään ollut, sen vuoksi olin alunperinkin kysynyt että nähdäänkö myöhemmin. No, hän tarjosi vaikka olemuksesta huomasi että tuli yllätyksenä että hän OIKEASTI joutui maksamaan. Jo siinä ihan alussa huomasin että tämä kultakimpale ei ollut ottanut vain miestä vahvempaa, pupillit olivat nuppineulanpään kokoisena ja ääni narisi. Kai sekin sen huomasi että minä huomasin, kun alkoi kertoa seuraavaksi että ei enää ole niin pahasti koukussa subutexiin, mutta että pakko oli ollut ottaa kuitenkin ennen treffejä "vähä v*ttu et uskals tulla" :D  Siinä sitten selitti päihdekuvioistaan ja naapureistaan jotka olivat kuulemma mukavia vanhoja juoppoja, että oli mukavaa kun oli naapureita jotka antoi olla rauhassa. Lopulta vielä pummi päästä sohvalle nukkumaan kun missasi viimeisen bussin.  Emme menneet toisille deiteille.

Vierailija
131/432 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies esitteli kännykästään kuvia ravihevosista. Loputtomasti kuvia, niitä oli järjettömästi. Mies oli kertonut kyllä harrastavansa raveja mut elämään ei näköjään juuri muuta mahtunut. (Ei ollut romani.)

Mistä hemmetistä tuo luulo on tullut, että kaikki romant ovat kiinnostuneet hevosista.

Vierailija
132/432 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä humalassa erehdyin vastaamaan ihan ystävällismielisesti erään pojan jutteluun, kun pyörimme isommalla porukalla eräässä nuorten suosimassa puistossa. Tämä poika oli onkinut puhelinnumeroni tietoonsa kaveriltani ja soitteli seuraavalla viikolla. Koska juttu kulki puhelimessa, lupauduin treffeille. En tosiaankaan muistanut, miltä tyyppi näytti. Kyselin kavereiltani, mutta eipä niistä kuvailuista selvää ottanut.

Odottelin sovitussa paikassa. Katua ylitti joku laiha, papukaijannäköinen punkkarintapainen. Mietin että ei kai se vaan ole tuo?! Oli se.

Kiusallista oloa treffeillä. Tyyppi oli enemmän kiinnostunut minusta kuin minä hänestä. Hän pyrki koko ajan lähikontaktiin ja minä keskityin välttelemään kaikkea läheistä. Iljetti se laiha valkoinen käsi, joka tuli omistavasti ympärilleni. Puhui kuin olisimme jo tosi vakaasti kimpassa.

Kaiken jälkeen hänelle tuli yllätyksenä, ettei uusia treffejä enää tule eikä minua todellakaan kiinnosta. Soitteli ja roikkui vielä pitkään, kunnes isäni karjaisi, että lopettaisi jo soittelun. Silloin oli vielä lankapuhelimet :-)

Vierailija
133/432 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin treffeillä miehen kanssa jonka oli vaikea hyväksyä etten syö lihaa :D Asia tuli esiin ohi mennen (en ole mikään kasvissyönnistä paasaaja tai käännyttäjä) mutta mies tarttui siihen oikein kunnolla. Käytiin ensin keskustelu siitä miksi en syö lihaa (eettiset syyt) ja mitä kasvissyönti minulle käytännössä tarkoittaa (syön kalaa, kananmunia ja maitotuotteita, mutta en lihaa). Sen jälkeen mies alkoi luetella erilaisia lihoja kysellen aina enkö syö tätäkään. Vastailin että en, en syö mitään lihaa. Juteltiin muustakin mutta aina välillä mies taas keksi jonkun lihajutun "mites kesämökillä saunan jälkeen grillimakkara, etkö syö sitäkään?" "no entäs pepperoni pitsassa, se on niin hyvää, et syö siis sitä?". Homma alkoi mennä jo koomiseksi. Mietin vieläkin oliko tuo käytös aitoa hämmennystä ja ihmettelyä vai joku läppä jolla mies kritisoi valintaani. Ehkä tykkäsi vain lihasta tosi paljon :D

Vierailija
134/432 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tapahtui aikoja ennen Tinderiä tai älypuhelimia ollessani 19v.

Jostain chatista minut bongasi omien sanojensa mukaan parikymppinen miehen alku. Juteltiin jonkin aikaa ja hän vaikutti mukavalta joten sovittiin treffit keskustaan kahvilaan. Annoin puhelin numeroni ja hän soitti välittömästi. Hän varmisteli kuulemma vain, että ollaan todellakin tapaamassa. Yritti ehdottaa äitinsä asuntoa tapaamispaikaksi, kun äiti oli reissussa. Kieltäydyin kohteliaasti vedoten huonoihin bussiyhteyksiin ja muihin menoihin. Jäi vain tosi outo fiilis hänestä. Hän jotenkin huokaili ja vinkui puhuessaan. Halusin perua treffit, mutta en vain kehdannut.

Olisi pitänyt perua ne treffit.

Paikalle odotin 175cm pitkää, tummahiuksista ja vihreäsilmäistä 21 vuotiasta miestä, jolla on punainen salikassi.

Paikalle saapui puuskuttava, pullea, huomattavasti minua vanhempi(reilusti yli 30v) mies. Hän haisi todella vahvasti (hengityskin) sille siniselle bliv-käsisaippualle ja mukanaan hänellä oli outo, muhkurainen ruumissäkkiä muistuttava miestä isompi lätkäkassi, joka näytti todella painavalta. Mies tuijotti minua kulmiensa alta oudosti virnistellen, ja kutsui minua "pikkuisekseen".

Halusin vain paeta paikalta mutta olin liian kiltti tyttö ja hain sen kahvin, kuten oli sovittu.

Hän yritti kurotella kosketusetäisyydelle pöydän yli, ja kertoi kuinka olisin kaikista hänen tapaamistaan "tytteleistä" sopivin hänen eroottissävytteisen elokuvansa pääosaan. Otti kuulemma eteen niin innokkaasti heti kun oli nähnyt minut. Kärvistelin kahvikupilliseni, kieltäydyin tapaamasta uudelleen ja lähdin kotiin.

Hänen mielestään tein väärin, ja koska en suostunut anteeksipyyntöä esittämään, olin selkeästi myös yksinkertainen ja halvan näköinen. MUTTA koska hän piti minusta, voisin anteeksipyynnöllä saada vielä sen elokuvansa pääosan.

Soitteli minulle ainakin vuoden ajan satunnaisen säännöllisesti huohotuspuheluita.

Toisinaan mietin mitä hänellä siinä kassissaan oli. Ehkä koko eroottisen elokuvan kuvaussetti, ehkä 60kg käsisaippuaa? Ehkä edellinen treffiseuralainen? Kuka tietää

Vierailija
135/432 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ite en oo oikeestaan koskaan käynyt treffeillä kun sinkkuna lähden aina suoraan kämpille jos tekee mieli. No sen yhen kerran lähin tyypin mukaan, molemmat ihan umpitunnelissa ja päädyimme harrastamaan huonoa känniseksiä hänen luokseen. Nukahdin meikit naamalle, ja heräsin siihen kun joku avaa kämpän ulkoovea avaimella. No pikkasen kuumotti ja potkin tyypin hereille, joka rientää ovelle.

No, vastassa oli ex-vaimo yhteisten lasten kanssa, jonka oli pakko tulla mustasukkaisena kyttäämään onko viikonlopun baarireissulta tullut seuraa mukaan. Nainen oli todella häiriintynyt, ja vaikka näki varmasti korkkarini ovensuussa, yritti hän silti usuttaa lapsia iskän makkariin leikkimään jotta "jäisin kiinni".

Lapset ei onneksi ehtineet juosta alastoman tädin syliin mutta ex lähetettiin aika nopeasti matkoihinsa tempauksestaan. Eniten ahdisti tosiaan se että omaa agendaa ajettiin lasten kustannuksella!

No, emme tavanneet enää kun kuvio vähän turhan sekava. Tuo nainen taisi vuotta myöhemmin kirjautua psykiatriselle kun ei ollut ihan tasapainossa. Iskä nykyään siis yksinhuoltaja...

Vierailija
136/432 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä tapahtui aikoja ennen Tinderiä tai älypuhelimia ollessani 19v.

Jostain chatista minut bongasi omien sanojensa mukaan parikymppinen miehen alku. Juteltiin jonkin aikaa ja hän vaikutti mukavalta joten sovittiin treffit keskustaan kahvilaan. Annoin puhelin numeroni ja hän soitti välittömästi. Hän varmisteli kuulemma vain, että ollaan todellakin tapaamassa. Yritti ehdottaa äitinsä asuntoa tapaamispaikaksi, kun äiti oli reissussa. Kieltäydyin kohteliaasti vedoten huonoihin bussiyhteyksiin ja muihin menoihin. Jäi vain tosi outo fiilis hänestä. Hän jotenkin huokaili ja vinkui puhuessaan. Halusin perua treffit, mutta en vain kehdannut.

Olisi pitänyt perua ne treffit.

Paikalle odotin 175cm pitkää, tummahiuksista ja vihreäsilmäistä 21 vuotiasta miestä, jolla on punainen salikassi.

Paikalle saapui puuskuttava, pullea, huomattavasti minua vanhempi(reilusti yli 30v) mies. Hän haisi todella vahvasti (hengityskin) sille siniselle bliv-käsisaippualle ja mukanaan hänellä oli outo, muhkurainen ruumissäkkiä muistuttava miestä isompi lätkäkassi, joka näytti todella painavalta. Mies tuijotti minua kulmiensa alta oudosti virnistellen, ja kutsui minua "pikkuisekseen".

Halusin vain paeta paikalta mutta olin liian kiltti tyttö ja hain sen kahvin, kuten oli sovittu.

Hän yritti kurotella kosketusetäisyydelle pöydän yli, ja kertoi kuinka olisin kaikista hänen tapaamistaan "tytteleistä" sopivin hänen eroottissävytteisen elokuvansa pääosaan. Otti kuulemma eteen niin innokkaasti heti kun oli nähnyt minut. Kärvistelin kahvikupilliseni, kieltäydyin tapaamasta uudelleen ja lähdin kotiin.

Hänen mielestään tein väärin, ja koska en suostunut anteeksipyyntöä esittämään, olin selkeästi myös yksinkertainen ja halvan näköinen. MUTTA koska hän piti minusta, voisin anteeksipyynnöllä saada vielä sen elokuvansa pääosan.

Soitteli minulle ainakin vuoden ajan satunnaisen säännöllisesti huohotuspuheluita.

Toisinaan mietin mitä hänellä siinä kassissaan oli. Ehkä koko eroottisen elokuvan kuvaussetti, ehkä 60kg käsisaippuaa? Ehkä edellinen treffiseuralainen? Kuka tietää

Edellinen treffiseuralainen 😃😃😃

Vierailija
137/432 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin treffeillä miehen kanssa jonka oli vaikea hyväksyä etten syö lihaa :D Asia tuli esiin ohi mennen (en ole mikään kasvissyönnistä paasaaja tai käännyttäjä) mutta mies tarttui siihen oikein kunnolla. Käytiin ensin keskustelu siitä miksi en syö lihaa (eettiset syyt) ja mitä kasvissyönti minulle käytännössä tarkoittaa (syön kalaa, kananmunia ja maitotuotteita, mutta en lihaa). Sen jälkeen mies alkoi luetella erilaisia lihoja kysellen aina enkö syö tätäkään. Vastailin että en, en syö mitään lihaa. Juteltiin muustakin mutta aina välillä mies taas keksi jonkun lihajutun "mites kesämökillä saunan jälkeen grillimakkara, etkö syö sitäkään?" "no entäs pepperoni pitsassa, se on niin hyvää, et syö siis sitä?". Homma alkoi mennä jo koomiseksi. Mietin vieläkin oliko tuo käytös aitoa hämmennystä ja ihmettelyä vai joku läppä jolla mies kritisoi valintaani. Ehkä tykkäsi vain lihasta tosi paljon :D

Se ei vaan kehdannu suoraan kysyä, että imetään silti k*ullia, vaikka muuta lihaa et suuhun laitakaan.

Vierailija
138/432 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokkotreffit joskus parikymppisenä. Mies oli opiskelukaverin tutun tuttu, kuulemma oltais sovittu tosi hyvin yhteen. Ensin käveltiin kaatosateessa ties mitä pimeitä kujia pitkin muka "nähtävyyksiä katselemassa", mies ei puhunut edes puolta sanaa koko aikana. Kun ravintolaan päästiin, vihdoin kuivaan ja lämpimään paikkaan, ja saatiin ruoat tilattua, oli kaverin aloitusrepliikki "Ootko koskaan miettinyt, miltä ihmisliha maistuu? Mitenköhän sitä pääsisi maistamaan, oisko se joku istukkahomma niinkuin Madventuresissa?" O_O

Siis illallinen Hannibal Lecterin kanssa. :D Menin täysin sanattomaksi. Pyysin anteeksi "yllättäen" saapunutta työkatastrofia ja liukenin paikalta ennen kuin ruoka ehti pöytään (maksoin kyllä kassalla oman osuuteni). Hui ja hyi, EI. :D

Vierailija
139/432 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen tavannut tällaisen tyypin! En tosin treffeillä, mutta kerran baarijonossa joku mies alkoi jutella minulle ja kaverilleni. Hän oli ihan mukava alkuun, mutta sitten hän alkoi paasata meille miten hyvä palkka hänellä on vain kahden vuoden opiskelun jälkeen ja miten tyhmiä olemme kun opiskelemme yliopistossa niin kauan. En todellakaan tiedä mitä hän yritti tällä saavuttaa, käännettiin sille vain selkä ja jätettiin nauttimaan siitä hervottomasta palkastaan, yksin.

Vierailija
140/432 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pierujutut kun ovat aina hauskoja, niin olin miehen kanssa ensitreffeillä ja hän päästi aivan jäätävän kananmunapierun vaivihkaa. Haju oli niin vahva, että hän myös itse tajusi tilanteessa, että nyt taisi tulla virhe. Luulen että ravintolan naapuripöytäkin haistoi sen, oli siis todella vahva pamaus. Hiljainen kostaja :D

Tavattiin me pari kertaa sen jälkeenkin, että ei se nyt sitä estänyt. Mutta muistan vieläkin :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä