Kertokaa hauskoja tai creepyjä treffistooreja
Olin nuorempana vähän naiivi ja tapasin mukavanoloisen miehen tinderissä. Treffasimme puistossa ja koska juttu luisti mukavasti niin jatkoimme miehen asunnolle. Siellä tuli outo olo ja tajusin että miehellä on seksi mielessä. Valehtelin, että tätini soitti ja tarvitsi nopeasti apua koiransa kanssa ja pääsin pois tilanteesta. Emme enää tavanneet.
Kommentit (432)
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tapailin useamman kerran yhtä kivan oloista miestä, mutta jokin hänessä oli outoa. Hän ei myöskään vongannut seksiä, vaikka oltiin oltu mun luona kerran. Oltiin tavattu töitten kautta, oltiin siis samalla alalla. Kerran yksi meidän firman tyyppi näki meidät yhdessä ja sit tuli erikseen juttelemaan töissä ja sanoi että niin että olit x:n kanssa ulkona, kai x on kertonut että hän on käynyt sukupuolenkorjausleikkauksessa, ja ennen hänen nimensä oli y. No en ollut kuullut. Laitoin hänelle vaan viestin, että mikset kertonut mulle ollenkaan ja hän vastasi ettei uskaltanut. Ehkä oon sit suvaitsematon mut en vaan pystynyt jatkamaan suhdetta. En edes tiä mitä hänen haarovälissään oli, oliko siis tehty jo nämä uudet elimet vai ei, ja miten semmoinen elin edes toimii.
Ja siis ei ole mitään trans-ihmisiä vastaan mut oon kait sit niin vanhanaikainen etten halua olla suhteessa heidän kanssa.
Mulla oli työpaikalla samanlainen tilanne. Käytiin tän miehen kanssa välillä lounaalla ja selkeästi oli flirttiä ilmassa. Sitten yks kollega tuli kertomaan että tämä oli trans, loppui lounaat siihen.
Ohis - mutta rupesi kiinnostamaan: kuinka monella lopahtaisi kiinnostus kuullessaan, etta toinen on trans?
Kun siis mulle toi ei olisi suorilta deal-braker.
Kyllä minua arveluttaisi, että kuinka hyvän ja toimivan pillun entiselle miehelle voi rakentaa. Taitaisi jäädä siihen.
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ohis - mutta rupesi kiinnostamaan: kuinka monella lopahtaisi kiinnostus kuullessaan, etta toinen on trans?
Kun siis mulle toi ei olisi suorilta deal-braker."
Minulla lopahtaisi samantien. Olen katsellut paljon videoita aiheesta ja on suorastaan karmivaa, miten vaikuttavia muutoksia jotkut saavat aikaan. Joitain ei ikimaailmassa uskoisi transuiksi. Ja se ajatus, että joku kuuma miekkonen jota katselen ihmisten ilmoilla, voi hyvinkin olla trans. Todennäköisyys on pieni, mutta ei olematon. Huh!
Olen usein miettinyt,että tunteeko trans,jonka sukuelimet on myös leikattu,enää alapään koskettelusta minkäänlaista nautintoa? Jos ei pysty yhdyntään,niin saako orgasmin koskettemalla? Tai ylipäätään minkäänlaista orgasmia?Onhan seksi paljon muuta kuin pelkkä yhdyntä,mutta tuntuisi oudolta,jos toinen ei nauttisi enää seksistä.
Tunnetko sa itse pelkasta alapaan koskettelusta automaattisesti nautintoa?
Eikohan se orgasmi ja kiihottuminen ole eniten korvien valissa. Voisin kuvitella etta jos on vihdoinkin pelit ja vehkeet synkassa sen kanssa fyysisesti kuin milta tuntuu paan sisalla, etta seksikin on ihan mindblowing juttu sitten. Eli luulisin etta nautintoa on enemman kuin ennen leikkausta.
Mutta en makaan siis tieda, kunhan spekuloin.
Kyllä normaalista ihmisestä ihan koskettelukin tuntuu nautinnolliselta, mitä oikein höpiset?
Tapailin aikoinani nuorempana itseäni reilusti vanhempaa miestä. Olin jo toki jo täysi-ikäinen, mutta aika pienikokoinen ja siten vielä nuoremmankin oloinen. Olin itse tähän mieheen ihan ihastunutkin, ja nopeastihan se meni sitten sängyn puolellekin, tapaamiset siis. Jollakin tapaa tykkäsin olla tämän vanhemman ja niin kypsän, aikuisen, perheellisenkin (joo olin tosi tuhma) miehen kanssa. Siihen asti kun yhden kiihkeän hetken huipennuksessa mies toisteli pari kertaa ihan väärää nimeä. En siitä mitenkään pahastunut, oikeastaan naureskelin, mutta ihmettelin sitten että mies oli tästä jotenkin hermostunut. Kunnes sitten vähän myöhemmin törmäsin siihen että ko. nimi sattui olemaan miehen teini-ikäisen tyttären nimi. Se juttu loppui kun seinään, vaikka mies pommitti vaikka kuinka ja pitkään. En suostunut edes vastaamaan, sinnikkäästi jatkoi parikin kuukautta.
Mulla ei ole mitään noin törkeitä. Mutta yksi ihan huvittava kyllä. Chatissä oli hyvin tultu juttuun yhden miehen kanssa ja treffit sovittiin. Etukäteen puhuttu että käydään yhdessä tapahtumassa ja siitä yhdelle ja jos tullaan juttuun niin katsotaan sitten mihin ilta vie. Itselläni oli ajatus että yksi tai pari, mukavaa jutustelua. Seuralaisella ehkä muut mielessä, koska kun tavattiin ja lähdettiin kävelemään tapahtumapaikalle hän yhtäkkiä pysähtyi ja näytti ärsyyntyneeltä. Kun utelin että mikä nyt kysyi sitten että sopiiko että käydään kaupassa, tarvitsee sieltä jotain. Toki sopi, joten mentiin kauppaan ja vähän kierreltyään kassalle. Ei ostoksia, ei selityksiä. Mies oli ihan hissukseen kun jonotettiin, ja sitten nappasi kortsupaketin telineestä ja löi sen hihnalle. Vilkaisi minua, mutta ei puhua pukahtanut. Itsekin menin vähän vaivautuneeksi. Eikä mua olisi haitannut yhtään jos olisi hitsi vie sanonut edes jotain, edes heittänyt vitsin tai jotain. Mutta ei yhtikäs sanaakaan. No käytiin tapahtuima, mutta tunnelma oli ainakin mun osalta jotenkin veks joten ilta ei vienyt sen pidemmälle. Sinänsä harmi että oli ihan muuten mukava, komeakin ja suht ok, mutta jotenkin en itse päässyt yli siitä että a) oli niin laskelmoiva, vaikka toki kumi olisi ollut tarpeen, ehkä b) ei osannut mitenkään luontevasti hoitaa asiaa, koska ei nyt tosiaan oltu ihan nuria teinejäkään.
Vierailija kirjoitti:
Aloin tapailemaan itseäni n. 20 vuotta vanhempaa, jo ennestään tuttua miestä. Oli aina vaikuttanut fiksulta ja tasapainoiselta tyypiltä, joten ajattelin että mikäs siinä. Ikäero ei ollut ongelma.
Hän tiesi minun sairastaneen teini-iässä syömishäiriön ja alkoi pian pommittaa oudoilla kysymyksillä. Halusi mm. tietää kuinka paljon olin alimmillani painanut ja paljonko nyt painoin. Muisteli miten työmatkallaan Pietarin baletissa oli nähnyt hirmu kauniita siroja nuoria ballerinoja ja kuinka söpösti ne olivat siellä kikatelleet.
Intiimin hetken päätteeksi totesi, että "Tunnut kyllä käteen isommalta kuin näytät. Ootko ihan varma nykyisestä painostasi?" Ajattelin, että annetaan tyhmään kysymykseen tyhmä vastaus, joten kysäisin leikilläni, että herrako tykkää sitten vähän pienemmistä? Mies sai ihan hirveän sätkyn ja alkoi tivata, että mistä olen sellaista kuullut ja kuka on kertonut? Oli todella säikkynä ja vaahtosi, että enhän minä parikymppinen nainen nyt enää mikään lapsi ole!
Pistin tyypin ulos siltä seisomalta (kesken toisten treffien) ja katkaisin välit kokonaan. Silti vielä vuosia myöhemmin laitteli vainoharhaisia viestejä, joissa kyseli mitä hänestä puhutaan ja kuka on puhunut jne.
Tästä on jo pitkä aika, mutta vieläkin tulee kylmät väreet. En halua edes ajatella millainen sielunelämä tuolla ihmisellä oikeasti on.
Hyi hele...selkea pedo.
Tutustuin netissä kivanoloiseen mieheen jonka kanssa soiteltiin ja viestiteltiin ihan päivittäin. Matkustin sitten viimein muutaman kuukauden viestittelyn jälkeen, monen sadan kilometrin päähän häntä tapaamaan. Hän tuli asemalle vastaan ja sanoi että tästä on vain lyhyt kävelymatka hänen asunnolleen. Raahasin matkalaukkuani sen "lyhyen 5 km matkan" kaupungin halki hänen kämpilleen, poikkesimme matkalla baarissa jossa hän esitteli minua tuttavilleen kuin näyttelyesinettä. Kun pääsimme hänen asunnolleen, hän sanoi että tossa alhaalla on kauppa jos viittit hakee jotain safkaa ja laittaa kun on ihan kauhee nälkä, ja hän istahti tietokoneelleen pelaamaan. Kieltämättä kävi mielessä jos ottaisin laukkuni ja lähtisin samantien, kun olin matkustanut tunteja ja hikisenä raahannut laukkuani (olen enemmän taksin käyttäjä..) mutta ajattelin että ehkä hän on vain jotenkin jännittynyt kun tapaamme nyt ensi kertaa. Laitoin nopeaa ruokaa (pastaa) koska oli itsellänikin kova nälkä. Hän ei sitten pitänytkään sipulista eikä paprikastakaan ja kastike oli liian löysää ja mautonta. Syötyämme hän sanoi virnistäen että "se joka kokkaa niin se siivoo" ja jäin tiskaamaan keittiöön. Tiedustelin sitten kotityöt tehtyäni, että mitä voisimme tehdä tänään, haettaisko vaikka viiniä ja katsotaan leffaa? Hän "palautui" tästä hieman "ennalleen" ja oli hetken se sama jonka kanssa olin viestitellyt. Suunnitelma kuulosti hänestäkin hyvälle, halailtiin ja pussaltiin. Sitten hän sanoi että alko on siinä lähellä sitä baaria jossa käytiin, hän ei tykkää kuivista viineistä ja tuotko sipsiä ja pari lonkeroa samalla ja sanoi käyvänsä suihkussa sillä aikaa, ja paineli kylppäriin. Otin laukkuni vähin äänin, kiitin luojaa etten ollut ehtinyt sitä purkaa. Huusin iloiset heipat sinne suihkuun ja lähdin. Hän laittoi 1,5h (!) kuluttua viestiä olenko eksynyt kun kestää.
Enpä koskaan enää sorru mihinkään nettituttavuuksiin.
Vierailija kirjoitti:
... Siihen asti kun yhden kiihkeän hetken huipennuksessa mies toisteli pari kertaa ihan väärää nimeä. En siitä mitenkään pahastunut, oikeastaan naureskelin, mutta ihmettelin sitten että mies oli tästä jotenkin hermostunut. Kunnes sitten vähän myöhemmin törmäsin siihen että ko. nimi sattui olemaan miehen teini-ikäisen tyttären nimi. ...
No hyi!
:(
24 vuotiaana menin tokalla treffeillä sänkyyn 22 vuotiaan naisen kanssa, joka alkoi lässyttämään seksin aikana kuin lapai ja kutsui mua isiksi. Meinas lerpahtaa, mutta vedin loppuun asti ja poistuin paikalta. En enää tavannut häntä. Tarkennuksena: leikki siis vauvaa/ pikkulasta, jota isi painoi...
Creepy af
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
... Siihen asti kun yhden kiihkeän hetken huipennuksessa mies toisteli pari kertaa ihan väärää nimeä. En siitä mitenkään pahastunut, oikeastaan naureskelin, mutta ihmettelin sitten että mies oli tästä jotenkin hermostunut. Kunnes sitten vähän myöhemmin törmäsin siihen että ko. nimi sattui olemaan miehen teini-ikäisen tyttären nimi. ...
No hyi!
:(
No älä! Jälkeenpäin tajusin muutenkin et oli aika creepy tapaus. Niinkuin mainitsin, olen siro ja pienikokoinen, ja hän monasti korosti sitä, kehui jne. Otin ne kohteliaisuutena. Mutta sain olikohan tokalla tai kolmannella treffeillä, toi tuliaisena ison pehmolelun, joka silloin vaan vähän huvitti (en ole pehmolelutyyppiä, jonka kyllä sanoinkin). Hän tykkäsi sellaisista ’isällisistä’ elkeistä, kyseli esim. Mun kämpästä tarvitseeko korjailla jotain ja sellasta, onko kaikki kunnossa tyyliin. Seksissä tykkäsi kovasti pistellä takaapäin ja kehui mun peppua niin siroksi ja pieneksi. Olisi varmaan puhellu rivoja isukkijuttuja jos olisi kehdannut.
Vasta jälkikäteen ynnäsi kuinka creepyä oli.
Tapasin ravintolassa hyvännäköisen 30v 2 lapsen yh:n. Mentiin jatkoille hänen luokseen. Haukkui koko ajan exäänsä, joka oli häntä pettänyt ja jättänyt 6kk aikaisemmin. Seuraavalla trefeillä sama juttu, oli rikkonut kaikki miehen kamat, stalkannut, levittänyt juoruja jne. Kolmansilla treffeillä sama juttu. En enää jaksanut. Lupasi koko ajan että lopettaa katkeran tilityksen, mutta ei pystynyt itseään hillitsemään. Lopulta lopetin orastava suhteen. Oli vielä liian kiinni vanhoissabjutuissa.
Vierailija kirjoitti:
Mies oli kivan näköinen kuvissa ja hänellä oli hauskat jutut. Sovin treffit suurin odotuksin. Olin saapunut ravintolaan n. 5 min ennen ja odottelin miestä, kun kilahti viesti että ”olen kohta siellä. Eihän sua muuten häiritse että olen liikuntavammainen”. Olin ihan että mitä häh, vastasin ettei tietenkään häiritse ja kysyin tartteeko hän apua ravintolaan pääsemiseen kun siinä on portaita, ei kuulemma tarvinnut.
Sit paikalle ontui tämä mies, tai ei voi puhua ontumisesta, hän joutui heittämän jalkaa silleen kummallisesti sivulle tosi paljon. Kuulemma synnynnäinen lonkkavika. Söimme ja joimme pari lasia viiniä ja mies kertoi, ettei pysty saamaan lapsia tai yhdyntään, kun sukuelimet on epämuodostuneet, eikä hänellä ole oikein penistä ollenkaan. Lisäksi hänellä oli avanne.
Olisko ollut kiva kertoa jotain näistä ENNEN treffejä?
Jos nyt ensimmäisellä tapaamisella jo kertoo, niin onko tuossa isoa vahinkoa tapahtunut, vaikka jouduit vaivautumaan treffeille. Siis ihan ymmärrettävää, että halusi antaa ensivaikutelman livenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähdin tindertreffini kämpille muutaman lasillisen jälkeen. Saavuttuamme talolle mies havaitsi, että hänen vanhempansa ovatkin kotona. Joo, asuikin siis vanhempiensa kanssa. Hän piilotti minut pilkkopimeään autotalliin siksi aikaa, että kävi viattomasti moikkaamassa vanhempiaan, jonka jälkeen auttoi minut huoneensa ikkunasta sisään. En saanut jäädä yöksi, vaan heitti minut vielä autolla kotiin saman yön aikana. Itse sammuin kesken aktin. Hyvät reffit, kyllä nuori on tyhmä.
Siis kuitenkin mies sai sinut hereille vai heitti sammuneena takaisin kotiin?
Heräsin omaan pieruuni. Hän oli mennyt pelaamaan tietokoneellaan odotellen heräämistäni. Good times.
Ei hele. :D :D :D Harvemmin repeän nauramaan ääneen, mutta tämä kommentti kyllä sai tipahtamaan. :D Onneksi en ollut duunissa.
treffit kirjoitti:
Tapasin miehen deittisovelluksessa, viestiteltiin yli viikko intensiivisesti ennen kuin molemmille sopi tavata. Totta kai vaikutti hyvalta tyypilta, joten tapaaminen oli jees.
Miehen ehdotuksesta tavattiin mun paikkakunnalla ja sain valita paikallisena seka drinkkibaarin etta illallisravintolan. Mies tuli hakemaan mua autolla mun kodin lahelta, maksoi drinkit ja koko kolmen ruokalajin illallisen (juomineen!) ja heitti mut takaisin kodin lahelle.
Ainut vaan etta taman illan aikana sanoin jo paaruuan aikana, etta nyt tuli deal-braker. Paljastui nimittain, etta mies on r*sisti. Mollasi ar4beja, heihin ei kuulemma voi luottaa. Etta on vaan SE YKSI mielessa, ja muutenkin haluavat vaan huijata ja hyotya rahallisesti.
...Mies oli itse ar4bi...
Talk about shooting yourself in the foot. :D
Pointsit kuitenkin herrasmiesmaisyydesta!
Tuo asenne on aika yleistä ar4bien keskuudessa. Työkaverini (ar4bi) aikoo kieltää tytärtään visusti ottamasta ar4bimiestä.
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Tapasin miehen deittisovelluksessa, viestiteltiin yli viikko intensiivisesti ennen kuin molemmille sopi tavata. Totta kai vaikutti hyvalta tyypilta, joten tapaaminen oli jees.
Miehen ehdotuksesta tavattiin mun paikkakunnalla ja sain valita paikallisena seka drinkkibaarin etta illallisravintolan. Mies tuli hakemaan mua autolla mun kodin lahelta, maksoi drinkit ja koko kolmen ruokalajin illallisen (juomineen!) ja heitti mut takaisin kodin lahelle.
Ainut vaan etta taman illan aikana sanoin jo paaruuan aikana, etta nyt tuli deal-braker. Paljastui nimittain, etta mies on r*sisti. Mollasi ar4beja, heihin ei kuulemma voi luottaa. Etta on vaan SE YKSI mielessa, ja muutenkin haluavat vaan huijata ja hyotya rahallisesti.
...Mies oli itse ar4bi...
Talk about shooting yourself in the foot. :D
Pointsit kuitenkin herrasmiesmaisyydesta!
Tuo asenne on aika yleistä ar4bien keskuudessa. Työkaverini (ar4bi) aikoo kieltää tytärtään visusti ottamasta ar4bimiestä.
Ohis, mutta samaa tekevät myös venäläiset toisistaan. Mulla on paljon ystäviä Venäjältä ja he aina muistuttelevat, että kannattaa olla varovainen muiden venäläisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tapailin useamman kerran yhtä kivan oloista miestä, mutta jokin hänessä oli outoa. Hän ei myöskään vongannut seksiä, vaikka oltiin oltu mun luona kerran. Oltiin tavattu töitten kautta, oltiin siis samalla alalla. Kerran yksi meidän firman tyyppi näki meidät yhdessä ja sit tuli erikseen juttelemaan töissä ja sanoi että niin että olit x:n kanssa ulkona, kai x on kertonut että hän on käynyt sukupuolenkorjausleikkauksessa, ja ennen hänen nimensä oli y. No en ollut kuullut. Laitoin hänelle vaan viestin, että mikset kertonut mulle ollenkaan ja hän vastasi ettei uskaltanut. Ehkä oon sit suvaitsematon mut en vaan pystynyt jatkamaan suhdetta. En edes tiä mitä hänen haarovälissään oli, oliko siis tehty jo nämä uudet elimet vai ei, ja miten semmoinen elin edes toimii.
Ja siis ei ole mitään trans-ihmisiä vastaan mut oon kait sit niin vanhanaikainen etten halua olla suhteessa heidän kanssa.
Mulla oli työpaikalla samanlainen tilanne. Käytiin tän miehen kanssa välillä lounaalla ja selkeästi oli flirttiä ilmassa. Sitten yks kollega tuli kertomaan että tämä oli trans, loppui lounaat siihen.
Ei tuossa muuta, mutta kollegalta melkoisen vattumainen temppu outata toinen, ilmeisesti ilman tämän lupaa. :/
Dream_er kirjoitti:
Tutustuin netissä kivanoloiseen mieheen jonka kanssa soiteltiin ja viestiteltiin ihan päivittäin. Matkustin sitten viimein muutaman kuukauden viestittelyn jälkeen, monen sadan kilometrin päähän häntä tapaamaan. Hän tuli asemalle vastaan ja sanoi että tästä on vain lyhyt kävelymatka hänen asunnolleen. Raahasin matkalaukkuani sen "lyhyen 5 km matkan" kaupungin halki hänen kämpilleen, poikkesimme matkalla baarissa jossa hän esitteli minua tuttavilleen kuin näyttelyesinettä. Kun pääsimme hänen asunnolleen, hän sanoi että tossa alhaalla on kauppa jos viittit hakee jotain safkaa ja laittaa kun on ihan kauhee nälkä, ja hän istahti tietokoneelleen pelaamaan. Kieltämättä kävi mielessä jos ottaisin laukkuni ja lähtisin samantien, kun olin matkustanut tunteja ja hikisenä raahannut laukkuani (olen enemmän taksin käyttäjä..) mutta ajattelin että ehkä hän on vain jotenkin jännittynyt kun tapaamme nyt ensi kertaa. Laitoin nopeaa ruokaa (pastaa) koska oli itsellänikin kova nälkä. Hän ei sitten pitänytkään sipulista eikä paprikastakaan ja kastike oli liian löysää ja mautonta. Syötyämme hän sanoi virnistäen että "se joka kokkaa niin se siivoo" ja jäin tiskaamaan keittiöön. Tiedustelin sitten kotityöt tehtyäni, että mitä voisimme tehdä tänään, haettaisko vaikka viiniä ja katsotaan leffaa? Hän "palautui" tästä hieman "ennalleen" ja oli hetken se sama jonka kanssa olin viestitellyt. Suunnitelma kuulosti hänestäkin hyvälle, halailtiin ja pussaltiin. Sitten hän sanoi että alko on siinä lähellä sitä baaria jossa käytiin, hän ei tykkää kuivista viineistä ja tuotko sipsiä ja pari lonkeroa samalla ja sanoi käyvänsä suihkussa sillä aikaa, ja paineli kylppäriin. Otin laukkuni vähin äänin, kiitin luojaa etten ollut ehtinyt sitä purkaa. Huusin iloiset heipat sinne suihkuun ja lähdin. Hän laittoi 1,5h (!) kuluttua viestiä olenko eksynyt kun kestää.
Enpä koskaan enää sorru mihinkään nettituttavuuksiin.
No nyt oli kyllä aika unelmamies! Miten pystyit päästämään tollasen sormiesi läpi?!
Ps. Kai otit taksin juna-asemalle?
Vierailija kirjoitti:
Juttelimme treffiseuralaisen ongelmasta, jota en nyt tässä kerro, mutta hän joka tapauksessa harkitsi kysyvänsä neuvoa poliisilta siihen. Sanoin, että en tiedä miten poliisit suhtautuvat, jos "joku tytönhupakko" menee sellaista asiaa kysymään. (Asia oli aika erikoinen ja olin vilpittömästi sitä mieltä, ettei poliisille puhuminen ollut paras mahdollinen idea.) No, neitihän sitten veti hirveät pultit siitä, että sanoin häntä hupakoksi. Selitin, että en ollut tarkoittanut loukata, mutta hän poistui paikalta korot kopisten.
Myöhemmin sain tietää, että joidenkin kielenkäytössä hupakko tarkoittaa maksullista tai kevytkenkäistä naista.
Miksi tälle jutulle on tullut niin paljon alapeukkuja?
Tämä kallistuu enemmän surkuhupaisan kuin creepyn puolelle. Lukiossa tapailin erästä poikaa, ja välillämme selvästi kipinöi. Eräänä iltana hän pyysi elokuviin ja tottakai olin tästä innoissani. Paikalle saavuttuani yllätys oli melkoinen, kun vastassa ei ollutkaan pelkästään jätkä itse vaan hänen koko perheensä, jota en ollut koskaan ennen tavannut. Eihän siinä mitään, mielelläni heihin tutustuin mutta en ollut varautunut tilanteeseen ollenkaan, koska nämä olivat ensimmäiset ns. vakavat treffit enkä tiennyt pojasta itsestään edes kaikkea vielä, saati sitten perhesuhteista. Tilanne oli kiusallinen myös siksi, että hänen äitinsä oli aika värikäs tapaus ja puhui kuin papupata koko ajan. Yritä siinä sitten esittäytyä ja saada suunvuoroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juttelimme treffiseuralaisen ongelmasta, jota en nyt tässä kerro, mutta hän joka tapauksessa harkitsi kysyvänsä neuvoa poliisilta siihen. Sanoin, että en tiedä miten poliisit suhtautuvat, jos "joku tytönhupakko" menee sellaista asiaa kysymään. (Asia oli aika erikoinen ja olin vilpittömästi sitä mieltä, ettei poliisille puhuminen ollut paras mahdollinen idea.) No, neitihän sitten veti hirveät pultit siitä, että sanoin häntä hupakoksi. Selitin, että en ollut tarkoittanut loukata, mutta hän poistui paikalta korot kopisten.
Myöhemmin sain tietää, että joidenkin kielenkäytössä hupakko tarkoittaa maksullista tai kevytkenkäistä naista.
Miksi tälle jutulle on tullut niin paljon alapeukkuja?
Koska a)ei vastannut otsikkoa ja b) nainen suuttui täysin aiheesta.
Aloin tapailemaan itseäni n. 20 vuotta vanhempaa, jo ennestään tuttua miestä. Oli aina vaikuttanut fiksulta ja tasapainoiselta tyypiltä, joten ajattelin että mikäs siinä. Ikäero ei ollut ongelma.
Hän tiesi minun sairastaneen teini-iässä syömishäiriön ja alkoi pian pommittaa oudoilla kysymyksillä. Halusi mm. tietää kuinka paljon olin alimmillani painanut ja paljonko nyt painoin. Muisteli miten työmatkallaan Pietarin baletissa oli nähnyt hirmu kauniita siroja nuoria ballerinoja ja kuinka söpösti ne olivat siellä kikatelleet.
Intiimin hetken päätteeksi totesi, että "Tunnut kyllä käteen isommalta kuin näytät. Ootko ihan varma nykyisestä painostasi?" Ajattelin, että annetaan tyhmään kysymykseen tyhmä vastaus, joten kysäisin leikilläni, että herrako tykkää sitten vähän pienemmistä? Mies sai ihan hirveän sätkyn ja alkoi tivata, että mistä olen sellaista kuullut ja kuka on kertonut? Oli todella säikkynä ja vaahtosi, että enhän minä parikymppinen nainen nyt enää mikään lapsi ole!
Pistin tyypin ulos siltä seisomalta (kesken toisten treffien) ja katkaisin välit kokonaan. Silti vielä vuosia myöhemmin laitteli vainoharhaisia viestejä, joissa kyseli mitä hänestä puhutaan ja kuka on puhunut jne.
Tästä on jo pitkä aika, mutta vieläkin tulee kylmät väreet. En halua edes ajatella millainen sielunelämä tuolla ihmisellä oikeasti on.