Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa hauskoja tai creepyjä treffistooreja

Vierailija
13.08.2019 |

Olin nuorempana vähän naiivi ja tapasin mukavanoloisen miehen tinderissä. Treffasimme puistossa ja koska juttu luisti mukavasti niin jatkoimme miehen asunnolle. Siellä tuli outo olo ja tajusin että miehellä on seksi mielessä. Valehtelin, että tätini soitti ja tarvitsi nopeasti apua koiransa kanssa ja pääsin pois tilanteesta. Emme enää tavanneet.

Kommentit (432)

Vierailija
81/432 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies valehteli ikänsä, oli hämmästynyt kun kuvaili ennen kuin tavattiin ulkonäkönsä: tummat hiukset, vihreät silmät, siististi pukeutuva jne, olin hämmästynyt kun paikalle saapui puolet vanhempi ukko, jolla karjalalippis, rikkinäinen t paita ja muutenkin homsuisen näköinen... Vielä kirsikkana kakun päällä: hänellä oli vaimo ja lapsi kotona

Ei tullut toisia treffejä ei...

Vierailija
82/432 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kysyi, otanko hänen sukunimensä, KUN menemme naimisiin ja ilmoitti, että meidän täytyy sitten muuttaa hänen vanhempiensa omakotitaloon aikoinaan. Kyseli mielipiteitäni lastenkasvatuksesta ja laski, minkä ikäinen ensisynnyttäjä olisin, kun seurusteltaisiin ensin tietty aika, sitten kihlat ym. Kirsikkana kakun päällä halusi saattaa minut kotiin ja kertoi silmät loistaen, että tietää, missä asun. 😳 Koko kotimatkan tuijotti minua niin creepysti, että vieläkin menee kylmät väreet, ku ajattelee...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/432 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheita juttuja, mutta osa hauskojakin!

Vierailija
84/432 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavattiin kaverini kautta ja vaikutti mukavalta mieheltä. Sovittiin treffit viikonpäähän ja viestiteltiin viikon aikana jonkun verran niitä näitä. Sovittiin treffit luokseni. Mies käytännössä selitti autoista ja imi kaulani mustelmille, vaikka pyysin ettei. Siinä kaikessa imuttelussa laukesi housuihinsa, mitä ei oltu edes ehitty ottamaan pois. Eihän siinä muuten mitään, mutta mies ei mennyt peseytymään ollenkaan. Koko illan aikana. Ällötti. lopulta kun ravasi parvekkeella tupakalla, hän otti minut kainaloon ja kertoi miten paljo rakastaa minua ja miten sitten tässä yhdessä katselemme loppu elämämme tähtiä. 

Alkoi ahdistaa ja en meinannut saada häntä lähtemään millään, vaikka kuinka vihjailin. Ei tullut toisia treffejä. 

Niin ja nyt noin yli 4 vuoden jälkeen mies otti yhteyttä ja kertoi että on sitemmin eronnut. Hänellä on 2kk ikäinen poika ja alkoi samantien ehdottelemaan, että otetaanko uudestaan, mitä viimeksikin. Ei otettu. 

Vierailija
85/432 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin mukavan oloisen miehen netissä. Sovittiin treffit ja ensimmäisenä kun tavattiin, niin mies nauraa, että sullahan on ärrä vika! V*ttuunnuin vähän, mutta jäin. Mies kommentoi muutenkin ulkonäköäni arvostelevasti. Lähdin jollain tekosyyn verukkeella nopeasti. 

Mies soitteli mulle useasti, mutta en vastannut, kun olin tehnyt selväksi ettei kiinnosta. Kerran olin taskussa laitttanut puhelimen päälle ja taskusta alkaa kuulua huutoa, että kenen miesten kanssa sä siä oot!?! Olin siis perheeni seurassa. Jäätiin vaan kuuntelemaan kun mies raivoaa puhelimessa minulle. Lopulta veljeni otti puhelimen ja sanoi, että hän on minun mieheni, että voi lopettaa soittamisen. 

Mies on haukkunut minua tämän jälkeen netissä. 

Vierailija
86/432 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin miehen kutsusta hänen kotiinsa syömään, oli valmistanut hyvää ruokaa. Puheenaihe vei ruokahalut, hänen entisestä muijasta riitti juttua kokoajan. Pelottavan vihaisena kertoi ex vaimon pettäneen naapurin kanssa hänen selkänsä takana, monet kerrat.. sitä sitten kuuntelin ja poistuin hänen elämästään.

Vierailija
87/432 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras ketju. Mulla ei onneksi/ikävä kyllä ole mitään kovin hyvää creepy tarinaa.

Kerran oltiin kavereiden kanssa päivällä baarissa yksillä. Meidän pöytään istui kaksi miestä ja mulla oli heti iso kipinä toisen kanssa. Joskus sen vaan tuntee kun katsotaan silmiin. Päätettiin vaihtaa paikkaa porukalla, juteltiin ja naurettiin. Huomasin kyllä että mies on vähän sekava, ehkä humalassa, ehkä kamoissa? Ja aloin vetäytyä tilanteesta. Mies alkoi vonkaamaan mua käymään vessassa hänen kanssaan. Oli ihan intona ja kiskoi mua kädestä siinä kaikkien edessä että "tuu tuu nyt, hei tuu vaan, mä haluun vaan näyttää yhen jutun, ei mitään panohommia, tuuuuuuu". No en todella lähtenyt ja alkoi jo ahdistaa koko äijä.

Olin jo ehtinyt antaa numeroni sille ja se myöhemmin se pommitti viesteillä, oli ihan hulluna muhun ja halusi treffit ehdottomasti. Feidasin koko tyypin.

Vuosia myöhemmin se käveli vastaan kaupungilla. Kännissä tai kamoissa taas, eli joku ongelmakäyttäjä se oli. Ajattelin ettei se tunnista mua, mutta kävelikin suoraan luokse ja sanoi "ja haista sinä vttu!!".

Vierailija
88/432 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menin yhden muusikon kanssa treffeille ja päädyimme sänkyyn omasta halustani. Mies haki jääkaapista kurkun ja pyysi minua leikkimään sillä. Kyse oli ekoista treffeistä ja mies on tunnettu tyyppi, kerron joskus muistelmissani kuka. Hänen pyyntöönsä en suostunut. Oli selvästi tottunut siihen että naiset tekevät ihan mitä vaan hänen kanssaan ja HETI.

Täytyy olla Akseli Smith. :p

Vierailija
89/432 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tavannut naisen pariin otteeseen aikaisemmin ravintolassa, mutta pienen pusuttelun lisäksi mitään muuta ei välillämme ollut tapahtunut. Pyysin sitten naisen treffeille elokuviin erään elokuvan ensi-iltaan, koska halusin nähdä kyseisen elokuvan. Nainen saapui viime tipassa puhelin korvallaan. Elokuvan alkutekstit nainen tutki puhelintaan kunnes laittoi sen välissämme olevaan laukkuunsa. Koko elokuvan keston ajan puhelimen värinähälytin tärisytti kassia joko soittoina tai tekstiviesteinä. Nainen selitti vaivautuneena, että varmaan hänen lapsensa soittelevat ja lähettelevät tekstiviestejä eivätkä ymmärrä, että hän ei voi vastata. Kun elokuva loppui, ehdotin naiselle, että kävisimme drinkeillä jossakin kivassa ravintolassa, mutta nainen selitti, että hänen täytyisi lähteä suoraan kotiin lastensa luokse. Nainen lähti saman tien kiireesti kävelemään poispäin ja nosti kävellessään puhelimen taas korvalleen. Kävelin sitten jonkin aikaa kaupungilla ja mietin, mihin ravintolaan menisin oluelle, kun huomasin naisen istuvan toisen miehen kanssa erään suositun ravintolan katetulla terassilla. Kävelin tahallani hitaasti terassin ohi ja moikkasin naiselle hymyillen. Nainen näytti vähän nololta, ja naisen seurassa ollut mies kummastuneelta. Nainen tuli myöhemmin ravintolassa selittämään, että kyseessä oli sukulaismies, jonka oli sattumalta tavannut bussipysäkille mennessään ja joka oli luvannut viedä hänet autollaan kotiin. Nauroin naiselle päin naamaa ja lähdin viettämään iltaa toiseen ravintolaan.

Vierailija
90/432 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tapailin useamman kerran yhtä kivan oloista miestä, mutta jokin hänessä oli outoa. Hän ei myöskään vongannut seksiä, vaikka oltiin oltu mun luona kerran. Oltiin tavattu töitten kautta, oltiin siis samalla alalla. Kerran yksi meidän firman tyyppi näki meidät yhdessä ja sit tuli erikseen juttelemaan töissä ja sanoi että niin että olit x:n kanssa ulkona, kai x on kertonut että hän on käynyt sukupuolenkorjausleikkauksessa, ja ennen hänen nimensä oli y. No en ollut kuullut. Laitoin hänelle vaan viestin, että mikset kertonut mulle ollenkaan ja hän vastasi ettei uskaltanut. Ehkä oon sit suvaitsematon mut en vaan pystynyt jatkamaan suhdetta. En edes tiä mitä hänen haarovälissään oli, oliko siis tehty jo nämä uudet elimet vai ei, ja miten semmoinen elin edes toimii.

Ja siis ei ole mitään trans-ihmisiä vastaan mut oon kait sit niin vanhanaikainen etten halua olla suhteessa heidän kanssa.

Mulla oli työpaikalla samanlainen tilanne. Käytiin tän miehen kanssa välillä lounaalla ja selkeästi oli flirttiä ilmassa. Sitten yks kollega tuli kertomaan että tämä oli trans, loppui lounaat siihen.

Vierailija
91/432 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, puhutaampa vaan fiksaatioista. Levottomin tapaus itsellä parisen vuotta sitten. Nettitreffi, oikeastaan ihan fiksun oloinen kaveri. Mukava ja komeakin. Aloin jo kiinnostua ja innostuakin. Sitten, en muista miten, juttu sivusi yksinoloa ja vähän seksiäkin tai sen puutetta yksinään, niin mies pamautti suoraan että viihtyy kyllä ihan yksinkin ja että 'käsityöt' on oikeastaan ihan kivoja. Kesken kaiken ravintolapöydässä, Hämmennyin sen verran että meinasi juomat tulla nenän kautta. Koitin vaan naurahtamalla kuitata jutun, mutta erehdyksessä menin komppaamaan että 'niinhän ne on' tms. Siitä tulikin sitten loppuillan puheenaihe. Vakka miten yritin kääntää puheenaihetta ja vaikka mihin, aina kundi palasi siihen, ja ihan suoraan sanoen r*nkkaamiseen, jossain muodossa tai jollakin kierrolla. Ajattelin ensin että hermostuksissaan yrittää vääntää härskiä vitsiä, ja sinnittelin vielä 'yksien verran'. Baarissa hän rohkaistui jo arvuuttelemaan miten minä 'teen sitä', miltä näytän ('varmaan tosi ihanalta') ja kuinka upea olisi vaikka päästä näkemään (+ vihjailevasti että 'jos vaikka jo tänään jos et ole sitä tyyppiä joka ekoilla treffeillä sänkyyn menee'). Lopulta, kun n. kymmenennen kerran aihe palasi tähän optioon, piti jo sanoa vaan että mitä jos vaikka ihan yksinäsi ja nostaa kytkintä. Tekstaili vielä parikertaa (ei onneksi toimintakuvia), ensin pyyteli anteeksi jos 'loukkasi jotenkin', mutta kun en vastannut, vähän koitellen vielä hepillä jäätä ja lupaillen että nauttisin varmasti. 

Vierailija
92/432 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tapailin useamman kerran yhtä kivan oloista miestä, mutta jokin hänessä oli outoa. Hän ei myöskään vongannut seksiä, vaikka oltiin oltu mun luona kerran. Oltiin tavattu töitten kautta, oltiin siis samalla alalla. Kerran yksi meidän firman tyyppi näki meidät yhdessä ja sit tuli erikseen juttelemaan töissä ja sanoi että niin että olit x:n kanssa ulkona, kai x on kertonut että hän on käynyt sukupuolenkorjausleikkauksessa, ja ennen hänen nimensä oli y. No en ollut kuullut. Laitoin hänelle vaan viestin, että mikset kertonut mulle ollenkaan ja hän vastasi ettei uskaltanut. Ehkä oon sit suvaitsematon mut en vaan pystynyt jatkamaan suhdetta. En edes tiä mitä hänen haarovälissään oli, oliko siis tehty jo nämä uudet elimet vai ei, ja miten semmoinen elin edes toimii.

Ja siis ei ole mitään trans-ihmisiä vastaan mut oon kait sit niin vanhanaikainen etten halua olla suhteessa heidän kanssa.

Mulla oli työpaikalla samanlainen tilanne. Käytiin tän miehen kanssa välillä lounaalla ja selkeästi oli flirttiä ilmassa. Sitten yks kollega tuli kertomaan että tämä oli trans, loppui lounaat siihen.

Ohis - mutta rupesi kiinnostamaan: kuinka monella lopahtaisi kiinnostus kuullessaan, etta toinen on trans? 

Kun siis mulle toi ei olisi suorilta deal-braker.

Vierailija
93/432 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo pahat liikuntavammat tai puuttuvat hampaat on kyllä sellaisia, että koko treffejä ei ehkä tulisi, jos niistä olisi jo chattaillessa tullut puhetta. Liikuntavamma vielä ehkä menisi, jos mies olisi muuten tosi miellyttävä, mutta yhdyntäkyvyttömyys voisi olla jo liikaa.

Kuten tässä keskustelussa näemme, ei silläkään mitään voita että huijaa toisen treffeille. Toisia treffejä ei nimittäin tule.

Kyllä voittaa, nimittäin edes jotain kokemusta treffeillä käymisestä sikäli jos joskus sattuisi kohdalle sellainen joka ei säikähdä vammaa, niin voisi säikähtää kömpelyyttä treffeillä.

Vierailija
94/432 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies kertoi käyneensä maksullisissa monta kertaa, kutsui sitä ”kalliiksi harrastukseksi”. Join lasini loppuun ja häivyin.

Ei helv... Olisi tuossa ollut vielä yksi kysymys ennen poistumista: 

"Sinulle siis on ihan ok, jos käyn maksullisissa miehissä?"

Minä olisin varmaan sen viinilasin loputtua tuumannut, että "Se tekis sitten 2000,00 €. Eihän tämä nyt tietenkään kovin kallista ole, kun sinähän olet kalliisiin harrastuksiin tottunut." ja katsonut, miltä äijän ilme näyttää :D

Hyvä, että hän oli rehellinen. Rehellisyys on harvinaista nykyaikana, joten vaikka en arvosta tuota hänen harrastustaan, niin sitä arvostan, että kertoo rehellisesti eikä valehtele. Suoraselkäinen mies tuolta osin. 

Miksi oletat ettei se olisi ollut ok miehelle? Myös naiset käyvät prostituoidun luona. Ihan oikeasti.

Vierailija
95/432 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenkin ihmetellyt, millaisia ovat ne pastalle kirjoittavat kiltit, komeat ja koulutetut miehet, jotka eivät kelpaa naisille. Nyt tiedän, kiitos tämän ketjun.

Koulutettuna ja lukuisten naistuttavienkin mielestä asiallisesti käyttäyttyvänä ja vastuullisena tyyppinä (eli se jota esim pyydetään hoitamaan sammunut kotiinsa turvallisesti) kyllä ennemminkin ihmetyttää että kun itsellä tuntuu olevan  lähes mahdotonta saada ketään edes treffeille asti niin tuollaisten tyyppien kanssa on kuitenkin lähdetty.

Vierailija
96/432 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohis - mutta rupesi kiinnostamaan: kuinka monella lopahtaisi kiinnostus kuullessaan, etta toinen on trans? 

Kaikilla muilla kuin biseksuaaleilla. Heterot ja homot eivät voi seksuaalisuudelleen mitään.

Vierailija
97/432 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tuo, mutta minulla loppuisi samantien. Haluan biologisia lapsia. Oikean miehen kanssa tähän on mahdollisuus, ja vaikka olisi tuhkamuna niin olisi ainakin yritetty ennen hoitoja.

Lisäksi näillä ei sukuelimet toimi normaalisti, vaan esim. penis pumpataan erektioon. Eikä silvottu keho ole mitenkään kauniin näköinen.

Vierailija
98/432 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eräs suomalainen sarjakuvapiirtäjä on mieltynyt kaikkiin s/m- ja fetissijuttuihin ja tekee aiheesta sarjakuvia. Hän ihastui muhun ja mielenkiinnosta lähdin kerran treffeille. Nuo s/m-jutut jotenkin käsitän vaikkei mun juttu olekaan mut sit hän kertoi, ettei *harrasta yhdyntöjä*, koska naisten alapää on kuulemma niin likainen paikka, ettei halua työntyä sinne. Tosi twisted kaveri.

Toi on tunnettu jo pitkään tuo neuroosi / ongelma. Jo Freud puhui kuinka jotkut miehet pelkää v*ginaa, ja jossain esimerkkitapauksessa potilaalla oli piinaava fobia, että sieltä tulee hampaat, jotka napsaisee kalun poikki.

Ei se nyt siitä kiinni ole vaan siitä, että suomalainen nainen promiskuiteetti.

Vähän pitää vielä harjoitella tuota isojen sanojen oikeaa käyttöä.

Vierailija
99/432 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä juttelin jonkun kanssa, kuvissa ihan ok, ei mikään superkuuma miekkonen. Hän sitten kysyi että haluanko tavata. Mielessäni raksutti elämänviisaus, jonka olin lukenut netistä: kuvissa vaatimattoman näköiset miehet ovat usein helmiä livenä.

Joten kaipa minä sitten halusin tavata. En halua panostaa ekoihin treffeihin, koska olen nirso ja haluan päästä nopeasti pois paikalta ilman kymmeniä todistajia XD En halua nolata itseäni jonkun oudon tyypin seurassa XD.

Joten tapasimme kotini lähettyvillä paikassa x. Tiesin ensisekunneista lähtien, etten ole tippaakaan kiinnostunut. Miekkonen oli s**tanallisen tylsä, ilmeetön ja huoh.

Uskon hänen huomanneen tylsistymiseni, koska kuikuilin ympärilleni enkä kysellyt paljon mitään. Lopulta hän onneksi otti häipymisen puheeksi ja huokaisin helpotuksesta. Olin tämän tapauksen jälkeen todella vihainen, kun tuollaiset tylsät turhakkeet tuhlaavat muiden aikaa. Sainpa tietää miekkosen olevan insinööri enkä enää ihmetellyt sitä tylsyyden määrää.

Vierailija
100/432 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffiseuralaiseni oli umpijurrissa keskellä kirkasta päivää tavatessa ja otti hetimiten takkinsa sisuksista ison viinipullon. En ollut juomistuulella mutta jatkoin hänen kanssaan puistokävelylle. Siellä jäppinen alkoi tumpata tupakoita ranteeseensa johon ohikulkija kommentoi haukkuen. Tästäpä itseensätumppaaja suivaantui ja aloitti katutappelun. Treffit päättyivät lyhyeen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän