Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa hauskoja tai creepyjä treffistooreja

Vierailija
13.08.2019 |

Olin nuorempana vähän naiivi ja tapasin mukavanoloisen miehen tinderissä. Treffasimme puistossa ja koska juttu luisti mukavasti niin jatkoimme miehen asunnolle. Siellä tuli outo olo ja tajusin että miehellä on seksi mielessä. Valehtelin, että tätini soitti ja tarvitsi nopeasti apua koiransa kanssa ja pääsin pois tilanteesta. Emme enää tavanneet.

Kommentit (432)

Vierailija
61/432 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähdin tindertreffini kämpille muutaman lasillisen jälkeen. Saavuttuamme talolle mies havaitsi, että hänen vanhempansa ovatkin kotona. Joo, asuikin siis vanhempiensa kanssa. Hän piilotti minut pilkkopimeään autotalliin siksi aikaa, että kävi viattomasti moikkaamassa vanhempiaan, jonka jälkeen auttoi minut huoneensa ikkunasta sisään. En saanut jäädä yöksi, vaan heitti minut vielä autolla kotiin saman yön aikana. Itse sammuin kesken aktin. Hyvät reffit, kyllä nuori on tyhmä.

Siis kuitenkin mies sai sinut hereille vai heitti sammuneena takaisin kotiin?  

Heräsin omaan pieruuni. Hän oli mennyt pelaamaan tietokoneellaan odotellen heräämistäni. Good times.

Vierailija
62/432 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tuli sisään ravintolaan ja vaikutti kiukustuneelta. Söimme ja yritin pitää keskustelua yllä.

Jossakin vaiheessa mies paukautti: ”No niin. Koska pannaan?” Olin itse, että ”Hä? No enpä tiedä.”

”*ttuako mä sitten täällä”, totesi mies, joi lasinsa tyhjäksi ja lähti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/432 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin Tinder-treffeille miehen kanssa, joka kesken illan alkoi kysellä, ketä ihailen. Itse hän kertoi ihailevansa yli kaiken Kekkosta ja käyttikin sitten treffien loppupuolen Kekkos-aiheiseen monologiin, jota en osannut keskeyttää.

Päätin, että olisin suhteessa vain kolmas pyörä. Urho Kalevalla oli selkeästi ykkössija.

Vierailija
64/432 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs suomalainen sarjakuvapiirtäjä on mieltynyt kaikkiin s/m- ja fetissijuttuihin ja tekee aiheesta sarjakuvia. Hän ihastui muhun ja mielenkiinnosta lähdin kerran treffeille. Nuo s/m-jutut jotenkin käsitän vaikkei mun juttu olekaan mut sit hän kertoi, ettei *harrasta yhdyntöjä*, koska naisten alapää on kuulemma niin likainen paikka, ettei halua työntyä sinne. Tosi twisted kaveri.

Onko tamperelainen? Nimittäin tulee mieleen yksi creepy joka sopisi tuohon, vainosi minua.

Vierailija
65/432 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nyt tiedä onko tämä erityisen creepy, mutta itselleni tuli kyllä vähän kummallinen olo siitä terffiseurasta.

Kävimme ihan tavistreffeillä, ensin kahvilassa juttelemassa josta siirryimme joenrantaan kävelylle. Istuimme penkillä ja taisimme siinä vähän pussaillakin. Tässä vaiheessa itselleni selvisi että kipinä puuttuu kokonaan, pussaileminen ei tuntunut missään. Kyseessä oli siis ekat treffit, olimme tavanneet aiemmin yökerhossa.

Treffien jälkeen tämä tyyppi laittoi viestiä, että aikoo viedä minut sukumökilleen ja saada siellä minut rakastumaan itseensä. Kirjoitteli ihan siihen tyyliin kuin olisimme olleet tarkoitetut toisillemme, jokirannan valotkin olivat kuulemma suudellessamme syttyneet rakkautemme merkiksi (itse en tätä ollut huomannutkaan :D). Yhteinen tulevaisuutemme näytti hänen mielestään valoisalta. Siis tosiaan, yhteinen tulevaisuutemme joka oli jo oikeastaan itsestäänselvyys.

Tein kohteliaasti selväksi että toista tapaamista ei tule, ja kiitin treffeistä. Mies oli siis oikeasti todellinen herrasmies, mutta itse vierastan vahvasti sitä että joku kokee rakastuneensa ihmiseen jonka on tavannut kerran. Vaikka kemiaa olisi ollutkin, en itse voisi ikinä tuntea mitään niin syvää ja voimakasta tuntematonta ihmistä kohtaan.

Paitsi jos olisi ollut se massimies tai julkkis.

No ei siltikään, Lompakko-Lasse rakas. Miehellä oli massia ihan riittämiin, minua se asia ei liikuta tippaakaan sillä elän omilla rahoillani.

/Se jolle vastasit

Vierailija
66/432 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden illan juttu tunnusti yöllä olevansa aivan rakastunut. Sanoi enkeliksi ja vaikka mitä. Aamulla lähdin nopeasti miehen nukkuessa. Pommitti pitkään viesteillä.

Ollaan naimisissa kymmenettä vuotta. Joskus kai kannattaa. Valitettavasti taidan olla nykyään se innokkaampi.

Vierailija
67/432 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin yhden muusikon kanssa treffeille ja päädyimme sänkyyn omasta halustani. Mies haki jääkaapista kurkun ja pyysi minua leikkimään sillä. Kyse oli ekoista treffeistä ja mies on tunnettu tyyppi, kerron joskus muistelmissani kuka. Hänen pyyntöönsä en suostunut. Oli selvästi tottunut siihen että naiset tekevät ihan mitä vaan hänen kanssaan ja HETI.

Vierailija
68/432 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eräs suomalainen sarjakuvapiirtäjä on mieltynyt kaikkiin s/m- ja fetissijuttuihin ja tekee aiheesta sarjakuvia. Hän ihastui muhun ja mielenkiinnosta lähdin kerran treffeille. Nuo s/m-jutut jotenkin käsitän vaikkei mun juttu olekaan mut sit hän kertoi, ettei *harrasta yhdyntöjä*, koska naisten alapää on kuulemma niin likainen paikka, ettei halua työntyä sinne. Tosi twisted kaveri.

Toi on tunnettu jo pitkään tuo neuroosi / ongelma. Jo Freud puhui kuinka jotkut miehet pelkää v*ginaa, ja jossain esimerkkitapauksessa potilaalla oli piinaava fobia, että sieltä tulee hampaat, jotka napsaisee kalun poikki.

Ei se nyt siitä kiinni ole vaan siitä, että suomalainen nainen promiskuiteetti.

Vierailija
69/432 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän olenkin joskus samantyyppiseen viestiketjuun jo kertonut, mutta teininä poika laittoi kesken treffien minulle tekstarin ”saakohan *kalle laittaa kätensä sun housuihin”. Istuttiin siis vierekkäin ja puhui itsestään kolmannessa persoonassa.

Eipä kyllä saanut.

Vierailija
70/432 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaupungilla tuntematon mies pyysi minut kahville. Suostuin, koska ei ollut muuta tekemistä, eikä minulla tietenkään ollut mitään sitä vastaan että joku tarjoaa kahvit. Menimme kahvilaan, joka oli sen verran kallis että en normaalisti olisi mennyt sinne. Mies ei tarjonnut kahvia, vaan sain maksaa kahvini itse, mikä vähän harmitti. Mies kyseli kaikenlaisia kummallisia kysymyksiä, joihin oli vaikea keksiä vastauksia. Lopulta erosimme ja ihmettelin, miksi mies ei pyytänyt numeroani, vaikka oli kuitenkin pyytänyt minut kahville. En jäänyt sen enempää miettimään asiaa, arvelin vain, että en tainnut sitten ollakaan kovin kiinnostava sen miehen mielestä.

Myöhemmin luin Neil Straussin "Pelimies"-kirjan ja siinä neuvottiin puhumaan naisille juuri niitä samoja juttuja, joita em. mies oli minulle puhunut. Siinä sanottiin myös, että ei kannata pyytää naiselta puhelinnumeroa, vaan täytyy antaa naisen pyytää numeroa mieheltä.

Millaisia kysymyksiä

No esim negaaminen. ”Sä et taida käydä kuntosalilla? Mutta ei se mitään, oon kyllästynyt salimisujen pinnallisuuteen.” Kaikkien näihin menetelmiin uskovien kannattaa muistaa, että jos negaamisella saa naisia, he ovat yksinomaan itsetunto-ongelmaisia naisia, jotka on esim. läheisriippuvaisia, heikkonahkaisia tai paksunahkaisia narsisteja, epävakaasta persoonallisuushäiriöstä kärsiviä jne. ja epävarmat pelimies-teorioihin uskovat eivät kyllä kaipaa edes yhdeksi illaksi tällaista naista. Voit saada stalkkerin tai vaihtoehtoisesti narsistin, jolle itsellekin ihmissuhteet on pelejä ja joka pystyy yhtäkkiä keikauttamaan tilanteen niin, että sinä oletkin se jota viedään ja kusetetaan. Tai sit koko ilta voi päättyä hillittömään raivariin, kun lytätty nainen saakin käännettyä traumakuoppansa ylösalaisin ja syytää epävarmuutensa täytenä aggressiona.

Mitä terveempi nainen, sitä huonommin hän lähtee mukaan näitten pelimiesteorioitten menetelmillä.

TÄMÄ.

Vierailija
71/432 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkin ihmetellyt, millaisia ovat ne pastalle kirjoittavat kiltit, komeat ja koulutetut miehet, jotka eivät kelpaa naisille. Nyt tiedän, kiitos tämän ketjun.

Vierailija
72/432 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies puhui vain siitä, miten paljon hän vihaa homoja. Toisia treffejä ei sitten tullut.

Nämä tällaiset ilmeisesti yrittävät vakuuttaa muille, että he ovat todella kovia heteroita ja näin ollen naisten unelmia. Ihmetyttää että miksi nuo todella kovat heterot miettivät niin paljon homoseksuaaleja?

Vierailija
73/432 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kahvilla tyypin kanssa, joka ei millään tasolla osannut keskustella. Yritin kauheasti jutella niitä näitä ja tyyppi aina keskeytti kertomukseni jollain täysin irrelevantilla kysymyksellä. Esimerkiksi hän otti puheeksi laukustani bongaamansa kirjan ja kysyi, mitä pidin siitä. Yritin pitää vastauksen melko tiiviinä, mutta ennen kuin ehdin lopettaa, mies ihan puskista kysyi onko minulla sisaruksia. Sitten totesin, että joo ja ajattelin kysyä hänen sisaruksistaan, niin seuraavaksi kiinnosti omistanko asunnon vai vuokraanko. Olin niin häkeltynyt, että vastailin kysymyksiin minkä ehdin, mutten oikeastaan saanut tyypistä selville yhtään mitään :D Ei tullut toisia treffejä. 

Eniten nauratti, että jätkä oli juristi, ja hetken mietin, että pitiköhän se minua asiakkaana, kun niin kauheesti kyseli...

Vierailija
74/432 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tapailin useamman kerran yhtä kivan oloista miestä, mutta jokin hänessä oli outoa. Hän ei myöskään vongannut seksiä, vaikka oltiin oltu mun luona kerran. Oltiin tavattu töitten kautta, oltiin siis samalla alalla. Kerran yksi meidän firman tyyppi näki meidät yhdessä ja sit tuli erikseen juttelemaan töissä ja sanoi että niin että olit x:n kanssa ulkona, kai x on kertonut että hän on käynyt sukupuolenkorjausleikkauksessa, ja ennen hänen nimensä oli y. No en ollut kuullut. Laitoin hänelle vaan viestin, että mikset kertonut mulle ollenkaan ja hän vastasi ettei uskaltanut. Ehkä oon sit suvaitsematon mut en vaan pystynyt jatkamaan suhdetta. En edes tiä mitä hänen haarovälissään oli, oliko siis tehty jo nämä uudet elimet vai ei, ja miten semmoinen elin edes toimii.

Ja siis ei ole mitään trans-ihmisiä vastaan mut oon kait sit niin vanhanaikainen etten halua olla suhteessa heidän kanssa.

Onko siis outoa jos mies ei vonkaa seksiä, vaikka on päädytty naisen luo? Olen näköjään tuollainen kummajainen, kun minulla ei ole tapana "vongata seksiä" keneltäkään. Seksiin päädytään, tuollainen aneleminen on surkeaa.

Vierailija
75/432 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies oli hyvä kirjoittamaan kiinnostavia ja hauskoja viestejä. Aloin epäillä, että joku kaverinsa on ne kirjoittanut, kun treffeillä miehellä ei ollut mitään sanottavaa mistään mutta hoki useaan kertaan että ”minen tiiä mistään mittään mutta eipä se haittaiskaa jos tästä jottai tuliskii.”

Jessus 😂

Vierailija
76/432 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttuni meni treffeille eliittikumppani sivustolta bongatun lääkärin kanssa. 

Lääkäri oli sisäänpäin kääntynyt epämääräinen myhäilijä, joten ensivaikutelma oli varsin huono.

Hän kuitenkin meni tilaamaan juotavaa, ja saapui pöytään kahden viinilasin kanssa.  No löytyyhän sitä nyt jotain aloitekykyä, nainen ajatteli.

Mies oli kuitenkin hakenut molemmat viinilasit itselleen joita hörppi vuorotellen. 

Ei tullut toisia treffejä. 

Vierailija
77/432 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää tapahtui joskus 2000 luvun alussa ja olen itse tämä outo treffiseuralainen. Olin nuori ja mies jostain syystä inhotti minua ja en osannut muulla tavoin päästä hänestä eroon.

Olin tavannut baarissa miehen ja menimme treffeille pari päivää tämän jälkeen. Heti kun näin hänet, tajusin ettei hän kiinnosta minua fyysisesti ollenkaan eikä jututkaan kohdanneet. Menimme elokuviin ja koko sen ajan mietin vain kuinka hän oli ostanut jättisäkin karkkia jota mussutti kovaäänisesti maiskutellen. Elokuvan loputtua hän ehdotti jos menemme kahville mutta kieltäydyin vedoten kiireisiin. Jos hän olisikin hyväksynyt tämän mutta ei. Hän jatkoi jankkaamista että miksi en voi jäädä ja lopulta keksin enää sanoa että isäni on arabi ja meillä on tiukat säännöt siitä että en saa olla miesten seurassa. :D Olen ihan täysin suomalainen ja siltä muös näytän :D Hän jäi hölmistyneenä seisomaan kun lähdin. Myöhemmin hävetti että keksin tuollaista sanoa.

Että sori vaan S!

Vierailija
78/432 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies esitteli kännykästään kuvia ravihevosista. Loputtomasti kuvia, niitä oli järjettömästi. Mies oli kertonut kyllä harrastavansa raveja mut elämään ei näköjään juuri muuta mahtunut. (Ei ollut romani.)

Olenkohan kohdannut saman miehen seksichatissa? Keskustelun aiheena oli ainoastaan ravit ja ravihevoset, miehen nikkikin oli ravihevosen nimi. Sanoin että olen kyllä enemmän kissaihminen ja siihen hänen kiinnostuksensa lopahti.

Vierailija
79/432 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies jutusteli eksästään. Pelkästään eksästään. Neljä tuntia.

Sit kehoitin soittamaan eksälleen ja lähdin.

Vierailija
80/432 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies joi kokista koko illan. Hän siis kutsui minut syömään vähän parempaan ravintolaan ja osti minulle viiniä. Itse joi kokista jäillä. Illallisen päätyttyä hän antoi minulle ruusun. Siis ekat treffit!!

Mulla oli (valitettavasti) koko ajan fiilis, että se varmaan huumaa mut jollain lääkkeellä ja vie kotiinsa lemmikiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi