Kertokaa hauskoja tai creepyjä treffistooreja
Olin nuorempana vähän naiivi ja tapasin mukavanoloisen miehen tinderissä. Treffasimme puistossa ja koska juttu luisti mukavasti niin jatkoimme miehen asunnolle. Siellä tuli outo olo ja tajusin että miehellä on seksi mielessä. Valehtelin, että tätini soitti ja tarvitsi nopeasti apua koiransa kanssa ja pääsin pois tilanteesta. Emme enää tavanneet.
Kommentit (432)
Vierailija kirjoitti:
En nyt tiedä onko tämä erityisen creepy, mutta itselleni tuli kyllä vähän kummallinen olo siitä terffiseurasta.
Kävimme ihan tavistreffeillä, ensin kahvilassa juttelemassa josta siirryimme joenrantaan kävelylle. Istuimme penkillä ja taisimme siinä vähän pussaillakin. Tässä vaiheessa itselleni selvisi että kipinä puuttuu kokonaan, pussaileminen ei tuntunut missään. Kyseessä oli siis ekat treffit, olimme tavanneet aiemmin yökerhossa.
Treffien jälkeen tämä tyyppi laittoi viestiä, että aikoo viedä minut sukumökilleen ja saada siellä minut rakastumaan itseensä. Kirjoitteli ihan siihen tyyliin kuin olisimme olleet tarkoitetut toisillemme, jokirannan valotkin olivat kuulemma suudellessamme syttyneet rakkautemme merkiksi (itse en tätä ollut huomannutkaan :D). Yhteinen tulevaisuutemme näytti hänen mielestään valoisalta. Siis tosiaan, yhteinen tulevaisuutemme joka oli jo oikeastaan itsestäänselvyys.
Tein kohteliaasti selväksi että toista tapaamista ei tule, ja kiitin treffeistä. Mies oli siis oikeasti todellinen herrasmies, mutta itse vierastan vahvasti sitä että joku kokee rakastuneensa ihmiseen jonka on tavannut kerran. Vaikka kemiaa olisi ollutkin, en itse voisi ikinä tuntea mitään niin syvää ja voimakasta tuntematonta ihmistä kohtaan.
Paitsi jos olisi ollut se massimies tai julkkis.
Tuli ukkonen ja mies lähes ryömi kahvilan pöydän alle sekä halusi siirtyä pois ikkunan luonta, tuon vielä kestin sillä eihän ukkoskammo rajoitu lapsiin mutta sitten mies alkoi vastata jutteluuni ihme sihinällä ja nyki . Luulin ensin saaneen jonkun kohtauksen ja kysyin pitääkö mennä sairaalaan , vastaus oli "eiiiih..ssss". Kiitin kahvista ja sanoin että minun pitää mennä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies oli kivan näköinen kuvissa ja hänellä oli hauskat jutut. Sovin treffit suurin odotuksin. Olin saapunut ravintolaan n. 5 min ennen ja odottelin miestä, kun kilahti viesti että ”olen kohta siellä. Eihän sua muuten häiritse että olen liikuntavammainen”. Olin ihan että mitä häh, vastasin ettei tietenkään häiritse ja kysyin tartteeko hän apua ravintolaan pääsemiseen kun siinä on portaita, ei kuulemma tarvinnut.
Sit paikalle ontui tämä mies, tai ei voi puhua ontumisesta, hän joutui heittämän jalkaa silleen kummallisesti sivulle tosi paljon. Kuulemma synnynnäinen lonkkavika. Söimme ja joimme pari lasia viiniä ja mies kertoi, ettei pysty saamaan lapsia tai yhdyntään, kun sukuelimet on epämuodostuneet, eikä hänellä ole oikein penistä ollenkaan. Lisäksi hänellä oli avanne.
Olisko ollut kiva kertoa jotain näistä ENNEN treffejä?
Minusta tuo on paremminkin sellaista, mitä ei pidä vielä ensitreffeillä kertoa. Ei mitään liian henkilökohtaista, sairauksista tai muusta. Tosin liikuntavammasta voi kertoa, kun se näkyy päälle päin joka tapauksessa.
Ainakaan ei KANNATA kertoa. Siis jos haluaa päästä ensitreffejä pidemmälle.
Päädyin erään miehen kanssa treffeille, jonka kanssa olin tuntenut jo jonkin aikaa harrastuksen kautta ja pidin miestä komeana ja erittäin fiksuna ja kiinnostavana persoonana, joten suostuin treffipyyntöön ja odotukset oli korkealla. Treffit sujuivat hyvin siihen asti kunnes mies pieraisi todella kuuluvan ja haisevan pierun keskellä kaupunkia ja nauraa röhötti päälle ja tokaisi vain, että hänellä ei ole mitään salattavaa. Joo okei, normeja kehontoimintoja, päätin vielä antaa mahdollisuuden ja lähdin toisille treffeille, jotka olivat astetta romanttisemmat.....paitsi, että mies piereskeli lähestulkoon koko treffien ajan ja nauroi pieruilleen. Kuivatti tunteeni kyllä aikalailla, etten kolmansille enää lähtenyt :D
Tuossahan niitä parikin samalla sivulla:
Kävin komean yh-iskän (2 lasta) kanssa treffeillä. Kahvittelu sujui ja juttua ja kiinnostusta riitti. Mies saattoi kotimatkalle ja otti kädestä kiinni: -En ole sellainen ihminen, joka voisi valehdella sinulle. Minulla on neljä lasta.
Olin ihmeissäni, että mistä taivaalta ne kaksi muuta lasta yhtäkkiä tippui. Ja miksi hitossa mies valehteli lastensa lukumäärästä. Ilmeisesti mies kertoi vain kahdesta lapsesta, ettei treffiseura pelästyisi.
Mies kertoi käyneensä maksullisissa monta kertaa, kutsui sitä ”kalliiksi harrastukseksi”. Join lasini loppuun ja häivyin.
Mies oli hyvä kirjoittamaan kiinnostavia ja hauskoja viestejä. Aloin epäillä, että joku kaverinsa on ne kirjoittanut, kun treffeillä miehellä ei ollut mitään sanottavaa mistään mutta hoki useaan kertaan että ”minen tiiä mistään mittään mutta eipä se haittaiskaa jos tästä jottai tuliskii.”
Nuo pahat liikuntavammat tai puuttuvat hampaat on kyllä sellaisia, että koko treffejä ei ehkä tulisi, jos niistä olisi jo chattaillessa tullut puhetta. Liikuntavamma vielä ehkä menisi, jos mies olisi muuten tosi miellyttävä, mutta yhdyntäkyvyttömyys voisi olla jo liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Kaupungilla tuntematon mies pyysi minut kahville. Suostuin, koska ei ollut muuta tekemistä, eikä minulla tietenkään ollut mitään sitä vastaan että joku tarjoaa kahvit. Menimme kahvilaan, joka oli sen verran kallis että en normaalisti olisi mennyt sinne. Mies ei tarjonnut kahvia, vaan sain maksaa kahvini itse, mikä vähän harmitti. Mies kyseli kaikenlaisia kummallisia kysymyksiä, joihin oli vaikea keksiä vastauksia. Lopulta erosimme ja ihmettelin, miksi mies ei pyytänyt numeroani, vaikka oli kuitenkin pyytänyt minut kahville. En jäänyt sen enempää miettimään asiaa, arvelin vain, että en tainnut sitten ollakaan kovin kiinnostava sen miehen mielestä.
Myöhemmin luin Neil Straussin "Pelimies"-kirjan ja siinä neuvottiin puhumaan naisille juuri niitä samoja juttuja, joita em. mies oli minulle puhunut. Siinä sanottiin myös, että ei kannata pyytää naiselta puhelinnumeroa, vaan täytyy antaa naisen pyytää numeroa mieheltä.
Millaisia kysymyksiä
Lähdin tindertreffini kämpille muutaman lasillisen jälkeen. Saavuttuamme talolle mies havaitsi, että hänen vanhempansa ovatkin kotona. Joo, asuikin siis vanhempiensa kanssa. Hän piilotti minut pilkkopimeään autotalliin siksi aikaa, että kävi viattomasti moikkaamassa vanhempiaan, jonka jälkeen auttoi minut huoneensa ikkunasta sisään. En saanut jäädä yöksi, vaan heitti minut vielä autolla kotiin saman yön aikana. Itse sammuin kesken aktin. Hyvät reffit, kyllä nuori on tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
Ei varsinaisesti enää ole kyse treffiseurasta, mutta ehdin seurustella jo jonkinaikaa erään komean ja mukavan miehen kanssa. Kerran sitten kun olin tuomassa ruokaostoksia kaupasta kotiin yhytin tämän harrastamassa seksiä miespuolisen pelikaverinsa kanssa. Sen jälkeen en ole voinut sietää homoja.
Minua ei välttämättä olis haitannut.
Jos se pelikaverikin on komea ja mukava.
Jostain syystä "toinen mies" on mulle ihan eri asia, kuin "toinen nainen".
Tämä jälkimmäinen on sellainen jota en voi sietää...
Tietenkin jos asiaan liittyy valehtelua tai tilanne tulee yllättäen, niin kuin sinulle kävi kun sait kiinni "itse teosta", niin voi se tilanne ollakin sitten sellainen, että olisi vaikeaa tuota antaa anteeksi, vaikka teoriassa olis kuinka ok.
Vierailija kirjoitti:
Nuo pahat liikuntavammat tai puuttuvat hampaat on kyllä sellaisia, että koko treffejä ei ehkä tulisi, jos niistä olisi jo chattaillessa tullut puhetta. Liikuntavamma vielä ehkä menisi, jos mies olisi muuten tosi miellyttävä, mutta yhdyntäkyvyttömyys voisi olla jo liikaa.
Kuten tässä keskustelussa näemme, ei silläkään mitään voita että huijaa toisen treffeille. Toisia treffejä ei nimittäin tule.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaupungilla tuntematon mies pyysi minut kahville. Suostuin, koska ei ollut muuta tekemistä, eikä minulla tietenkään ollut mitään sitä vastaan että joku tarjoaa kahvit. Menimme kahvilaan, joka oli sen verran kallis että en normaalisti olisi mennyt sinne. Mies ei tarjonnut kahvia, vaan sain maksaa kahvini itse, mikä vähän harmitti. Mies kyseli kaikenlaisia kummallisia kysymyksiä, joihin oli vaikea keksiä vastauksia. Lopulta erosimme ja ihmettelin, miksi mies ei pyytänyt numeroani, vaikka oli kuitenkin pyytänyt minut kahville. En jäänyt sen enempää miettimään asiaa, arvelin vain, että en tainnut sitten ollakaan kovin kiinnostava sen miehen mielestä.
Myöhemmin luin Neil Straussin "Pelimies"-kirjan ja siinä neuvottiin puhumaan naisille juuri niitä samoja juttuja, joita em. mies oli minulle puhunut. Siinä sanottiin myös, että ei kannata pyytää naiselta puhelinnumeroa, vaan täytyy antaa naisen pyytää numeroa mieheltä.
Millaisia kysymyksiä
Kiinnostaa muakin :D
Vierailija kirjoitti:
Mies kertoi käyneensä maksullisissa monta kertaa, kutsui sitä ”kalliiksi harrastukseksi”. Join lasini loppuun ja häivyin.
Ei helv... Olisi tuossa ollut vielä yksi kysymys ennen poistumista:
"Sinulle siis on ihan ok, jos käyn maksullisissa miehissä?"
Minä olisin varmaan sen viinilasin loputtua tuumannut, että "Se tekis sitten 2000,00 €. Eihän tämä nyt tietenkään kovin kallista ole, kun sinähän olet kalliisiin harrastuksiin tottunut." ja katsonut, miltä äijän ilme näyttää :D
Hyvä, että hän oli rehellinen. Rehellisyys on harvinaista nykyaikana, joten vaikka en arvosta tuota hänen harrastustaan, niin sitä arvostan, että kertoo rehellisesti eikä valehtele. Suoraselkäinen mies tuolta osin.
Vierailija kirjoitti:
Mies oli hyvä kirjoittamaan kiinnostavia ja hauskoja viestejä. Aloin epäillä, että joku kaverinsa on ne kirjoittanut, kun treffeillä miehellä ei ollut mitään sanottavaa mistään mutta hoki useaan kertaan että ”minen tiiä mistään mittään mutta eipä se haittaiskaa jos tästä jottai tuliskii.”
Tai sitten hermostuu sosiaalisissa tilanteissa, kun se treffiseura onkin siinä ihan oikeasti vastapäätä. Minä taidan kuulua samaan kastiin, osaan kyllä ilmeisesti viestitellä ihan hyvin, koska kirjoituksiaan voi miettiä rauhassa, korjata tarpeen tullen ja hioa niin paljon kuin haluaa. Voin kirjoittaa ihan fiksun vastauksen tekstiviestikysymykseen, mutta jos sama kysymys tulisi kasvotusten, vastaus saattaisi olla tyliin hämmentynyt "örf?"
Vierailija kirjoitti:
Menin nettitreffeille ekaa kertaa ja mies saapui paikalle hirveässä humalassa. Pienen jutustelun jälkeen hän lähti käymään tupakalla eikä sisään kävellessään muistanut missä pöydässä istuimme tai miltä näytin. Huvittuneena katsoin sitä rallia ympäri pientä ravintolaa kun mies hoiperteli ja arpoi kuka näistä yksinäisistä leideistä oli oikea, kunnes hän ratkaisi menemällä ulos ja soittamalla sieltä minulle, että vaihdetaanko paikkaa. Vaihdettiinhan me, en tiedä mihin paikkaan hän meni, itse menin suoraan kotiin. :)
Tuo itse asiassa voi johtua myös jännityksestä ( unohtanut istumapaikan) ja heikosta näöstä. Itselläni on ollut koko iän heikohko kaukonäkö ( -1, -1), minkä seurauksena on vaikea tunnistaa ihmisiä kaukaa. En kuitenkaan usein käytä laseja, koska ne saa minut näyttämään hyvin erilaiselta ja "nörtiltä". En vain ole tottunut, koska vasta viime vuonna sain lasireseptin ( vaikka samanlainen näkö ollut aina 30-v). Tuollainen tilanne voisi tosiaankin itsellenikin käydä ihan selvänä. :)
Vierailija kirjoitti:
Lähdin tindertreffini kämpille muutaman lasillisen jälkeen. Saavuttuamme talolle mies havaitsi, että hänen vanhempansa ovatkin kotona. Joo, asuikin siis vanhempiensa kanssa. Hän piilotti minut pilkkopimeään autotalliin siksi aikaa, että kävi viattomasti moikkaamassa vanhempiaan, jonka jälkeen auttoi minut huoneensa ikkunasta sisään. En saanut jäädä yöksi, vaan heitti minut vielä autolla kotiin saman yön aikana. Itse sammuin kesken aktin. Hyvät reffit, kyllä nuori on tyhmä.
Siis kuitenkin mies sai sinut hereille vai heitti sammuneena takaisin kotiin?
Miten ihmeessä te olette onnistuneet valitsemaan tuollaisia deittejä? Ettekö ole chättäilleet etukäteen muutamaa sanaa enempää?