Kertokaa hauskoja tai creepyjä treffistooreja
Olin nuorempana vähän naiivi ja tapasin mukavanoloisen miehen tinderissä. Treffasimme puistossa ja koska juttu luisti mukavasti niin jatkoimme miehen asunnolle. Siellä tuli outo olo ja tajusin että miehellä on seksi mielessä. Valehtelin, että tätini soitti ja tarvitsi nopeasti apua koiransa kanssa ja pääsin pois tilanteesta. Emme enää tavanneet.
Kommentit (432)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juttelimme treffiseuralaisen ongelmasta, jota en nyt tässä kerro, mutta hän joka tapauksessa harkitsi kysyvänsä neuvoa poliisilta siihen. Sanoin, että en tiedä miten poliisit suhtautuvat, jos "joku tytönhupakko" menee sellaista asiaa kysymään. (Asia oli aika erikoinen ja olin vilpittömästi sitä mieltä, ettei poliisille puhuminen ollut paras mahdollinen idea.) No, neitihän sitten veti hirveät pultit siitä, että sanoin häntä hupakoksi. Selitin, että en ollut tarkoittanut loukata, mutta hän poistui paikalta korot kopisten.
Myöhemmin sain tietää, että joidenkin kielenkäytössä hupakko tarkoittaa maksullista tai kevytkenkäistä naista.
No ei tarkoita, vaan ajattelematonta ja lapsellista tyttöä. Mulle olisi turn off noin suppea sanavarasto. Sinä tuskin kirjoja luet.
Et sitten ymmärtänyt kommentoimaasi viestiä lainkaan. Tuossa sanottiin, että JOIDENKIN kielenkäytössä se tarkoittaa sitä.
On muuten tosi ärsyttävää, että "hupakkoa" käytetään h uoran synonyymina. Se on omiaan aiheuttamaan juuri tuollaisia väärinkäsityksiä.
Paitsi ettei sitä voi tietää, käsittikö nainen sanan tuolla tavalla väärin vai loukkaantuiko muuten vain siitä, että hänestä puhutaan tytönhupakkona.
Onhan tytönhupakko loukkaava jo ihan sellaisenaan koska se alentaa kohteen typeräksi ja ymmärtämättömäksi jonka puheista ei kannata välittää. Kyllä siinä on ihan riittävästi loukkaantumisen aihetta.
Samaa mieltä, jos mies alkumetreillä käyttää sanaa tytönhupakko niin ei antaisi kivaa kuvaa itsestään.
Ei ole mielestäni maksullisen naisen vertaus, mutta muuten huono sanamuoto.
Yleensäkin kun ei tunne toista hyvin eikä ihmisen huumorintajua niin kannattaa välttää kovin erikoisia tai helposti väärinymmärettäviä käsitteitä. Mieluummin melko neutraaleja mielipiteitä ja ajatuksia.
Ihan omaksi parhaakseen, jos on kiinnostunut henkilöstä ja jatkosta hänen kanssaan.
T. NainenMielestäni, jos on kiinnostunut jostakusta, niin pitää nimenomaan viljellä omaa huumoriaan ja olla muutenkin avoimesti sitä mitä on. Ei kai kukaan halua tuhlata aikaansa johonkin jonka huumorintaju osoittautuu täysin erilaiseksi. Väärinymmärryksetkin on kyettävä selvittämään, jos kumppaniksi toista mielii. Mitä järkeä tapailla viikkokausia ja huomata, ettei tämän kanssa voi keskustella vapautuneesti vaan pitää säästellä ja passailla?
Minusta perimmäinen ongelma ei ole sanamuoto tytönhupakko.. vaan se, että treffiseuralaisellasi oli ongelma. Selvästi hänelle vaikea ja ikävä, kun mietti, ottaisiko poliisiin yhteyttä kysyäkseen. Ja sinä päin naamaa vähättelet naista ja hänen ongelmaa. Vinkki vastaisuuden varalle: jos jollakulla on ongelma, ota se tosissaan tai neutraalisti. Jos joku miettii, ottaisiko yhteyttä poliisiin ongelmansa tiimoilta, voit sanoa "niillä on semmoinen yleinen palvelunumero, missä voi kysyä, kannattaa soittaa sinne ja kysyä niin saat vastauksen". Ainoastaan, jos olet itse poliisi ja töissä tämmöisessä neuvontanumerossa tms yleismies jantusena vastaamassa ihmisille avuntarve kartoitukseen, niin voit vastata että "ei poliisia varmaan kiinnosta"
Ihan tosissaanhan se mies pohti ongelmaa ja sitä, mitä tapahtuisi jos nainen ottaisi poliisiin yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juttelimme treffiseuralaisen ongelmasta, jota en nyt tässä kerro, mutta hän joka tapauksessa harkitsi kysyvänsä neuvoa poliisilta siihen. Sanoin, että en tiedä miten poliisit suhtautuvat, jos "joku tytönhupakko" menee sellaista asiaa kysymään. (Asia oli aika erikoinen ja olin vilpittömästi sitä mieltä, ettei poliisille puhuminen ollut paras mahdollinen idea.) No, neitihän sitten veti hirveät pultit siitä, että sanoin häntä hupakoksi. Selitin, että en ollut tarkoittanut loukata, mutta hän poistui paikalta korot kopisten.
Myöhemmin sain tietää, että joidenkin kielenkäytössä hupakko tarkoittaa maksullista tai kevytkenkäistä naista.
No ei tarkoita, vaan ajattelematonta ja lapsellista tyttöä. Mulle olisi turn off noin suppea sanavarasto. Sinä tuskin kirjoja luet.
Et sitten ymmärtänyt kommentoimaasi viestiä lainkaan. Tuossa sanottiin, että JOIDENKIN kielenkäytössä se tarkoittaa sitä.
On muuten tosi ärsyttävää, että "hupakkoa" käytetään h uoran synonyymina. Se on omiaan aiheuttamaan juuri tuollaisia väärinkäsityksiä.
Paitsi ettei sitä voi tietää, käsittikö nainen sanan tuolla tavalla väärin vai loukkaantuiko muuten vain siitä, että hänestä puhutaan tytönhupakkona.
Onhan tytönhupakko loukkaava jo ihan sellaisenaan koska se alentaa kohteen typeräksi ja ymmärtämättömäksi jonka puheista ei kannata välittää. Kyllä siinä on ihan riittävästi loukkaantumisen aihetta.
Samaa mieltä, jos mies alkumetreillä käyttää sanaa tytönhupakko niin ei antaisi kivaa kuvaa itsestään.
Yleensäkin kun ei tunne toista hyvin eikä ihmisen huumorintajua niin kannattaa välttää kovin erikoisia tai helposti väärinymmärettäviä käsitteitä. Mieluummin melko neutraaleja mielipiteitä ja ajatuksia.
Ihan omaksi parhaakseen, jos on kiinnostunut henkilöstä ja jatkosta hänen kanssaan.
T. NainenMielestäni, jos on kiinnostunut jostakusta, niin pitää nimenomaan viljellä omaa huumoriaan ja olla muutenkin avoimesti sitä mitä on. Ei kai kukaan halua tuhlata aikaansa johonkin jonka huumorintaju osoittautuu täysin erilaiseksi. Väärinymmärryksetkin on kyettävä selvittämään, jos kumppaniksi toista mielii. Mitä järkeä tapailla viikkokausia ja huomata, ettei tämän kanssa voi keskustella vapautuneesti vaan pitää säästellä ja passailla?
Minusta perimmäinen ongelma ei ole sanamuoto tytönhupakko.. vaan se, että treffiseuralaisellasi oli ongelma. Selvästi hänelle vaikea ja ikävä, kun mietti, ottaisiko poliisiin yhteyttä kysyäkseen. Ja sinä päin naamaa vähättelet naista ja hänen ongelmaa. Vinkki vastaisuuden varalle: jos jollakulla on ongelma, ota se tosissaan tai neutraalisti. Jos joku miettii, ottaisiko yhteyttä poliisiin ongelmansa tiimoilta, voit sanoa "niillä on semmoinen yleinen palvelunumero, missä voi kysyä, kannattaa soittaa sinne ja kysyä niin saat vastauksen". Ainoastaan, jos olet itse poliisi ja töissä tämmöisessä neuvontanumerossa tms yleismies jantusena vastaamassa ihmisille avuntarve kartoitukseen, niin voit vastata että "ei poliisia varmaan kiinnosta"
Tällaisia vastauksia en ymmärrä. Oletat, että kirjoittaja, jolle vastasit, on se sama ihminen joka käytti sanaa tytönhupakko. Miksi oletat näin? Eikö ole todennäköisempää, että kyseessä on joku toinen ja että tytönhupakkomies on jo ajat sitten lakannut lukemasta tätä keskustelua? Jos olisi sama, niin olisi varmaan maininnut sen erikseen, kun mikään viestin sisällössä ei sinällään viittaa siihen että kirjoittaja on sama.
Moni mamma ajattelee näin. Jos ketjuun tulee viestejä, joiden kanssa asianomainen itse on eri mieltä, ne ovat kaikki saman henkilön kirjoittamia. Sitten ärsyynnytään, kun "sama" henkilö kirjoittelee koko ajan samaa mielipidettä ketjussa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan tosissaanhan se mies pohti ongelmaa ja sitä, mitä tapahtuisi jos nainen ottaisi poliisiin yhteyttä.
Mies arveli, että poliisi ei tee mitään, kun hupsu nainen käy kertomassa asiasta. Jos taas saman asian kertoisi mies, niin poliisi tekisi oitis rikosilmoituksen ja laittaisi tutkimukset aluille. Mies vähätteli naista, ettei häntä tarvitse ottaa tosissaan. Kyllähän se loukkaa.
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloin tapailemaan itseäni n. 20 vuotta vanhempaa, jo ennestään tuttua miestä. Oli aina vaikuttanut fiksulta ja tasapainoiselta tyypiltä, joten ajattelin että mikäs siinä. Ikäero ei ollut ongelma.
Hän tiesi minun sairastaneen teini-iässä syömishäiriön ja alkoi pian pommittaa oudoilla kysymyksillä. Halusi mm. tietää kuinka paljon olin alimmillani painanut ja paljonko nyt painoin. Muisteli miten työmatkallaan Pietarin baletissa oli nähnyt hirmu kauniita siroja nuoria ballerinoja ja kuinka söpösti ne olivat siellä kikatelleet.
Intiimin hetken päätteeksi totesi, että "Tunnut kyllä käteen isommalta kuin näytät. Ootko ihan varma nykyisestä painostasi?" Ajattelin, että annetaan tyhmään kysymykseen tyhmä vastaus, joten kysäisin leikilläni, että herrako tykkää sitten vähän pienemmistä? Mies sai ihan hirveän sätkyn ja alkoi tivata, että mistä olen sellaista kuullut ja kuka on kertonut? Oli todella säikkynä ja vaahtosi, että enhän minä parikymppinen nainen nyt enää mikään lapsi ole!
Pistin tyypin ulos siltä seisomalta (kesken toisten treffien) ja katkaisin välit kokonaan. Silti vielä vuosia myöhemmin laitteli vainoharhaisia viestejä, joissa kyseli mitä hänestä puhutaan ja kuka on puhunut jne.
Tästä on jo pitkä aika, mutta vieläkin tulee kylmät väreet. En halua edes ajatella millainen sielunelämä tuolla ihmisellä oikeasti on.
Hyi hele...selkea pedo.
Eiköhän kuka tahansa mies hermostuisi ja tulisi vainoharhaiseksi, jos kuulee/luulee hänestä puhuttavan lapsiin mieltyneenä.
-ohis
Joo, mutta tuossa tarinassahan mies saa jäätävän kilarin naisen kommentista ja alkaa tentata että "mistä kuulit, mistä kuulit?". Ei täysin viaton ihminen reagoi noin. Vasta sitten, jos kadulla jo puhutaan, että joku on p*do, sitten alkaa normimiestäkin ahdistamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies arveli, että poliisi ei tee mitään, kun hupsu nainen käy kertomassa asiasta. Jos taas saman asian kertoisi mies, niin poliisi tekisi oitis rikosilmoituksen ja laittaisi tutkimukset aluille. Mies vähätteli naista, ettei häntä tarvitse ottaa tosissaan. Kyllähän se loukkaa.
Mutta nainenhan halusi vain kysyä jotain neuvoa, johonkin asiaan? Ei siinä rikosilmoituksesta puhuttu mitään.
LOPETTAKAA SE TURHAN JAUHAMINEN JA KERTOKAA NIITÄ TREFFITARINOITA!!
Vierailija kirjoitti:
Jos olisit hyvä toimittaja, et tarvitsisi vauvan juttuja kirjoittaaksesi lehteen jotakin järkevää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin treffeillä miehen kanssa jonka oli vaikea hyväksyä etten syö lihaa :D Asia tuli esiin ohi mennen (en ole mikään kasvissyönnistä paasaaja tai käännyttäjä) mutta mies tarttui siihen oikein kunnolla. Käytiin ensin keskustelu siitä miksi en syö lihaa (eettiset syyt) ja mitä kasvissyönti minulle käytännössä tarkoittaa (syön kalaa, kananmunia ja maitotuotteita, mutta en lihaa). Sen jälkeen mies alkoi luetella erilaisia lihoja kysellen aina enkö syö tätäkään. Vastailin että en, en syö mitään lihaa. Juteltiin muustakin mutta aina välillä mies taas keksi jonkun lihajutun "mites kesämökillä saunan jälkeen grillimakkara, etkö syö sitäkään?" "no entäs pepperoni pitsassa, se on niin hyvää, et syö siis sitä?". Homma alkoi mennä jo koomiseksi. Mietin vieläkin oliko tuo käytös aitoa hämmennystä ja ihmettelyä vai joku läppä jolla mies kritisoi valintaani. Ehkä tykkäsi vain lihasta tosi paljon :D
Kalanlihaa syöt. Eikö etiikka estä laittaa kaloja kärsimään, että saisit syödä lihaa?
Mä en myös ymmärrä tätä, sika on ystävä mutta kalaa syön ja se ei myöskään haittaa että hankin tän puudelin/ katin, joka syö sitä sikaa myös, mut joo oon parempi kuin sä, koska itse en syö joten voin moralisoida muita, jaadijaadijaa. #eläinystävä #lihansyöntionmurhapaitsimunpuudelinjonkaitsehankin
Kuinka lapsellinen ihminen voi olla? Kuinka monta kasvissyöjää tunnet, jotka oikeasti saarnaavat ruokavaliostaan? Minä sekasyöjänä tunnen monta kasvissyöjää, enkä ole yhtään saarnaa kuullut. Ellet sitten ole niin herkkä, että pidät saaranana toteamusta olen kasvissyöjä/en syö lihaa.
Okei, voin olla lapsellinen mielestäsi, itseasiassa olen omastakin milestäni, ei tarvitse kuin avata some ja aah nämä kasvisyöjät saarnaavat, huomaamatta ollenkaan sitä ristiriitaa oman käytöksen, kuten vaikkapa sen lihansyöjä eläimen pidossa / ottamisessa.
Sekasyöjänä sanon, että minusta sekasyöjät itse liioittelevat tuota kasvissyöjien "saarnaamista", koska omien elämäntapojen kyseenalaistaminen (tai edes uhka siitä) ottaa päähän. Ei mulla ainakaan ole mitään ristiriitaa tai tunnontuskia siinä, että syön lihaa ja pidän kuitenkin kasvissyöntiä tai vahvasti kasvispainotteista ruokavaliota parempana valintana terveyden ja ympäristön kannalta. Monista eläinrakkaista tuntuu fyysisesti oksettavalta syödä lihaa ja se on myöskin ihan ok syy olla sitä syömättä.
Eikä minun some täyty kasvissyöjien saarnasta.
Vierailija kirjoitti:
NO NIINPÄ! SAATANA!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin treffeillä miehen kanssa jonka oli vaikea hyväksyä etten syö lihaa :D Asia tuli esiin ohi mennen (en ole mikään kasvissyönnistä paasaaja tai käännyttäjä) mutta mies tarttui siihen oikein kunnolla. Käytiin ensin keskustelu siitä miksi en syö lihaa (eettiset syyt) ja mitä kasvissyönti minulle käytännössä tarkoittaa (syön kalaa, kananmunia ja maitotuotteita, mutta en lihaa). Sen jälkeen mies alkoi luetella erilaisia lihoja kysellen aina enkö syö tätäkään. Vastailin että en, en syö mitään lihaa. Juteltiin muustakin mutta aina välillä mies taas keksi jonkun lihajutun "mites kesämökillä saunan jälkeen grillimakkara, etkö syö sitäkään?" "no entäs pepperoni pitsassa, se on niin hyvää, et syö siis sitä?". Homma alkoi mennä jo koomiseksi. Mietin vieläkin oliko tuo käytös aitoa hämmennystä ja ihmettelyä vai joku läppä jolla mies kritisoi valintaani. Ehkä tykkäsi vain lihasta tosi paljon :D
Kalanlihaa syöt. Eikö etiikka estä laittaa kaloja kärsimään, että saisit syödä lihaa?
Mä en myös ymmärrä tätä, sika on ystävä mutta kalaa syön ja se ei myöskään haittaa että hankin tän puudelin/ katin, joka syö sitä sikaa myös, mut joo oon parempi kuin sä, koska itse en syö joten voin moralisoida muita, jaadijaadijaa. #eläinystävä #lihansyöntionmurhapaitsimunpuudelinjonkaitsehankin
Kuinka lapsellinen ihminen voi olla? Kuinka monta kasvissyöjää tunnet, jotka oikeasti saarnaavat ruokavaliostaan? Minä sekasyöjänä tunnen monta kasvissyöjää, enkä ole yhtään saarnaa kuullut. Ellet sitten ole niin herkkä, että pidät saaranana toteamusta olen kasvissyöjä/en syö lihaa.
Okei, voin olla lapsellinen mielestäsi, itseasiassa olen omastakin milestäni, ei tarvitse kuin avata some ja aah nämä kasvisyöjät saarnaavat, huomaamatta ollenkaan sitä ristiriitaa oman käytöksen, kuten vaikkapa sen lihansyöjä eläimen pidossa / ottamisessa.
Sekasyöjänä sanon, että minusta sekasyöjät itse liioittelevat tuota kasvissyöjien "saarnaamista", koska omien elämäntapojen kyseenalaistaminen (tai edes uhka siitä) ottaa päähän. Ei mulla ainakaan ole mitään ristiriitaa tai tunnontuskia siinä, että syön lihaa ja pidän kuitenkin kasvissyöntiä tai vahvasti kasvispainotteista ruokavaliota parempana valintana terveyden ja ympäristön kannalta. Monista eläinrakkaista tuntuu fyysisesti oksettavalta syödä lihaa ja se on myöskin ihan ok syy olla sitä syömättä.
Eikä minun some täyty kasvissyöjien saarnasta.
Ei minukaan some täyty, vaan pistää silmään ja särähtää korvaan, kuten monikin muukin kaksinaismoralismi. Hyvänä vertauskuvana kuninkaaliset, jotka paasaavat ilmastonmuutoksesta mutta lentelevät yksityiskoneilla, ihan esimerkkinä vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle järjestettiin treffit erään naisen kotiin. Naisella oli todella ärsyttävä kampaus ja hän oli reippaassa humalassa. Paljastui myös hyvin äkkiä että hänellä oli häiriintyneen oloinen pikkupoika. Häivyin vähin äänin ja on kyllä jäänyt se painajaismainen tunnelma siellä asunnossa mieleen.
Minua jäi häiritsemään millainen on niin ärsyttävä kampaus, että se oikein erikseen mainitaan? :D
Minäkin haluaisin tietää :D Vieläpä nimenomaan _ärsyttävä_ kampaus, ei esim. "ruma kampaus" vaan että ihan ärsyttää... kerro viestin kirjoittaja mikä tämä tunteisiin ottanut kampaus oli? Joku kouvolatukka? :D
Tämänkin keskustelun parhaat palat löytyy sitten muuten Ilta-Sanomien Suhteet-osastolta,..
Tutustuttiin jossain tsätissä ja muuten olisi voinut olla ihan mukava naisihminen mutta kun avasi suunsa niin oli ihan tyylipuhdas "meth mouth". Lopputreffit sitten pohdin että mistä noin huonot hampaat voi tulla tuossa iässä.
Jankkaajat äly hoi SUKSIKAA KUUSEEN täältä! Me halutaan lukea viihdyttäviä kertomuksia eikä teidän älyvapaata kinastelua.
Sovin lukiolaisena pari vuotta vanhemman kundin kanssa puistotreffit. Jätkä kertoi että hän on tullut isäksi 14-vuotiaana eikä halunnut nähdä lastaan synnärikertaa enempää ja että hänellä useita kymmeniä kaatoja mukaan lukien yhden illan puskapanoja. Yritti sen jälkeen suudella extempore mutta tein väistöliikkeen kun ns. kilttinä naapurintyttönä minulla ei ollut kundeista fyysistä kokemusta enkä halua olla yksi säätö muiden joukossa. Kundi ei luovuttanut vaan otti minut käsikynkkään ja alkoi keskellä kirkasta päivää raahata väkisin puiston pusikkoa kohti sanoen aikovansa panna minua rajusti pusikossa. Sain riuhtaistua otteen irti ja palattua kävelytielle. Jätkä ei luovuttanut vaan alkoi kertoilla kuinka hänen enonsa tuo Suomeen H....A Venäjältä ja jatkoi heti perään että tarjoaa minulle kolmen päivän Ankkarock-festariliput jos suostun hänen panolelukseen kahdeksi vuorokaudeksi. Musiikkitapahtumat kiinnostaa mutten ollut valmis siihen hemmoon hukkaamaan neitsyyttäni ja treffit päättyi pian tämän keskustelun jälkeen
tapasin eräään ehelluntalaisnaisen jokaa loi roikkumaan minussa, 30 vuotias. ihan viattoman näköinen kuorossakin epävireessä laulava pösilö. sitten paljasti minulle että oikeastaan hän on ollut nuoruudesta asti ollut koukussa itsetyydytykseen joka kuulemma harjoitti joka päivä useita tunteja haavemaailmassaan
sairasta
Olimme menneet miehen kämpille tarkoituksena harjoittaa seksiä. Mies näytti ennen hommiin ryhtymistä minulle ylpeänä ja vähän ujona koneelta alastomien naisten kuvia. Olin kohtelias nuori nainen ja hämmentynyt tilanteesta ja kyselin kiltisti mitkä näistä pornokuvista ovat miehen suosikkeja. Sitten oli sitä aika laimeaa seksiä. Mies olisi halunnut seurustella enemmänkin mutta ei kiinnostanut. Vähän käy sääliksi kyseinen mies, hän ei vaikuttanut mitenkään ilkeltä vaan taisi olla vaan tyhmä. Olisi ehkä pitänyt sanoa vinkiksi että heteronaista ei kannata yrittää vietellä näyttämällä toisten muijien nakukuvia.
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäiset treffit ja illallinen olivat oikein onnistuneet. Kun pääsimme ravintolasta kadulle, mies kiersi toiselle puolelleni, otti minut käsikynkkään ja antoi itsevarmasti minulle ohjeen: minun tehtäväni olisi siitä eteenpäin huolehtia siitä, että olisin kävellessä ja istuttaessa aina hänen vasemmalla puolellaan, koska silloin hän näkisi vain kauniin kasvonpuoliskoni.
En ollut koskaan ajatellut, että olisin naamaltani jotenkin muotopuoli. Minulle on muutaman kerran jopa sanottu, että kasvoni ovat poikkeuksellisen symmetriset. Noista treffeistä on yli kaksikymmentä vuotta, mutta silti muistan sen illan, jona suhteeni peileihin muuttui iäksi. Eikä muuten kuljettu kovin pitkään käsikynkkää tuon miehen kanssa.
Temppari-Elias on jo nuorena vietellyt daameja treffeille.
Juttelin tän daamin kanssa chatissa muutaman päivän tosi intensiivisesti, S24 oli kyseessä. Juttu luisti ja kuva oli ihan normaalin näköisestä naisesta.
Tavattaessa sitten tämä klassinen, kuva oli otettu muutama kilo sitten, ja olemus muutenkin ...tyhmä. Mutta tämä oli normaalia.
En oo koskaan vaan ollut treffeillä missä toinen kertoo janipetterinsä vinoon kasvaneista hampaista (muun muassa)ja kuvailee niitä ravintolassa omia leegojaan esittelemällä ja tökkimällä että tuosta noin ne oikenis kun niitä tökkisi. Suun aukomista voisi tietysti mitää miellyttävänä vihjailuna, mutta se meni hältä nyt vähän pieleen. Olin kuulemma tosi kiva ja oikea mutta kumma kyllä kauhean etäinen.
Kumma kun sen mahdollisuuden näkee siitä toisesta ihmisestä muutamassa sekunnissa siinä livetilanteessa.
Totta kai alitajunta sanelee, mutta se riippuu lähinnä henkisistä ominaisuuksista. Eikä liikuntavammaisuus edes tarkoita, ettei voisi olla hyvännäköinen tai puoleensavetävä. Mutta jos jo etukäteen ajattelee, ettei vammainen voi olla kiinnostava eikä häntä kannata tavata, niin se on mielestäni aika pinnallista.
Ja mitä hyötyä on kiillotella omaa kilpeään anonyymisti nettipalstalla? No, eipä siitä olisi mitään hyötyä, ja sen takia en ole niin tehnytkään.