Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa hauskoja tai creepyjä treffistooreja

Vierailija
13.08.2019 |

Olin nuorempana vähän naiivi ja tapasin mukavanoloisen miehen tinderissä. Treffasimme puistossa ja koska juttu luisti mukavasti niin jatkoimme miehen asunnolle. Siellä tuli outo olo ja tajusin että miehellä on seksi mielessä. Valehtelin, että tätini soitti ja tarvitsi nopeasti apua koiransa kanssa ja pääsin pois tilanteesta. Emme enää tavanneet.

Kommentit (432)

Vierailija
341/432 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin nettideitin ensimmäistä kertaa. Tapasimme kahvilassa ja mies oli silminnähden jännittynyt, vältteli katsekontaktia ja liikehti hermostuneesti. Tilasimme juotavat ja istuimme alas, mutta liioittelematta parin sekunnin kuluttua mies ilmoittikin joutuvansa lähtemään. Siihen jäin suu auki ihmettelemään oliko vika minussa vai hänessä.

Vierailija
342/432 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku on voinut "nuorempana" olla Tinderissä? Se on varsin uusi keksintö. Jos minä näin nelikymppisenä sanoisin tehneeni jotain "nuorempana", niin tarkoittaisin todennäköisesti asioita, joita olen tehnyt vuosina 2000-2005 suunnilleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/432 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapasin nettideitin ensimmäistä kertaa. Tapasimme kahvilassa ja mies oli silminnähden jännittynyt, vältteli katsekontaktia ja liikehti hermostuneesti. Tilasimme juotavat ja istuimme alas, mutta liioittelematta parin sekunnin kuluttua mies ilmoittikin joutuvansa lähtemään. Siihen jäin suu auki ihmettelemään oliko vika minussa vai hänessä.

Jos sillä oli ripuli 😂

Vierailija
344/432 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapasimme kahvilassa. Mies alkoi kertomaan itsestään, ja kertoikin, kaksi tuntia taukoamatta, itkunsekaista avautumista. Hän oli eronnut hieman aiemmin, ja kirjoittanut pienelle lapselleen kirjeen, jonka tämä voisi aikuisena lukea. Kirje sisälsi selityksen siitä, miksi hän, isä, oli lapsen jättänyt eron jälkeen ja katkaissut välit kokonaan. Vaimolla siis oli uusi mies ja hän voisi lapsen kasvattaa.

Tämä isukki oli sitten muuttanut tänne ihan toiselle puolelle Suomea, ja aikoi muuttaa metsään asumaan. Sinne hän sitten myöhemmin muuttuikin, eleli yleisellä eräkämpällä, polttaen kaikki puut ym, talven yli. Tästä oli paljonkin juttua netissä silloin.

Näistä ensitreffeistä on vuosia aikaa, -toisia treffejä ei koskaan tullut. Mutta vasta näin miehen pyöräilemässä kimpsineen ja kampsuineen. Pyörän tarakalla oli kori, jossa oli nyssäköitä, oli satulalaukkua ym. Kai hän elelee irtolaisena edelleen. Treffit olivat todella ahdistavat, ja olin hämmentynyt siitä, kuinka typerä ihminen voi olla. Hylätä nyt oma lapsensa! Kai tyypin mielenterveys oli järkkynyt. Luulen,että muutama muukin on ko. hepun kanssa treffeille päätynyt, olisi hauska kuulla kokemuksia.

Vierailija
345/432 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle järjestettiin treffit erään naisen kotiin. Naisella oli todella ärsyttävä kampaus ja hän oli reippaassa humalassa. Paljastui myös hyvin äkkiä että hänellä oli häiriintyneen oloinen pikkupoika. Häivyin vähin äänin ja on kyllä jäänyt se painajaismainen tunnelma siellä asunnossa mieleen.

Vierailija
346/432 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten joku on voinut "nuorempana" olla Tinderissä? Se on varsin uusi keksintö. Jos minä näin nelikymppisenä sanoisin tehneeni jotain "nuorempana", niin tarkoittaisin todennäköisesti asioita, joita olen tehnyt vuosina 2000-2005 suunnilleen.

Ne oikeasti nuoret sanoo näin. 

22-vuotias työkaverini kertoi kuunnelleensa lapsena Katy Perryä...

Vierailija
347/432 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

25-vuotias on voinut käyttää sitä esimerkiksi 18-vuotiaana eli 7 vuotta sitten. 

Nuorempana on ihan sopiva kuvaus kyllä. 

Nelikymppiselle 10 vuotta sitten tuntuu melkein samalta kuin eilen.  :D

T: toinen nelikymppinen, jolla on kakskymppisiä tuttuja

Vierailija
348/432 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen olin nuorempi.

Vierailija
349/432 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle järjestettiin treffit erään naisen kotiin. Naisella oli todella ärsyttävä kampaus ja hän oli reippaassa humalassa. Paljastui myös hyvin äkkiä että hänellä oli häiriintyneen oloinen pikkupoika. Häivyin vähin äänin ja on kyllä jäänyt se painajaismainen tunnelma siellä asunnossa mieleen.

Tuo todella ärsyttävä kampaus kuulostaa mielenkiintoiselta.  :)

Hyvin erikoinen sokkotreffipaikka kyllä. 

Tuli ainakin heti selväksi, mitä se sitten hänen kanssa tulisi olemaan, jos tapailu jatkuisi. 

Vierailija
350/432 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinänsä treffit, mutta yksissä juhlissa tapasin ekaa kertaa kaverin kaverin. Tämä mies oli jo aila humalassa ja alkoi hulluna piirittää minua, tuli koko ajan väkisin juttusille ja aika estoitta höpötteli "oi sä oot ihana, oo mun tyttöystävä, oot mahtava!".

Mies unohti mun nimen koko ajan, koska minulla ei ole suomalainen perusnimi. Niinpä hän sössötti mulle koko illan "kai me tavataan uudestaan.. öö mikä sun nimi oli.. niin sä oot niin ihana.. niin miten se lausutaankaan.. oot kaunis La-Mu-...Re..? Mikä se sun nimi olikaan??". Lopulta totesi että aikoo vaan kutsua mua prinsessaksi tms karmivaa.

Ja kun ei kohteliaat yritykset saada häntä lopettamaan onnistuneet, enkä osaa sanoa tylysti, niin lähdin itse aika aikaisin juhlista kotiin. Sanoin kyllä että ei me tavata, en lähde treffeille, enkä etsi nyt suhdetta (ei ihan totuus, mutta mies ei ollut mun tyyliä, enkä pidä juopuneista yleensä muutenkaan).

Parin päivän päästä mies alkoi pommittaa mun puhelinta, jätti monta vastaajaviestiä, joissa tyyliin nauroi ja huusi miten innoissaan on meistä. Olin pettynyt että joku kaverini oli sitten antanut MINULTA KYSYMÄTTÄ numeroni tälle hyypiölle.

Lopulta oli siinä puhelimessa todettava, että nyt saa loppua ne viestit ja soitot, tää ei oo enää hauskaa ja meistä ei tule ikinä mitään!

Mies loukkaantui. Ja vaikka se oli aika pelottavan päällekäyvä ja maaninen, tuli itselle silti huono olo siitä puhelusta ja miehen loppusoperruksesta.

Vierailija
351/432 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo pahat liikuntavammat tai puuttuvat hampaat on kyllä sellaisia, että koko treffejä ei ehkä tulisi, jos niistä olisi jo chattaillessa tullut puhetta. Liikuntavamma vielä ehkä menisi, jos mies olisi muuten tosi miellyttävä, mutta yhdyntäkyvyttömyys voisi olla jo liikaa.

Kuten tässä keskustelussa näemme, ei silläkään mitään voita että huijaa toisen treffeille. Toisia treffejä ei nimittäin tule.

No mitä niiden liikuntavammaisten yms. pitäisi tehdä, jos haluavat löytää naisen itselleen? Jos kertoo vammasta etukäteen, ei pääse ensimmäisillekään treffeille, mutta jos ei kerro, niin se on "huijaamista" eikä pääse toisille treffeille. Kuulostaa melko vaikealta.

Vaikeaa se varmasti onkin, mutta ei se tarkoita että huijaamalla onnistuisi yhtään paremmin, tai että se olisi oikein.

Ei se nyt mitään huijaamista ole, jos ei luettele kaikkia huonoja puoliaan ennen treffejä. Se on vain normaalia tervettä järkeä. Huijaamista on, jos sanoo ettei ole liikuntavammainen, vaikka oikeasti on.

No kyllä se vaan on huijaamista, että jättää noin merkittävän asian kertomatta.

Pinnallisten ihmisten mielestä ehkä on.

Anna kun arvaan, sinä olet sellainen pyhimys, ettei ihmisen fyysisellä olomuodolla ole sinulle kerta kaikkiaan mitään merkitystä. Ihan sama vaikka treffipaikassa odottaisi pelkkä pää purkissa. Sisin on se joka merkitsee ja sitä rataa.

En ymmärrä mitä hyötyä on kiillotella omaa kilpeään anonyymisti nettipalstalla, kun se ei totta ole kuitenkaan. Vaikka tietoisesti yrittäisit olla pyhimys, alitajuntasi sanelee sinullekin rajoitteet siihen, kenen kanssa päädyt yhteen ja ketä et koe puoleensavetävänä.

Vierailija
352/432 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohdetaanko jo tytönhupakko? Oli miten oli niin mauton sana treffeille. Mies kuulosti aika tilannetajuttomalta.

Nyt lisää tarinoita kehiin!

Näin yli 50-vuotiaalle rouvalle tuo tytönhupakko kävisi oikein hyvin. Kunpa vielä joku kutsuisikin hupakoksi vaikka sänkykamarin puolella...

Mutta on mulla yksi tarina. Tämä oli aikaa ennen nettitreffejä. Olin kaupassa töissä ja yllättävän paljon ja monenmoisia treffeillepyytäjiä pyöri ympärillä. Yhden siistin ja hyvän asiaakkaan kanssa sitten suostuin kahveille ruokatunnilla. Olin itse 23 ja tämä mies pari kolme vuotta vanhempi.

Kaikki sujui oikein mukavasti, maksoin itse kahvini kuten tapanani oli. Pääsimme pöytään ja puhuimme niitä näitä. Kiva tunnelma. Kunnes kahvikupin ollessa puolessa välissä mies ensimmäisen kerran kutsuu minua nimellä ”sisko”. No, moottoritie on kuuma, sisko tahtoisin jäädä... jotain sellaista ajattelin, sisko siis vähän kuin lyyli tai donna. Mutta eipä aikaakaan, kun miehen salkusta löytyi raamattu. Siihen se luikahti kahvikupin viereen ja näyttikin olleen hartaasti luettu ja selattu.

Sisko alkoi saada aika paatoksellista settiä. Jeesus pelastaa ja tulee päivä, jolloin kaikki punnitaan. Eihän sisko toki halua helvetin tuleen. Muistaahan sisko pitää itsensä puhtaana ja olla ajattelematta synnillisiä asioita.

Kello eteni aivan hirveän hitaasti, sain kotiinkin luettevaa. En muista mikä lahko ja suuntaus oli kyseessä. Seuralaiseni kutsui myös johonkin kokoukseen. Onneksi oli vain ruokatunti kyseessä, pakenin paikalta vielä vähän aikaisemmin vedoten siihen että pitää mennä siistiytymään.

Tämä henkilökohtainen lähetyssaarnaajani kävi tämän jälkeen alkuunsa lähes päivittäin katsomassa, että sisko on kaidalla tiellä. En lähtenyt enää kahvittelemaan enkä sinne kokouksiinkaan. Paljastui, että en suinkaan ollut ainoa pelastusoperaation kohde, muissa kaupoissa oli myös muita pelastettavia. Mun osalta tilanne ratkesi onnellisesti, kun aloitin opinnot eri paikkakunnalla. Miestä näin vielä muutamien vuosien päästä käydessäni vanhanssa kotikaupungissa.

Ihmettelen vain sitä kuinka hauskalta ja rennolta mies vaikutti ennen kahvitteluja. Siisti ja mukava, mutta totaalinen uskontohörhö sitten sisältä.

Vierailija
353/432 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juttelimme treffiseuralaisen ongelmasta, jota en nyt tässä kerro, mutta hän joka tapauksessa harkitsi kysyvänsä neuvoa poliisilta siihen. Sanoin, että en tiedä miten poliisit suhtautuvat, jos "joku tytönhupakko" menee sellaista asiaa kysymään. (Asia oli aika erikoinen ja olin vilpittömästi sitä mieltä, ettei poliisille puhuminen ollut paras mahdollinen idea.) No, neitihän sitten veti hirveät pultit siitä, että sanoin häntä hupakoksi. Selitin, että en ollut tarkoittanut loukata, mutta hän poistui paikalta korot kopisten.

Myöhemmin sain tietää, että joidenkin kielenkäytössä hupakko tarkoittaa maksullista tai kevytkenkäistä naista.

No ei tarkoita, vaan ajattelematonta ja lapsellista tyttöä. Mulle olisi turn off noin suppea sanavarasto. Sinä tuskin kirjoja luet.

Et sitten ymmärtänyt kommentoimaasi viestiä lainkaan. Tuossa sanottiin, että JOIDENKIN kielenkäytössä se tarkoittaa sitä.

On muuten tosi ärsyttävää, että "hupakkoa" käytetään h uoran synonyymina. Se on omiaan aiheuttamaan juuri tuollaisia väärinkäsityksiä.

Paitsi ettei sitä voi tietää, käsittikö nainen sanan tuolla tavalla väärin vai loukkaantuiko muuten vain siitä, että hänestä puhutaan tytönhupakkona.

Onhan tytönhupakko loukkaava jo ihan sellaisenaan koska se alentaa kohteen typeräksi ja ymmärtämättömäksi jonka puheista ei kannata välittää. Kyllä siinä on ihan riittävästi loukkaantumisen aihetta.

Samaa mieltä, jos mies alkumetreillä käyttää sanaa tytönhupakko niin ei antaisi kivaa kuvaa itsestään.

Ei ole mielestäni maksullisen naisen vertaus, mutta muuten huono sanamuoto.

Yleensäkin kun ei tunne toista hyvin eikä ihmisen huumorintajua niin kannattaa välttää kovin erikoisia tai helposti väärinymmärettäviä käsitteitä. Mieluummin melko neutraaleja mielipiteitä ja ajatuksia.

Ihan omaksi parhaakseen, jos on kiinnostunut henkilöstä ja jatkosta hänen kanssaan.

T. Nainen

Mielestäni, jos on kiinnostunut jostakusta, niin pitää nimenomaan viljellä omaa huumoriaan ja olla muutenkin avoimesti sitä mitä on. Ei kai kukaan halua tuhlata aikaansa johonkin jonka huumorintaju osoittautuu täysin erilaiseksi. Väärinymmärryksetkin on kyettävä selvittämään, jos kumppaniksi toista mielii. Mitä järkeä tapailla viikkokausia ja huomata, ettei tämän kanssa voi keskustella vapautuneesti vaan pitää säästellä ja passailla?

Normaali ihminen ei tuollaisesta loukkaannu ja marssi ulos, piste. Johan se tarina muutenkin kertoo ettei sillä naisella ollut kaikki kohdillaan, oli tekemässä poliisiasiaa jostain sellaisesta mikä ei poliisille kuulu.

Vierailija
354/432 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

25-vuotias on voinut käyttää sitä esimerkiksi 18-vuotiaana eli 7 vuotta sitten. 

Nuorempana on ihan sopiva kuvaus kyllä. 

Nelikymppiselle 10 vuotta sitten tuntuu melkein samalta kuin eilen.  :D

T: toinen nelikymppinen, jolla on kakskymppisiä tuttuja

No ei todellakaan tunnu 10 vuotta sitten melkein eiliseltä 🙄. Lähde: olen 40.

Vierailija
355/432 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs mies lähetti peniskuvan, ja päätin lähteä siitä huolimatta treffeille näkemään millainen ihminen lähettelee peniskuvia. Kun kysyin häneltä siitä, hän nolostui ja naureskeli. Toisia treffejä ei tullut.

Vierailija
356/432 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juttelimme treffiseuralaisen ongelmasta, jota en nyt tässä kerro, mutta hän joka tapauksessa harkitsi kysyvänsä neuvoa poliisilta siihen. Sanoin, että en tiedä miten poliisit suhtautuvat, jos "joku tytönhupakko" menee sellaista asiaa kysymään. (Asia oli aika erikoinen ja olin vilpittömästi sitä mieltä, ettei poliisille puhuminen ollut paras mahdollinen idea.) No, neitihän sitten veti hirveät pultit siitä, että sanoin häntä hupakoksi. Selitin, että en ollut tarkoittanut loukata, mutta hän poistui paikalta korot kopisten.

Myöhemmin sain tietää, että joidenkin kielenkäytössä hupakko tarkoittaa maksullista tai kevytkenkäistä naista.

No ei tarkoita, vaan ajattelematonta ja lapsellista tyttöä. Mulle olisi turn off noin suppea sanavarasto. Sinä tuskin kirjoja luet.

Et sitten ymmärtänyt kommentoimaasi viestiä lainkaan. Tuossa sanottiin, että JOIDENKIN kielenkäytössä se tarkoittaa sitä.

On muuten tosi ärsyttävää, että "hupakkoa" käytetään h uoran synonyymina. Se on omiaan aiheuttamaan juuri tuollaisia väärinkäsityksiä.

Paitsi ettei sitä voi tietää, käsittikö nainen sanan tuolla tavalla väärin vai loukkaantuiko muuten vain siitä, että hänestä puhutaan tytönhupakkona.

Onhan tytönhupakko loukkaava jo ihan sellaisenaan koska se alentaa kohteen typeräksi ja ymmärtämättömäksi jonka puheista ei kannata välittää. Kyllä siinä on ihan riittävästi loukkaantumisen aihetta.

Samaa mieltä, jos mies alkumetreillä käyttää sanaa tytönhupakko niin ei antaisi kivaa kuvaa itsestään.

Ei ole mielestäni maksullisen naisen vertaus, mutta muuten huono sanamuoto.

Yleensäkin kun ei tunne toista hyvin eikä ihmisen huumorintajua niin kannattaa välttää kovin erikoisia tai helposti väärinymmärettäviä käsitteitä. Mieluummin melko neutraaleja mielipiteitä ja ajatuksia.

Ihan omaksi parhaakseen, jos on kiinnostunut henkilöstä ja jatkosta hänen kanssaan.

T. Nainen

Mielestäni, jos on kiinnostunut jostakusta, niin pitää nimenomaan viljellä omaa huumoriaan ja olla muutenkin avoimesti sitä mitä on. Ei kai kukaan halua tuhlata aikaansa johonkin jonka huumorintaju osoittautuu täysin erilaiseksi. Väärinymmärryksetkin on kyettävä selvittämään, jos kumppaniksi toista mielii. Mitä järkeä tapailla viikkokausia ja huomata, ettei tämän kanssa voi keskustella vapautuneesti vaan pitää säästellä ja passailla?

Minusta perimmäinen ongelma ei ole sanamuoto tytönhupakko.. vaan se, että treffiseuralaisellasi oli ongelma. Selvästi hänelle vaikea ja ikävä, kun mietti, ottaisiko poliisiin yhteyttä kysyäkseen. Ja sinä päin naamaa vähättelet naista ja hänen ongelmaa. Vinkki vastaisuuden varalle: jos jollakulla on ongelma, ota se tosissaan tai neutraalisti. Jos joku miettii, ottaisiko yhteyttä poliisiin ongelmansa tiimoilta, voit sanoa "niillä on semmoinen yleinen palvelunumero, missä voi kysyä, kannattaa soittaa sinne ja kysyä niin saat vastauksen". Ainoastaan, jos olet itse poliisi ja töissä tämmöisessä neuvontanumerossa tms yleismies jantusena vastaamassa ihmisille avuntarve kartoitukseen, niin voit vastata että "ei poliisia varmaan kiinnosta"

Tällaisia vastauksia en ymmärrä. Oletat, että kirjoittaja, jolle vastasit, on se sama ihminen joka käytti sanaa tytönhupakko. Miksi oletat näin? Eikö ole todennäköisempää, että kyseessä on joku toinen ja että tytönhupakkomies on jo ajat sitten lakannut lukemasta tätä keskustelua? Jos olisi sama, niin olisi varmaan maininnut sen erikseen, kun mikään viestin sisällössä ei sinällään viittaa siihen että kirjoittaja on sama.

Vierailija
357/432 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unohdetaanko jo tytönhupakko? Oli miten oli niin mauton sana treffeille. Mies kuulosti aika tilannetajuttomalta.

Nyt lisää tarinoita kehiin!

Näin yli 50-vuotiaalle rouvalle tuo tytönhupakko kävisi oikein hyvin. Kunpa vielä joku kutsuisikin hupakoksi vaikka sänkykamarin puolella...

Mutta on mulla yksi tarina. Tämä oli aikaa ennen nettitreffejä. Olin kaupassa töissä ja yllättävän paljon ja monenmoisia treffeillepyytäjiä pyöri ympärillä. Yhden siistin ja hyvän asiaakkaan kanssa sitten suostuin kahveille ruokatunnilla. Olin itse 23 ja tämä mies pari kolme vuotta vanhempi.

Kaikki sujui oikein mukavasti, maksoin itse kahvini kuten tapanani oli. Pääsimme pöytään ja puhuimme niitä näitä. Kiva tunnelma. Kunnes kahvikupin ollessa puolessa välissä mies ensimmäisen kerran kutsuu minua nimellä ”sisko”. No, moottoritie on kuuma, sisko tahtoisin jäädä... jotain sellaista ajattelin, sisko siis vähän kuin lyyli tai donna. Mutta eipä aikaakaan, kun miehen salkusta löytyi raamattu. Siihen se luikahti kahvikupin viereen ja näyttikin olleen hartaasti luettu ja selattu.

Sisko alkoi saada aika paatoksellista settiä. Jeesus pelastaa ja tulee päivä, jolloin kaikki punnitaan. Eihän sisko toki halua helvetin tuleen. Muistaahan sisko pitää itsensä puhtaana ja olla ajattelematta synnillisiä asioita.

Kello eteni aivan hirveän hitaasti, sain kotiinkin luettevaa. En muista mikä lahko ja suuntaus oli kyseessä. Seuralaiseni kutsui myös johonkin kokoukseen. Onneksi oli vain ruokatunti kyseessä, pakenin paikalta vielä vähän aikaisemmin vedoten siihen että pitää mennä siistiytymään.

Tämä henkilökohtainen lähetyssaarnaajani kävi tämän jälkeen alkuunsa lähes päivittäin katsomassa, että sisko on kaidalla tiellä. En lähtenyt enää kahvittelemaan enkä sinne kokouksiinkaan. Paljastui, että en suinkaan ollut ainoa pelastusoperaation kohde, muissa kaupoissa oli myös muita pelastettavia. Mun osalta tilanne ratkesi onnellisesti, kun aloitin opinnot eri paikkakunnalla. Miestä näin vielä muutamien vuosien päästä käydessäni vanhanssa kotikaupungissa.

Ihmettelen vain sitä kuinka hauskalta ja rennolta mies vaikutti ennen kahvitteluja. Siisti ja mukava, mutta totaalinen uskontohörhö sitten sisältä.

Turha haukkua hörhöksi.. Minusta olisi ihana jos joku puhuisi minulle jeesuksesta ja pelastuksesta. Musta on surullista että niin moni ihminen haukkuu uskovia hörhöiksi, mut niinhän raamattukin sanoo et sana rististä on hullutus niille jotka kadotukseen joutuvat... Itse en haluaisi kadotukseen

Vierailija
358/432 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua jäi häiritsemään millainen on niin ärsyttävä kampaus, että se oikein erikseen mainitaan? :D

Vierailija
359/432 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sillä oli ripuli 😂

Mä olin pari vuotta sitten treffeillä ja kävelyn jälkeen mentiin mun luo kahville. Mies joi kahvinsa ja melkein heti sen jälkeen pomppasi pystyyn ja poistui pikaisesti paikalta, mistä olin vähän ymmälläni, kun kaikki tuntui sujuvan hyvin. Mies soitti mulle vielä kotiin päästyään ja selitteli, että tuli yhtäkkiä kauhea päänsärky, mitä en oikein uskonut, mutta en toki sanonut mitään. Tapailtiin sen jälkeen pari kuukautta ja kun oltiin paremmin tutustuttu, kysyin mieheltä asiasta ja hän tunnusti, että kyseessä oli kuin olikin ripuli, mutta ei ollut halunnut ensitreffeillä mennä mun vessaan päästämään varpusparvia :D

Vierailija
360/432 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähdin tindertreffini kämpille muutaman lasillisen jälkeen. Saavuttuamme talolle mies havaitsi, että hänen vanhempansa ovatkin kotona. Joo, asuikin siis vanhempiensa kanssa. Hän piilotti minut pilkkopimeään autotalliin siksi aikaa, että kävi viattomasti moikkaamassa vanhempiaan, jonka jälkeen auttoi minut huoneensa ikkunasta sisään. En saanut jäädä yöksi, vaan heitti minut vielä autolla kotiin saman yön aikana. Itse sammuin kesken aktin. Hyvät reffit, kyllä nuori on tyhmä.

Siis kuitenkin mies sai sinut hereille vai heitti sammuneena takaisin kotiin?  

Heräsin omaan pieruuni. Hän oli mennyt pelaamaan tietokoneellaan odotellen heräämistäni. Good times.

Ai kamala! Daami sammuu kesken aktin ja herää myöhemmin omaan piereskelyynsä. Ei noita voi pitää onnistuneina treffeinä sen miehenkään näkökulmasta katsottuna.

Joo siis tämän (koko ajan selvinpäin olleen) miehen puolesta kyllä jotenkin nauratti, varmaan ollut kavereille stooria :''DD Terveisin piereskelijä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi