Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin veljeni uuden tyttiksen UFF:lla

Vierailija
12.08.2019 |

Kertoisinko veljelleni? En siis itse ollut tuolla liikkeessä, mutta näin tuon henkilön selailevan siellä vaaterekkejä selvästi ostoaikeissa. Tiedän, että veljelleni olisi ehdoton turne off.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis? Minkä ikäisiä olette?

Vierailija
2/25 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit kertoa veljelles, että tyttis on vastuullinen ja ajattelee liikakulutuksen perään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljesi on siis typerys ja tyttis ansaitsee paremman miehen, jonka kanssa hänen arvonsa kohtaavat.

Vierailija
4/25 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uffi on ihan aarreaitta ja fiksujen ostospaikka.

Vierailija
5/25 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt parhaat vaatelöytöni UFF:ltä.

Vierailija
6/25 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se on veljellesi? Kiertueen loppu?

Vierailija
7/25 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 24, veli 27, tyttis kai 26, jos noilla väliä. Veli ja tyttiksensä opiskelevat kuitenkin oikkiksessa. :D Enkä minäkään kyllä joudu toisten haisevia vaatteita ostamaan. Oikeasti, eikö muka ketään inhota ajatus jostain muiden vaatteista? Voi vaikka vastaantulija tunnistaa omakseen 😳

Vierailija
8/25 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä 24, veli 27, tyttis kai 26, jos noilla väliä. Veli ja tyttiksensä opiskelevat kuitenkin oikkiksessa. :D Enkä minäkään kyllä joudu toisten haisevia vaatteita ostamaan. Oikeasti, eikö muka ketään inhota ajatus jostain muiden vaatteista? Voi vaikka vastaantulija tunnistaa omakseen 😳

Vähän samanlaisella kuviolla mennään.

Jos broidini tulis mulle sepustaa tollasta, niin nauraisin sen maanrakoon.

Vierailija
9/25 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä se on veljellesi? Kiertueen loppu?

Virhe. En tiedä mistäe tuli.

Vierailija
10/25 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon, että olet trolli, koska muuten olet kyllä aika vastenmielinen ihminen.

Vierailija
11/25 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henkinen ikä ei oo tainnut kasvaa yläasteen jälkeen vuodellakaan.

Vierailija
12/25 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun veli taitaa olla vähän yli-ikäinen oikikseen.

Vierailija
13/25 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelijalla on pienet tulot. Järkeväähän se on vaatteet hankkia kierrätyskeskuksista. Kyllä siellä myydään muutakin kuin muiden pahanhajuisia ja loppuunkuluneita rääsyjä.

Vierailija
14/25 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eipä ne kaupan vaatteetkaan uniikkeja ole. Ostan nykyään suurimman osan vaatteista kirpparien tarjouspäiviltä, olen tehnyt aivan uskomattomia löytöjä 1-2€ hinnalla. Paljon löytyy erittäin hyvälaatuista tavaraa, ja huuhteluaineen kärykin lähtee, kun kerran pari pesee hajusteettomalla pesuaineella.

Vierailija
15/25 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun veli taitaa olla vähän yli-ikäinen oikikseen.

No ei ole. Ei aloittanut heti kirjoitusten jälkeen.

Vierailija
16/25 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opiskelijalla on pienet tulot. Järkeväähän se on vaatteet hankkia kierrätyskeskuksista. Kyllä siellä myydään muutakin kuin muiden pahanhajuisia ja loppuunkuluneita rääsyjä.

Veljeni ainakin uskoo tyttiksensä tulevan ihan menestyvästä perheestä :D

Vierailija
17/25 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti muka tämmöinen vaivaa? Kuka tämäkin taas keksi. Palstalla taidetaan kilvan testailla millainen aloitus saisi kuohuntaa aikaan.

Vierailija
18/25 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menestyvästä perheestä hän voi toki olla mutta ehkäpä hän on myös aikuinen, joka vastaa itse omista menoistaan eikä elele vanhempiensa rahoilla.

Vierailija
19/25 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi tuhlata energiaa ja luonnonvaroja vain koska on varaa ostaa uutta?

Jos tyttökaveri tosiaan on varakas ja silti noin vastuullinen, hän on kyllä todellinen aarre. Sinä ja ökyilevä öllöperheesi olette ihan kuraa hänen rinnallaan ja hänen kannattaisikin liikkua fiksummissa piireissä.

Vierailija
20/25 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeesti muka tämmöinen vaivaa? Kuka tämäkin taas keksi. Palstalla taidetaan kilvan testailla millainen aloitus saisi kuohuntaa aikaan.

Sori, luulin että täällä saa vapaasti ihmetellä jokainen oman elämän asioita. Sinä olet sitten Kai jokin palstan ylikuningatar.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä