Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin veljeni uuden tyttiksen UFF:lla

Vierailija
12.08.2019 |

Kertoisinko veljelleni? En siis itse ollut tuolla liikkeessä, mutta näin tuon henkilön selailevan siellä vaaterekkejä selvästi ostoaikeissa. Tiedän, että veljelleni olisi ehdoton turne off.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos se oli KAUNIS? Ja saat egollesi nostetta?

Vierailija
22/25 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nouseeko ego? Siis jos se on oikeasti KAUNIS? Ja pukeutuu sun mielestä oikein ja sillä on sulle oikeanlainen tuttavapiiri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opiskelijalla on pienet tulot. Järkeväähän se on vaatteet hankkia kierrätyskeskuksista. Kyllä siellä myydään muutakin kuin muiden pahanhajuisia ja loppuunkuluneita rääsyjä.

Veljeni ainakin uskoo tyttiksensä tulevan ihan menestyvästä perheestä :D

Mun isä on yhden ison valtion viraston johtaja, sisko tekee väikkäriä, äiti ja minäkin ollaan akateemisesti koulutettuja, voinee siis sanoa että olen ihan menestyneestä perheestä. Silti tykkään käydä kirppiksillä, kuten myös siskoni ja äitini. Ei ois rahan takia pakko, mutta kierrätys on vaan järkevää sekä rahan että ilmaston kannalta :D

Vierailija
24/25 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä 24, veli 27, tyttis kai 26, jos noilla väliä. Veli ja tyttiksensä opiskelevat kuitenkin oikkiksessa. :D Enkä minäkään kyllä joudu toisten haisevia vaatteita ostamaan. Oikeasti, eikö muka ketään inhota ajatus jostain muiden vaatteista? Voi vaikka vastaantulija tunnistaa omakseen 😳

Sun veli taitaa olla vähän yli-ikäinen oikikseen.

Ohis, mutta minä olin aloittaessani 34 vuotta, enkä edes vuosikurssini vanhin. Ei siellä mitään yläikärajaa ole.

Aiheesta: aloittaja on trolli.

Vierailija
25/25 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa jengi pesee ne UFFilta ostamansa vaatteet.

Mä pesen ja olen toimistossa töissä. Olen vuosia ostanut jakkupukuni UFFilta. Sieltä löytää aivan ihania seitkytluvun hameita ja jakkuja välillä. Parhaat bilevaatteet myös!

Roban UFF on paras UFF. <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan