Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä hätkähdyttäviä profiileja tullut Tinderissä vastaab

Vierailija
12.08.2019 |

Mä hätkähdin tänään, kun vastaan tuli lapsen futisvalmentaja. Hän on siis parisuhteessa oleva, ja heidän lapsi pelaa samassa joukkueessa.
Toinen oli, kun enoni tuli vastaan, oli valehdellut ikänsä kymmentä vuotta nuoremmaksi ja kuvat oli kans about 10v vanhoja ja sit jännistä kulmista ettei yhtään ollut oma itsensä.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsii FWB ja kuvana Fingerpori-hahmo

Vierailija
22/33 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs samassa firmassa oleva mies oli laatinut niin paikkansa pitämättömän profiilin. ”Vaativissa töissä” no on joku mikrotukihenkilön hommia tekevä.

40+ miehet, jotka puhuu itsestään miehen alkuna.

No onhan se henkisesti vaatiavaa jos tuollaisia on muutkin työpaikalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on sanottu, että olen livenä paremman näköinen kuin Tinder-kuvissa. Eli profiili on paljon tylsempi kuin oikeasti olen.

Vierailija
24/33 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran laitoin ikärajan jonnekin 65 niin sit tuli yksi 60-v setä jolla oli kuvana sairaalasängyssä otettu kuva jossa hänellä oli sairaalapyjama päällä :/

Vierailija
25/33 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus näkee näitä selkeitä feikkejä, on kuin supermalli ja sitten kirjoittaa seksuaalisen bion ja vielä perään huikkaa tykkäävänsä anaaliseksistäkin ;)

Sounds too good to be true?

Nuo ovat teinipoikien jäyniä. Oma poikani oli tehnyt kavereidensa kanssa feikkiprofiilit Tinderiin. Nauroivat kippurassa ja kysyin, että mikä poikia naurattaa? Poika näytti minulle tekemäänsä, kevytpukeisen kaunottaren profiilia ja vonkaajia löytyi naapurista ja tutuista ihan naapurimaahan saakka. Käytetyille alushousuille olisi ollut kysyntää.

Itse teimme opiskelijoina rahapulassame ihan vanhanaikaiset postilokero-osoitteeseen menevät ilmoitukset ja myimme äijille käytettyjä alushousuja. Ostimme kaikista halvimpia alushousuja ja käytimme niitä ykkösellä vessapaperin sijasta ja nakkasimme vielä kannelliseen ämpäriin muhimaan.

Aina kun postilokeroon oli joku laittanut sata markkaa ja yhteystietonsa postitimme äijille niitä ku si sia alushousuja tunnollisesti. Moni oikein laittoi kiitoskirjeitä kun oli kunnon aromit alkkareissa 🤣.

Vierailija
26/33 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu perheenisä. Tekisi mieli käräyttää. On tosissaan haku päällä, minullekin kun whatsapp-viestiä lähetellyt. Toivottavasti vaimolla sama meininki.

47v puolituttu mies ilmoittaa iäkseen 36v, jepjep. Paljon näyttää muutenkin kategoriassani eli 33-40-vuotiaissa olevan viisikymppisen näköisiä..

Vierailija
27/33 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki jotka liian hyvää ollakseen totta

Vierailija
28/33 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon näyttää muutenkin kategoriassani eli 33-40-vuotiaissa olevan viisikymppisen näköisiä..

Ohis, mutta tämä jos joku ihmetyttää. Miksi helvetissä pitää valehdella oma ikä, vaikka heti näkee naamasta että reilusti vanhempi on?

No kai nämä menee joillekin sitten lopulta läpi...

Vierailija
29/33 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttu perheenisä. Tekisi mieli käräyttää. On tosissaan haku päällä, minullekin kun whatsapp-viestiä lähetellyt. Toivottavasti vaimolla sama meininki.

47v puolituttu mies ilmoittaa iäkseen 36v, jepjep. Paljon näyttää muutenkin kategoriassani eli 33-40-vuotiaissa olevan viisikymppisen näköisiä..

Yhdelle naiselle olen naureskellut moneen kertaan. Leijonien paita päällä ja mainostaa itseään alta 40v. Mutta ikää on runsaasti yli 50v. Eikä edes hyvin säilynyt millään mittareilla. 🤣

Vierailija
30/33 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
31/33 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummallisen paljon on 40+ miehissä teatterin harrastajia, joilla on museokorttikin.

42v ja sellaiset 50-70 käyttökertaa vuodessa museokortilla. Juuri uusin neljännelle vuodelle. Äkkiähän tuosta narahtaa, jos toinen ehdottaa treffejä museoon.

Vierailija
32/33 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä aina yllätyn niistä profiileista, joissa lihava lössähtänyt mies istuu salilla ja kertoo salitreenin lisäksi harrastavansa astangajoogaa ja kamppailulajeja :D

No kyllä kuule te naisetkin osaatte, kuva naamasta yläviistosta ja harrastuksena ”ulkoilu, jooga, lenkkeily ym”

Eihän ne kilot harrastuksia katso - sukupuolesta riippumatta. Itsekin lenkkeilen päivittäin ja käyn joogassakin, vaikkei päällepäin uskoisi.

Vierailija
33/33 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisi varmaan mainostaa itsekin että museokortti on. :D (vaikka ei ole ollut aktiivisena pariin vuoteen, mutta onhan se olemassa kuitenkin)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi