Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miniä, paljostako tulisit anoppilaan jouluksi?

Vierailija
22.11.2022 |

Siis täyden palvelun ja lapsille kalliiden lahjojen lisäksi?
Eilen ihmiset kirjoittelivat paljonko rahaa vanhemmat antavat per käyntikerta. Onko miniöiden taksat kalliimmat?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluan viettää joulun kotonani.

Vierailija
2/35 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä lähde mistään hinnasta pilaamaan jouluani anoppilaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika paljon saa kyllä maksaa, että tuohon Espoon hautausmaalle menisin aattoani viettämään.

Vierailija
4/35 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, jos edes kutsuttaisiin. Kinkku, lanttulaatikko ja rosolli olisi jees "palkkio". Ei ole vielä tapahtunut.

"Anoppila" on alle km päässä miehen asunnolta. Taitaa vain tällä anpintekeleelläkin olla jotain minua vastaan, näinpä minulle aina käy, ei siis mitään uutta.

Vierailija
5/35 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisesta hinnasta, jolla voin lunastaa itseni lopullisesti pois työelämästä ja elää taloudellisesti mukavaa elämää loppuikäni.

Vierailija
6/35 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin mennä ihan mielelläni anoppilaan jouluksi, samoin koko perheeni. Meillä olisi vaatinut todella ihana joulu, johon kuuluisi paljon herkkuja, hyvää tuulta, ulkoilua, ehkä hautausmaalla käyminen, saunomista pihasaunassa ja muuta mukavaa.

Lahjoista olemme jo luopuneet vuosia sitten minun ehdotuksestani. Lapsille, tai eivät he kovin lapsia enää ole, tulee varmasti jotain suklaarasian tapaista, mutta siinä kaikki, kaikki saavat ostaa omansa, jos jotain tarvitsee ja turhuuksiin ei kannata rahaa pistää kenenkään.

Voisimme varmaan toteuttaakin tällaisen joulun, mutta kaksi lapsistamme on jouluna töissä ja anoppilassa on sen verran kaukana, ettei sieltä käsin viitsi lähteä edestakaisin ajelemaan.

Vierailija
7/35 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan joka joulu anoppilassa ja se on meistä kaikista ihanaa. 

Vierailija
8/35 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin onnellinen, jos joskus edes joku kutsuisi. Oma äitini ei ole kutsunut kertaakaan ja kun kerran sinkkuna menin, kun ei kieltänytkään koskaan ole, oli tarjolla kaupan porkkana- ja lanttulaatikkoa pienet rasiat, karjalanpaisti ja keitetyt perunat. Sanottakoon, että oli silloin työssäkäyvä viisikymppinen eli ei kiinni rahasta. Nyt minulla on mies, jonka kanssa laitan joulua ja miehen sukulaisia tulee valmiiseen pöytään. Tuntuu pahalta, että kotoa muutettuani ei ole ollut enää ketään omaa läheistä, kenen kanssa joulua viettää, veli viettää myös oman perheensä kanssa.

Vierailija
9/35 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä lähtien kun lapsi syntyi, en ole 17 vuoteen lähtenyt joulunviettoon muualle - haluamme viettää meidännäköisen., rennon joulun omassa kodissamme. Anoppi on kyllä meille tervetullut, ja onkin jo vuosia ollut meillä aattona syömässä.

Vierailija
10/35 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mistään hinnasta. Ja mun anoppi on aivan ihana. Haluan silti viettää joulun omassa kodissani. Anoppi on kyllä tervetullut meille myös jouluisin ja viimeiset 15 jouluaattoa on meillä viettänytkin. Minä ja mieheni tehdään ruuat ja aika harvoin kukaan kalliita lahjoja saa.

Vierailija
11/35 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on maailman ihanin anoppi. Yhteisiä jouluja jo 30-vuotta.

Vierailija
12/35 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mekin on oltu usein, kummankin vanhemmilla, ihanaa on ollut aina. Me valitsimme puolisot fiksusta perheestä.

Vierailija
13/35 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah, jos edes kutsuttaisiin. Kinkku, lanttulaatikko ja rosolli olisi jees "palkkio". Ei ole vielä tapahtunut.

"Anoppila" on alle km päässä miehen asunnolta. Taitaa vain tällä anpintekeleelläkin olla jotain minua vastaan, näinpä minulle aina käy, ei siis mitään uutta.

Monestiko sinä, miniäntekele, olet anoppisi kutsunut?

Ai niin, eihän sinun tarvitse muitten eteen mitään tehdä, riittää että suutasi palstalla soitat.

Vierailija
14/35 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mekin on oltu usein, kummankin vanhemmilla, ihanaa on ollut aina. Me valitsimme puolisot fiksusta perheestä.

Sama meillä. Ei ole koskaan ollut ongelmia, ei puolin eikä toisin.

Vierailija
15/35 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, no minä en hoksannut ennen ensitreffejä sitä anoppia ajatella, vaikka hänet tapasinkin vahingossa ennen kuin miehen.

Ja oli kyllä tyly kohtelu, ei edes tietä neuvonut, eikä soittanut miehelle vaikka minulle lupasi.

Vierailija
16/35 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse maksaa mitään. Käyn kaksi kertaa vuodessa kahvilla anopin luona. Toinen on juurikin joulupäivä ja toinen äitienpäivä.

Vierailija
17/35 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin mitä vaan jotta saisin takaisin sen ihanan anoppilan, sinne oli ilo mennä AINA!

Syöpä nujersi anopin viime vuonna. Ikinä en unohda, kiitos ystävyydestä.

Vierailija
18/35 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monestiko sinä, miniäntekele, olet anoppisi kutsunut?

Ai niin, eihän sinun tarvitse muitten eteen mitään tehdä, riittää että suutasi palstalla soitat.

Katson että anoppi ottaa sen ensimmäisen askeleen tutustumiseen. Enkä minä voi kutsua toisen asuntoon, en edes äitiään.

Vierailija
19/35 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

5000 euroa olisi hyvä. Voisin tulla sen aterian ja lahjojen jakamisen ajaksi.

Anoppia ja appiukkoa vastaan ei sinällään ole mitään, mutta en oikein jaksa ketään muita ihmisiä kuin puolisoani ja lapsiani.

Vierailija
20/35 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairasta. Eikö aikuiset ihmiset osaa kotonaan laittaa joulua itselleen?