Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi et polta röökiä?

röökijäbä
12.08.2019 |

Miksi et polta röökiä?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en ole typerys.

Vierailija
2/26 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en uskalla elää vaarallisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska en uskalla elää vaarallisesti.

Oliko elämä kilpailu kuka elää pisimpään?

Vierailija
4/26 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihdepoltan, mutten ole ilmoittautunut työpaikan röökimuijaksi, ettei tartte lähtee Satun, Pirjon, Anskun, Memmun ja Sarin kanssa tunnin välein röökille 5 päivänä viikossa.

Vierailija
5/26 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tullut aloittaneeksi. Se on kallista ja haisee pahalle. Muuten vois olla ihan mukavaa ajankulua.

Vierailija
6/26 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen ollut koulukiusattu.

Vierailija
7/26 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme syytä: Karsean hajuista, terveys ja mulla löytyy aina niillekkin rahoille muuta käyttöä

Vierailija
8/26 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poltinkin ennen.

Jouduin leikkaukseen, jolloin polttaminen piti lopettaa sairaalssaolo ajaksi.

Siitä se sitten jäi ihan itsekseen pois. Eikä ole sen  jälkeen edes mieli tehnyt tupakkaa.

Vierailija
9/26 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samasta syystä, kun en esim. syö paskaa.

Vierailija
10/26 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi muka pitäisi ?

Vierailija
11/26 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikentäisi urheilusuorituksiani. Ei kyllä kiinnosta muutenkaan.

Vierailija
12/26 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen onnistuneesti päässyt tupakasta eroon. 

Vierailija
13/26 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poltan vain sitä toista...

Vierailija
14/26 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain jännikset polttaa. Minä en ole riittävän cool. I'm not worthy.

Kateellisena vain vilkuilen pelokkaasti sivusilmällä, kun joku maskuliininen haalarimies vetää tauollaan savuja. Hän saa varmasti illalla piparia, minä kiltti toimistomies en.

Vierailija
15/26 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian kallis harrastus. Itsehän olen ihastuttava ketjussa röökaaja. Vaikka en enää polta niin olisi se hienoa välillä possauttaa kunnon savupilvi ilmoille ja varsinkin jonkun jäkättäjän silmille.

Täytynee tutustua sähkötupakkaan tiukan paikan varalta.

Vierailija
16/26 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poltin 29 vuotta askin paivassa ja sitten totesin etta nyt riittaa. Nyt jo kuukauden polttamatta, ei ole ikava.

Vierailija
17/26 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakka haisee paskalta ja minun ei tarvitse esittää muka coolia. Lisäksi olen fiksu.

Vierailija
18/26 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poltin teininä 16-22v.

Sitten siskoni sain lapsen. Aloin nähdä painajaisia, että olen raskaana ja sikiö ui tervassa. Halusin joskus tulevaisuudessa lapsia ja motivaatio oli kohdallaan. Lopetin 22v.

Esikoisen sain 26v. Olin polttamatta kuusi vuotta. Äitiysloman jälkeen palasin töihin ja aloin idiootti uudelleen (tauot eivät muka olleet taukoja ilman tupakkaa, stressi jne.). Poltin ikävälin 27v-29v. Sitten halusin toisen lapsen. Lopetin taas, tällä kertaa tiedän etten enää koskaan aloita.

Top5 syyt olla polttamatta:

- En enää koskaan halua kokea tupakantuskaa ja sitä kamalaa oloa, joka tupakoinnin lopettamisessa alussa tulee.

- Terveys ja iho. Ei se ihan tuulesta temmattua ole, että tupakka vanhentaa, vie terveyttä, samentaa ihon. S

- Raha; onhan se nyt aivan törkeän kallistakin nykyään

- Helppous; elämä ilman tupakkaa on helpompaa. Ei tarvitse suunnitella menemisiä (mm. automatkoja, työkoulutuksia jne) sen mukaan, miten pääsee tupakalle.

- Hajuaisti; olen muutaman vuoden päästä teinipojan äiti. Omat valistukset tupakoinnin järjettömyydestä ja oma varoittava esimerkki toimii paremmin kun ei itse polta ja voi kertoa miten kamalaa lopettaminen oli alkuun. Se että en todellakaan teininä suunnitellut olevani aikuisena tupakoija; niin vain kävi hetkeksi. Ja jos teini käy salaa tupakalla hajuaistini on skarppi. Jos polttaisin itse niin en todellakaan haistaisi jos teini keksisi alkaa tupakointia kokeilemaan.

Vierailija
19/26 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tupakka on tosi kallista, voin käyttää saman rahan vaikka etelän lomaan mikä menisi vuodessa tupakkaan.

Lisäksi vaatteet ja hengitys alkaisi haisemaan tosi pahalle, jos tupakoisin. Hampaat muuttuisi keltaisiksi ja naama muuttuisi punaiseksi.

Ja en halua myöskään kuolla kehkosyöpään. Lähisukulaiseni, joka poltti askin päivässä, sai kehkosyöpädiagnoosin ja eli 5 kuukautta diagnoosin jälkeen. Kehkosyöpää ei voi parantaa.

En oikein ole keksinyt mitä hienoa tupakoinnissa on ja mitä hyötyä olisi tupakoinnin aloittamisesta. Siksi en aio aloittaa tupakointia enää tässä 45 vuoden iässä.

Vierailija
20/26 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska pääsin siitä 15 vuoden polttamisen jälkeen vihdoin eroon. Ei ole ikävä. Ei ikinä enää yhtään.